Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nissan GT-R první test

 o Navštíveno 393x o
o 14.01.2008, 11:49 | Netsitte
Konečně první test GT-R
naměřené zrychlení 3,3 s snad přesvědčí všechny kteří zpochybňovali udávané zrychlení 3,5 s:o)
[ Link ]

ještě trocha toho soundu:o)
[ Link ]

a černá taky není k zahození:o)
[ Link ]


o 14.01.2008, 11:59 | H-Honza (M)
je to proste dobry.... kua dobry.
o 14.01.2008, 12:06 | Newman
budeme mit nazivo v HB !
o 14.01.2008, 12:07 | Nismo.Power
klasická otázka . .. ... kdo mi kurva doprdele pučí ty prachy :)))))
o 14.01.2008, 12:13 | Netsitte
Nismo:
Lol:o))
o 14.01.2008, 12:19 | Nismo.Power
jak lol :)))) já ty prachy mít tak to beru všema deseti !! :))
o 14.01.2008, 12:20 | RedBaron
Viper ho dostal na slalomu prej ale to je snad jediný vítězství nad tímhle monstrem. Mám pocit, že přicházejí znovu časy japonských supersportů, přijde ještě Supra a NSX, u které dost lituju toho, že to nebude klasický supersport s motorem vzadu, byla tím výjimečná a pověstná svou ovladatelností :o(
o 14.01.2008, 12:42 | Luke_288
nádherný, tohle se jim fakt povedlo
o 14.01.2008, 13:39 | H-Honza (M)
zdivocelej motor z nakladaku na nejakym zastaralym podvozku z ted uz nevim ceho ze by natrhnul prdel nove technohracce z japonska? To by asi nebylo kontrukterum moc prijemy :O))
o 14.01.2008, 13:53 | RedBaron | Upraveno: 2008-01-14 13:55:07
H-Honza: Tys neposlouchal toho pána v tom videu? Podvozek má Viper myslím od firmy Penske, která připravuje závodní speciály. GT-R je proti tomu konstrukcí podvozku doslova koncernová záležitost.
o 14.01.2008, 14:06 | H-Honza (M)
nee jsem v praci, nemuzu mit zvuk :O))
spis ironie, protoze to se tykalo predchozi generace viperu, ta soucasna uz trochu jinde.
o 14.01.2008, 14:11 | Rajdlos
tohle snad zklapne hubu remcalum, kteri pochybovali :o)
o 14.01.2008, 14:14 | Nismo.Power
RB : škoda že když je tak koncernovej že skončil jen kousek za tim viperem :)
prostě na to že tohle auto stojí 1,3m což porovnejme že někde nad mega je OctaviaRS , pak tu máme Imprezu STi , Lancer Evo , Vette je dražší nicméně co si budem nalhávat až to bude v čr bude to za cenu podobou Vette . . . .
Je jasný že to Lambo, Porsche, Ferrari na lopatky nepoloží a s cenou dolu nepudou neb si to kupujou zazobanci kvůli image a tudíž když tohle auto stojí 1,5majle tak to je naprosto jasnej shit. . .. teda jen do doby než ten shit potkaj na křižovatce :)
o 14.01.2008, 14:25 | muSlim
Respect
o 14.01.2008, 15:03 | Luke_288
se mi líbí jak Nismo rád přehání :))
o 14.01.2008, 16:39 | Ondra127
Nismo: V tom vyctu z 14:14 jsi zapomel treba na Mazdu:-)) Verze MPS s vykonem 260 HP, u Mazdy 6 s 4x4 za 1,1 mega, u Mazdy 3 s pohonem prednich kol za necelych 800.000 Kc a v CX-7 s 4x4 uz za 800.000 Kc:-))) Veskere ceny s DPH:-)))))) A pak kam se sere Octa RS:-D
o 14.01.2008, 17:05 | Luke_288
tak ona i OII RS začíná na 750tis Kč s DPH, tím ji nechci výkonově nijak srovnávat
o 14.01.2008, 17:08 | Ondra127
Ano, ale v Mazde uz je za tu cenu plna palba:-))) Digi klima, xenony, anatomicke sedacky, v kuzi, xenony atd.. Teda u CX-7 je kuze v modelu za 850 000 Kc, ale zase DPH muze jit dolu;-)

