Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Názory P605 3.0 123kW?

 o Navštíveno 757x o
o 08.06.2009, 11:02 | TheTimo
Má někdo zkušenost? :o) Přemýšlím o korábu...


o 08.06.2009, 11:16 | m1tv
znamej melasi 3x 605 s 2,1 tdpak nakej ten novejši 2,2 td a auto svezeni paradni obzvlašt když to maš v plny naloži nejak etremne na tom nic neodchazelo ..jedinej problem neřešitelnej byla ručni brzda ta brzdila tak 14dni po seřizeni a dal nic a nešlo stim nic udělat.S tim v6 3,0 sem jezdil v citroen XM a svezeni dobry žadnej sprinter ,spíš takova pohoda na delši cesty ..ale je to ukrutnej žrout znamej stim jezdil s karou s autama a hruza spotřeba kolem 20-30L pak to nechal překopat na plyn a jezdil tak za 12-15l plynu ale zas to nejelo k ničemu .. samotny to jezdilo tak kolem 12l
o 08.06.2009, 11:19 | TheTimo
No tak tady se jedná přímo o LPG a přímo o tento kus:

[ Link ]

přemýšlím o něm...
o 08.06.2009, 11:28 | m1tv
pokud je tam udělany vše co tam píše tak by to nemuselo bejt špatny ty 605 nejak extremne nerezly takže proč ne
o 08.06.2009, 11:30 | TheTimo
chtěl bych kočár a motor vypadá udělanej a za ty prachy...
o 08.06.2009, 11:42 | xSam
Prodá A8 a koupí si vrak... Jsi blázen Timo:-)
Já bych do toho nešel ani zadarmo, bude to kasička, to vsadím boty.
o 08.06.2009, 11:53 | Nismo.Power
za tu cenu to je fajn, známej to má od novýho a má ho doted ale prostě připrav se na neustálý vysírání jakýkoliv kraviny co v tom autě je :) co se motoru týče tak ten je vklidu, moc to nejede je to spíš tahoun , spotřeba co píše je leda na klobouka průměr bych počítal spíš tak 14-15 plynu ale to ti může bejt jedno když to dělíš 2..... ale elektro i mechanický fíčury se tam prostě kazej a chce to pořád mít u sebe dostatek žárovek, vteřinový lepidlo apod :)
ale za tu cenu i kdyby to mělo za rok chcípnout tak to je buřt :)
o 08.06.2009, 11:59 | dj.DEKL
Motor super, dokud se na něm nerozesere elektrika atd..
o 08.06.2009, 12:08 | Nismo.Power
Mno kdyby nerozesere, ona jako na většině FR aut prostě zpuchří izolace a šlusnou se dráty :)
ale známej si právě pamatuju že kdysi v půlce což už je pár let tak to doma rozebíral tak sem mu řikal co dělá a že prej dal na doporučení všech co to auto maj a že odebírá veškerý hadičky, podtlaky a všechno co tam neni potřeba neb pak to prostě třeba zpruchří , nalomí se podtlak a auto začne chcípat a hledej to že ano :)) a dále taky omotal veškerou elektriku co našel izolačkou a světe div se doted mu to drží ale ty kravinky jako zoxidovaný kontakty všude kde to jde, ulomený plasty tu nebo tam toho se nezbavil a to se o něj docela stará ač to auto tak 3 roky jednou stálo neb byl kdesi v egyptě :)

