Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Můj příběh s O2

 o Navštíveno 947x o
o 21.05.2008, 14:48 | jzxr
Můj příběh s Eurotelem

Po cca 7 letech jsem se rozhodl změnit operátora. O2 mě mj. za celou tu dobu nenabídl ni výhodnější volání ani jiné výhody (jenom benefit – pár volných minut ročně navíc) a vzhledem k fakturovaným částkám za mé nevolání jsem se k tomuto kroku konečně odhodlal. Volba padla na Vodafone. Zavolal jsem tedy na O2, informoval je o mém úmyslu přenést moje číslo k jinému operatorovi, poslal doporučeně výpověď a čekal. O mém úmyslu jsem informoval i Vodafone. Přenesení čísla začalo probíhat, v poslední chvíli mě však O2 kontaktoval s nabídkou, že v případě zrušení přenosu čísla a věrnosti O2 mě nabízí 3000 volných minut měsíčně zdarma, a to po dobu 6ti měsíců. Protože nabídka zněla lákavě, nechal jsem se „ukecat“. O 2 dny později jsem se tedy zastavil na pobočce O2 vyplnit žádost o zastavení procesu přenesení čísla která mě byla potvrzena. O tom samém jsem informoval Vodafone, ten vyšel vstříc že je to mrzí ale že to není problém a zaplacenou částku (jistinu) mě bez problému vrátí, že stačí zajít na kteroukoliv prodejnu Vodafone, vrátím novou SIMku, cosi vyplním a v rámci 30denní záruky na vrácení peněz se věc vyřídí. Už jsem byl tedy téměř na cestě k Vodafone když mě přišla SMS od O2 že zítra, tj. 22.5.2008 dojde k přenesení čísla. No co, chybička se vloudí, volám tedy na O2 o co go, vždyť jsem to přenesení zrušil. Operátorka „moment, mrknu na to“, když po asi 2 minutách mě povídá, jóóó, ono už to ale zastavit nejde, už je pozdě! Povídám tedy že to mám na papíře potvrzené, zrušil jsem to už 16.5.2008 a že problém nebyl! „Ne, už je pozdě, nejde to a vůbec, vždyť vy jste ten přenos chtěl!“. Valím voči, kdybych už vrátil novou SIMku tak bych byl od zítra vlastně bez operátora, tudíž bez signálu! No co, volám tedy Vodafone a informuju je o postupu O2, Vodafone valí voči jako já že by neměl být problém zrušit přenos třeba jetě dnes pakliže na tom trvám, na což odpovídám že nikoliv a že po této proceduře s O2 už trvám jenom a jenom na dokončení přenesení čísla k Vodafone! Zítra tedy k přenosu čísla dojde a já až se probudím už budu mít nového operátora.

Toto jsem nepsal z důvodu abych poškodil O2, úsudek o jejich jednání si udělejte sami. Dosud jsem s O2 neměl problém, platil jsem fakrury, neremcal, držel hubu tak se mnou myslím museli být náramně spokojení. Ovšem tohle jednání od nich považuju trochu nefér a ode mě O2 už neuvidí ni korunu což je pro mě útěchou.

Je tu někdo od O2? Udělal jsem někde chybu nebo je takový jednání u O2 standartní? Každopádně mě mile překvapili u Vodafone s jejich vstřícným jednáním, doufám že jim to chvíli vydrží:)


