Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kde se poohlidnout po aute?

 o Navštíveno 676x o
o 18.07.2007, 09:24 | Alda
Kde na netu mrknout na auta?
Tipcars je jediny co me napada...

A jak mam zjistit jestli chci osobak nebo SUV? :-)

Predstava: 4x4, TDI.

Osobaky: A4 od 05, BMW 3 od 05
SUV: vubec nevim, nic velkyho, nic malyho. X3? Libi se mi Freelander II, ale je to moc novy a dost drahy.


o 18.07.2007, 09:40 | Only_One
cars.cz
o 18.07.2007, 09:41 | Only_One
annonce.cz

www.AAAauto.cz :o)
Lool
o 18.07.2007, 09:44 | Šlaušek
aldo, do áček nebo do esa, a nechat se povozit v různejch autech, a pak bys viděl jestli SUV, nebo osobák

jinak klasika, tipcars, cars, nebo [ Link ]
o 18.07.2007, 09:49 | Alda
Ted soupnu eReSo do bazaru a pujcim si staryho Freelandera. Pojezdim s nim nejakej mesic a snad budu vedet.
Ale radsi bych vedel co nejdriv :-)
o 18.07.2007, 10:10 | TomV
Landrovera si nekupuj, je to auto akorat pro zlost, z vlastni zkusenosti s Discovery II, dnes uz nejaka kvalita te znacky je opravdu jenom mytus
o 18.07.2007, 10:15 | Alda
TomV: jak to? Povidej. Tata ma staryho Freelandera, je fakt ze se pomerne sere, ale je to 99, ma najeto 250k a hlavne s nim vubec nejezdi, ma to jako druhy auto spis na zimu.
Ale ten novej Freelander II vypada suprove. Co je spatne?
o 18.07.2007, 10:16 | Escudo
rozhodně jako TomV, je to slátanina, známej byl prodejce a to bylo neuvěřitelný co se u těch aut občas dělo, jako hezkej vcelku je, ale to je tak všechno
o 18.07.2007, 10:30 | Escudo
podle mě bylo sice hezký že měli vesměs motry BMW, ale je to asi jako TDS kdysi u Oplů, když dva dělají totéž, není to totéž, BMW turbo Garret, Opel si je nechával dělat někde levněji a taky to tak vypadalo, řekl bych že je to obdobnej problém
o 18.07.2007, 10:34 | Escudo
jenom můj potřeh, tenkrát jsme jeli někam s předváděčkou, auto za 1,5 mega a všechny dveře byly jenom částečně čaloněný, zbytek plech v barvě karos., sem si připadal doclea chudě teda
o 18.07.2007, 10:36 | cupra.165 | Upraveno: 2007-07-18 10:39:33
Kup Aldo forestra,mas to mezi osobakem a SUV,bohuzel je to ale benzin.Casto jsou ale predelany na lpg.Co das za X3,tak to nikdy v benzinu neprojezdis.Jinak maj jedny z nej 4x4,mechanika,malo elektroniky,vzadu samosvor,mam ted 230 konovyho 2.5 T a jezdim za 10-11 l.
o 18.07.2007, 10:40 | TomV
vyborna zkusenost s motorem TD5, kterej na 44 tisicich odesel komplet doprdele diky zrejme vade pri vyrobe, nikdo nic neresi, dily jsou na to levny a snadno sehnatelny :)))), treba klika za 140 tisic bez dane a tak, jako jestli volis mezi bmw a LR tak bych nevahal ani minutu, jinak jako ano, freelander je pekny auto
o 18.07.2007, 10:49 | Alda
No OK, aspon to mam jednodussi.
Tak teda Rovery vynecham.

