Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kaipan, Lotus 7 apod.

 o Navštíveno 404x o
o 06.09.2007, 11:34 | norsi
Netusite nekdo, jestli nejaka firma stavi neco na bazi lotusu 7 s motorem treba z Hondy Accord? Nejak se mi na netu nepodarilo nic najit. Diky


o 06.09.2007, 11:38 | JR
motor z Hondy mel snad K1 Attack
o 06.09.2007, 11:38 | martin924
u nás jedině [ Link ] , jinak jedinej homologovanej motor je WV 1,8 20V Turbo. :( Docela škoda, radši bych tam viděl nejakej atmosferák s pořádnym objemem.
o 06.09.2007, 11:42 | Tuner#2
Kaipan měl dříve homologaci i na Forda a něco jsem zaslechl i o použití dílů z BMW, ale o Hondě kromě použití v Attacu ne. Tím nechci říct, že to není možné, nikdy jsem se to pom vyloženě nepídil.
o 06.09.2007, 11:42 | Lucni.konik
do Kaipanu lze snad i 2,0 fordí...............
o 06.09.2007, 11:44 | martin924
podle mejch informací už dneska ne :(, jedině so koupit stavebnici bez motoru, převodovky a diferáku naházet tam něco jinýho a pak to nechat schválit ve výskumáku, ale to jen tak nikdo nezaplatí.....
o 06.09.2007, 11:46 | Lukasino
lk: ale co jsem videl v kaipanu, tak tam sice byl 2.0 fordi, ale stary OHC ktery nema vykon (jen 74kW)... :o(
o 06.09.2007, 11:46 | Nismo.Power
ariel atom má taky z hondy :)
o 06.09.2007, 11:49 | norsi
K1 Attack je cenove nedostupnej a hlavne u nas nelze provozovat protoze nema pro CR homologaci. Vim o par lidec co o nej meli zajem a bohuzel. Pry jenom pro GB a US trh...

Me slo prave o neco ve stylu Kaipanu. Kdysi jsem se bavil s nejakym panem z Bernu a ten mel prave nejakou repliku od s motorem z ATR... Ale uz si nemuzu vzpomenout, kdo to vyrabel.
o 06.09.2007, 11:52 | martin924
Tak skutečně: Starej kaipan s fordím motorem (OHC) se už nevyrábí, takže opravdu jedině 1,8 20V Turbo, nebo individuelní stavba a šup do zkušebny....

norsi: a co repliku AC Cobra? - srovnatelný peníze a slušněj potenciál....
o 06.09.2007, 11:54 | Escudo
Lukasino: jj, byl to motor ze Sierry, byl použitej kvůli konstrukci a že by byl špatnej...no ono ne vždy je všechno o výkonu, táhnul krásně lineárně odspodu až nahoru se slušnym zátahem a vzhledem k váze to s autem dost mávalo. Původní Lotus S7 měl 1.6/63kW (základní motor). Hlavně 74kW byl základ, kterej se dal vcelku levně a jednoduše zvednout
o 06.09.2007, 11:56 | Escudo
martin: ty máš přehled na kolik cca vyjde Cobra s tim Fordim motorem?
o 06.09.2007, 12:05 | martin924 | Upraveno: 2007-09-06 12:05:57
Escudo: Když sem se o to asi před 2 rokama zajímal, tak byly kolem 600tis. (snad sem to s ničim nepoplet), ale dneska už netušim.
Pokud jde o Kaipana (Lotus 7), tak ten sem řešil minulej měsíc - s kámošem budem stavět podobnou potvoru s motorem Ford 2,0 DOHC ze Sierry...
o 06.09.2007, 12:07 | Lucni.konik
martin924.........ehm, nebylo by lepší 2,0 DOHC z escorta RS 2000?
o 06.09.2007, 12:09 | martin924
bylo, ale ta sirka mi stojí ne dvoře :D
o 06.09.2007, 14:10 | Scream
martin: zajímavá uvaha, osobne kdybych se pustil do takovy stavby, tak me ani nenapadne dat tam takovejhle motor jen protože ho mám. asi to je věc názoru.
Proto sem nikdy nepochopil Kaipan. Pokuší se tady vyrábět cosi co připomíná LS7, ale na bázi sierry, se 100PS, což je dle mě dost neštstny. Zaplať pán Bůh, že teĎ kvůli Euro3 montujou 1,8T. Ale cena hotovýho auta je vyšší než za kolik se dá koupit zánovní Caterham R300, což je auto trošku někde jinde, ačkoliv podobný. Kaipan je zajímavý auto za nezajímavou cenu. Kdysy sem našel stavebnici na repliku GT40 za cenu do mega a to mi přijde trošku výhodnějí.
o 06.09.2007, 14:20 | Scream
no neni to bomba? a to se mi zdá, že řidič překonává spíš svoje limity nez limity auta:-)
[ Link ]
o 06.09.2007, 14:21 | Lucni.konik
No, nezlob se, ale 100PS motor bude s 750kg rozhodně cvičit. Když vemu, že dnešní auta maj skoro 2x tolik...........tak by se dalo říct, že to bude mít agilnost cca 180PS-200PS dnešních osobních aut................A že by motor 1,8T byl nějakej echt spolehlivej zázrak........ehm.........

