Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Spojka po 95 000 km???

 o Navštíveno 374x o
o 19.07.2006, 09:53 | Dave0401
Mam ted venku motor z octavy a resim kolik vydrzi spojka u benzinu 2.0 85kW ???
Mam vymenit jen lamelu a lozisko nebo je nutne vymenit i pritlacak??? Je tam 2 hmotny, takze bude drahy... :(

Mate nekdo zkusenosti? Kolik km muze snest spojka u takoveho benzinaka?


o 19.07.2006, 09:57 | Pivson
Pokud to máš venku vyměn to celý
Bude klid a ušetříš si další starosti a náklady.

Muže vydržet hodně, muže vydržet málo.
Zaleží na zacházení
o 19.07.2006, 10:17 | Lucni.konik
eh......... ja mam na 110kW motoru spojku uz 171tis. km a porad slape.......ale neni to slepička......
o 19.07.2006, 10:18 | Smrada (M)
Jako Pivson. Pri vymene spojky radeji vzdy vsechno, alespon se to nemusi rozdelavat dvakrat
o 19.07.2006, 10:19 | Smrada (M)
Jinak me na P106 1.0i vydrzela 65 000 :(((
o 19.07.2006, 10:28 | Dave0401
jasne nemusi rozdelavat, ale...
znamy ma 1,8T a ma puvodni spojku 198 000 km a porad v poho...
dalsi ma 1,9 TDi 81 + chip 168 000 a taky v poho
ja mam nakroucene 95 000, jezdim 10 000 km rocne, nez budu mit tech 100 000 to je za 10 roku .. a to je sakra doba...
jasne nejde to brat tabulkove, ale spis me zajimaji informace jako podal lucni.konik..

dle me i lamela je jeste OK... jezdil s tim setrne sryc takze asi tak, ale huci lozisko, proto ho chci vymenit

a taky bude misto 2.0 benzinaka 1,8 20 V Turbo, tak tu lamelu preventivne vymenim, kvuli zvysenemu kroutaku a vykonu (chipnute)
o 19.07.2006, 10:35 | Briann
Ja ji na Fabii menil po 45T km.....proste koncern.
o 19.07.2006, 10:40 | unregistered001
na tyhle byli nejaky kulance, neco tam soudruzi z ndr poku*vili, dotahovani nebo neco takovyho, nepamatuju si presne
o 19.07.2006, 10:49 | jezdec.1
Soused na stare sade menil kazdych 30tis. Mel jsem octavii 1.6 100ps a mel jsem najeto 205tis na puvodni spojce,pak jsem auto prodal a takze nevim co vydrzela. Pak jsem mel Golfa 4 Tdi 66kw vsriky 81kw a menil jsem ju po nejakych 85tis protoze klouzala. Ted mam zase octavii TDi 66kw Chip kolem 90kw a zatim drzi. Najeto 145tis. Jinak na Firemnim Renault Master mam najeto 320tis a spojka puvodni!
o 19.07.2006, 11:13 | paia
ja u mojeho menil spojku pri ~90t km, kazdopadne muj nazor je takovy, ze pokud to delat, tak komplet.
o 19.07.2006, 11:21 | Rustapha-659
Dave0401: Když to máš venku,vyměň všechno...a nemusíš mít starosti..
myslím,že co se opotřebení týče-nejvíc záleží na tom jak kdo umí jezdit,jakej má styl jízdy+atd.a taky jestli jezdí s autem sám,nebo 2 další lidi...
o 19.07.2006, 12:07 | Tůmi | Upraveno: 2006-07-19 12:08:42
Na felde 1,6 odesla po prvnich 78 000 km :) Docela normalniho uzivani jednim clovekem.
o 19.07.2006, 14:32 | Pivson
Otec Koktavka 1.6 74kW po 85 tisících - služebák pro víc lidí
Ve 160 KO celá skříň
o 19.07.2006, 14:38 | MarauderZ28
for Smrada - taky není dělaná aby rozpohybovala tunu hmoty ...
o 19.07.2006, 20:28 | Scream
co to je za otazku? kdyz to mas rozebrany tak se podivej jak ta spojka vypada a podle toho se zarid dal. to je prece idividualní. mě estli spojka vydrží 15tis tak budu spokojenej ale nekdo jinej by z toho byl vyrizenej... kazdej jezdí jinak. jinak pokud bude mit dvouhmot vetsí vuli jak 1cm, je to problem. novej ma 4mm.
o 19.07.2006, 20:32 | dj.DEKL
jako jezdec.1 - na Masterovi přes 300tis km a furt OK
o 19.07.2006, 22:19 | M.Á.R.A.
nevim jak vy,ale nikdy sem neviděl dvouhmotnostní přítlačák, pokud vim tak dvouhmostnostní je jen setrvačník a to většinou u dieselů, každopádně pokud měníme spojky tak se to dělá zásadně v sestavě ložisko, lamela, přítlačák, páč co dáš např. za přítlačák to dáš znova za práci při dodatečném vyndaní převodovky a výměně oneho přítlačáku, takže asi tak.
o 19.07.2006, 22:51 | Machča | Upraveno: 2006-07-19 22:53:11
jako scream mrkni jestli neni vymackanej pritlacak no a dvouhmotnostni je setrvak kvuli lepsimu chodu motora a vylouceni moznejch vybraci od nej ktery nejsou zapricineny spatnejma silenblokama
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3029 sekund.