Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Info Praga S5T ?

 o Navštíveno 16186x o
o 25.12.2006, 21:17 | Zan
Známemu se váli na pozemku stará Praga S5T, dneska jsem na ní opět koukal a tak mě napadlo zda nemáte někdo o tomhle nákladáku nějaké info nebo link na zajímavej web. Já zatim nic pořádného nenašel :o( Ještě přidám pár fotek, omlouvám se za kvalitu, mobil...


o 25.12.2006, 21:17 | Zan

foto k příspěvku  od Zan

o 25.12.2006, 21:18 | Zan

foto k příspěvku  od Zan

o 25.12.2006, 21:19 | Zan

foto k příspěvku  od Zan

o 25.12.2006, 21:19 | Zan

foto k příspěvku  od Zan

o 25.12.2006, 21:22 | Zan
Udajně je tahle dvoj kabina hodně velká vzácnost.
o 25.12.2006, 21:22 | Valis
Dobrej lenkrad :-))
o 25.12.2006, 21:26 | michal_smsmsm (A)
ty woe, to by chtelo dost velkou renovacni kuru...
o 25.12.2006, 21:29 | Zan | Upraveno: 2006-12-25 21:30:47
Prej tam sama zacouvala před pár roky...

michal_smsmsm: ona vypadá nic moc,ale dřív se o ní někdo staral, koroze podvozku,takřka žádná, jen ta kabina nic moc,ale na to jak to vypadá strašně to je celkem dobrý :o)
o 25.12.2006, 21:49 | MAGIC-007
Tak něco takovýhle nám stálo na pozemku než jsme stavěli, jako malej jsem si v tom hrál na vojáky...to byly časy :)
o 25.12.2006, 21:58 | Soptík
Nějakej veterán club by mu za to urval ruce:)
o 25.12.2006, 22:00 | Magic
Asi máš pravdu, neb dost pamatuji, ale tuhle kabinu jsem snad ani neviděl určitě jich moc vyrobeno nebylo
o 25.12.2006, 22:16 | Zan
Magic: Ted mi otec řikal že se do toho dělalo něco u nich v avii. Prej těch kabin bylo tak málože i dveře do zadní časti maj dřevěnej rám.

foto k příspěvku  od Zan

o 26.12.2006, 09:04 | Area51
Taky myslim ze by nejaky veteranisti trhali ruce:o))) Zkus to zprvoznit a dojet s tim na burzu a uvidis :o)
o 26.12.2006, 09:07 | Zan
Area51: Dle slov majitele, nalejt naftu, dopustit kola a pustit to z kopce přes kvalt tak chytne.
o 26.12.2006, 09:08 | Magic
No ještě jsem včera našel na jedněch stránká S5Tku s kabinou z Liazky, dřív se asi občas vyrobili zajímavé exempláře.
o 26.12.2006, 09:28 | Bart 007
jo dobrej stroj a myslim ze dvojkabina je unikat, tata s obyc. jezdil v praci ale jeste lepsi byla V3S :-)) hlavne v terenu
o 26.12.2006, 09:28 | Area51
Zan:Jestli naftu tak jeste necim nazavit :o)
o 26.12.2006, 09:40 | Magic
S5T měla základ z V3S podvozek byl prakticky totožný a byla určená na silnice S- silniční 5T- 5tun a byla rychlejší. Jo myslím že neměla žhavení do válců se před startem vstřikl eter nebo tak něco. Zetory myslím taky nemají žhavení.
o 26.12.2006, 09:44 | Area51
Magic: Ale co vim tak V3S byla vzadu dvounapravova ne??
o 26.12.2006, 09:47 | Squere
měli sme jí doma, ale jen s krátkou kabinou, před rokem si jí někdo odtáhnul, myslim že jí táta dal za 2tisíce, nechali sme si z ní akorát nástavbu z který mám teď garáž :o) jinka jel sem v ní když sme jí přivezli, a nehorázný peklo :o)
o 26.12.2006, 09:51 | Area51
Ale je dobry jak je chytre zaparkovana na kopci :o))))
o 26.12.2006, 10:21 | Zan
S tim žhavenim nevim, když koukneš na fotku, něco tam je. Neměl jsem čas to tam zkoumat, jen jsem jí obešel a nafotil, ale za pár dní tam jedu zasetak se na to pořádně podívám.
o 26.12.2006, 10:25 | Zan
Ještě mě tak napadá neměla V3S hané všechny 3 nápravy ? Tohle má jen zadní, takže toho asi moc společnoho mít nebudou.
o 26.12.2006, 10:27 | dj.DEKL
u V3S můžeš zapnout předek
o 26.12.2006, 10:48 | Magic | Upraveno: 2006-12-26 10:54:49
Jo ja jsem našel zatím tohle na netu
PRAGA S5T
Tato silniční verze byla od V3S-ky odvozena vypuštěním jedné zadní nápravy,dosazením nové převodovky S půlením(řazeným pneumaticky)upravením budky řidiče a td.Rekonstruovaná verze byla S5T-S2 a po ní se dosadil motor s vrtáním 115mm a výkonem80,9kW(viz výše)a vznikl typ S5T-S3 .S5T-ky se dělaly do roku 1973v provedení valník,sklopka a tahač chladírenských návěsů.
v roce1956 byla zkonstruována PRAGA S5T o které bude pojednáno jinde. V roce 1961 se výroba předala do Avie v Letňanech a v 80-tých letech do Bratislavy,kde byla ukončena.
o 26.12.2006, 10:49 | Magic
Tyhle nastavby dělali v Karose

