
Navštíveno 524x

Zdravim vsechny. Byl jsem na emisich a zjistili mi spante emise. A ani poradne nerekli so s tim mam delat a poslali me domu.
Jedna se o auto VW Vento TDi 81KW r.v. 97 kod motoru AFN. Chci se optat co znamenajy ty hodnoty a jak se daji ovlivnit.
- komplet vyfuk od katalizatoru je davany pred 2 mesicema novy.
- vzduchovy filtr ma uz neco okolo 15ti tisic km najeto, tak jestli ten to muze delat?
- muze to tady delat predvstrik?
- muze to take ovlivnit i nafta?
Jinak auto by nemelo byt vubec cipovane.
Napisu sem dovolene a nemerene hodnoty.
Predem diky za kazdou radu.
Korigovany soucinitel absorbce (ze stitku) [1/m]: 2.0
Hodnota kourivosti [1/m]:
- dovolena: 2.50
- namerena: 2.57
Rozpeti hodnot kourivosti ctyr po sobe jdoucich mereni [1/m]:
- dovolena: 0.25
- namerena: 1.58
pouzity kouromer: BOSH ESA / RTM 430
c je správne... nemáš tam náhodou trysky menené na lepšie?

13.11.2007, 12:06 |
Drag Knightey:většinou to bejvá tím že je špatně seřízený čerpadlo nebo je v něm nějakej element špatnej....jinak s naftákem na emise nejezdit lepší někomu zaplatit at to udělá nejlepší jak odkurvit motor.....
to Slim:
- mno trysky by tam mely byt normalne seriove
To Drag:
- a myslis ze ted kdyz pujdu jinam na emise, tak mi je udelaj? Ale budu je muset znova platit co? S tim ze bych to prave dal znamymu co by to udelal. Ale on si prej neni jistej, zda-li to pujde udelat jinde, kdyz to nekde mam jako napsano ze nevyhovuje.
2 Knightley: myslel, že choď za niekým kto Ti to spraví, neofiko. Bohužiaľ má tak trochu pravdu, dízláky niesú stavané na to, aby ich nejaké hovado točilo 5 minút na plné gule... inak s tým čerpadlom, zbehni za niekým, kto sa rozumie do čerpadiel, možno je len zle nastavené... doporučujem v Jablonci Andreho, v Prahe - Slivenec zas K+K Servis Čerpadel ak si dobre pamätám názov...

13.11.2007, 12:26 |
clown ano .. 3500 otacek je fakt pro nektere TDI smrt :o)
taky znam pripad kdy upadla spojka na klimu .. , na sluzebaku se rozpad zase altik :o))
btw ... ta nase kurwa stara co ma 81kw. pokud ji nechame stat pres noc venku uz nestartuje ... staci v noci 10 nad nulou a rano je to tak na 10 pokus :o(( 200tkm nalitano .. :o(
já nevím já byl s mojim tdi na VAGU a nenašlo mi to ani jednu chybu, ale třeba to může být čidlo teploty nafty kdž bylo špatné tak motor vibroval a právě hulil, vyměnil a motor což jsem se divil je absolutně bez závad... bliká mi akorát místama mazání ale nevím co s tím-čidla vyměněny apod a stále a stále bliká...!!
2 clown: imobilizér to má? Mne podobne robila bordel slabá batéria, vymenil som za novú a už je ok... a ešte do toho hralo samozrejme rolu čerpadlo, aj to šlo preč a prišlo zánovné... nalietaných 305+ a inak si nesťažujem...

13.11.2007, 12:52 |
clown Slim .., accu je new ..,
cerpadlo je mozna KO .. snazim se toho zbavit :o)

13.11.2007, 12:57 |
Kmoda To jsou naftaky takový sračky že nevydrží tak jednu dvě minuty se zvýšeným volnoběhem na otáčky kolem 2,5tisíce?

13.11.2007, 13:02 |
clown Kmoda ... psssssssst,
ale tohohle se fakt kdekdo boji ..
tohle jsou ty modely co maji jen EURO2 emise ..., pak VW musel s Boshem udelat TDI PD kvuli EURO4 ..
Kmoda: Jaky zvyseny volnobeh? U nafty se meri pri prebehu z volnobehu do max. otacek.

