Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo

 o Navštíveno 3328x o
o 15.08.2006, 12:27 | HIGHTOWER
Jelikož si rodiče nikdo nevybírá a hold život je svině, tak si o Renault Avantime můžu nechat jen zdát :-(
Takže má někdo zkušenosti s Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo (151 kW), popřípadě i s jiným motorem a celkově s tímto autem? Častější závady, na co si dát majzla apod.? Jde mi o rok 1999-2002. Díky moc.

foto k příspěvku  od HIGHTOWER



o 15.08.2006, 12:34 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 15.08.2006, 12:34 | RedBaron
o 15.08.2006, 12:34 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
kup 2,4JTD
o 15.08.2006, 12:35 | RedBaron
Tak to bych šel rozhodně do Alfičky než do tý otřesný krabice. Kamarád teď Avantima prodává a nelíbí se mi to ani trochu, fuj.
o 15.08.2006, 12:41 | .mycTD
zkus zjistit realnou spotrebu, z te bych mel asi strach.
jinak zkus www.alfaromeoclub.cz
o 15.08.2006, 12:42 | MarauderZ28
kámoš má 156 a na tom autě snad odešlo naprosto všechno co mohlo 2,4 JTD jedinný co tam je skvělý je ten motor co fakt jede naprosto suprově ...
o 15.08.2006, 12:43 | Honza2.016v
tenhle motor jezdí v alfách několik let.. osobně bych šel do benzína... nedávno sme uvažovali taky o 166ce a volili by sme motorizace od toho 2.0 turba po 3.0 V6 - V6 motory vypadaj naoko stejně , maj lepší brzdy (4písty bremba..)

jenže co sme koukali po bazarech tak zatím nic moc stav....

do JTD bych se u tohodle auta nehrnul...(ostatně do novejch dieslů už vůbec ne..)
o 15.08.2006, 13:02 | Reprák
pokud chces jezdit levne a vcelku svizne tak 2.4JTD. 3.0 V6 jede o neco lip ale ta spotreba je strasna. Nejlip jede 2.0 V6 Turbo, hlavne co se zrychleni tyce, ale zase starosti o turbo. 166 je luxus fakt luxus, ale ND nejsou taky zrovna nejlevnejsi. Na image 3.0V6, na jezdeni jedine JTD.
o 15.08.2006, 13:07 | tykeev
do 166 jedině 2,4 JTD
o 15.08.2006, 13:17 | HIGHTOWER
na spotřebu zase tak moc nehledím, auta si hledím, takže ta starost by nebyl problém. Diesla nechci, nějak prostě mi ropáci nesedí. Tak uvidíme, co se tu ještě dozvím a zatím všem díky ;-)
o 15.08.2006, 13:39 | El_Vita
jtd !!!
o 15.08.2006, 13:43 | Milhauzz
Joooo, ja sem taky rikal ze nafta patri do kamen, benziny, benzinovy turba, to mi proslo rukama, vod doby co mam prvniho diesela, bych uz nic jinyho nechtel, sorry za OT, ale musel sem :))
o 15.08.2006, 13:44 | Reprák
tak pozor na vyblbnuti a adrenalin je lepsi benzin uz jen kvuli zvuku, ale na normalni jezdeni bych chtel uz taky jenom naftaka, je to klidnejsi a nenabada to tolik, aby clovek jezdil jako prase .... jinak 3.0V6 ma nadhernej zvuk
o 15.08.2006, 13:45 | .mycTD
HIGHTOWER:ja na spotrebu taky moc nehledim, ale treba 9,9 vs 18,3 uz je na delsi strece znat
o 15.08.2006, 13:53 | JP
Proboha, kdyby mi dali na vyber mezi avantimem a benzinovou 166, nevaham ani vterinu:). Vykasli se na to, kdo tady co rika a projed se tim. Poruchovost zalezi preedevsim na tom, jak s tim predchozi majitel zachazel, hlavne u turbiny.
o 15.08.2006, 14:13 | tykeev
naprostej souhlas s JP... poruchovost záleží hlavně na předchozím majiteli...