foto k příspěvku  od Magic

o 26.12.2006, 10:50 | Magic

foto k příspěvku  od Magic

o 26.12.2006, 10:52 | Zan
Praga S5T

Stredný nákladný cestný automobil.

TECHNICKÉ ÚDAJE:

Pohotovostná hmotnosť: 4 520 kg
Nosnosť: 5 000 kg
Prípojná hmotnosť: 6 000 kg

Dĺžka: 6,66 m
Šírka: 2,33 m
Výška (s plachtou): 3,02 m
Rozvor: 4,09 m
Rozchod vpredu/vzadu: 1,86 / 1,65 m
Svetlá výška: 0,29 m
Ložná plocha: 4,01 x 2,18 x 0,5 m

Pohon: 4x2
Motor: T-912
Počet valcov: 6 v rade
Palivo: nafta
Výkon: 72 kW (98 k pri 2 100 ot/min)
Chladenie: vzduchové
Spojka: suchá, jednokotúčová
Prevodovka: mechanická 4+1
Prídavná prevodovka: 2°
Nápravy: tuhé
Pérovanie: listové pružiny
Brzdová sústava: vzduchotlaká
Centrálne hustenie pneumatík: nie

Kabína: celokovová, kapotová, 2 miesta na sedenie
Palivová nádrž: 120 l

Max. rýchlosť: 70 km/h
Stúpavosť: 30%
Nájazdový uhol vpredu/vzadu: 60°/24°
Polomer otáčania: 8 m
o 26.12.2006, 10:53 | Zan
zdroj : [ Link ]
o 26.12.2006, 11:01 | Magic
Zan no vidíš jsi lepší než já a tohle je jěště Praga z Karosy r.1960

foto k příspěvku  od Magic

o 26.12.2006, 11:03 | Zan | Upraveno: 2006-12-26 11:05:19
Magic: ještě jsem našel S5T co měla kabinu s trambusu.
[ Link ] a [ Link ]
o 26.12.2006, 11:07 | Magic
Našel jsem něco podobnýho opět z karosy