Ted jsem objevil Mazdu CX7, takovy pekny neco mezi, ani to neni drahy, ale delaj jen benzin :-(
o 18.07.2007, 11:19 | hanzz
jako cupra.165: Forester 2.5T = maximální spolehlivost, bezkonkurenční podvozek, sqělej motor.
o 18.07.2007, 11:26 | Escudo
Forestry jsou super držáky, škoda že kulhaji tim svym stylem a nenápadností
o 18.07.2007, 11:35 | Rudi
sauto.cz
o 18.07.2007, 12:28 | cupra.165
U cx 7 bych se bal mnoho elektroniky,nove a neodzkousene auto,navic i dlouhe cekaci lhuty.U forestra je to leta overena technika,skvele jizdni vlastnosti,to auto ma svuj styl a hlavne se temer nekrade...Tuk,tuk,abych to nezakrikl.Co vim,rad se svezes,z 0 na 100 za 6s taky neni k zahozeni,ne? :-)
o 18.07.2007, 12:31 | H-Honza (M)
X3 je podle me blbost, pac ojety stoji stejne jako X5 a proc si kupovat malej srac kdyz za srovnatelny penize mas vetsi auto.....
Ohledne LandRoveru, mohl bych rozepsat dlouhej odstavec o tom, jak vychytany auto to je a jak nasemu starymu panovi stalo prvni dva roky vic po servisech nez v garazi. Priklanim se k nazoru ze jsou to srace s pokulhavajicim zpracovanim a kvalitou.
Z toho co resis bych se zamyslel nad Toyotou RAV.... Hondou CRV - ten posledni model je proste povedenej, nicmene kdyz sezenes i ten starsi s 2,2CTDi v executive vybave myslim ze budes spokojeny.
Co se mi osobne libilo byl treba i Kia Sorento, se kterou jsem byl svezen nekolikrat to auto se mi celkove libi.
Poku chces berlicku podivej se na JD power zebricky spokojenosti zakazniku s jednotlivými znackami .....
Ohledne koncernu se porad udrzuju v predsudkach, nechci auto ktery mi nekdo hned ukradne...
o 18.07.2007, 12:37 | gigo
TomV: Jak můžeš hodnotit auta která se vyráběla před osmi lety? s nynějšími modely? Jsem prodejce v Land Roveru a zaspal jsi dobu. Neber to jako urážku! Pokud bychom se měli bavit o Freelanderovi II, tak je to zcela jiné auto. Proč je nyní nejbezpečnější SUV na světě? Proč poráží v testech většinu konkurence? Opravdu jediný přímý konkurent je X3. Potom je to již jen o subjektivním pocitu řidiče který vůz mu lépe padne. Měl jsem tu možnost jet s Freelanderem II již dvakrát rally a to auto je co se týká jizdních vlastností hodně nahoře.

Když se vrátím ke starému freelanderu, tak ten se vyráběl od 98 roku do roku 2006. Opravdu u těch prvních let výroby se nějaké nedostatky projevily, ale postupem času byly odstraněny.

Freelander II je "poučen" z předchozích chyb a technika patří mezi ty nejvyspělejší.

Alda: Rozhodně doporučuji testovací jízdu a podrobné seznámení s autem... Nevím kde bydlíš, ale pokud by to pro tebe nebyl problém, klidně tě svezu a auto představím, ukážu, atd.

Pro zajímavost je tady nějaký odkaz který jsem jen tak narychlo našel... [ Link ]
o 18.07.2007, 12:52 | Escudo | Upraveno: 2007-07-18 12:53:56
obávám se tohle řiká každej prodejce :o) ale nic proti tobě, třeba máš pravdu...teda až na to u těch prvních let, ať to byl Range, Discovery nebo Free, tak to byl po pár letech šrot a měl pernamentku do servisu, ty novější nevim, on s tim prodejem raději seknul :o)
o 18.07.2007, 12:56 | gigo
ano říká... ale jsem u zdroje a mám možnost to sledovat. Tady bych se neměl zapotřebí ztrapňovat tím, že budu psát nějaké lži! Dál se asi nebudu zapojovat do diskuze. Jen říkám...vyzkoušejte si to
o 18.07.2007, 12:59 | TomV
gigo: Mluvim jen z vlastni zkusenosti, znamej tahal LR z Rakouska, hlavne freelandery a discovery, tak strasne si tim nasral do bot, ze ani nevis jak, jsi prodejce, musis hajit co prodavas

