Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jak svarit nerez a vyfukove potrubi...

 o Navštíveno 739x o
o 18.06.2009, 23:31 | EAST
Koupil jsem si montazni material - trubky TYLL klasika od Autokelly apod.. a potrebuju je privarit k nerezovym koncovkam.. pan, ktery mi to bude delat ma CO2 ale rikal, ze nema drat na nerez... jen mi rekl ze mam koupit prumer dratu 2mm...vubec se v tom nevyznam a navic co jsem koukal tak to snad prodavaji po kilech.
Ja potrebuji jen 3 svary... co tedy mam koupit?


o 19.06.2009, 00:22 | Timbo
podle mne je to uplne jedno svaris to tak jako tak akorat ti to po par letech v miste svaru klasicky urezne
o 19.06.2009, 00:58 | Thomas987
jo jo, přesně tak, vařit to jde tak nějak vším, akorád svár z nerez drátu nekoroduje... ;-)) Tak jde o tom jeslti se ti to vyplatí kupovat klubko drátu za takový prachy?! ;-)
o 19.06.2009, 07:07 | Komba
Pán ti jen řekl jak by se to správně mělo vařit,ale když to zavaříš klasikou,tak to dopadne jako řikaj ostatní...
o 19.06.2009, 07:38 | Knightey-
A nebo sezen nekoho s TIGem, jebu bude stacit jeden drat a urcite ho bude i mit a mas klid a navic to bude vypadat lip jeste :)
o 19.06.2009, 07:56 | CervinVega
2 ruzny kovovy materialy budou VZDY oxidovat, takze to zavar normal dratem a neres to...
o 19.06.2009, 09:14 | EAST
ok, takze normal drat cim vari karoserie na autech.. ja jen ze mi nekdo rikal, ze se nerez spatne vari....
o 19.06.2009, 09:38 | martin924
pokud má kvalitní svářečuk, jako že asi jo, tak bych v tom neviděl problém.
o 19.06.2009, 13:24 | /// MiŠeL ///
de to v klidu obyč ceočkem ale pak ti to stejne upadne za svarem
o 19.06.2009, 14:40 | EAST
kdyz mi to navari a ja to striknu sprejem na vyfuky (thermo), tak by to melo vydrzet ne ?
o 19.06.2009, 17:52 | Thomas987
jo, to chvilku vydrží, taky to není žádnej zázrak, že by tě to přežilo (pokud ti není 90 :-)))) ale bude to lepší než jen tak "na ostro" ;-)
o 19.06.2009, 19:21 | Knightey-
Jinak na tyhle jine kovy by mel byt lepsi plyn :) Trebas na hlinik se pouziva Argon, a ted jsi nejsem jistej jeslti jsme ho pouzivali i na nerez.
o 19.06.2009, 22:45 | /// MiŠeL ///
Knightey: jasně že i na nerez
o 19.06.2009, 22:53 | Kesam
Přitáhni mi to sem já ti svařím v práci tigen jinak jako ostatní klasika cočko ale urezne ještě by to šlo antikoro elektrodou ty mám doma je to jako na tvrdokov nerezne to a zvládne to i trafo je to přechodová elektroda. Malá ukázka by se možná našla
o 19.06.2009, 22:58 | Kesam
Jako poslední varianta na KTM to je do dneška dělal jsem to před 2 rokama nejni to nic moc ale na 2mm trubce se musí chvátat:-)

foto k příspěvku  od Kesam

o 20.06.2009, 14:21 | EAST
diky za tipy ;) snad si s tim pohraje :))
o 20.06.2009, 15:49 | Lukaash
2mm drat je na MIG docela dost a na slabostenny trubky uplne mimo...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3669 sekund.