Ale to je o kazdym cloveku, nekdo ma to a tohle adruhy zase tamto:-D
o 14.01.2008, 17:15 | Luke_288
jj, vim, jak říkám, s ničim jí nesrovnávám, na tyhle auta nemá a je zaměřená na jinou sortu lidí. to já spíš jak nismo psal, že RS je nad mego, tak že se o 250tis seknul
o 14.01.2008, 17:29 | Ondra127
Jojo, stejne jen nevim, na jakou sortu je Okta RS stavena.. Hlavne tedy pomer cena/vykon... Nevim, neprijde mi to nejak jako vyhodna koupe.. Uz za stejnou cenu je tu XY praktictejsich a pri jizde mnohem zabavnejsich aut.. Ale to je spis na diskuzi do jineho prispevku:-)
o 14.01.2008, 17:37 | Luke_288
ber to tak, že jsou lidi, co prostě chtěj škodovku. ale to už se fakt nissana vůbec netýká :)
o 14.01.2008, 17:42 | Ondra127
Jojo, Skodovku, protoze to je "CESKE" auto:-))))))))))))))))))))))))))))) Stale to od zakazniku slysim:-))))))))))))))))))))))))))))) Levny servis, levne dily, ceska vyroba... LOL LOL LOL
o 14.01.2008, 18:46 | Nismo.Power
Ondra : přesně tak , typickej čecháček přitom už nemá páru která bije :)))
o 14.01.2008, 18:50 | Luke_288
kluci, už jste fakt těžce OT, ale sám mám OII už přes 3 roky, najeto 115tis a nebyl jedinej problém. ale chápu, že třeba NP má vůči škodovce averzi, když tvrdí, že RS je nad mega. nic neobhajuju, nic nepomlouvám...
o 15.01.2008, 07:38 | H-Honza (M)
ono cely to srovnani je postaveny na hlavu tak trochu....
protoze jestli se nepletu, je GT-R sportovni auto - postavene jako konkurence pro Porsche turbo.... ne pro Mazdu MPS nebo Octavii RS TDi .....
A protoze zijeme v cechach bavme se o cenach ktere tu jsou oficialne u dovozcu. Proto myslim ze za tyhle penize dostane clovek ktery si GT-R koupi hodne muziky, sice asi bude trpet na nizkou prestiz v ocich tech lidi o kterych tu psal NP, protoze oni nechteji dobry auto aby si uzivali jizdnich vlastnosti, oni chteji prestizni masirku na predvadeni a dokazovani ostatnim ze na to maji.....
(takhle nejak mi to prezentoval jeden z nejvetsich prodejcu luxusnich aut u nas... )
Takze pokud budu chtit neco resit, mluvme o tom, ze tohle auto umi 0-100 za 3,3 sec. I kdyz tohle je hodnota minimalne vypovidajici o tom jaky to je auto, myslim ze to je prvni znamka toho, ze to auto ma koule, a ze by si oni vyse uvedeni majitele porschek, ferrari a pod. meli zacit hlidat zpetny zrcatka :O))
o 15.01.2008, 08:56 | RedBaron
Ono bude GT-R k mání i u nás?
o 15.01.2008, 11:17 | Netsitte
RedBaron: ano, bude
H-Honza: v tom máš naprosto pravdu. Srovnávat auta typu mazda MPS nebo Octavia RS TDI s GT-R je více než úsmvěvné:o)
A majitelé Porsche a podobně spiš budou potřebovat pořádně vypucovat přední sklo, aby na něj pořádně vyděli jak jim bude ujíždět:o))
o 15.01.2008, 12:20 | RedBaron
Netsitte: Výborná zpráva!
o 15.01.2008, 12:53 | MarauderZ28
jestli ho dostal Viper na slalomu tak je to maximálně vostuda :o))) Viper je všechno jen ne slalom auto :o)
o 15.01.2008, 13:01 | MarauderZ28
a ještě dotaz není naměřené zrychlení náhodou z 0-60 mil/hod a udávané 3,5 je z 0-100 km/hod ?
o 15.01.2008, 14:53 | Netsitte
MarauderZ28:
v tom testu to máš jasně rečeno.
"Nissan uvádí že vozidlo zrychlí z 0-60 mil/h za 3,5. Ano, a může. My jsme naměřili 3,3 vteřiny se zapnutou stabilizací."
o 15.01.2008, 18:48 | MarauderZ28 | Upraveno: 2008-01-15 18:50:37
heh a proč všude na www uváděj 0-100km za 3,5 ??? pak samozřejmě 0-60mil odpovídá 3,3 :o)


takže žádnej zázrak se nekonná :o) když neberu jako zázrak to, že tak těžký auto s "tolika" HP dokáže zrychlit na kilo za 3,5 to je pro mě největší zázrak ...

