
Navštíveno 2419x


07.03.2008, 11:38 |
Duri Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW r.v.1999
na dálnici mi z ničeho nic vyskočila teplota na cca 110 stupnů a držela se tam tak nějak celou cestu...ručička na budíku se pohybovala +-5 stupnu kolem těch 110 podle toho jaký bylo stoupání
když jsem to druhý den píchl na VAG a jel to projet na dálnici tak byla ručička cca zase na těch 110 ale VAG i ukazoval 122stupnu
při normální jízdě ve městě ručička ukazuje normálka 90 stupnu
ale přijde mi že se na těch 90 zahřívá ze studena celkem dlouho...cca 15 minut
nemá někdo zkušenost? čím by to mohlo být? díky
topení funguje? Nám takhle na Boře odešla pumpa, ale to to pak ani netopí
zkontroluj hladinu chladící kapaliny, zkontroluj, zda když se ti to hřeje, zda jsou teplé všechny hadice s chladící kapalinou, zkontroluj, zda je horký chladič. Jinak normálka 90°C je taky docela dost ne? Já mám teplotu kolem 65-70 °C, max. 85°C když se popojíždí v koloně.
HIGH: 90° je normal u drtivý většiny včetně MB :o) asi máš bebí
bebí nemám, aspoň o žádném nevím :-) ale je to možné.... :-)
Na Transitu mám při plný zátěži na dálnici 93st. Typnul bych to na vodní pumpu...

07.03.2008, 13:00 |
macek Cidlo teploty motoru. Presne to same jsem mel na Passatu pred tydnem vymen cidlo a bude to ok ty cidla totiz dost odchazej a pak ukazujou takovy blbosti :-)
Ahoj mam ten samy motor a stejnou zavadu jsem resil nedavno. To vypada na tesneni pod hlavou. Oktavka ma plechove a docela na to trpi. Jinak to poznas bud ze pri seslapnuti plynu by to foukalo do bandy a nebo ti pri odsroubovani vicka expanzky utece pretlak jako mne. Me to delalo ze po delsi jizde se ozavala signalizice stavu chlad. kapaliny. Protoze motor nafoukal do vody a vodni sloupec dotlacil pod cidlo chladiny kapaliny. Stacilo opatrne otevrit vycko a videl jsi jak hladiny vyjela zpet na normal. Je dobre kdyz budes delat tesneni nechat si rovnat hlavu (u tohoto typu tesneni je to nutnost).
Drzim palce PV. Jinak si projdi
[ Link ] docela dobra studnice vedeni :-)

07.03.2008, 13:35 |
Duri Escudo: topení funguje
HIGHTOWER: na hladinu kapaliny jsem koukal hned to mě první napadlo, sice tam bylo na minimum tak jsem dolil ale při další jízdě to samí
jinak těch 90°C mi ukazuje ručička na budíkách - to mě nenapadlo změřit přes VAG
macek: čidlo jsem měnil cca rok zpět...to mi ale zlobilo jinak...jednou ukazovalo 0 za vteřinu zase 90 a takhe tam lítalo nahoru dolu

07.03.2008, 13:45 |
macek Duri: Me cidlo vydrzelo pul roku a bylo v haji proste odchazej. Kdyz to cidlo je spatny tak nemusi litat nahoru a dolu me ukazovalo porad 130 stupnu