Jinak cena hotového auta je opravdu dost...........
o 06.09.2007, 14:37 | Scream
Hm, tak jestli ti jako u normáního 1500 kg vážícího auta připadá 180PS jako dobrý, tak mě to žadnej vodvaz nepřijde. Jestli je 100PS v autě, který podvozkově má na to (koncepčně, ne konkr. kaipan), aby jezdilo časy jako supersporty, ale po rovině tomu dejchá na paty každý starý GTI, něco zajímavýho, tak mi taky nepřijde. Osobně bych nedal za stavebnici (myslim neco kde clovek nemusí puku veci vyrobit a vymyslet) takovou ránu, když to má pod kapotou tohle. S 1,8T je situace uplne jina. Nerikam, ze to je zazrak, ale do 50tis se da upravit na cca 260PS, kde už výkon na tunu začíná bejt hodně zajímavej, ale když t pak vyjde na Cenu Caterhamu, tak mi to taky pripada nešťastný. Neb mi to přijde stajný jako dát přednost novýmu Mondeu ST před zánovní M3.
o 06.09.2007, 18:47 | Escudo
Jinak technická data Kaipanu 47: 77kW/163Nm, 0-100km/h za 6,5s, V-max 178km/h. Cena v roce 1998 byla 625.000Kč, ale mimochodem, z motoru se dá dostat bez větších problémů 100kW, což by teoreticky mohlo odpovídat 0-100 za cca 5,5s, to zas tak hrozný neni...Cena je strašná, to jo
o 06.09.2007, 18:59 | Escudo | Upraveno: 2007-09-06 19:00:05
Ještě pro porovnání: Caterham Super 7 1600, motor 1,6 - 85kW/145Nm, 0-100km/h za 6,4s, V-max 180km/h. Cena ve stejném roce 1.148.000Kč, takže o špatný cenový politice bejt řeč nemůže, protože Kaipan stojí polovinu s podobnejma parametrama. Caterham se dělal ještě 1.6/98kW a 1.8/140kW
o 06.09.2007, 20:18 | martin924
Scream: jsem blázen do aut a vždycky sem chtěl nějaký postavit, a náhodou se mi připletla do cesty ta Sierra, tak mě napadlo udělat z ní dárce orgánů pro nějakej roadster, krom toho tam časem půjde větší motor, nejspíš 6válec zase od Forda :D . S kámošem sme to rozebrali horem dolem a nakonec se budou stavět 2 rámy a do druhýho auta pujde nějakej točivější motor, nejspíš Honda - Mishak je do japonců zamilovanej :)
o 07.09.2007, 07:02 | zazaa
no zrovna Caterham do 7cek dava taky fordi motory .....
a v takove CSR275 (atmosferickej 2litr cosworth s 275konma)s tim ten motor hejbe neskutecnym zpusobem :) sem se v tom vezl po okruhu a masakr :)))
o 07.09.2007, 08:27 | Scream
zazaa: no myslim že motor Cosworth toho s puvodním motorem moc stejnyho. Kdyby jo, už to nejede:-))))
Escudo: nemluvil sem o ceně novýho caterhamu. ALe už jen to, že maj 1,6 rychlejsi než kaipan 2,0 je k breku. Ano všechno se da vytunit. Ale tech 30PS pude stat to samý co 90PS u 1,8T, ktera se tam montuje ted.
Martin: no chápu, ale uvažování , že když mám díl (auto) za desítku, tak je to duvod na tom postavit auto za pul mega mi prijde divnej. Tky bych si to chtel postavit, ale pripada mi, ze v ty akladní stavebnici za ty prachy nic neni.
o 07.09.2007, 10:02 | Escudo
Scream: v tý době byl 1.8T cenově pro ně nelukrativní, oni vyráběli repliku za 50% ceny Caterhamu a proto tam byla Sierra, na objem nekoukej, jde o to že bylo za poloviční cenu auto se stejnejma vlastnostma, nemyslim si že by pak někoho obtěžovalo vyšší povinný ručení u tohohle auta. Navíc zakázkově se tam dalo dát cokoliv pokud vim
o 07.09.2007, 10:50 | Rajdlos
kdyby chtel nekdo motor do stavebnice, mam 1.8T ktery se da naladit az na 260PS (najeto 3500km) a motor z S2000, skoro kompletni SWAP, zakl. veci tam jsou.
o 07.09.2007, 13:15 | martin924
Scream: tak to sme si nerozuměli :) ,mi to budem stavět komplet - fše vlastní výroba od rámu až po kapotáž. Nejsem blázen, abych kupoval předraženou kupu železa :)
o 07.09.2007, 13:21 | .mycTD
martin924: Scream ma na mysli, ze kdyz zacnete rovnou s poradnym zakladem, tak se na tom nadrete uplne stejne, ale vysledek bude jinde.
o 07.09.2007, 16:01 | muSlim
V Maďarsku to stavajú s Opel motorom...
o 07.09.2007, 17:11 | Scream
Martin: myč to to vystihl dokonale. Už několikrat sem se pri stavbe přesvědčil o tom, že kde neni dobrej zaklad, nepomuze ani svěcená voda a práce je t uplne stejne. Ale nezapomen, ze v ty zakladní stavebnici mas i započítanou možnost na tom mít placky a výsledek, že to auto muze na silnici. Postavit to celý, je sice krásný, ale nereálný postavit tak aby to všechno fungovalo jak má. Navíc me nenapada rozumný využití pro takový ato za tolik penez, když nemá značky....
Escudo: To bez pochyby ano, ale už v tu dobu se to dalo stavet na něčem, co bylo dobře k sehnání a za dabrou cenu. Jako treba 318IS.Mohly by použít to samé co ze siery, ale aspon by to jelo. Myslim, že u kategorie techhle aut snad povinný nikdo neřeší. aspon doufam.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3203 sekund.