Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > TDi vs. SDi

 o Navštíveno 2392x o
o 30.04.2006, 13:23 | C...arlos
Muzete napsat klady a zapory.. je mi jasny, ze TDi vyhraje, ale rad bych slysel nazory na oba dva...


o 30.04.2006, 13:40 | Luke_288
ja teda jenom z doslechu, ale prej SDi nejdede a navic spotreba je skoro stejna jako u TDi
o 30.04.2006, 13:45 | C...arlos
no prej SDi zere vic.. je to pravda???
o 30.04.2006, 14:09 | TAZZZZ
jednoznačne .......... auto žere tak jak s nim jezdiš dle mne SDi min pokud s nim jezdiš jako s SDi a ne jako prase

SDi nejede bo nema turbo
o 30.04.2006, 14:46 | Racer
+ na sdi se ti neposere turbo :-) ale zase nejede jako tdi
o 30.04.2006, 14:54 | Borik2
Sdi je v podstatě Tdi bez turba, Sdi má o něco menší spotřebu než Tdi, daleko menší výkon (z objemu 1,9 tak kolem 50kW), ale není háklivý na horší kvalitu nafty (sežere i fritovací olej), má velmi dlouhou životnost, v podstatě je nezničitelný. Tdi je podařený typ motoru s přeplňováním turbem, někdy od roku 99 má místo jednoho rotačního čerpadla pro každou vstřikovací trysku čerpadlo vlastní (označení PD = pumpe düsse), za studena je hrubší chod (oproti CR - common railu), má solidní (malou) spotřebu, solidní výkon (na 1,9 od 66 do 96 až 110 kW), velmi často na něm zlobí tzv. váhy vzduchu (Bosch), občas odchází turbo (časem nebo nesprávným = hrubým zacházením). Víc mě zatím nenapadá :-)))
o 30.04.2006, 15:27 | Scream
hm....zajimavy.
Tdi - neni haklivy na jakoukoliv naftu včetne fritovacího oleje, má obrovskou životnost, přejiže i spoustu perverzních tunerů, co nemaj nikdy dost, tudíž bych jej nazval nezničitelným, ale ne blbuvzdorným. Má hrubší chod a zvuk traktoru, ale zajíma tohle snad nekoho? Váhy vzduchu zlobí, ale zase ne tak často, idealní je nemít žádnou váhu, nikdo ji nepotrebuje a turba odchazí jen když je člověk nenasytnej nebo má proste pech, ale nijak víc, nez u jinejch aut.
Sdi - co to je???
o 30.04.2006, 15:31 | TAZZZZ
jako Scream na 100% a ten loooooooooool to je mazec :c)))))))))))))))

Borik2...... neco si napsal dobře ale spoustu nejasnosti v tom ješte maš
o 30.04.2006, 16:53 | Long
SDi starej, tezkej, nejede a bubla jako traktor, na Fabce byl porad nejakej problem s predni napravou, podle autorizovanyho servisu bezna vec u techdle motoru.
o 30.04.2006, 17:56 | Machča
sdi je eko motor stavenej na co nejmensi spotrebu ale je to jako starej obycejnej diesel s tim ze to ma elektronicky vstrikovani a chlazeny pisty takze se na to snadno da navlict Trubina
A TDi asi jako Scream
Naprosto temer neznicitelnej motor staci preprogramovat neb nasadit mechanicky cerpadlo a udelas z toho raketovej motor na saze :-))))
o 30.04.2006, 18:15 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
machca: takzvane Valisummobile :-)
o 30.04.2006, 20:22 | Scream
sdi je proste starej sráč no a s tim navlíkanim Turbíny bych byl hodne opatrnej
o 30.04.2006, 22:19 | JP
Záleží na tom, kdo to bude řídit. Jezdil jsem v Octavii SDI a Octavii TDI 66 kW, ani jedna nebyla moje, ale obě byly docela opečovávané. Spotřebu bych neřešil, protože mi u obou přišlo, že se ta nafta dřív zkazí, než jí vyjezdím. Na D1 jsem jel s SDI z táhlého kopečka i 180, ale předjíždění v tom je docela horor. Prostě musí být ta rovinka hodně dlouhá a proti nesmí deset kilometrů nic jet. Něco jako předjíždějící se kamiony na dálnici. Ale na jízdu v rámci předepsané rychlosti to auto stačí kdekoliv. Nejslabší TDI už jede docela slušně, řekl bych ideální normální auto. Předjíždění není problém a 200 udělá. Jenom se musí na můj vkus moc kvrdlat fofrklackem.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.31 sekund.