
Navštíveno 389x

Zacinam byt nestasnej z meho motoru ktery zere dost oleje, hlava motoru je komplet po GO + vymena pistnich krouzku, tlaky valcu 11,5bar a dolejvam na 500km jeden litr oleje. Auto uz ma po GO najeto 15000km a nic se nezmenilo furt stejne zere :-((

09.05.2007, 21:25 |
kuja Omlouvam se za vstoupei do tematu,ale mam stejnej problem na 205 GTi 130k :-(
btw Chtelo by to na jakym aute...
Motor zo zadu/spodu nie je zajebaný? Neuniká to inde? Benzín/dízel? Výrobca? Hondy trebárs papajú pri extrémnom honení...
taky GTi 136koni mitsubishi
Olej unika jen cmoudem z vyfuku :-(((
No, ja bych to asi videl na tu GO, pokud je to jen vymena krouzku, je to oprava tak na prodej auta, to mi kazdej potvrdi. Olej ti tam muze stejkat po drikach ventilu, to by zakourilo po startu(menils gufera na ventilech, doufam), pak uz ne. jestli to huli v zatahu, tak to sou ty krouzky bych rek...
Zkontroluj svice, jestli sou zaolejovany, muze to taky prisavat hadici, co vede z odvetravani klikovky zpet pod sani, zkus ji odvetrat jinam...
Po tom odvetravani jsem sel prvni je to svedeny jinak a nepomohlo to. Hlava je po celkove Go tzn ze i gufera vymeneny.
A změřil někdo ty válce, než se tam daly nové kroužky?
A nebo jsou ty kroužky špatně namontovány, neznám konkrétní složení kroužkování na tenhle motor, ale jestli tam jsou minuťáky a někdo je třeba dal obráceně, vznikl motor, co má super tlaky, který se tváří jako po GO, ale za provozu se z něj stává pohybem obrácených kroužků "čerpadlo" oleje do spalovacího prostoru .....