o 21.05.2008, 14:50 | TROY
hod to na mobilmánii :-D
o 21.05.2008, 15:03 | TheTimo
předám místnímu členovi "yemen"ovi, dělá u O2, ať jukne na postup...
o 21.05.2008, 15:05 | Yawor
já bych přísahal že už sem podobný příběh někde na MM četl...
o 21.05.2008, 15:06 | Only_One
mel si jim zavolat na linku aŤ ti nabídnou něco rozumného jinak jdeš pryč... takhle se nediv
o 21.05.2008, 15:12 | Escudo
Až budeš přestupovat od Vodafone k T-Mobile, tak s tebou bude vyjebávat Voda a T-M bude ten nejmilejší a nejhodnější operátor :o) nevim přesně jak je to v tvém případě, ale každopádně je to takhle...MNP server, čili to co přenáší číslo od jednoho operátora k druhýmu je pro všechny tři operátory stejnej, má svoje pravidla, přesně stanovený úseky kdy se kde co dělá, pokud se nějaká lhůta přešvihne, nejde to vrátit, jedině dokončit přenos a pak ho započít znova. Nevim jak dlouho jsi otálel s nabídkama, každopádně jsi měl bejt přesně informovanej o stavu a časovym rozpětí, který na to máš. To že to jde i den před přenesenim zrušit je nesmysl
o 21.05.2008, 15:13 | Escudo
ale uklidnim vás, že tohle je naprosto standardní, jesli si myslíte, že velká firma znamená profesionalitu, tak smolík :o) někdy je lepší nevědět :o)
o 21.05.2008, 15:17 | jzxr
ještě si tyhle věci předčasně nemažu a nevyhazuju:

OS:Zustante verni O2 a ziskate 3000 volnych minut do vsech siti mesicne, a to po dobu 6 mesicu. Staci zrusit Vasi pisemnou vypoved. Vice na *11.Dekujeme. O2
Odesilatel:+420724112295

Volal jsem tedy na *11 a informoval se: "Ano, je to tak, staci zrusit vypoved"

O 2dny pozdeji jsem na pobocce v Plzni zrušil přenos čísla.