[ Link ]
o 15.01.2008, 22:26 | Netsitte
" takže žádnej zázrak se nekoná "
LOL:o)))
o 15.01.2008, 22:36 | H-Honza (M)
a ze Te to prekvapuje...
o 15.01.2008, 22:51 | Netsitte
nepřekvapuje:o))
o 15.01.2008, 22:58 | Rajdlos
:-)))))))))))
o 15.01.2008, 22:59 | Netsitte
:o))))))))) :o))))))))))
o 16.01.2008, 02:25 | MarauderZ28
promiň Netsitte buď jsi idiot nebo blb to auto má psaný zrychlení za 3,5 nula na sto km, pokud někdo naměří 3,3 ale ne nula na sto, ale nula na šedesát miles znamená to v přepočtu naprosto ty samý hodnoty - tudíž žádnej zázrak se nekoná o žádný 0,2 sec to auto líp než má udáváno nejede tak jak nám tu Ty cpeš, chápeš nebo to mám napsat ještě víc polopaticky jak pro debila, nebo jsi to pochopil co sem, chtěl říct ? Možná příště než začneš psát ty svoje sračky zkus používat to kulatý co máš naražený na krku, možná Ti to dojde že 1+1 = 2 :o))))))))))))))

Fascinuje mě jedno napřed si musej o GT-R vymyslet, že je nejrychlejší na Nringu za pár dní vypadne, že to byla kachna a to auto neodjelo ani jedno celý kolo (mimochodem na tuhle informaci Nettsite hrdině nezareagoval neb by vlastně uznal že byl za šaška) teď je tu další lež, že to auto zrychlí rychleji než je uvedeno, ale ono zrychluje tak jak má ... bože to to auto je tak špatný, že se o něm musej vymejšlet furt nějaký fámy ?
o 16.01.2008, 02:27 | MarauderZ28
jo ještě poznámka: líbí se mi jak se tu hrdinně za GT-R bijete v prsa, ale ani jeden z Vás si to auto vživotě nekoupí, to je na tom ta nej komedie :o)
o 16.01.2008, 08:06 | H-Honza (M)
me zase fascinujes Ty :O))
pust si to youtube video znovu, a zaposlouchej se, mozna se dovis neco noveho, co Ti trochu rozsiri ten Tvuj zaslepenej obzor. Je tam i receny to, jak je to s tim zrychlenim.
Pokud bych mel premyslet mezi koncepcne zastaralou a absolutne primitivni corvette Z06 nebo high tech hrackou s launch control, nejlepsim pohonem 4x4 na trhu, dvoulamelovou spojkou a mnoha a mnoha dalsima vychytavkama, o kterych se jinym muze za tyhle penize jen zdat.... proc ne.
Az z toho za par let bude ojetina za rozumny prachy, nevidim duvod proc by si to nemel nikdo kupovat....
o 16.01.2008, 10:33 | Scream
asi tak. někdy je mlčeti zlato.......
o 16.01.2008, 10:54 | Netsitte | Upraveno: 2008-01-16 10:55:16
Maraudere: opět jsi nezklamal, to se musí nechat:o)
Kdyby jsi konečeně otevřel oči a začal se dívat kolem sebe, tak by jsi zjistil, že jediný kdo je tady za šaška jsi Ty:o)).
Ale ted k věci:
Co se týče zrychlení 0-60 mil/h což je (96 km/h) tak není důvod tento údaj nějak zpochybňovat v porovnání se zrychlením 0-100 km/h.
V takové rychlosti proletí ty ubohé 4km/h v naprosto zanedbatelné čase, což by se v koncovém zrychlení může projevit tak maximálně v nějakých pár tisicinách sekundy.
Proto se údaj 0-60 mil/h ztotožnuje s údajem evropským 0-100 km/h a Tvé poslední pokusy tento fakt zastínit Tvýmy obvyklímy úrážkamy je více než úsměvný:o)