Jeste jednu znacku k roveru prihazuje a to jaguar, oboji pry mit dobre po dvou kusech, jeden jezdi a druhy stoji v servise :)
o 18.07.2007, 13:52 | H-Honza (M)
TomV: tak to je trochu mimo, pac teda, zatim co novej rover jezdi po servisech a zere penize, starej jag XK8 z 97 roku ma najeto 140t km a je absolutne v pohode. Tohle bych asi netvrdil, tyhle prognozy jsou stejne prekonany jako ty o rezivejicich italech.
o 18.07.2007, 13:57 | empiK (M)
MB ML320 CDI
o 18.07.2007, 14:00 | Luke_288
takže třeba i takovej novej Range Rover je špatnej? jen že jich jezdí docela dost
o 18.07.2007, 14:05 | hanzz
Ještě se mrkni na outback, má všechny přednosti foresteru (mimo motoru s turbem), často i lepší výbavu a pro většinu lidí přijatelnější design. Ale není to SUV, samozřejmě...
o 18.07.2007, 14:07 | TomV
H-H je to clovek kam jezdime do servisu, dela hlavne drazsi auta, u jagu nevim, ten LR je vlastni zkusenost
o 18.07.2007, 14:10 | Escudo
řek bych že to že aut jezdí dost ještě neznamená že jsou dobrý
o 18.07.2007, 14:15 | Luke_288
mě se zase nezdá, že kdyby to byly sračky, že by si to lidi mezi sebou neřekli. Range Rover už je auto za docela dost peněz
o 18.07.2007, 14:19 | Stavros
ja mam taky LR Disco II a jsem s nim opravdu zatim spokojenej. Ma tedy nejaky musky, ale ktery auto dneska nema. Je to auto staveny na uplne jiny veci nez napriklad Forester atd, je to proste Off Road, ma v sobe spoustu elektroniky atd. V kazdym modernim aute typu SUV je dneska spousta elektroniky. Na druhou stranu znam spoustu majitelu novych modelu DIII a po vikendovem hard jezdeni se jeste nikdy nestalo, ze by nekdo neco rozbil nebo by nedojel domu.
o 18.07.2007, 14:21 | Stavros
jeste me napadlo, jak tady neldo psal, ze se rozbil motor ve 44 tis. km, tak proc si to nenechal udelat na zaruku?
o 18.07.2007, 14:38 | TomV
auto bylo tesne po zaruce
o 18.07.2007, 14:40 | Escudo
Stavors: no tak to neni moc důležitý jestli je to na záruku nebo ne, každá záruka jednou končí a to že se to stalo takhle brzo moc dobrá vizitka neni. Nikdo neřekl že to auto neprojede terénem, co se týče elekrtoniky, nic moc zvláštního v tom taky neni. Ten známej měl D II jako předváděčku, nový by stála cca 1,7mil Kč, vypočítal že za 4 roky provozu, kdyby si všechno musel kupovat klasicky jako náhradní díly, vyšly by jen opravy na 750tis, což je vcelku fajn, byl to 2.5TDi.

Co se týče prodejnosti, to že je to auto spolehlivý je sice důležitý, ale ne prvotně, spousta lidí prostě vidí auto z UK a řekne si kvalita sama, když je šikovnej prodejnce a auto se aspoň trochu líbí, tak je to jasný. Nemluvě o testech automagazínů, nový auto, všechno pochválej a vyzdvihnou, ale za 1500km jenom těžko poznaj to jak bude vypadat za tři roky, ale reklama super, ne?
o 18.07.2007, 14:44 | Stavros
dobre, stat se muze cokoliv, jenom me mrzi, ze nekdo ma problemy s autem a hned tedy obecne napisu, ze to jsou mrdky. Kdo v dnesni dobe zna podobny auto, ktery je bezporuchovy? Toyota LC 120, Touareg?
o 18.07.2007, 15:09 | Alda
Ehm... co Tuareg 2.5 TDi?
o 18.07.2007, 15:29 | Luke_288
to bude mrtvý, měli jsme pujčenýho 3.0TDI a ani to moc nejelo. když už takovýhle auto, tak jak psal empik, ML 320 CDI, i když možná Touareg bude za lepší cenu, protože co jsem tak slyšel, ojetý se moc neprodávaj
o 18.07.2007, 15:40 | gigo
Alda: Range Rover Sport 3,6 TDV8 úžasný motor!

co řeknete na to, že pojišťovna Maxima nabízí na vozy Land Rover prodloužení záruky na 5 let (což znamená o 2 roky) za směšné peníze a hlavně bez omezení počtu ujetých Km...?! To je slabý argument? Oni musejí vědět co dělají. U 90% automobilek je to omezeno počtem ujetých km.