foto k příspěvku  od jzxr

o 21.05.2008, 15:17 | TROY
" někdy je lepší nevědět :o) " - SVATÁ SLOVA, který jen potvrdim
o 21.05.2008, 15:31 | Escudo
tak se někdo z chytrých kolegů špatně podíval, procentuelní možnost špatného podívání snad ani raději řikat nebudu abych vás nerozbrečel :oD pokud jde o důležité věci, při kterých operátor neni úplně jistej v hlasech, doporučuju nechat si vše ověřit třeba i se zpětným voláním, popřípadě zavolat několikrát :o) já vim že to je smutný, ale v podstatě by jsi měl zlatou kartu na půl roku zadarmo... Kazil bych iluze dál, ale aby toho nebylo moc
o 21.05.2008, 16:15 | HIGHTOWER
jsem u Vodafone 5 let a pískám si.... Kyslík, ten bych nejraději vymazal ze světa, s T-mobile nemám zkušenosti, ale známej má mít ještě rok tarif (2 roky upsaný), chtěl to zkušit, v VOP je to samo pod pokutou doplatit ty tarify do 24 měs., ale napsali mu, že to nejde, že tam má tarif na 24 měsíců :-D. A navíc, koukal jsem jaký má volání a je to dražší než u Vodafone. A to od T-mobile nedostal tel. jen za těch 24 měs. upsání jim zvýhodnění HIT - což je stejně dražší než v porovnání s Vodafone, kde dostane za podobný tarif tel. o 5 tis. míň :-D
Jooo, kdo chce kam - 3000 min. zdarma na 6 měsíců, ale musíš se jim zase upsat na 2 roky ne?
Ke mě za celých 5 let byl a je vodafone vstřícný, pohoda jazz.
o 21.05.2008, 16:40 | jzxr
mělo to být bez upsání se, informoval jsem se na infolince. O2 fuck.
o 21.05.2008, 17:00 | Escudo
je to bez upsání, klasická nabídka pro přeběhlíky
o 21.05.2008, 17:21 | HIGHTOWER
Takže by se to mohlo jmenovat:
O2 Pohanka
O2 Melčák
:-)))
o 21.05.2008, 17:50 | Mika
..no mě O2 taky hodně zklamal po 6 letech jsem přešel. Když jsem byl zrušit smlouvu tak na mě "máte tu tolik a tolik benefit bodů tohle je pro vás to nej" apod <> viny. A tak jsem si řekl počkám chviličku a že si vyberu ty benefit body. Problém u nich najednou mi něco dát. dostal jsem na pobočce simku :-) haha a že ostatní možnosti jako poukaz do datartu tak na to musím přes ně a čekat. a po dvouch měsících jsem si řekl končím, od prosince jsem u Vodafone a jsem štasnej, opravdu perfektní přístup, platím o 50% meně. Takže asi tak.
o 21.05.2008, 18:35 | P3RF3KT
O2 sou na <> jejich sliby a keci který nakonec vubec nejsou pravda mam u nich zrizenej pausal pul roku a uz me to pekelne sere predtim sem mel asi 4 roky na kredit a to jakztakz šlo ale tohle je hruza planuji ze jim zaplatim to co sem si podepsal a predbezne ukoncim smlouvu a uz o pausalu u O2 nechci ani slyset!
o 21.05.2008, 19:14 | Luke_288
no já nevim, jsme u O2 celá firma cca. 13 lidí a není žádnej problém. časově to bude už něco kolem 10ti let. nevim, jak probíhaj ty nabídky lepších podmínek, myslim, že to žádnej operátor sám od sebe asi nedělá. jinak tyhle věci je těžký řešit s těma lidma na infolince, ty toho moc nevyřeší, vim, že my máme přidělenýho nějakýho člověka co se stará o VIP zákazníky nebo co to povídali.
jinak já mam zase naprosto otřesnou zkušenost s firmou Volny, objednal jsem jejich net bez paušálu za pevnou, tvrdili, že když to dobře pujde, za 1,5 měsíce mam net. za 14 dni přijel technik O2 zprovoznit pevnou linku (běžnej postup, pak ji zruší a udělaj z ní jenom datovou) čekám další měsíc a nic. tak koukám na jejich stránky, tam nějaká zákaznická sekce a tam, že nemam signal. tak volám, že co jako se děje a řekli my, že jakmile zprovoznili pevnou, zjistili, že u mě služba nelze zřídit. ale aby někdo dal vědět, že to nejde, to už ne, přitom při objednání 2x volali a ujišťovali se. oproti tomu O2, v neděli objednáno a ve středu jsem byl online...
P3RFKT: to je blbost, doplatíš všechny paušály, nevyplatí se to
o 21.05.2008, 19:43 | Midnite
Luke: vyplatí.. doplatíš jen základní paušál a ne + to co provoláš
Jinak O2 sem naštěstí nikdy neměl a díky bohu.. Už stačí i ty debilní reklamy...
o 21.05.2008, 19:44 | Luke_288
vždyt píšu, že jen paušál, ale chceš říct, že u jinýho operátora nebudeš platit jinej paušál plus volání? ve výsledku těch pár měsíců, co vypovíš dřív v podstatě platíš dva paušály plus volání
o 21.05.2008, 19:54 | Creams
Vodafone best :) O2 shit T-M kdysi dávno ...
o 21.05.2008, 21:08 | LadaN
Nebudu dlouho rozmazávat proč jsem utekl od Vodafone, ale jsem spokojen s O2. Každej má nějakou zkušenost a mě se u Vodafone nevyplatila, jen problém od problému.

Jinak mám k dnešnímu dni u O2 čtyři čísla telefonů. Dvě firemní a dvě osobní. Přešel jsem nedávno s dvěma cca 2měsíce. A to si vychutnávám i ten rychlý mobilní internet na komunikátoru právě teď.
o 21.05.2008, 21:10 | Rudi
taky jsem skončil u O2 na podzim a šel k T-mobile, tam sem aspoň neměl problém se spojit s operátorem jako u O2, kde ho člověk jen tak nenajde, pokud nezná přesnej postup :-))