o 16.01.2008, 11:30 | norsi | Upraveno: 2008-01-16 11:31:42
Me se to nahodou libi i kdyz to asi neni to, co bych si za dany penize koupil. Precejenom na praseni je to, pri moji financni situaci, nerealne draha hracka, takze bych rozhodne volil treba neco starsiho (Imprezu) a k tomu nejakyho peknyho veterana na uzivani si. Chapu, ze WRX STi je UPLNE jina liga, ale zazitky jsou v nem taky vyborny a kdyz to clovek bouchne, tak by to nebyla takova skoda...

to Mar: Proc myslis, ze si to nikdo nekoupi? Vzdyt je to auto, ktery v jpn. stoji 1,3m. Kdybysme se bavili o ferrari 599 nebo 911 Turbo, tak to beru, ale tohle je auto v cene aut, ktery denne potkava kazdej na silnici... Treba touareg nebo allroad.
o 16.01.2008, 11:34 | norsi
Ondra127: Co mam zkusenosti, tak OII RS je typicky auto pro lidi, co maj moznost si zvolit sluzebak, chtej jezdit rychlejc a kvuli nejaky flotilovy smlouve musi volit skodovku. Popravde snad neznam nikoho, kdo si koupil NOVOU OII RS jako fyzicka osoba...
o 16.01.2008, 12:42 | Scream
nettsite: no ono to tak uplne stejny neni. Dost aut musí přesně v týhle rychlosti dát trojku a tak mezi 0-100km/h a o-60mph muže být dost rozdíl. Dost ale pochybuju, že zrovna tohle auto bude mít krátkou dvojku
o 16.01.2008, 12:45 | Netsitte
Scream: (tak jak píšeš) tohle auto určitě ve pod 100 km rychlostí trojku řadit nebude:o))
o 16.01.2008, 13:01 | Netsitte | Upraveno: 2008-01-16 13:02:57
Scream:
Změřil jsem teď podle toho videa na stopkách (takže + -) kdy řadí na trojku.
Je to někde kolem 4,3 s po startu takže o přeřazování kolem 3,3 s nemůže být řeč.
Takže když vezmeš v úvahu, že mezi 96-100 km/h je tohle auto v maximálním zátahu, tak za jak dlouho si myslíš, že zrychlí o ty 4 km/h? :o))
Budou to maximálně tisícíny sekundy.
o 16.01.2008, 13:07 | Martyn
ja bych rekl ze u auta za takovehle kacky je celkem burt jesli to zrychli na kilo za 3,3 nebo 3,7s, stejnak je to masakr.. Ale stejne se mi nelibi:D stare GTR je pecka, tohle mi prijde takove novodobe buzna TT..:o)) nicmene polet to bude slusnej asi..
o 16.01.2008, 14:17 | JP | Upraveno: 2008-01-16 14:20:39
Maximálně tisíciny sekundy? Proboha... vyšel jsi základku? Nepleteš si zrychlení se vzdáleností (4m)? Kdyby to bylo dejme tomu 10 tisícin sekundy (=setina), tak by to znamenalo, že s takovym zrychlenim (pokud by ho konstantně udrželo, což je ale pro představu bezpředmětný) by to dalo 0-400 km/h za 1s, resp. 0-100 km/h za 0,25s...

Minimálně desetina sekundy to bude...

Jestli to fakt podává takový výkony (upřímně se mi tomu vzhledem k těm fámám, váze a výkonu taky moc věřit nechce), tak je to pecka. Ale proboha, fakt bys měl použít tu kouli, než se ti z toho znáčku GT-R zatmí před očima.

