
Navštíveno 378x

Ahoj, mate nekdo zkusenosti s VW Golf III s pohonem syncro?
Zajima me hlavne jake to ma jizdni vlastnosti, jeslti "nahle" prirazeni zadku nedela nesmysly a tak. A pak taky poruchovost a pod. :)
Diky.
já sem kokos myslel že syncro jede furt :o) jinak to jezdí pekelně to autíčko
ee, je tam visco spojka. aspon by mela bejt.
no, ty asi myslis VR6 syncro :-) no a ja zas Variant 1.9TDi, trochu opacnej pol :-))
MarauderZ28: no, jako, pokud se hlasis jako dobrovolny sponzor pohonnych hmot, Verune se branit nebudu :oP

27.03.2006, 10:50 |
Daryl (A)
u-geen: a kolik si myslis, ze to zere ?
zkus si porovnat realnou spotrebu takovy 2.0 a 2.8 a pak porovnej vykony.
Ja mam dlouhodobou 11,5 a to mam verunu upravenou a jezdim z 90% po meste.
nj, ale za 11.5 s TDi nikdy jezdit nebude...

27.03.2006, 12:39 |
Daryl (A)
on se delal golf III syncro s TDI ? O tom nevim. Delala se bud 1,8 2,0 a VR6.
Daryl: nevim nicmene cokoli nad 6,5 je pro me neunosne, najedu +/- 100km denne.
No ze o G3 TDi syncro nevis Ty neznamena, ze se nevyrabel. Leda ze by to byla serie homebastlu :-)
[ Link ]
jo delali se i po praze potkavam jednoho taxikare s GOLF III kombi 1.9 TDI syncro
míval jsem B3 passata v syncru s visco spojkou... když budeš něco chtít vědět, ptej se po icq
U-geen: dělali se. jeden znamej ho má. je to dobry auto, skoda jen ty viskospojky. je jasny, ze si na to pripínaní musiš zvyknout. Pak se s tim da prej docela řadit, je to takovej predchudce haldexu, ale pokud je ta visko spojka OK, zvladne i dost velky navýšení výkonu.
Daryl: asi zaleží na co jseš zvyklej, ale 11,5l na hatchback se 180PS (u tebe mozna o neco víc) se mi zda docela dost. mě TDi s cca 160PS žere presne polovinu a to je sakra rozdíl. Jízda prevazne po měste.