Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > mytí motoru a následný problém

 o Navštíveno 764x o
o 19.06.2009, 18:49 | Petura
tak jsem svojí aktivitou nadělal víc škody jak užitku ..
rozhod jsem se na obou autech umýt motory, tak jsem i tak udělal, ale je to cca 45min co jsem ukončil práci a obě auta nejprv začali vrčet na 3 a následně 2 válce a teď nejdou nastartovat ani jedno :o(
kam mi natekla voda? vyschne to samo nebo tomu mám někde pomoct?


o 19.06.2009, 18:52 | Šestikule
u starý škoďárny to byl vždy rozdělovač, ale nevím, co máš za auto
o 19.06.2009, 18:54 | Lukasino
jj, vyfoukat rozdelovac, tam je to vetsinou natekly :)
o 19.06.2009, 18:56 | Petura
megane 1,4 rv.01 - motor je pod plastovým deklem a druhý Civic 1,5 rv. 94 - bohužel jsem nic nezakrýval ...
nastříkal roztokem, chvilku nechal působit a pak spláchnul hadicí
o 19.06.2009, 19:16 | Nevřis
..tohle se mi u BMW stalo taky .... po 2dnech až to pořádně vyschlo to přestalo dělat čurbes. Někdy prostě nateče tam kam nemá a člověk musí počkat až to pořádně proschne..
o 19.06.2009, 19:23 | JP
Já bych to viděl na vodu u svíček... koukni na ně:-)
o 19.06.2009, 19:39 | Petura
tak civic už vrčí na 3válce a občas se chytne i 4., ale megane ani prd ...
jen lehce slíbí, střelí do výfuku a konec
o 19.06.2009, 19:49 | MaxxT
pockej si na slunicko nastavit na nej, otevrit a cekat az to vyschne, jen se podivej na svicky, jestli to nezateklo tam, tam by to bylo na dlouho nez by to uschlo.. to pobezi, jen je otazka za jak dlouho to uschne :-) ale jelikoz mas leto, tak je to v poho, v zime bys mohl cekat taky do jara :-))
o 19.06.2009, 20:06 | Petura
a zrovna dneska 15 stupňů a déšť :o( ráno máme jet meganem pryč ... no, že jsem se na to nevy... :o(

na svíčky bych mrknul, ale nemám svíčák
o 19.06.2009, 20:10 | Pepíno_Honda
u cívy běž na svíčky, případně víčko rozdělovače... nic jinýho to nebude.... meju motor 2-3x ročně a pohoda :-)
o 19.06.2009, 20:17 | Syrup
tyjo jsi dobrej strelec mejt motor bez zakryti cehokoliv, sorry...
o 19.06.2009, 21:11 | Petura
Syrup: souhlasím s tebou ... chybama se člověk učí, jenže u mě to je vždycky něco extra :o/

o 19.06.2009, 22:33 | Arnie_one
A to ja si jedu vzdycky u Nas do Skodovky maj vysokotlakou horkou vabku a hend to vyfoukavaj vzduchem. Myju to kazdy jaro a podzim a vzdy v pohode cena 120kč :)
o 19.06.2009, 22:39 | Syrup
Petura: jasne no, tak doufam i za tebe ze to bude ok. Protoze tahkle si dojebat obe auta, asi bych si hodil masli :)
o 19.06.2009, 22:42 | hutchins
jako ostatní, ještě bych mrknul na veškeré konektory co najdeš, jinak na těhle motorech by mytí mělo být v klidu, mi teče chlazením v kapotě na escortu pokaždé když chčije a to přímo na svíčky i rozdělovač a nikdy žádný problém
o 19.06.2009, 22:51 | /// MiŠeL ///
asi si je myl moc hluboko :-))
o 19.06.2009, 23:33 | JP
Žádný konektory nerozpojuj, nejdřív fakt vytáhni fajfky (nebo cívky, jestli jsou přímo nad svíčkou) a vypusť ten rybník:-). Klíč nepotřebuješ, svíčky vyndavat nemusíš, jen dostat pryč tu vodu a zbylou vlhkost vysušit třeba fénem. Já meju motor každej rok na 3 autech a na všech je po mytí alespoň u dvou svíček voda. Při mytí nic nezakrejvám, neni důvod, motor to musí vydržet (mluvim teda o mytí hadicí, ne wapkou).
o 19.06.2009, 23:50 | Phitypaldy
Kamos takto umyl filcku a ta mu pak jela na 3 valce, sral na to jel domu. Asi po 20km mu filcka shorela od katu...

Normalne vyfoukej vodu od faji uvidis, ze to hned chytne. Ono jak je tam jem malinka kapka vody tak to probiji na kostru a muze byt hned vymalovano...
o 20.06.2009, 00:21 | tommas
Jako kluci nahore. Vyfoukat kabely od svicek, pravdepodobne tam je voda. Taky me to jednou dopalilo...
o 20.06.2009, 17:25 | Petura
tak civic měl rodělovač suchý, ale zateklo na první svíčku, jinak OK
zato megane dnes valil na laně ke známému do servisu (nemám doma potřebný vercajk), byly total utopený svíce na 2. a 3. válci, tak se komprwsorem foukalo a sušilo a když už to bylo rozdělaný tak se daly nový svíčky, páč to co tam bylo už ani pálit nemohlo :o)
takže jak se říká něco španého je k něčemu dobré a mám o zkušenost navíc
o 20.06.2009, 18:17 | Pepíno_Honda
já to říkal :-)
o 21.06.2009, 10:50 | StreetFighter
Ti co tu píšou že bez zakrytí nemyjou....

tak já myju motor bez zakrytí a vždy bez problému ;)
o 21.06.2009, 11:59 | Pepíno_Honda
já to nepsal, beru to jako samozřejmost.... nevím, co vše bych měl krytovat... jen si prostě dávám pozor, kam wapkou stříkám víc ...
o 22.06.2009, 19:26 | tappaja
Maximalne zabalim do igelitu alternator a RJ, srackou na motor ale pro jistotu nestrikam na elektroinstalaci, jen hlinikovy casti. Pak je dulezity vsechno vyfoukat stlacenym vzduchem a nikdy jsem nemel problem. Meju wapkou.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4045 sekund.