Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Taky se chcete pobavit? :-))

 o Navštíveno 1005x o
o 13.09.2007, 19:06 | PAVELK

Octavia II RS TDI Cimbu Chip - Orgasmus za volantem !



Nastal čas změny. Obdržel jsem konečně poměrnou část honoráře za můj holywoodský projekt a udělal jsem si radost. Jako druhý vůz do rodiny jsem si pořídil skvost – Octavi II RS TDI. Protože nejsem žádná socka, nechal jsem si udělat čip od Cimbu a difuzorový Teflon Profi Kit od Milotecu.Již vzhled Octavie II RS mluví za vše – atraktivní racing blue metalíza jen podtrhuje úžasné ušlechtilé křivky a sexy tvary tohoto ekonomického , rodinného supersportu. Agresivní maska s lišáckým výrazem a sexy rudou pižkou s nápisem RS dává najevo kdo je tady pánem. Kdo je Král okreskové džungle. Kdo je pokořitelem rychlostních limitů a vítězem semaforových sprintů – ano je to Ona! RS - pro jazyku albionu znalé “Rallye Sport“ . Přestože neholduju mediálním hysteriím kde si parta lesáků s počmáranými a uřvanými vozy zkracuje cestu z rachoty domů vysokou rychlostí přes les a šotolinu, je skvělé mít vlastnosti supersportu v kompaktním a estetickém balení rodinného sedanu. Tento skvost do světa nic nabubřele nekřičí. Neřve že má výkon. Nevytrubuje nic o úžasném podvozku (který je díky pneumatickému, elektronicky řízenému, víceprvkovému zavěšení o 20 let dál než ostatní vozy). On tím vším je. Tak nějak samozřejmě a jednou pro vždy.
Pokud jsme se již pokochali ladnými tvary a sexy křivkami můžeme usednout. A že je do čeho ! Vysoce kvalitní sportovní mikroplyš pohodlných sportovních sedaček nás nenechá na pochybách, že někomu šlo o naše pohodlí. Praktická, vkusná a velice neotřele esteticky řešená palubka z těch nejvybranějších plastů nás ergonomicky obklopuje. Hlavně vpředu. Vše je na dosah, vše co se zmáčkne zůstane zmáčklé, vše co se aktivuje zůstane aktivované.Žádné točítkové zvrhlosti á la BMW, žádné tlačítkové orgie á lá Mercedes. Přehlednost a intuitivnost ovladačů je na špičkové úrovni jak je již u VW zvykem. Kovová hlavice řadící páky s 6ti rychlostními stupni pro jízdu vpřed a jedním vzad nás také nenechá na pochybách – řídíme to nejlepší co je dnes k mání. Všude je cítit luxus, prostor a kvalita. Po řádném nastavení volantu, ovládacích prvků a sedaček, máte chuť vyrazit třeba až na konec světa. Vůz vás příjemně obklopí, pojme, ba dá se říct že se s vámi mazlí.
Takové intimní sblížení s vozem jsem již dlouho nezažil. Je to natolik intenzivní pocit že občas zapomínáte zdali je to pořád ještě vůz…

Po otočení klíčku probudíte šelmu. Pocity při startování tohoto unikátu se nedají popsat jinak než bouřlivý orgasmus. TDI páté generace má natolik podprahový sexy baryton že to nenechá chladným ani předsedu odborářského svazu eunuchů.Je v něm cítit síla, úspornost i ekologická šetrnost. Pokud má vesmír a harmonie nějaký zvuk – musí totožný se zvukem nabuzeného TDI. Tento motor je vybroušený do maxima. Dávkování monumentálního krouticího momentu je špičkové, přesto při brutálnějším prošlápnutí plynového pedálu podhrábnou i zadní kola – což je na předohrab slušný výkon.To je ovšem nic proti výkonu na silnici, po vytočení nad 5000 ot/min. nastává pravé peklo spojené s řetězovým orgasmem. Ještě před úpravami jste schopni dosáhnout 200km/h za 11,3 sekundy. Maximálka je hluboko nad 260km/h.Když občas proháním tento skvost, mají piloti boeingů letících nad jižní spojkou co dělat aby se mnou drželi krok…