BTW radši bych koupil tu Corvette, která je jak píšeš primitivní a přitom jede +- stejně jako háj tech GT-R. Protože až to za těch pár let bude za rozumný peníze, rozumně vylítaný a začne se na tom srát ta vymakaná 4x4, hájtech spojka a launch control, tak si budeš drbat hlavu, jaktože ta primitivní Vette pořád jezdí a majitel nemusí prodávat barák, aby si mohl dovolit servis. Ze stejnýho důvodu jsou dneska skoro neprodejný Japonský sporťáky 90. let typu 300ZX, 3000GT, NSX apod.
o 16.01.2008, 14:52 | Netsitte | Upraveno: 2008-01-16 14:54:48
JP:
ty budeš taky dílo...
Uvědomuješ si, že to auto (nebo kterékoliv jiné se stejným zrychlením) dokáže zrychlit z naprosto statické pozice na 96 km h za 3,3 s?
Což znamená, že čistě teoriticky v průměru zrychlí zhruba každou 0,033 sekundu o 1 km/ km/h. Pokud se tedy bavíme o 4km/h tak to bude opravdu několik tisícin a což by mělo být v propočtu něco kolem 13 tisicín.
Nebo např. 3,3 / 96 * 100
A co sem prosím Tě pleteš konstatní zrychlení?
o 16.01.2008, 15:09 | JP
0,033 x 4 je něco kolem 13 tisícin? Jdu vrátit vysvědčení ze základky...
o 16.01.2008, 15:11 | Netsitte
oprava překlep:
deseti tisicín
o 16.01.2008, 15:12 | JP
Ať těch tvejch (3,3/96)x100 počítám jak počítám, tak mi pořád vychází 3,4375, což je přibližně tolik, kolik jsem napsal v prvnim příspěvku. Fakt sorry, ale nejspíš máš vymyto (nebo jsem teď mimo realitu a selhal mi mozek)...
o 16.01.2008, 15:13 | Lukaash
...setin...
o 16.01.2008, 15:14 | JP
Tyvole, tak desetitisícin dokonce, takový zrychlení by ti urazilo palici...
o 16.01.2008, 15:19 | Netsitte
Ano, 3,43 přesně jak píšeš
jak jsem psal výše
3,3 / 96 * 100
za ty zmatky se omlouvám-krapek jsem se do toho zamotal:o))
o 16.01.2008, 15:21 | JP
Nevadí, hlavně že se to vyjasnilo, už jsem začínal pochybovat že to počítám dobře...:)
o 16.01.2008, 15:33 | Rajdlos
A neni to jedno jestli je to 3,3 nebo 3,5, ktera auta se timhle muzou pochlubit v tehle cenove relaci?
o 16.01.2008, 16:17 | Rajdlos
celkem me zarazilo, jak tam pisou o tom porovnani s Z06

Pokud by tedy GT-R stál GT-R v Česku o stejných 63% víc než za oceánem, dostali bychom částku 2 533 000 Kč. Za auto, které je přinejmenším stejně rychlé jako Turbo... Dokonce ani Corvette Z06, která je v porovnání s GT-R relativně primitivní, u nás nekoupíte za méně než 2,5 millionu.
o 16.01.2008, 17:49 | Netsitte
JP: no pomotal jsem to nehorázně:o)). Takže ještě jednou omluva Všem které jsem mystifikoval, a obzváště pak JPmu:o)).

Rajdlos: cenová politika Nissanu v případě GT-R je opravdu nekompromisní:o)
o 16.01.2008, 20:12 | H-Honza (M)
JP: neprodejny japonsky sportaky... nez napises neco jako je nesmysl o tom ze NSX je neprodejna ve spojitosti s poruchovosti, zamysli se nebo zkus najit nejaky informace, protoze jen dokazujes ze nevis o cem pises. V tomhle ohledu je zrovna tohle auto porad reference a ikona.

J.D. Power & Associates 5-year Dependability Study (SM) (1996)
FOR IMMEDIATE RELEASE: March 19, 1996

The Lexus LS 400 and Acura NSX tie as the most dependable car at five years of ownership according to the 1996 J.D. Power and Associates Vehicle Dependability Study.
The following is a list, in rank order, of the top cars after five years of ownership as reported in the J.D. Power and Associates Vehicle Dependability Study:

Acura NSX
Lexus LS 400
Infiniti Q45
Mercedes-Benz 300 Series
Mercedes-Benz 300SL/500SL
Cadillac Eldorado
Toyota Cressida
Buick Century
Cadillac Brougham
Porsche 911





o 16.01.2008, 21:02 | Ondra127
Tak ted uz mi tu jen chybi otazka, kdy se to bude delat ve 4 a 5-ti dverovem provedeni a zda bude mozny odpocet DPH...