Např. u Discovery 3 to stojí cca 27.000,-
o 18.07.2007, 16:03 | .mycTD
hmm a kolik za ty dva roky necham na garanckach? To je jako ta dozivotni zaruka mobility, akorat musis dozivotne calovat garancky.
o 18.07.2007, 16:13 | gigo
.myc TD: A tobě když vyprší záruka u auta, tak přestaneš jezdit na garančky? :-D

Land Rover není Škodovka, aby se s tím dalo zajet do každého "profi" servisu... Ten kdo řeší luxusní vozy jezdí výhradně do značkových servisů...pokud není tedy s prominutím barbar :-(

Aldo, omlouvám se, že ti zasahuju do přízpěvku... jen jsem se snažil obhájit ne moc v historii spolehlivou značku, u které je zkrátka v dnešní době znát vývoj. Zároveň i trošku pomoct tobě. Doporučím ti vyzkoušet. Za to nic nedáš.
o 18.07.2007, 16:43 | Alda
gigo: to nevadi, ja slysel na LR jen chvalu, takze jsem z negativ spis prekvapenej. Ale fakt nejde hodnotit auto podle toho, ze jeden znamej mel problem.
To bych musel nenavidet Mergla Vito.

Jo a 3,6 V8 fakt nechci, nechci jezdit za 30l.
o 18.07.2007, 16:53 | Lukasino
K tem LR, meli jsme freelandera 2.0 a potom rangerovera 4.6ku, kazdeho cca rok a co vim, tak ani s jednim nebyl vubec zadny problem, krom u RR byla jednou nejaka zavada jednoho mechu, jinak bez problemu...
Akorat se mi vubec nelibi interier prvniho freelandera, to je podle me silenost :o)
o 18.07.2007, 16:59 | Alda
Lukasino> jo presne je to silenost. Ale Freelander II vypada naprosto suprove, uplne neco jinyho.
o 18.07.2007, 17:00 | Alda
Teda me ten interier tak hnusnej neprijde, protoze jezdim s r.v.99 a tam me to samozrejme neprekvapi. Ale kdyz si vezmu ze stejne vypada 2006, tak je to hruza.
o 18.07.2007, 17:16 | gigo
3,6 TDV8 jezdí v průměru za 11,5l nafty! a má 290koní a krouťák 640Nm. Je to docela masáž ;-) nepoznáš že je to diesel.
o 18.07.2007, 18:11 | .mycTD
Alda: Myslim, ze Vito taky kazdej nenavidi :-)
o 18.07.2007, 18:21 | Luke_288
gigo: jsem ani nevěděl, že se RR Sport dělá v dýzlu
o 18.07.2007, 21:19 | empiK (M)
Mel jsem na ten prodlouzeny vikend (ct-ne) pujceny GL420CDI, 225kw. Je to desne navykovy, az tak, ze ted si to pujcuju na vikend zase. To zrychleni 3tunovy kary je neskutecny a co si budeme povidat, je to masirka :-))

Prisetri a kup si to, ja uz na nej setrim. Moje vysnena kara. (I kdyz rozhodne 320CDI, to auto je s nim o pul mega levnejsi)

foto k příspěvku  od empiK

o 18.07.2007, 22:34 | JP
Ježiš, GL je příšerná vobluda, prodává se vůbec v Evropě něco většího? V tomhle jet sám s prázdnym kufrem, tak bych si připadal jak kkt...
o 19.07.2007, 07:08 | empiK (M)
je to o cloveku, ja si pripadam normalne
o 19.07.2007, 07:18 | CarAudio
Dodělával jsem jednomu bazaru stránky, mrkni se i tam : [ Link ]
o 19.07.2007, 07:58 | Stavros
to GL-ko se neda vubec s Rangem nebo Range Sportem srovnat, ty jsou totiz narozdil od Mercedesu auta, ktery ze silnice skocej do terenu a bez problemu ho hrave projedou, GL-ko ne. Mel jsem taky moznost ho vyzkouset a i dokonce Discovery III u me vede. Mimochodem si myslim, ze s nim stejne bude jeste vic problemu nez s Rangem.
o 19.07.2007, 09:12 | Luke_288
No nevim, RR Sport a terén, to podle mě dohromady moc nejde, navíc GL je o dost větší než Range. GL se mi líbí třeba víc než Q7, velikostně srovnatelný, kamošovo strejc má to 3.0TDI chiplý údajně na skoro 300koní, že bych teda z toho zrychlení byl nějakej odvařenej jak píše empiK, to ne, ale na to, jak je to hovado těžký to bylo fajn. a připadat si v tomhle autě jak kokot? kupříkladu já bych si připadal jak kokot v nějaký malý nákupní tašce a spoustě lidem to vyhovuje. je to člověk od člověka, navíc v těhle velkých autech jsi aspon relativně v bezpečí.
o 19.07.2007, 09:26 | Stavros
s RR Sportem jezdej kluci na expedice do Maroka, Libye a treba na Island. Ujistuju te, ze to auto v terenu umi.
o 19.07.2007, 09:30 | Luke_288
tak pak je asi taky terén a terén, že jo, protože nevěřim, že by to GLko neprojelo tam, kde projede RR Sport. navíc na těch kolech, co na něj dávaj. sám vim, co umí Touareg na 19kách...
o 19.07.2007, 09:43 | gigo
Luke_288: přijeď na naše offroad dny a uvidíš co RR Sport zvládne ;-) asi by ses malinko divil :-p A samozřejmě nejen Sport, ale i Defender, Freelander II, Discovery 3, včetně Range Rovera...
o 19.07.2007, 09:45 | Luke_288 | Upraveno: 2007-07-19 09:46:06
ale jo, ja věřim, že bych se divil, ale divil bych se, že RR Sport projede víc než GL, nebo teda obráceně, že GL neprojede to co RR Sport
btw kdy jsou takovýhle offroad dny, docela bych se zjel kouknout
o 19.07.2007, 15:33 | Rudi
alda: a co třeba subaru forester a bouchnout do toho hned plyn? pojede to víc než dobře, je to takový malý SUV a navíc budeš jezdit velice levně...
o 19.07.2007, 17:28 | empiK (M)
Luke_288: GL 420CDI ma 306 koni, jde ale taky o kroutak, ten je 700Nm, takze zrychleni fakt slusny