Já však nejsem z lidí, co se spokojí s málem. I když Octavia II RS je již sama o sobě unikátem a dravou šelmou, lze jít ještě dál.
Šelmu lze vybavit ještě silnějšími drápy! Konečných 240kW a 600Nm po Cimbu čipu snad hovoří za vše. Zrychlení z 0-200km/h tak zvládne pod 10s což je o 1,5 sekundy rychleji než sériová verze. Maximálka je elektronicky omezena na 320km/h, chlapi od Cimbu byli nesmiřitelní a šlo jim o moji bezpečnost. Ale nevadí, mám tento vůz jen na pojížďky takže se spokojím i s menší maximálkou než obvykle. Dodávat že se spotřeba pohybuje okolo 4l/100km při dálničních 230km/h netřeba připomínat. Motor je o jeden a půl generace dál než ten z předchozí Octavie. Když si uvědomíme že první TDI předběhlo svou dobu o 30let, tak má nynější generace TDI motorů od VW náskok 20ti let před zbytkem světa. Takže o výkonech těchto motorů nemůže nikdo pochybovat.


Není náhodou že po uvedení první Octavie RS na trh mnoho movitějších milovníků rychlých kol rychle prodali své (v tu chvíli bezcenné) Modeny, Porsche GT, Diabla, Aston Martiny a podobné náhražky ( o BMW M5/6 a Mercedesu AMG ani nemluvě) – a ihned objednávali nový, revoluční skvost vzešlý z geniálních rukou dělníků a inženýrů okřídleného šípu. Již po prvních prodaných kusech bylo nad slunce jasné že se zrodil kult. Ano, nebojme si to nepřiznat Octavia II RS je žijící legendou. Okřídlený šíp se tentokrát zabodl hluboko do motoristických srdcí!S každou další generací svých úžasných ekonomických, bezpečných, výkonných a prostorných vozů posouvá laťku techniky výš a výš. Naštěstí je Evoluce nekonečná a my můžeme jen napjatě čekat jaký démant nám geniální Tvůrci opět snesou z nebes…..
_________________
Škoda Octavia Tour AMG kit, 1.9 TDi 110kW (Chip)
Škoda Octavia II RS TDI Milotec Profi Kit Cimbu Chip 240kW/600Nm


o 13.09.2007, 19:11 | mishan
p*čáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá :-)))))))))))))))))))
podhrábnou i zadní kola, tak to me totálně rozsekaloooo pomoooooooooooooc , WTF?????
o 13.09.2007, 19:11 | El_Vita
no to je porno ... :-)
o 13.09.2007, 19:14 | Bo
to je dobrej mazec :)))) hlavně hrabající zadní kola na předohrabu :)))
o 13.09.2007, 19:20 | PAVELK
proč vlastně kupovat Porsche nebo Ferari že :-))))
o 13.09.2007, 19:43 | Only_One
:o) tak spisovatel má dobrou slovní zásobu :)
o 13.09.2007, 19:44 | El_Vita
to je ten, co prodaval tu otunenou astru, ne? :-)
o 13.09.2007, 19:51 | shabi
Veyron je proti tomu žabař!! :)))
o 13.09.2007, 19:56 | tommas
S tema zadnima kolama to rozsekl jak se patri. Ale to, co se obcas docte clovek na forech nema od tohodle moc daleko, takze jsem uz zvykly...
o 13.09.2007, 20:03 | Mystique*
No ty woe ja nemel ani silu to docist do konce :-))))))
Nedokazal jsem dokoncit ani prvni odstavec :-)))

Ja uz to nemuzu hulit....
o 13.09.2007, 20:21 | AllInOne
provokatér :o)
o 13.09.2007, 20:29 | Spooky1
:-DDDDDDDDDDDDDD Ani psát nemůžu jak se tlemím... :-DDDDDDDDD
o 13.09.2007, 20:45 | RadekFM
clanek jak od dfense :-)
o 13.09.2007, 21:07 | Pagoš
Přes 5000 otáček nastává pravé peklo, tomu celkem věřim, co pak když jede těch 320 na omezovač, že by mělo TDi omezovač v 8000ot. nebo tak něco?