JOKE:-)))))))))))))))))))))))))))))
o 17.01.2008, 09:25 | RedBaron
No a my co si ho nekoupíme, tak si v něm stejně sjedem :o) [ Link ]
o 17.01.2008, 09:30 | H-Honza (M)
nesjedeme, kua nemel jsem to videt, nechci kupovat PS3 :O//
o 17.01.2008, 16:31 | MarauderZ28
GT-R podle všech předpokladů bude v čr stát o hodně víc jak 2 500 000,- srovnávat to s cenama z USA nebo dokonce Japanu je totální píčovina ... Z06 je primitivní, Viper je primitivní přesto ho udělá ve slalomu sakra kde je chyba GT-R umí jezdit pouze rovně už je mi to jasný :o) ... mimochodem ta primitivní Vette zas udělá toho primitivního Vipera :o) hlavně že má to Vaše vysněný GT-R všechny všemožný el vychytávky apod když jsou mu nakonec totálně k hovnu :o)

jinak k Nettsitovým výpočtům no comment :o)))))
o 17.01.2008, 17:33 | Rajdlos
2.5 mega ma byt predpokladana cena pro CR, ne pro USA, chce to jen trochu cist :o)
o 17.01.2008, 19:09 | Martyn | Upraveno: 2008-01-17 19:13:58
Mno v tom videu rikali ze na slalomu meli vsechny - Porsche Turbo, Vettu Z06, GT-R a Viper byl nejlepsi ze vsech:o) jestli jsem spravne rozumel..
Ale buhvi co to bylo za test.. Ja bych z tehle nabidky bral Vipera bez rozmysleni, to auto ma koule:o)
o 18.01.2008, 00:38 | Luke_288
tak mi z toho tady vychází, že tenhle Nissan je vlastně docela sračka :)
o 18.01.2008, 05:09 | MarauderZ28
ne to se mýlíš :o) neb 2.5 nebude pro čr ani omylem, to tam patlaj v článku nesmysly když to přirovnávaj k cenně dovozu USA aut bohužel pro Vás cennová politika z Japanu směrem do Evropy je naprosto jiná než cenová politika z USA :o) chce si to pročíst víc webů, než věřit nějakýmu sračko článku :o)

ne GT-R je jistě technikou pecka, vzhledově totální shit (for me stejně tak jako new Preza) nicméně hrozně se mi líbí jak tu jeden týpek háže jednu fámu za druhou a 99% fora mu to polyká i s naviákem a hlasitě tleská :o)
o 18.01.2008, 05:28 | MarauderZ28
každopádně tohle jsou zajímavý porovnání velikostí jednotlivých modelů .....

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 18.01.2008, 05:28 | MarauderZ28
modrej je prostě kočička :o)
o 18.01.2008, 05:28 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 18.01.2008, 05:29 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 18.01.2008, 08:06 | H-Honza (M)
ty woe slusnej placek koukam, jen nevim co tam strasi ten cervenej pekac......
o 18.01.2008, 09:35 | MarauderZ28
mno jestli podle sedaček a haubny je to origo tak má větší cenu jak voba ty bělásci dohromady
o 18.01.2008, 10:31 | blázen
Mě se líbila více R34.. ale za tyhle prachy, za který uváděj,že to maj prodávat, to kritizovat může jen ubožák, jen by mě zajímalo ,co lepšího si za ty peníze někdo koupí.. ten motor je vynikající, bude mít nechutně velký potenciál.. za 10let to bude stát pár šušní a klidně si ho koupím..pokud bude dostupné a bude se prodávat i v ČR..
o 18.01.2008, 10:44 | MarauderZ28
myslíš že bude stát pár šušní ? kolik stojí R32 R33 R34 ? Myslím, že pár šušní ne a cena opravdu nebude jaká je uvedená v článku ani omylem a ani zdaleka ne :o)
o 18.01.2008, 11:22 | blázen
zatím musíš vycházet z ceny,jakou uváděj a ne z výplodů své fantazie.. nissan nemá svoje auta nijak extra předražené,takže to žádná hrůza jako třeba u BMW nebude.. Máš pravdu v tom že GTR drží cenu..ale asi to má nějaký opodstatněný důvod a to bude možná ten,že je to auto na velmi dobré úrovni. Je třeba si počkat na holé skutečnosti,pak kritizovat.. čas ukáže.. někde sem četl nějaký test z toho okruhu a zajelo 7:38 oproti nejrychlejšímu z řad porsche které zajelo 7:40.. rekord tam uváděli pro M3 7:22 takže to tak špatné určitě nebude,ba naopak
o 18.01.2008, 11:29 | MarauderZ28
nevycházím z žádnejch výplodů fantazie, ani z výplodů nejakýho přiblblýho novináře co podle ceny US aut vs čr vyzjišťuje kolik bude stát GT-R , myslím si a proto sem to i sem napsal, že mám daleko důvěryhodnější zdroje a hlavně přesnější ...

