
Navštíveno 520x


19.10.2007, 12:24 |
Syrup Chtel bych si pritahnout z nemecka tuhle trojku, nejspis asi sedan, za cenu okolo 15000e. Chci se zeptat- jelikoz za tuhle cenu maji vsechny kary najeto pres 100 000 na co si dat pozor, jaka je tak realna spotreba, jak se s tim jezdi, proste zazitky, prakticky zkusenosti a tak... Ridil jsem 330 ale benzin, ten diesel bude samozrejme o necem uplne jinym... ten benzin letel neskutecne :-)
bezvadný rychlý auto s malou spotřebou ......... jel sem jak 330d tak 530d a 530d sem chtěl před tim než sem koupil caddy .....raálná spotřeba u 530 je průměr 8 / 100 ....... 330 je znatelně lehčí a jede to jako potrefený :) bacha to je těžko říct bacha si dávat prostě na běžný věci jenže ty se počítaj do běžný údržby...... když to bude mít kolem kila najeto tak tomu nic nebude :)

19.10.2007, 12:54 |
Syrup no jsou tam kousky ktery maji treba 120, ale taky jsou tam takovy ktery maji 160 a do tech se mi moc nechce, kazdopadne asi skocim nekam do bazaru se v tom svizt... kazdopadne je to fakt kocar a oproti tomu pekaci co mam by to bylo nebe a dudy :-)
Imho 330i lepsi - neni tam tolik co se posrat jako u dieselu.. Kolem 150-200tis km odchazeji na 3,0d vstriky, oprava moc palka:( + klasicke "naftacke" nemoci - turbo, vaha, cerpadlo.. To benzin je "nesmrtelnej" ale samo zalezi kolik toho nalitas..
při 120 je bmw pořád nový auto pokud fakt má 120 :)

19.10.2007, 13:11 |
Nismo.Power | Upraveno: 2007-10-19 13:12:49
vstřiky odcházej maximálně v závislosti na čepovaný naftě na což samo benzín netrpí ale spotřeba íčka je krapet jinde než déčka .......... co sem jel já tak obojí mělo přes 200 natočeno a vstřikum nic nebylo, sám sem si chtěl koupit 530d s najetejma cca 210k a motor byl jak novej, vstřiky se daj repásnou za pakatel stejně :)
turbo tam tlačí málo takže při 200 stále tlačí né jako u koncernu že po 30k je death , váha samo odejít může ale né tak jako na koncernu , čerpadlo nevim to sem nezjištoval když sem chtěl koupit ale nebál bych se toho ........ jinak samo benzín je benzín to jo :)
Nn naftou to neni, samo nekvalitni nafta vstrikum pomuze ale kolem tech 200k km uz odchazej vstriky i skopcakum:( repasnout se da za pakatel pouze vrsek vstriku, spodek ti nikdo neopravi, musis koupit novej za 12tis * 6 valcu... Turbo je zase o ridici..
Ale jo jinak super kara, za 15tis uz bude facelift 204ps krasna raketka:) kdyby to melo poctivych kolem tech 100k km tak bych se toho taky nebal..
Tyhle auta se kupujou s tím, aby se s nima lítaly těžký km a praxe je většinou taková, že Němci se toho zbavujou kolem 200 tisíc km nalítáno, protože commonrailové diesely někdy kolem těchto km potřebují vyměnit vstřiky. Pár nešťastníků na bmwklubu už narazilo, za výměnu šesti vstřiků ve značkovém servisu od 72 do 100 litrů, to se potom i 540i zdá jako finančně výhodnější auto než tenhle bezesporu hodně povedenej nafťák.

19.10.2007, 15:17 |
Ales Já mám tento motor ve své E46 coupé a jsem maximálně spokojenej jak s úžasným výkonem, tak i se spotřebou, kterou mám dlouhodobě 7,5l a to jezdím svižně. I kdyby to jezdilo za 10l tak to při 204Ps neřeším. Co se týče výměny vstřiků atd. tak to ti neporadím, protože mám najeto za rok a půl 54tis., ale můj tatík měl 530d 184Ps, najeto přes 300tk a motor šlapal velice pěkně, u cca 200tk měnil turbo, ale vstřiky za celou dobu provozu neměnil.

2 Ales: a práve tie sa doporučujú meniť po 150k km :o)))
Čau kamaráduv otec si koupil todle auto do firmy,r.v.2000.nalital s tim cca 680 000Km!
za celou dobu co ho měl,tak měnil:
300 000Km Turbo
400 000km vstříky
600 000km diferák
Jinak takový ty spotřební věci,kotouče tlumiče......
Stoprocentni spokojenost s timto autem.Taky uvažuju že si ho pořidim.
Spotřebu měl cca Kombinovaná+město do 9L
Dálnice,do 6,5L
Jinak realnou spotřebu najdeš na
[ Link ]
Já ji nedávno prodal.
Nijak jsem ji nešetřil-jezdím hoodně svižně a spotřeba cca 7,5l ,ale dá se i za 6l.
Ale zase jsem ji dával první poslední a turbo sem vždy nechal vydýchat! Pokud to někdo nedělá a je prase,tak po 100tis km je po něm!
Prodával jsem jí se 190tis km a za celou dobu mi dvakrát prasklo hlavní sběrné sací potrubí,ale to je u těhle aut časté a já měl navíc sportovní filtr-až jsem ho odstranil,tak bylo vše ok! Borec s tím teť lítá jak o život a pořád max spokojený! důležité je dávat dobrou naftu!
Z vlastní zkušenosti říkám,že to bylo moje nejoblíbenější autí a moc doporučuju!!!
I když teť jsem taky mooc spokojen!:-)
Kamarad ma 530D - tu silnejsi a spotreba pri normalni jizde tak 8-9.
Je to hodne dobry auto. Uvidime jak se popere se snehem na vysocine.