to můžeš sehnat i ferrari po nějakým debilovi a bude před smrtí po 20 000km

každopádně kdybys sehnal 166-tku s 2,4 JTD 20V, tak se benzíňáků obávat nemusíš... 180koní v základu, s chipem něco přes 200 už je hodně zajímavých
o 15.08.2006, 15:52 | Šestikule | Upraveno: 2006-08-15 15:53:11
já můžu jen přidat z praxe, co lidi u tohohle auto hodně mění nebo shání:
- velmi rychle odchází kotouče
- podvozek je komfortnější než AR164 a taky na našich cestách dost trpí, náchylná jsou hlavně přední ramena a pak zadní hliníkové závěsy, oboje stojí docela ranec
- tradiční problémy s elektrikou všeho druhu jsou většinou ostraněny v záruce
- převodovka odstupňovaná na pohodovou limuzinu žádnej extra sport zážitek, při ostřejší jízdě odchází rychle spojka
- nic moc vnitřní zpracování, po pár 10t km se ozývá vrzání apod.
- pokračuje konstrukční chyba u diferáku, při protočení kol na místě s vytočeným volantem může spadnout satelit diferáku a zničí komplet převodovku
- z motorů asi nej šestiválce, ale proti konkurenci žerou
- JTD ověřený, váha/vstřikovače se počítají jako běžná údržba

Jinak ještě bacha na jakýkoliv větší hluk při záběru spojky. Může jít o rozpadlý tlumič torzních kmitů v dvouhmotovém setrvákku, oprava koštuje dobrých dvacet klacků.

Podle mě je to poměrně slušná limuzína za málo peněz. Pokud se tam nic neposere je to v pohodě, jinak se do toho dá slušně vykrvácet, protože díly nejsou zrovna nejlevnější.
o 15.08.2006, 15:54 | Jakuza
cau, tata ma tuhle 166tku, tusim ze je to rv. 2000, je v tom obyc dvoulitr 115kw nebo tak nejak, auto je to celkem spolehlivy, vice mene jen se meni dily spotrebni.. svezeni je to hezky. :o)
o 15.08.2006, 15:56 | Jakuza
jinak je pakarana vymena rozvodu, tusim ze s kladkama za to das docela raketu, jestli to bylo i kolem 20ti, ted presne nevim, ale kdyz to tata nechal menit, tak sem se docela divil..
o 15.08.2006, 18:00 | Piškot | Upraveno: 2006-08-15 18:03:13
Alfa Romeo 166, modelovy rok 2002:

2.0 T.Spark:
150k/6500 ot.
0-100 za 9,8
spotreba 9,7
Vmax: 211km/h

2.5 V6 24V:
188k/6300 ot.
0-100 za 8,4
spotreba 11,9
Vmax: 225 km/h

3.0 V6 24V:
220k/6300 ot.
0-100 za 7,9
spotreba 12,5
Vmax: 241 km/h

2.4 JTD
140k/4000 ot.
0-100 za 9,9
spotreba 7,6
Vmax: 204 km/h

tot hola fakta z autokatalogu z roku 2002
nakladatelstvi Vereinigte Motor-Verlage GmbH & Co. KG, Stuttgart
o 15.08.2006, 21:53 | Nismo.Power
ve 2.4 JTD sem byl svezen a ač bych do italskýho auta ani klackem nešťouch tak motor se mi zalíbil že je takovej tahounskej a přitom se dá i točit a jede docela šlušně..... ovšem majitel si taky stěžoval že už vyměnil komplet vsechno na tom autě krom pár věcí na motoru....
o 16.08.2006, 08:40 | GTE
No, já mám AR 156 ve 2.4 JTD a jsem spokojený. Je fakt, že některé díly stojí celkem hodně. Dílenské zpracování není na nějaké super úrovni, ale na to jak se auto dlouho vyrábí, vypadá pořád super. Otec měl 166 ve 2.4 JTD a pohoda. Hlavně je potřeba auto pořádně projet. Dávat pozor na turbo, váha vzduchu, ramena. Fakt hodně záleží na předchozím majiteli jak se k autu choval.
o 19.08.2006, 23:42 | Luke_288
znamej tohle mel, v benzinu, ten 3.0 nebo 3.2 benzin, nevim, ale to auto vrzalo jak starej kolotoc, proste des...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3701 sekund.