Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > svařování nerezu "COčkem"

 o Navštíveno 7176x o
o 23.01.2008, 04:04 | MarauderZ28
když chci svařovat nerez drátem jakou bombu musím mít resp jakej plyn - dneska mi v jednom shopu tvrdily že to jde i s bombou co s ní svařujem normal ocel drátem + nevíte kde sehnat kotouč s 0,8 nerez drátem ??? Obyč maj v OBI, ale nerez sem nikde neviděl ...


o 23.01.2008, 04:15 | MarauderZ28
svářejdu máme tuhlec

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 23.01.2008, 05:12 | Knightey-
firma ESAB se zabyva svarovaci technikou, je jedna z nejlepsich u nas. Jinak na ten nerez je lepsi mit plyn ARGON nez obyc CO2. Nebo alespon pomer smesi 82% - 18%. A ted nevim, jestli nemusi svarecka podporovat technologii svarovani MIG. Na hlinik ji potrebujes ale ted nevim ejstli na nerez taky :/ Musel bych se optat v praci presneji na podrobnosti pokud by jsi mel zajem.
o 23.01.2008, 06:37 | Dave0401
podle me to nepujde obyc CO... zkouseli jsme to a nebylo to ono... chce to primo spesl svarecku co podporuje nerez, neco jineho se tam nastavuje (bohuzel nejsem svarec, tak nevim)
pak uz to svarovani byla hracka
o 23.01.2008, 07:17 | Reprák
normos cockem budes navarovat klasickej cernej plech, takze ti svar casem uhnije. Hlavne nerez ma jiny vlastnosti, je podstatne tvrdsi, ma vetsi oteruvzdornost, jinou hustotu materialu. Nedelal bych to.
o 23.01.2008, 07:42 | Lukaash
Je potreba budto cisty argon, nebo smes jak pise Knightley, nerez drat a nic vic (je jeste lepsi pouzivat jiny kladky a bowden na nerez a cernej, aby se nezanasela do dratu bezna ocel) ... jen pozor na mnohem vetsi krouceni nerezu...
o 23.01.2008, 08:07 | Barthez
jj argon je nej ( lepsi ochranna atmosfera a neprska ), ale klasikou to jde taky ( je potreba ale pohledove plochy zakrejt ).
o 23.01.2008, 08:20 | Lukaash
Stargon (ale i jine) umi treba clen Pagos ... co vim, tak ma zajimave ceny ...
o 23.01.2008, 09:22 | Pagoš
Jj, na nerez Argon, stačí běžná čistota 4.6. Pokud bys ho chtěl, ozvi se..
o 23.01.2008, 10:38 | filip146
v praci taky jedině ARGON
o 23.01.2008, 10:42 | Kesam
ARGON mi tu take jinej plyn nepouzivame.
o 23.01.2008, 11:29 | MarauderZ28
ta svářejda by měla umět i hliník takže toho se nebojím, spíš by mě zajímalo kde koupit ten nerez drát ...
o 23.01.2008, 11:31 | MarauderZ28
Invertorové svářecí stroje řady GAMASTAR jsou určeny pro svařování obalenou elektrodou (MMA), netavíci se wolframovou elektrodu (TIG) a svařování v ochranné atmosféře CO2, ARGONU nabo směsných plynů (MIG,MAG).
o 23.01.2008, 12:53 | Lukaash | Upraveno: 2008-01-23 13:02:41
kazdy lepsi prodejce svarovaci techniky by to snad mel mit, ne?

Praha treba toto [ Link ]

EDIT : k tomu plynu : varime jak nerez tak cerny (i hlinik, ale tam je to jine) a pouzivame na vse Stargon C18 jiz nekolik let a nevidim duvod, proc pouzivat jen a pouze cisty Argon (Migatronic Flex 3000 [ Link ] )
o 23.01.2008, 12:54 | martin924
pokud nejde jen o navaření koncovky :)) tak bych volil Argon
o 23.01.2008, 14:22 | CervinVega
COčkem + nerez drát (pohledej cívku někde na netu) + směsný plyn (ale je to celkem jedno)... teorie je jedna věc a zavařený výfuky v provozu přes 3 roky bez problému (prasklin, koroze či jiných neduhů) věc druhá... svařená ocel (bavíme se o oceli, ne ohnilé trubce na starém výfuku) dohromady s nerezkou drží bez problému, svár se sice potáhne vrstvou rzi, ale nejde to do hloubky.... tohle vše platí pro "normální teploty", je jasný, že svár na "downpipu" u turbíny namáhanej teplem, vibracema i krutem to dlouhodobě nedá (obyč ocel + nerez)
o 23.01.2008, 14:27 | Kotass
Od Brevilu i Esabu jsem nerez drát kupoval v předchozím zaměstnání a byla to docela darda za jednu cívku ..
o 23.01.2008, 17:12 | bastr
jestli chces tak tu mam asi pul civky zbytku nerez dratu sice kyselinovzdoru al eto je spis tak k lepsimu ... plyn sto pro alespon padesat na padesat smisit je ale pravda to co pise carvinvega .. to mam osobni skusenost zatim dva roky a no problem jinak na nerez je nejlepsi tig jak do kvality svaru tak vzhledu a osetreni vzhledu svaru ...svar mig metodou by asi stacil ale vzhled svaru aby byl pekny by musel byt opravdu dratem a plynem presne na dany typ materialu
o 23.01.2008, 19:07 | sprath
COčko je na hovno. Na nerez čistej argon (4,6) stačí a na černej plech směs (Linde -corgon). Jen doporučuju u toho drátu je lepší při výběru znát číslo toho materiálu kterej budeš vařit. Nerez je potvora a docela ráda praská ve sváru. Jinak na tyhle věci jsou dobrý Degas, aster a brevil.
o 23.01.2008, 21:14 | Creams
JJ určitě ARGON máme to doma a nerez s tím jde hezky :o)
o 23.01.2008, 23:04 | R.I.S
Já se přiklálním taky k TIGu, otec vaří z 95% jen nerez a dokud to jde tak všechno TIGem COčko bere jen tam kde je to jednoduší oproti TIGu. A zkusil bych ten ESAB jak už tu jednou padlou sou nejlepší tady. Ale pokud toho nepotřebuješ moc zajdi si někde kde vaří nerez určitě určitě ti tam něco daj a sou schopni naplnit ti i bombu (aspoň otec to tak dělávaj a nechávaj to za svý ceny).
o 23.01.2008, 23:41 | vinzek fa | Upraveno: 2008-01-23 23:42:11
de to i s normalni bombou a normalnim dratem odskouseno obrat se na vita_megane
o 24.01.2008, 02:40 | MarauderZ28
to že to jde normal bombou a normal drátem vím, vařím takhle 5 let minimálně :o) chtěl sem nerez vařit poprví nerezem no ...
o 24.01.2008, 02:41 | MarauderZ28
jinak ta svářejda jak už sem psal umí: pro svařování obalenou elektrodou (MMA), netavíci se wolframovou elektrodu (TIG) a svařování v ochranné atmosféře CO2, ARGONU nabo směsných plynů (MIG,MAG).

takže by to mělo bejt asi ok ne ?
o 24.01.2008, 07:33 | Lukaash
ano...
o 24.01.2008, 08:19 | Reprák
já používám normální trubky, svar poradne obrousím, ohřeju trubku na cca 300°C a nastrikam vypalovací barvou na výfuky, ona se zapeče a pak to fakt nejde dolu ničim :) na 1 vyfuk 1x400ml sprej v prdeli :) ale drží to do dneška.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3249 sekund.