Stavros: GL, je off-road, projede neskutecny veci, mel jsem moznost ho i projizdet v Nemecku v Munsingenu na testovaci draze v byvalem vojenskem prostoru. Rozdil je jen v tom, ze vsechno ridi automatika. Pokud chces cistokrevnej off-road dela mercedes tridu G, tam je spousta veci mechanicky ovladanych.
o 19.07.2007, 17:38 | muSlim
Nechceš Outbacka 2.5 benzín (165 koní) ročník 2007, najeto momentálne asi 17.000, výbava Active? Dlhodobá priemerná spotreba 12/100 a je poriadne zajazdená... :o)
o 19.07.2007, 18:23 | Luke_288
empik: ta Q7 měla okolo 650Nm, proste takovej cesťák
o 20.07.2007, 08:19 | Stavros
to Empik: ja vim, ze GL je v tom terenu dobrej, ale Range sport je proste lepsi. Kazdopadne s tou tridou G mas pravdu, je to jeden z mojich favoritu. Nic lepsiho asi neni.
o 20.07.2007, 08:30 | H-Honza (M)
myslim ze tak trochu podavate zkreslene informace.
Testovaci trati jsou staveny na miru pro dany pro auta, a at vypadaji sebevic krkolomny a brutalni, neni tomu tak, jen vyhovuji tomu, co to dane auto dokaze.
Postavte ty auta vedle sebe v normalnim terenu a vysledky budou uplne jinak, jak jsem sam videl pri srovnani LR DIII, BMW X5, Tourareg, Cayene, LandCruiser a Patrol, ktery jsem mel moznost abslovovat.
A druha vec, mam pocit ze o tohle u tech aut o kterych tu mluvite vubec nejde. Jsou to autoa pro ktery bude teren maximalne ve forme polni cesty a drtivou vetsinu z toho co najedou, budou tvorit silnice a dalnice.
o 20.07.2007, 10:03 | empiK (M)
testovaci draha v Munsingenu neni testovaci draha Mercedesu, ale pro vsechny automobilky plus urco pro verejnost
o 20.07.2007, 16:22 | Pétík
LC100 ;-)
o 20.07.2007, 21:46 | Escudo
empik: řekl bych že H-Honza mluvil spíš o těch vyhlášenejch dnech co dělá každá automobilka vyrábějící auto s větší světlou vejškou :o) naprosto s Honzou souhlasim, všchno se bere podle možnejch nájezdovejch úhlů a tak, takže se ti vesměs nemůže stát že bys tam něčim neprojel. Pokud chce někdo kupovat auto, tak se musí rozhodnout, buď to pojede líp v terénu, nebo na silnici... Pokud bych si vybíral já, tak pode pocitu z auta a ne podle toho čim projede, protože jak bylo řečeno, 99,9% jízdy bude silnice......kdybych chtěl nezmara do lesa, tak si koupim Defendera
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3524 sekund.