jinak k tomu okruhu máš pravdu - jenže to byla parádní kachna neb GT-R neodjelo ani jedno celý kolo, ale udělala se z toho hned senzace ....
o 18.01.2008, 11:36 | Luke_288
nejrychlejší Porsche 7:40 a M3 7:22?
o 18.01.2008, 11:41 | Luke-Jeep
jako Luke288 ne ze bych chtel Porsche nejak vychvalovat, ale GT2 nebo GT3 RS ze by bylo pomalejsi skoro o 20 sekund nez M3? huh...
o 18.01.2008, 11:45 | Luke_288
jj, přesně to mě zarazilo
o 18.01.2008, 11:49 | blázen
MArauder:tak se poděl o zdroje.. jsem zvědavý,rád se nechám poinformovat..
K tomu nejrychlejšímu kolu M3...psali tam,že má okruh nový rekord.. nemuselo jít o seriovou M3.. to chce spíš pohledat něco víc někde na internetu, taky může jít o kachnu,opravdu netuším,..jen píšu co jsem četl..že GTR nedojelo ani jedno kolo se mě nezdá,..prosil bych nějaký odkaz,kde se to dočtu..důvěryhodný zdroj přes babičku sestry mé ženy mi moc neřekne
o 18.01.2008, 11:59 | MarauderZ28
prostě vím odhady ceny, ne někde z Blesku, ale přímo od dealerav dojče ...

dával sem sem nedávno celej článek tak pohledej .... já narozdíl od jinejch si zprávy nevymejšlím, nemám k tomu důvod a než něco plácnu snažím se to ověřit z více míst ....
o 18.01.2008, 12:03 | MarauderZ28
""During the industry testing sessions in which de:Sport auto records its "Supertest", the track can not be traveled at full speed past "Tribüne 13" (T13, grandstand 13) in order to allow safe access from the old exit/entrance there. Thus, Sportauto Supertests cover only about 20.6 km, which in average yields a 7 s shorter lap time compared to a full lap."
o 18.01.2008, 12:11 | Martyn
Jestli mluvite o rekordu na Nurburgringu tak ta M3 byla celkem brutalne prekopana CSL, tusim ze nejaci skandidavsti tuneri na tom makali roky aby to auto zajelo takovejhle cas..
o 18.01.2008, 12:14 | Martyn
o 18.01.2008, 12:49 | RedBaron
Ta M3 byla přeplňovaná CSL speciálně laděná pro Nordschleife, sériovka CSL umí za šest padesát, jako jediné sériové BMW pod 8. Čas 7:27 a něco má Pagani Zonda F jako nejrychlejší sériové auto. GT-R zajelo 7:38, bohužel s velkým otazníkem.
o 18.01.2008, 13:28 | H-Honza (M)
jinak ceny GT-R v US jsou posazeny tesne nad 80 000. Vzhledem k obrovskemu poctu rezervaci ale udajne u dealeru tohle auto muze klidne stat taky 110 00...
Jinak s tou super cenou to proste az tak pravda neni....
Proste za srovnatelnou cenu je vette, a zalezi jen na volbe zakaznika k cemu se kdo prikloni, a co mu vyhovuje, jestli osvedcena klasika nebo hign tech hracka ...
o 18.01.2008, 13:31 | blázen
asi to bude levnější jak Z7..
o 21.01.2008, 13:26 | Netsitte
No sám jsem zvědavý kolik bude stát v ČR, ale podle průměrného srovnání s jinýmy auty by základní cena neměla být vyšší než než 2,5 mil.

zajímavé odkazy:
[ Link ]
" GT-R 7,770,000JPY (ex. TAX etc)
- Dunlop Sport Tyre
- Crome Colour Coat Rays Forged Aluminium Wheel
- Fabric Seat "
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3812 sekund.