Pán je rozhodně spisovatel :-)))))))))))))
o 13.09.2007, 22:45 | ruffrider
tomu dieselu těch 5000+ otáček musí dělat moc dobře, jinak pěkná bajka
o 14.09.2007, 00:17 | Nismo.Power
jako gramaticky dobrý jinak falt mega lol..... bud si fakt dělal prdel nebo je hodně postiženej :)))))
o 14.09.2007, 03:16 | maca123
kua..mě to připomělo plamenné projevy ministrů a prezidentů před rokem 89 :)))
o 14.09.2007, 07:18 | Martyn
Lol:o) super clanek:) hrabajici zadek cool ale jeste vic me rozsekaly v tu chvili bezcenne Modeny, GT, //M, AMG...:D
o 14.09.2007, 09:10 | Pepíno_Honda
a je to tady, čip spoří palivo o destíky procent ! :o)))))
viz:
Dodávat že se spotřeba pohybuje okolo 4l/100km při dálničních 230km/h netřeba připomínat
o 14.09.2007, 09:41 | Lucni.konik
Jdu se vyzvracet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo, motor o 20let před ostatními:--))))) ha ha ha a proč ti šulini z koncernu upustili od svého převratného PD a vracejí se k CR?:-))
o 14.09.2007, 09:58 | H.E.R.O.
jestli dobře počítám tak 30+20 let mínus 5 let co se vyráběla octávie rs první generace je tedy náskok 45 let před konkurencí :-DDD ???
o 14.09.2007, 10:23 | jerzy05
No ono vsechny clanky od tohodle autora co pise na forech jsou nekutecny perly:DDDD
o 14.09.2007, 10:59 | C.W.O.K.
tady je vidět kdo jede na Perníku.....(to se potom povídá)

rychle prodali své (v tu chvíli bezcenné) Modeny, Porsche GT, Diabla, Aston Martiny a podobné náhražky ( o BMW M5/6 a Mercedesu AMG ani nemluvě) - z tohohle jsem málem spadnul z křesla
o 14.09.2007, 11:10 | Šlaušek
Praktická, vkusná a velice neotřele esteticky řešená palubka z těch nejvybranějších plastů nás ergonomicky obklopuje. Hlavně vpředu.

megalol :DD
o 14.09.2007, 11:14 | mrazik
Ja mu fandim, muj hlas ma.
o 14.09.2007, 11:34 | shabi
nejvybranejsi plasty... do skodovky prijede typek z oprejskanou dodavkou, vynda 20 let starej vzornik kde je 12 druhu plastu a oni vyberou ten nejlepsi tj. ty nejvybranejsi plasty :-)))))
o 14.09.2007, 11:52 | PRESS
ROFL o:-)))
btw by mě zajímalo co by napssal třeba vo Feldě nebo vo Favu v té době. Jestli todle myslí vážně , tak by mě zujímalo z které léčebny to napsal hihi o:-)))))
o 14.09.2007, 13:45 | Enismo
tohle jsem už někdě četl a tam se mu taky megamazec vysmáli :D je to dobrej ouchyl :D:D:D ale co, moje zadokolka taky teda občas určitě musí hrábnou vepředu a pokud mám otáčky 155 000+ tak je to taky peklo, to pak má spotřebu asi tak 8l při rychlosti 790 km/h woe :D


xD
o 14.09.2007, 13:53 | Smrada (M)
Tak to je mazec. Pan bude z toho pornoherectvi tak trochu vymastenej
o 14.09.2007, 18:24 | Mystique*
Takze dnes potvrzeno, jedna se o recesi velmi znameho provokatera z "inzeratyzdarma",
kdysi davno tady uz probehl odkaz na tyhle "povedeny" stranky a
zmineny "spisovatel" tu jiz byl probiran :-)))

Nicmene stale jsem nemel silu to docist do konce :-))))))
o 14.09.2007, 19:57 | jerzy05
jj, Turbomotor v tom zase lita:D
o 14.09.2007, 22:58 | Fordik
"Když občas proháním tento skvost, mají piloti boeingů letících nad jižní spojkou co dělat aby se mnou drželi krok… "
:o))))
"Maximálka je elektronicky omezena na 320km/h, chlapi od Cimbu byli nesmiřitelní a šlo jim o moji bezpečnost."
:o))))))))))))))))))))
o 14.09.2007, 23:02 | Luke_288
co to je? :)
to je ze škoda fora?
o 15.09.2007, 10:40 | Jindrs
[ Link ]

jj samy vymozenosti :-DDDDDD
o 17.09.2007, 11:12 | jerzy05
Luke:
[ Link ]
o 17.09.2007, 11:30 | Etien (M)
výborně napsaný...

hlavně první odstavec... tam se pisatel krásně pohybuje na hranici, že čtenář napozná, jestli to myslí vážně, nebo si dělá srandu... pok už tu hranici občas překračuje, což je škoda...

ale i tak to koukám spousta čtenářů nepochopila :o))))
o 17.09.2007, 11:44 | hanzz
přesně jako Etien! :) prostě parodie na oslavné ódy majitelů TDI
o 18.09.2007, 14:45 | jerzy05
Ona i ta recenze na hromstra stoji za to....:D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3072 sekund.