foto k příspěvku  od Magic

o 26.12.2006, 11:10 | Magic | Upraveno: 2006-12-26 11:17:26
No a přední maska je jako na tý tvý fotce tahle je z roku 66, jo na tu trambusovu Pragu jsem taky přišel včera, jen jsem zapoměl dál link viz 26/12/2006 09:08
o 26.12.2006, 11:13 | Zan
Koukám na to.
Majitel řikal že by od ní někde měl mít i papíry snad.
každopadně díky za info
o 26.12.2006, 18:44 | Machča
tohle snad ani zhavky nema jen jakejsi zapalovac (nevim jak se to presne jmenuje) ale vim ze to nejsou ty klasicky zhavicky
o 26.12.2006, 19:01 | haskyvr6
zhavici svicky to nema, pouzival se "predsuvnik vstriku" zjednodusene takovy sitic a na zimni starty vstrikovac Jikov do kteroho se pouzivali etherove patrony, nejaky ten patek jsem jezdil s P V3S :-) ted uz mam lepsi stroj! :-D
o 26.12.2006, 21:09 | Machča
tak predsuvnik maj vsechny diesely az do elektronicky rizenejch vicek teda at uz rucni nebo bimetalovy a ty etherovy patrony to je vec stejny jako etherovej startovaci sprej 1start = 50 000 ujetejch km ale funguje to spolehlive
ale nejakej "zapalovac" tam nemuzu si vzpomenout na ten nazev mely to i stary karosy ale zhavit se da i pochodni co mi deda vypravel zazitky s V3S :-))
o 27.12.2006, 12:16 | píďa363
to bude stačit natřít :-)
o 27.12.2006, 12:21 | MarauderZ28
1start = 50 000 ujetejch km trošku nesmysl ne ? takže 20x nastartuješ v zimě na patronu = 1 000 000 km a dáš motor do GO jo, takže v zimě tyhle auta nesměj jezdit ?
o 27.12.2006, 12:31 | H-Honza (M)
mno ty etherovy patrony stejne jako startovaci spreje jsou svinstvo, netvrdim ze jako takovy jak je psano, ale vim 100% ze to umi zastavit motor....
o 27.12.2006, 20:42 | Machča
takze milačci eterovy patrony se pouzivaly jen v pripade ze byl takovej mraz ze tuhla nafta ktera byla zredena benzinem 1l benalu na 10l nafty a ano po nekolikerem pouziti muze jit auto i GO tak si to preber
a ty motory vlidku vydrzej 3 miliony kilometru to nejsou ty TDi motory co znas ale motory s radovym cerpadlem. treba stary piana od medouru maj podobnej system a taky vsechny ty auta co jezdej tak z nich pomalu odpadava ram podvozku a motor stale rinci
o 27.12.2006, 20:46 | Machča
jinak kamos na vojne jednu tatru 815 eterackama odpravil
o 27.12.2006, 22:48 | MarauderZ28
dobře jestli milion nebo tři miliony je hovno rozdíl není to 20 startů, ale 60 což je prašť jako uhoď, dost debilní systém pokud to tak fakt je .... by mě zajímalo jak to bylo asi se zárukou na takovejhle motor když tam výrobce montoval samodestrukční systém ...
o 27.12.2006, 22:50 | MarauderZ28
navíc sem si nikdy u éter spray nevšiml, žeby bylo napsáno, že používání těžce poškozuje motor ...
o 27.12.2006, 22:57 | Machča
vyrobce teda stat to v ty dobe nejak neresil protoze vsechny podniky byly statni a i na ty kamosovo tatre se proste z koprivnice privezli novej motor a kdyz uz byly kor tuhy mrazy tak proste tehda jezdily ty nakladni vozy co byly na benzin
o 27.12.2006, 23:00 | Machča
navic eter patrona obsahujeasi 7 nasobek eteru nez jeden prumernej strik etersprejem a jo je destruktivni protoze diky eteru dochazi k detonacim ve valcich navic s motorem to zacvici na sucho atd
o 28.12.2006, 01:23 | MarauderZ28
já si pamatuju, že jednou sem viděl bagr co měl k nastartování motoru ještě "malej" spalovák
o 28.12.2006, 07:49 | Machča
jj bagry byly na benal a mely magneto no a kdo by u takovyho motoru tocil klikou aby chytnul :o))
o 28.12.2006, 16:37 | dj.DEKL
Když jsem dělal autoškolu s V3S tak startovala v pohodě i v -15´C. Akorát jsem při jízdě málem zmrznul, protože to vůbec netopilo...
o 29.12.2006, 21:12 | Jindrs
trosku novejsi praga :-)

foto k příspěvku  od Jindrs

o 29.12.2006, 21:18 | MarauderZ28
jee ta je vošklivá :o(
o 30.12.2006, 11:00 | assassin
jo jeste V3S ma redukce v kolech coz S5nema..... proste uplne jina:)
jinak ten eter se mi taky nezda.... nerad beru veci ze je to tak jak franta jardovi povidal.......kdyz se nad tim clovek zamysli a vezme v uvahu fyzikalni zakony tak me nenapada v cem by ten eter mohl tak strasne vadit...zvlast treba u vojenskych vicepalivovych motoru.....
jinak mi prijde ulet prisuzovat zivotnost motoru tomu jak sou usporadany segmenty ve vstrikovacim cerpadle..... jestli to spis nebude o tom ze je to mechanicky zarizeni kde se po sobe soupou a otacej soucastky...a jsou jinak zatizeny kdyz motor toci max 2000ot....versus motor osobaku......
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4427 sekund.