Máti jsem šoupl k Vodafone a taky pohodička... O2 fuck, ikdyž v tvým případě si spíš myslim, že udělala chybu ta operátorka, co ti tvrdila, že to nejde už zpět...nejlepší je fakt pak ještě 2x zavolat a zeptat se na názor ostatních :-))
o 21.05.2008, 22:08 | DaveF
hmm, ja jsem s O2 spokojenej uz 11let, asi 7cisel, ramcova smlouva, ceny mi prijdou normalni a vlastne ani nevim ze nejakeho operatora mame :)
ale je fakt ze kdysi davno se platilo asi 2x tolik nez ted
o 21.05.2008, 22:45 | Yemen
Asi jak rika Escudo, je to retezova reakc ea v urcity fazi nejde zastavit co se tyce MNP. Mno ja nevim jak kdo jinej, ale ja mam zase otresnou zkusenost s Vodafone byl sem u nich cca 3 roky za celou dobu sem nedostal nic, vubec nic jen mi nacpali dalsi simky, kdezto co vidim ja, tak u nas kdyz si zakaznik prodlouzi smlouvu teme r vjakem koliv obdobi tak dostane nejakou vyhodu, v soucasne dobe platne napr. neomezene volani podle tarifu co vlastni. Kdyz vezmu ze Vodafone uz nekolik let ma stjeny tarify a nic se sebou nedela, tak na muj vkus naprsto neprespektivni operator a pokryti signalem taky nic moc a kdyz clovek neco chce resit na prodejne a vystoji si tu frontu, tak nakonec reknou "sorry, to musite na operatora", tak to fakt ne ... to je z pohledu soukromyho a co se tyce z pohledu pracovniho? Kdyz clovek narazi na blbce v jakykoliv firme, tak sou vzdycky nejhorsi, kazdej jen nadava porad si stezuje, ono to je pak taky tezky kdyz nekdo pouziva treba 5-10 let starej tarif a druha vec v poctu tech zakazniku se to proste stane (chyba, nespokojenost, spatnej pristup...) a dalsi vec kazdej porad nadava na Telefonica O2 jaky sou sracove, zidi atd a co delaji treba i ve Spanelsku a me by zajimalo jak by to pak vypadalo kdyby to treba prave vlastnil Vodafone to by zas ekazdej nadaval na ne ...
o 21.05.2008, 22:46 | Yemen
a dalsi vec, co ja mam vsehcny znamy, at soukrome, nebo co podnikaji, tak od konkurence u O2 snizeni nakladu o 25-50% pac nemaj linou hubu a dokazou se zeptat a naslouchat co jim clovek rika ... a nemaji averzi ...
o 21.05.2008, 22:47 | Yemen
co se tyce Volnyho, tak to ja ti nejak nevim, linky sou nase takze oni je od nas skoupi a pak je uzivatelum pronajimaji ... je to stejny jako kdyz ji ma clovek u nas, jen mu chodi jinej ucet a hlavne si nema kde postezovat a na internet treba smlouva 2roky, vyssi cena za modem atd atd ...
o 21.05.2008, 22:58 | Luke_288
tj, ale neplatíš těch 355Kč paušál za pevnou. nicméně v mojí lokalitě Praha 3 prej nemaj po drátech signál a jejich přístup mě docela dostal
o 21.05.2008, 23:09 | Yemen
tak my kdyby jsme mohli tak to tam taky neni, ale hold kdyz proste se nekdo na ČTU a animonopolnim uradu nudi tak to je pak tezky a to je druha vec, bydlis v Praze 3 a nemaji tam signal po dratech? to je docela husty ...
o 21.05.2008, 23:16 | Yemen
ale je to to co rikam, pristup jineho poskytovatele k lince, pisou to i na svych srankach, je nutne mit pevnou linku od TO2 a nemit zadne nedplatky, dluhy a pak si to prevedou k sobe ... jen ti to zakamuflujou nejak do ty jejich sluzby
o 22.05.2008, 10:48 | El_Vita
mel jsem hodně podobný případ.

Taky jsem po asi 7 letech chtěl od O2 odejít, protože mi nikdy nenabídli kdoví jaký bonus, i když jsem měl faktury velké jak cip ... :-(

tak jsem se rozhodl přejít k Vodafone ... pak mi z O2 volali skoro každý den, že pořád se to dá ještě zastavit ... a nabízeli mi 7000 volných minut (nebo takové nějaké podobné číslo) tak jsem jim řekl proč mi to nenbídli dřív, proč až teď .. a přešel jsem k vodě :-)
o 22.05.2008, 10:54 | Daryl (A)
ze to kdo resi. U kazdeho operatora narazite na kravu u telefonu, vobcas na demenci na prepazce nebo lemru v backofficu. Pak jsou takovy stroy a problemy jak se obcas da zaslechnout nebo docist.

