Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > VW automaticka prevodovka???

 o Navštíveno 609x o
o 09.10.2008, 18:49 | MaxxT
ahoj lidi.. jak je na tom VW s automatickou prevodovkou? na motoru 1.9TDi, 85kw? rv. okolo 2000-2003? Diky :-)


o 09.10.2008, 18:51 | Lukasino
No covece nektery ji tam maji... :o)))

Nechces spis napsat co Te zajima?
o 09.10.2008, 19:15 | MaxxT
tak zajima mi to jestli to vydrzi a neni nejaka past.. :-) treba jako multitronic od audi. :-)
o 09.10.2008, 21:07 | Nismo.Power
koncern všeobecně nebrat s automatama . . . .. . vždycky když sem u mýho známýho automataře tak řiká že to sou jedny z nejhorších , dneska teda změnil názor co dělal tenhle poslední měsíc renault espace ale jinak prej trágoška a moc nevydržej :)
o 09.10.2008, 21:24 | Lukasino
mozna nejlip kdyz budes chtit nejaky takovy auto koupit, domluvit se s nejakym servisem automatu a zajet s tam s tim tim pred koupi, at to skouknou a projedou, myslim ze to Ti muze usetrit dost penez :o)
o 09.10.2008, 21:29 | Nismo.Power
může dost prd...... prej nic stejně nezjistíš dokud jí nevyndáš neb vždycky tam má nějaký sporadický chyby takže nějakej VAG je v tomhle směru na prd, bud prostě řadí nebo ne
o 09.10.2008, 21:34 | Lukasino
Tak ale jestli je nacata, tak by to meli poznat ne? Nemyslim pres VAG...
o 09.10.2008, 21:42 | tappaja
Pokud jde zkontrolovat olej, tak se mrknout na jeho barvu-ma byt cira, zadna kalna sracka, jestli nesmrdi po spalenejch lamelach, jestli plynule radi, bez cukani, bez prokluzu mezi vyssima rychlostma. A jestli funguje zpatecka.
o 09.10.2008, 22:00 | Nismo.Power
čirá růžová bych doplnil, měřit při volnoběhu za tepla a srovnat s ryskou jestli je ok hladina, na hladině nesměj bejt bublinky nebo pěnit . . . . .přo locknutí rychlosti na nižší (jako třeba brzda z kopce) nesmí škubnout atd......

ale kup manuál ;-)
o 09.10.2008, 23:21 | MaxxT
tak jsem se toho moc nedozvedel :-)) mi prijde, at se zeptam na jakykoli auto, tak prijde 100 pripominek, ze je to uplne nahovno :-D
o 10.10.2008, 06:55 | hanzz
MaxxT: Já myslím, že jsi se toho dozvěděl dost. Prostě si dej bacha v jakým tavu ta převodovka je. Případně jestli tomu prd rozumíš (videntně), tak si vem s sebou někoho, nebo ještě líp zajeď někam, kde ti ji zkouknou. Nezáleží ani tak, co je to za převodovku, jako spíš jakou má historii. Kapišto? :)
o 10.10.2008, 07:59 | tappaja
No, tady neni VW forum, mozna bych to zkusil tam. A jinak je to jako hanzz,
o 10.10.2008, 08:02 | radek.613
Mno, poznat bez demontáže a kontroly opotřebení stav převodovky pouze jízdou je dost o ústa, pokud ta převodovka "ještě" funguje - tzn. že za jízdy neškube celým autem, nevynechává, a podobně. Pokud je KO, pozná to i "automatový" laik pár set metrů po rozjezdu, pokud si zacpe uši před oblíbeným bazarnickým "to je normální, všechny tyhle převodovky tohle dělají, už od nových". Nicméně obecně vzato německo/rakouské převodovky (kokodák a zbytek koncernu nevyjímaje), jejichž naprosto převážným producentem je ZF, jsou jak to říct kulantně - značně spotřební a jejich bezchybnost málokdy vydrží přes cca 200.000 km. Je to daň za konstrukci a cenu - musí být malé, lehké a levné a tyto atributy nejdou moc "ruku v ruce" s pojmy jako výdrž či robustnost. Na výdrž jsou bezkonkurenční převodovky US provenience (stejně tak i na opravy - díly stojí pár korun), u těch není 400-600 tis. km žádný problém, ovšem to je třeba si vybírat auto jinde, než v "autosalonu Škoda" :-D.

