
Navštíveno 1002x

Teď tu čumím jak blázen na tohle video, jede to jako kráwa...P.S.: špunty do uší!
[ Link ]
BMW 320 STW (SUPER TURISMO)
me taky trosku huci prevodovka na jednicku ;o)
kvičí sice jako sviňa na porážce, ale jede to ...
ten start byl fakt fofr
tyve ten tam má o 200 kobil víc než ostatní ne?
Tohle video jsem už viděl někdy před rokem a půl... Njn hold přímej zub a vysoký otáčky umí zajímavý zvuky :)
Takovy zvuk umim taky na zpatecku :-))))))
Phitypaldy: však to říkám, přímej zub :)

04.07.2009, 10:29 |
fredy v takové káře bych chtěl jet do chorvatska :)

04.07.2009, 10:48 |
Pekis Proč ti ostatní stojí?
BMW E36 320i STW
Technical Specifications
Engine: 4-cylinder in-line engine
Displacement: 1998 cc
Bore x stroke: 86.5 x 85.0 mm
Power: 305 hp at 8,300 rpm
Transmission: ventilated disc brakes
Weight: 1000 kg
Top speed: 270 km / h
Nevřisův brácha :-D samozřejmě pomalejší :o)
Jj, nájdi si na youtube video M3 CSL na Nürburgringu, tiež priamy zub, tam to vyznie ešte s tým "medeným" zvukom M3-ky ešte brutálnejšie :o)
Pro laiky jako já, co znamená pojem přímý zub? kujuu:)
Kubais: přímé ozubení na ozubených kolech v převodovce. Oproti šikmému (tj. to co je v sériových skříní) je víc hlučný, ale má zas menší ztráty :)
kdysi jsem to sem postoval taky. Strašně se mi líbylo jak se s tím nesere a všude nadrzo strká "rypák" :-))
Kubais:tohle ozubeni se pouzivalo u mechanickych prevodovek bez synchronizace..nebo taky u planetovych prevodovek..U zavodnich aut je takzvana sekvencni prevodovka ktera vyuziva prave prime ozubeni na misto klasickeho sikmeho ozubeni..v podstate je to skoro stejnej princip jako u klasicky synchronizacni prevodovky..lisi se to ale ve zpusobu ovladani radicich vidlici..
vypada to nejak takhle:
[ Link ] to primy ozubeni je na tech modrejch kolech.. aleto uz te asi nezajima..to je trochu nad.. :D
S timhle pilotem bych do auta nevlez.... ale jede mu to hezky
Kubais: i seriovy prevodovky v seriovych autech maji primy zub, ale jen u zpatecky, proto kdyz couvas jde slyset takovy ten ''onen'' zvuk.

04.07.2009, 18:55 |
fredh ty voe, v tom bych se chtěl nechat povozit, to zrychlení je masakr a brzdil vždy taky o pořádnej kus dýl než ostatní.
Díky za informace kucíí, rás se dovídám nové věci;) ..A přijde mi že mám na bavku to samé, pač na jedničku ubzvlášť v točkách to piští jak hovado:)(E46 323i)
Kubais:jestli dokazes radit rychlosti bez spojky v poradi R,N,1,2,3,4,5,6..R,N rychle za sebou tak bys moh mit prevodovku s primym ozubenim..nebo sekvencni..ale nevim jakou mas..
Woko_O: Tak jedině bez nastarovaného motoru :D
...tady je jedno kultovní videjo s podobným drzounem...je tam parádně vidět, že závodění není jen o tom kdo víc sešlápne plyn, ale i o respektování ostatních, přehledu kolem auta atd
[ Link ]
Heh, takhle mi píská terra na 5ku.. a já myslel, že mám v hajzlu převodovku... :)
a nejedou ostatní jenom zahřívací kolečko a on jedinej závodí?:-) trošku mi to tak připadá....
tak s bramborem klasika placky ač teda jemu to proti ostatnim fakt asi jede dobře :)
s elise fakt mazec , tam se s tim nesere kolikrát sem si řikal že se tuknou ale prd ...asi ta kamera hodně zkresluje :)