tim sem jen chtěl říct že pokud tenhle motor je takhle udělanej tak tam očividně podobný zpuchřelý hadičky nenajdeš takže by to mohlo bejt docela ok :)
o 08.06.2009, 12:26 | Petura
kup si francouze ...
no i když už seš asi zvyklej z itala :o)))
ani smykem bych do toh nešel, navíc do takovýhle šílený motorizace
o 08.06.2009, 12:46 | Bolthorn
Je divné, že ač tam je vše takhle udělané a po GO, tak že to ten člověk prodává.. V tom něco bude a chce se ho zbavit.. Cena vypadá pěkně, ale vemte v potaz jaký je to rok výroby a co bude mít za sebou.. Já bych do toho nešel...
o 08.06.2009, 13:34 | Rudi
na třílitr malej výkon, navíc náročnost oprav. Pokud nejsi mechanik a nemáš 2.auto na náhr. díly, tak bych do toho určitě nešel.
o 08.06.2009, 13:41 | hifim@ni@k
Měl jsem 605 2.0 SRi r.v.90. Celkem problémy s elekrikou, ale nic závažného. Za 4 roky mně nechal stát jen jednou a po telefonu jsem to pořešil s mechanikem. Tipoval relé za 100Kč a bylo to ono. Jsou známé úniky oleje z vany i po přetěsnění. Prý se řešilo výměnou celé vany. Mělo dle počitadla najeto 210tis. km. Náhradní díly také nejsou drahé. A hlavně velké a pohodlné auto. Perfektně zpracované a slušně vytlumené. Velmi nízký součinitel odporu, celkem na tom soudruzi z Francie zapracovali. Motor 2.0 SRi byl držák, ale slabý na tak těžké auto ( 89KW ). Nicméně dlouhodobá spotřeba při plném autě cca. 8.5L, takže bych klidně volil i tento motor. Hlavně ceny dílů jako rozvody apod. jsou velmi nízké. Stále s ním jezdí známý. Hlavní výhoda je karoserie, ten pozink byl proveden asi velmi kvalitně, protože 19 leté auto a ta karoserie je v super stavu. Pořizoval jsem ho asi 6-7 lety za 69000Kč a tenkrát bych ho nevyměnil ani za Octávku. Čtyři roky jsem jen jezdil ( cca. 50000Km ) a potom jsem udělal tlumiče, brzdy, čepy, všechny stabilizátory ale zakoukal jsem se do 406 Coupe, tak šel ke známému za 10000Kč.
o 08.06.2009, 13:42 | hifim@ni@k
Podle všech hodnocení na netu byla nejlepší volba právě motor 2.0 SRi.
o 08.06.2009, 13:43 | Lukasino
zase je to auto za rozumny penize, ja bych se toho nebal... Akorat nikde neni foto interieru, aby nebyl nejakej zprasenej :(
o 08.06.2009, 14:25 | TheTimo
o foto interiéru jsem psal, uvidíme...
o 08.06.2009, 17:30 | Šestikule
koukni na aktuální číslo Autoojetiny 5/2009, je tam zrovna v "Bouráku za pár korun" komplet recenze na P605. Zrovna tvůj archaický 3.0 OHC nedoporučují. Vcelku bych na ně dal, časák beru pravidelně a jejich recenze vcelku sedí a jsou nezaujaté (s výjimkou koncernu)
o 09.06.2009, 10:23 | art
zkušenost mám 5 let...a žádný problém. Pro mě to je nezapomenutelné auto..
Určitě doporučuju, ale ten model co jsem měl já, na ostatní jsem neslyšel moc dobrého (ale zrovna tenhle starý 12v by mohl být ještě slušný)...
Měl jsem a doporučuji - r.v. 1998 a 3.0 140kW (ten motor co se dával i do 406) - s tímhle autem jsem prožil opravdu moc pěkných 5let, bud jsem měl štestí na auto ale bylo hodně zachovalé - prostě spolehlivost a bez problémů a přes 240 se s tím jet dalo:)
Jinak ten člověk z toho linku co prodává to své staré(1992) je zrovna ten co koupil nedavno ode mě toho mýho mazlíka(1998)...
Ae co vím tak ta moje specifikace 605 byla v čechách snad jen jedna a tu jsem mu prodal, zkus hledat...
o 09.06.2009, 14:09 | Šestikule
no jo, ale 140kW (24V, DOHC) je už zcela jiný motor než ten obstarožní 12V. Do 140kW bych doporučil skočit hned, krátce jsem s ním jezdil a ani ta spotřeba nebyla taková jako u 123kW 12V. Prostě stejný obsah, ale jinak nebe a dudy.
o 09.06.2009, 14:14 | TheTimo
no asi od toho dám ruce pryč...
o 09.06.2009, 14:29 | Šestikule
to bude rozumný, za podobný prachy vždy seženeš něco na vykravení, co třeba nějakou Omegu A 3000?
o 09.06.2009, 14:40 | TheTimo
6tikule: spíš se mi tam líbilo to LPG ;o)
o 11.06.2009, 17:04 | CervinVega
XM 3,0 V6 jsem mel jak v LPG tak normalni v benalu (jedno r.v.91, druhy 93, 150 a tusim 250tis km najeto)... motor ma vybornej tah (takovy traktoroidni, nemusis radit) ale ukrutnou spotrebu (a to to XM ma jeste dobrou aerodynamiku oproti te P605)... v aute se neustale srala elektronika (blikani kontrolek, vynechavani PC ci spatna funkce cidel v motoru), labelovy svazek obaleny hadrem a pod reseni made in France, rucni brzdu na predni kola asi netreba komentovat, v zime na snehu ve svahu proste auto nezastavis... za me rikam ze jsi blazen, jestli chces do toho jit z A8... mel jsem Audi V8 a bral bych ji kdykoliv oproti tomuhle...
o 15.06.2009, 10:45 | maresk
Ondro, jestli bys chtěl 607 3.0 manuál, tak známej prodává lehce bouchlej kus (nárazník, lampy) za 20 tyček - auto jsem po ráně neviděl, ale s autem jsem jel, je to dost vysoká výbava, netuším, neorientuju se v pažoutech, bylo mi to nabídnuto - párkrát jsem s tím jel, auto celkem OK, ale je to ma můj vkus celkem líný a tlumiče nic moc :-)
o 15.06.2009, 11:11 | Lukasino
maresk: je to doufam 605 ze? Jestli to je 607, tak bych mel asi vaznej zajem :o)
o 15.06.2009, 11:17 | maresk
Lukasino: je to 607, vnitřek hadr, ale výbava včetně tempomatu - ozvi se na icq, ev. telefon (měl bys ho mít, kdysi jsem od Tebe kupoval tuším T610kový eriky na díly) :-) - domluvím se s kamarádem (prodává to jeho šéf) adal bych Ti na kamaráda číslo, ev. přímo na Přemka a domluvíte se přímo, nebudu dělat prostředníka, jinak v lampách jsou skoro nový HIDky H7 od Dana, výbojky s clonkou, aby to neoslňovalo, ale jejich stav netuším :-( - jak jsem psal prve, auto jsem neviděl, bylo mi řečeno, že je to jen nárazník a lampy :-)
o 15.06.2009, 20:16 | TheTimo
Kájo zájem je, akorát jsem teď v jednom kole, napiš mi kdyžtak mejlíka s fotkama jestli můžeš, moc se sem nedostanu...díky!
o 15.06.2009, 20:17 | Lukasino
TT: omlouvam se, ale uz ho beru ja ;) zitra rano to jedu za panem majitelem podepsat...
o 15.06.2009, 20:20 | TheTimo
ty woe Ty seš kur*a co ? :oD
o 15.06.2009, 20:23 | Lukasino
...ja vim no :-D
o 15.06.2009, 20:56 | Only_One
no jestli to je to same co bylo v XM 3.0 tak díky ale tenhle motor nikdy více
o 16.06.2009, 11:56 | Lukasino
ta 607ma uz neni :o)))
o 16.06.2009, 12:21 | Rudi
a ještě provokuje, hajzl jeden :-)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4377 sekund.