Nicméně Ti MaxxT doporučuji se před koupí svézt se stejně motorizovanou slepicí s automatem, která funguje, ať pak můžeš porovnávat.
o 10.10.2008, 08:35 | fredy
tak bych měl zrovna otázku na automat: známej má Oktávku r.v.2004 1,9TDI v automatu, má to najeto přes 250 tis. je to dovoz a prý převodovka byla měněna /možná jenom repas/ půl roku jezdil a teď mu to dělá problémy, když je motor studenej tak při zařazení D šlápne na playn a auto řve a nejede, prý tam musí ještě přehodit třeba na R a změt na D a pak to valí, když jedou tak se to tváří jako kdyby chtěl přeradit ale nemůže různě mu lítají otáčky atd. když se auto zahřeje tak je vše o.k. můj typ je K.o. měnič, potvrdíte mě to? jhinak oleja je tam dost a je pěkný. Kolik stají druhá jetá převodovka a kolik stojí nový nebo repas měnič?
o 10.10.2008, 09:07 | Nismo.Power
radek to napsal taky hezky. . . :)

fredy : to že má 250jeto a byla měněná neni nic zvláštního, kámoš to má 01 jeto 150 a už taky odchází vesele......
to co má tvuj kámoš to ti řeknu na tuti že o měnič neni, ten s timhle nemá lautr nic co společnýho to je prostě jen sopojka s olejem co se točí stále, pokud tam je olej (nepřepálenej s dobrou viskozitou) tak měnič je nesmrtelnej . . . .
tohle co se děje jemu tak to sou řadící ventily aneb force motory nebo solenoidy .. .. . dělá to pak pouze zas studena že se nepřepustí tlak tudíž mu to vubec nepřeřadí z P, jak se to ohřeje tak maj volnej pohyb . . .. . možnost je že má špatnej olej a ty pístky se v tom nemůžou pohnout ale pravděpodovnější je že se mu tam něco někde trochu opotřebilo nebo ulomilo a bordel z toho se usadil u pístku .. . . . .. . . .jetej automat se taky neshání moc dobře koncernovej a novej stojí kolem 150ti takže na to rovnou zapomenout, repas měniče neni nákladnej ale ten to neni
o 10.10.2008, 09:25 | fredy
no a co udělat? zkusit vyměnit olej? nebo to nechat nějak vyčistit?
o 10.10.2008, 10:04 | Nismo.Power
může zkusit vyměnit olej a filtry ale tipnul bych že to nepomůže a budou se měnit komplet ty force motory ale to je na rozebrání převodovky stejně.....
o 10.10.2008, 11:54 | fredy
no ale kdyby byly špatný ty force motory tak to vyhodí na diagnostice, ne?
o 10.10.2008, 13:01 | radek.613
Nevyhodí, diagnostika není bůh, ale jen velmi primitivní nástroj ke zjišťování a uchovávání některých! jednoznačných vad. I když to vypadá důležitě, že se člověk může "hrabat" v autě s notebookem či diagnostickým přístrojem, ve skutečnosti je to téměř k ničemu, takový "lěštěný prd", protože mechanické závady se jaksi těžko dají softwarově identifikovat, že...... Diagnostika pozná špatný motor až tehdy, pokud např. shoří, neboli nevykazuje odpor vinutí. Ale ta popisovaná závada je čistě mechanického rázu a mohu Tě ujistit, že diagnostice je šum a fuk, jestli je některý z těch 337 kanálků přicpaný šlemem, pilinami z otěru, zda někde praskla pružinka jednoho ze servoregulátorů, či zda netěsní sedlo redukčního ventilu tlaku, takové věci dignostika nepozná, nemá jak .....
o 10.10.2008, 15:55 | fredy
jj jasný že diagnostika není oko velkého bratra :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3464 sekund.