Dnes je uz skoro jedno kde jste, rozdily jsou minimalni.

Ja kuprikladu odesel od TM protoze u VDF mam kamarady (volani zdarma) a variabilni internet od 200/mes (podle porotocenych dat). TM to ma sice taky, ale jn pro telefon. Jak vlezes na APN tak mas smulu. Pro APN maj jen ten nejvyssi tarif za 850kc. Ja u VDF platim jen ty 200 pac vic neprotocim a jedu pres NTB pokazde.

A takovy titernosti rozhoduji kam pujdu. Ceny za klasicke volani a podobne na to nemaji moc vlyv.

Problemy jsou jen s lidma nikoliv technologiema a jak jsem popsal vyse, na exoty narazite vsude.
o 22.05.2008, 11:30 | DJ.UFÍK
zlatej Vodafone:-)
o 22.05.2008, 11:43 | TheTimo
Ufíku kušuj :o)
o 22.05.2008, 11:49 | Daryl (A)
ufik: pokud nenarazis na fordika, troy-e nebo par dalsi ze zdejsiho osazenstva :)

Ne vazne .. kazdy ma neco do sebe.
o 22.05.2008, 13:54 | Majk-fox
Daryl: Svatá pravda velebnosti:-)
o 22.05.2008, 14:09 | ACEMajky
No nebudu to docitat cele, spravoval sem u nas mobily 3 roky u T-mobile, jedina vyhoda byli body, za ktery sli kupovat telefony vyhodneni, nebo byla sance diky ramcove smlouve mit vsechny mobili levnejsi )o 500,-Kc) - no za ty prachy, co se jim kazdej mesic davali bych u Vodafone mohl mit o dalsich minimalne 1é teleofnu vice (tarifu), njn, statni strava, nekdo rekl, ze bude T-mobile, je T-mobile...


Zena presla od Vodafone k O2, ale jenom diky otmu, ze bracha dal nabidku, jejich firma je u O2 a muzou pro rodiny zakazniky mit nejaky spesl karty, takze zena ma tarif tusim asi 170,-Kc mesicne a az to 50 minut na ovlani zadara (u Vodafone taky 50 minut a asi 300,- mesicne), ale ot je jenom diky tomu, zeje ot pres velkou formu - jo a vsichni z te firmy vcetne rodinych prislusniku si mezi sebou vola zadara - husty, volam brachoj a ty 1,5 hodinovy hovory me nici, asi si poridim BT HF do ucha, nebo repracky - vzdy me boli ucho jako svina :)
o 22.05.2008, 17:15 | maresk
Moje zkušenost - od 1998 do 2006 u T-Mobile jedno číslo, druhý nově zřízeno 2001 u Vodafone.
V roce 1998 jsme s kamarádem začali rozjíždět firmu, takže mobil byla nutnost, pořídil jsem si tedy T-M, abychom byli u stejného operátora, postupně "nafásla" mobil i mamča a drahá polovička - "díky" pracovnímu vytížení telefonu jsem měl faktury mezi 5 a 18 000 Kč (holt roaming je drahej, když člověk občas nahazuje server přes VPNku z Itálie/Francie:-D) v roce 2004 jsme se s kamarádem rozešli v názorech na vedení firmy, a odešel jsem z firmy na "vlastní nohu" a tím pádem přestal využívat číslo na pracovní účely, tudíž místo průměrných 5-8000 jsem platil paušál plus tak 100Kč; od roku 2004 začaly mé potíže s T-M - věčně jsem řešil včas nedoručené faktury (faktura přišla třeba den po datu splatnosti-problematické v účetnictví), veškeré potíže vyvrcholily někdy v květnu 2006 - 2x během 14 dnů neoprávněně odpojený telefon - poprvé jsem to přešel s tím, že chyba se stát může, ale když mi vícero slečen na infolince tvrdilo, že nemám zaplacenou fakturu, kterou si T-M stáhl inkasem z účtu týden před splatností, tak jsem už byl poměrně nepříjemný, ale vyřešilo se to během cca 30 minut k mé spokojenosti. Když během 14 dnů to bylo podruhé a při volání se ozývalo, že volané číslo neexistuje, tak jsem se opět dozvěděl, že není zaplacená faktura (inkasem odešla 4 dny před odpojením), tak už jsem byl veeelmi nepříjemný a okamžitě jsem přešel k VF i s číslem a T-M dostali výpověď pro hrubé porušení smlouvy - převod trval asi týden, ještě po výpovědi mě několikráte obtěžovali, jestli nechci zůstat, že mi dají to a to - prostě ukecávačka. Když jsem si cca roce 2001 pořizoval telefon, koupil jsem si jej tehdá za plnou cenu na VO, protože T-M mi nabídl Siemens S45 za tuším 12000 plus úpis na další 2 roky, na VO mě stál tuším asi 8800 - bez komentáře.