13.11.2007, 14:02 |
Drag Naftáky jsou dobrý motory ale nejsou stavěný na vysoký otáčky jako benzínový motory......
2 Kmoda: ty profesor, presne ako hovorí Radek. Dízel sa točí na max., to je 4.500 až 5.000 otáčok. To je pre ten motor vražedné už len z toho dôvodu, že turbo je hneď u bloku a v tých otáčkach má motor aj turbo kurva veľkú teplotu a amatéri na emisiách Ti samozrejme po zmeraní vypnú motor na durch... ja som im tam nadával nech idp do piče, že mi skurvia turbo, oni že blablabla... mesiac či ako mi trvalo, kým sa posralo kdečo... :o)

13.11.2007, 14:04 |
Drag clown:200tis a nenastartuješ??tak ti to nežhaví ne??úač tyhle motory vydrží dost...není nad Golfa 1,6D vydrží jak bejk a prd žere:)))))))

13.11.2007, 14:06 |
Drag Slim:ofiko emise už nikdy když jsem tam byl s mým bejvalým golfem 2-kou 1,6D tak mu dával 25x do plnejch se zdálo že z toho vylítaj ojnice:(((
2 Drag: no mňa poslali von, ten druhý ma doprovodil lebo som docela huste na toho kreténa nadával :o))))
No co ale zmuzu stim teda? Mam to zkusit projet znova s tim, ze bych zkusil odpojit vahu vzduchu? Pry bude motor bezet na minimalni hodnoty a prej by to mohlo projit. Ale nevim co na tom je pravdy. Vyzna se nekdo?
Me rikal znemej, ze kdyz mel na 2.5 TDi spatny emise, tak mu rekli, at se jede projet 5 kilaku tezkou nohou, ale poradnou kladu. Vratil se a pak to bylo dobry... prej to normalni praxe, kdyz nechce dat TDi emise...
Fakt? Ze bych tam zitra zkusil za 100,- zase zajet?

13.11.2007, 18:32 |
masz Cest kydbys natrefil na nekoho rozumneho pri mereni emisi tak neco vymysli to neni vubec problem merim emisi na benzin i diesely sice jen 3 roky ale vzdy es neco vymysli a kdyz mu das 2kila do kapsy tak to vzdy projde.
tak zas na druhou stranu, jen at to sledujou, z některých ropáků padaj fakt rovnou brikety

13.11.2007, 18:41 |
Luke_288 | Upraveno: 2007-11-13 18:43:20
...

13.11.2007, 19:38 |
Long To je tak kdyz se na emisich opravdu meri:) nejlepsi je par velkej STKcek s emisema kde to resi jenom otacenim potenciometru u masinky a protokol vyjede taky, navic se slovy uz je to starsi tak to nebudem trapit, at uz nakladak nebo osobak.

14.11.2007, 08:03 |
Kmoda Radek FM, Slim :tak to jsem zase nevěděl že u benzínu se měří volnoběh a pak otáčky kolem 2,5tisíc a u nafty se to měří až do plna.Kterej blbec to teda vymyslel takhle měřit když to tomu motoru nedělá dobře :-D
2 Kmoda: to neviem kto to vymyslel, ale asi nemal rád dízle, tak sa ich snaží už generácie takto nepriamo a na diaľku kurviť :oD
2 Luke_288: to rozhodne áno, ale fakt mi až srdce zabolí, keď vidím ako ich trápia... proste je očividné, keď je nejaký dízel v prdeli, že hulí už na voľnobeh, tak by nemuseli všetky tak vytáčať... tam neide o to, že by to kúrilo alebo nie, ide o konštrukčnú (ne)schopnosť dízlov uniesť dlhodobo tak veľké otáčky... mne kvôli tomu trebárs odišli aj rozvody, ktoré boli menené nejakých 40k km pred emisiou... a nebol to žiadny šunt, chlapec na STK mal jediné šťastie, že sa mi to stalo tak, že to nevzalo piesty, nič, len kladka a remeň, pri 130 na diaľnici...

14.11.2007, 09:11 |
clown | Upraveno: 2007-11-14 09:12:26
jak ji trapi ? vzyt kazdej z vas na to na kazdy treti krizovatce slapne tak, ze z nej litaj saze .., nevim co resite ..., proste delejte emise tak, aby se ukazalo co z toho lita za beznyho provozu .., ne pri popojizdeni po meste ..
nebo si kupujte auta co to vydrzi :o)
2 clown: nepochopil si to... osobne tomu tiež prišliapnem, ale nie do obmedzovača a nie na tak dlho ako to tam trápia oni... chcel by som vidieť idiota čo to na križovatke páli do 4.500, zaradí za 2 a zas 4.500... druhá vec je fakt, že by som si už dízla v živote nekúpil, nasledujúce auto bude benzín, nech to stojí čo chce :o)

14.11.2007, 09:38 |
clown Slim .., tady takovych lidi jezdi :o))
2 clown: aha, tak to je iná :o))))
Slim: to jo, jenomže když pak vidim co jezdí na silnicích za plečky, tak občas přemejšlim o plynový masce do auta...
Tohle je sporny. A nema cenu se o tom bavit. Nekdo vyzdvyhuje naftaky a nekdo zase benzinaky. Kazdy ma svoje pro a proti. Ja mam oboje auta. Kazde na neco jineho.
Jinak problem je vyresen a to je hlavni. Diky vsem za rady a snahu pomoct.