U "Vodníka" jsem s jedním číslem 7let, s druhým 2roky a naprostá spokojenost, inkaso funguje, faktury mi chodí přesně, cokoli potřebuji, vyřeší k mé spokojenosti obratem, je ale pravda, že u nich mám aktuálně okolo 10 firemních čísel - nějak v prosinci jsme ladili smlouvu - výsledkem bylo mimo jiné několik (nechci říci kolik, ale bylo jich více) SE K800i za 50Kč kus, SE V630i za 30Kč kus a smlouva na dva roky - nehodlám VF nějak extra oslavovat, ale mám zkušenosti s T-M, O2 i VF a bohužel pro T-M a O2 se VF vůči mé osobě chová jako spolehlivý obchodní partner a necítím se jako otroubek, který obtěžuje :-) - asi bych to shrnul, že každému z nás vyhovuje jiný operátor, bohužel ale "díky" zkušenosti s T-M - "neplatíš už tolik, nejsi pro nás zajímavej a osladíme ti to" pro mě T-M skončil definitivně.

mmch na konec - asi deset lidí z mého okolí, kteří jsou jak u O2, tak T-M, budou odcházet k jinému operátorovi, nejsou spokojení hlavně s chováním vůči nim ...
o 22.05.2008, 21:19 | jzxr
to jsem rád že budu spokojený u VF, alespoň v tak doufám. od rána už mě mají v drápech, po 7 letech u O2. podle mého když jsem u nějaký firmy delší dobu tak by měli ONI nabídnout nějakou výhodu mě a ne já abych si o ní volal. nicméně když jsem se předběžně zhruba před měsícem informoval u O2 na přenesení čísla příp. zrušení smlouvy tak mě nabídli pouze jiný paušál. žádný "jo pane, jste tu dlouho tak vám nabízím to a to jako poděkování od naší společnosti". nic, jenom jestli nechci změnit tarif. za celých 7 let nic, jenom to co nabízí v každým letáku, v reklamě apod. což byli vesměs "úsměvný výhody" typu upiš se na další rok a dostaneš až 3minuty měsíčně navíc.
o 22.05.2008, 22:48 | Rajdlos
O2 jsou ty nejevtsi kostata, co jsem zazil s nima uz nechci mit nikdy nic spolecneho, co jsem pres mesic resil zruseny email a jeho naslednou obnovu, kdyz schranky jsou dnes uz zdarma, proste mrdky zkurveny zajebany, k obnove samozrejme nikdy nedoslo... howgh
o 24.05.2008, 08:59 | Pardal
Kamarad ma ve firme asi 10 telefonu. Do nedavna byl u VDF. Podnika na vysocine a porad mel problemy se signalem. Nechal se zlakat na O2. Udajne mnohem lepsi sigal a pomerne velka castka na mobily. Jenomze ty si muze koupit jen k nove aktivovane SIM, coz je na ho*no.
Vysledek je takovej ze je na tom uplne stejne, jen jsou ty "hluchy" mista jinde. Ted uz si nestezuje, protoze mu dycky pripomenu jak byl blbej ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3164 sekund.