
Navštíveno 1402x


06.07.2009, 23:54 |
JB chtěl bych Vás poprosit o názory na auto pro radost. Mám služebního golfa TSI, rád s ním jezdím, rád poslouchám kompresor i turbo. Pak mám taky w 353, taky s tím rád jezdím (na houby se psem) a čuchám benzín s olejem a poslouchám veverky pod kapotou. Chtěl bych si výhledově koupit nějaký auto pro radost. Né nic drahýho, ale něco, v čem má člověk opravdu pocit, že řídí auto, že po sešlápnutí plynu se hned něco děje, něco, co neváží 1,5 tuny. Mělo by to mít nějakou dynamiku a sportovní chování. Problém je, že vůbec už nevím co, tak poraďte... dík
Chtelo by to znaz financni moznosti. Pak v jednom vlakne nebude CRX, Primera GT a Integra Type - R

07.07.2009, 09:14 |
bafis Mě by se na blbnutí líbilo tohle :
[ Link ]
záleží cena samo.....
hodně levně 200SX S13 či nějakou E30 325 apod .....
CRX se blbě shání jinak spíš sekačka na trávu :)
Primera GT :
P10 rodinný auto s bezvadnejma jízdníma vlastnostma ale nečekej tam dynamiku motoru..... neni to závodník a musí se to hodně točit a dost možná by tomu ten tvuj golf ujel
P11 bezvadný spolehlivý rodinný auto, opět super jízdní vlatnosti a docela i motorově ač je stejnej tak je jiná převodovka a je to docela tahavý ale taky bych si to jako svižný auto nebral jinak ok
integra resp. cokoliv typeR tam je problém cena ale opět se to musí hodně točit a řadit takže nečekej že se po sešlápnutí plynu bude hned něco dít, na to potřebuješ spíš turbomotor a i tam máš menší prodlevu....
uno turbo : blbě nejede ale bál bych se že se propadnu se sedačkou na silnici jak je u dost UN touhle dobou běžný.... a sehnat ve fuknčnim stavu taky bude boj
Ja ty auta hodil spis jako reprezentanty cenove relace. Ziju v dojmu, ze CRX se pohybuje 40-80 tkc, Primera P11 100 az 160 tkc a Integra od 300 vejs. Samozrejme dobry az bezproblemovy auta. Pokud ty ceny vidim blbe, tak sorry.
clio :o) williams:o) nebo alespon clio GT :o)
kozlustechnykus : jj pochopil jsem ..... ale crx 40mission imposible, 80 slušný ale problém sehnat slušný :) P11 už dávno tolik nestojej ani GT , ITR třeba jo :)
rozhodně bez ceny se to nehne ta rada, né nic drahýho neni cena :)
kouknul bych treba po Seat,Leon,Ibiza a to nejlip cupra :o)
Trosku bych se vetrel a zeptal: Nekde sem se dozvedel, ze P11 GT byla i 190 k verze, ale po inzeratech sem videl jen 150 konovou. Je to vubec sehnatelny v Evrope, nebo si to Japka zase nechali doma?
Co takhle Charade GTti? velice hravý autíčko...Aspoň co jsem měl možnost se svézt.
minuly mesic jsem byl u kolegu v deutschlandu a dotlacili jsme jednoho dedecka vw scirocco r.v.88 motor 1.8 16V 102KW a vysel na 20 000kc a myslim si ze 1.8T ma co delat a by se drzelo
Pro radost? Žiadne :o) Však to stojí prachy, z toho by som radosť asi nemal... :o)))

07.07.2009, 15:21 |
Draxx U P11GT 190hp verze? Jestli je, tak cena bude neskutecna a asi i nesehnatelna. Specialni edice byla treba STW tech bylo 200ks a cena je o dost vyssi.

tohle ti dá radosti až až :) mám ji na prodej...

Dle:
[ Link ] by to mel byt motor SR20VE (140kW) (2.0}. Takze kdyz mi nekdo rekne, ze to sezene, tak nejspis keca?
stejně jako u ostatních modelů tak top motorizace opět nikdy neopustila JPN maximálně export do USA.... pro evropu tyhle top modely JPNci nikdy nepouštěli proto jsou zde vzácnost ale většinou předělávky tudíž z SR20VE tady nanajdeš a dost věřim že s tim motorem a podvozkem kterej tam je to bude na okruhu těžko porazitelný autíčko ve stejný kategorii.... s SR20DE je to vcelku nuda dle mě a předělat to na SR20DET který je pro RWD je docela obtíž ale pak už jsme zase na výkonech kolem 220-300 i více koních ale to na FWD nemá moc smysl zase :)
s SR20VE sem o pár kouskách slyšel někde v NZ , u nás myslim že neni žádná .....a myslim že ještě hlavní rozdíl proti GT byl že měla LSD diferák takže dobrou trakci ale hlavní síla primery jak řikám je její podvozek nikoliv motor :)

07.07.2009, 16:25 |
Draxx Tvrdit ze ji s SR20VE nedelali nemuzu, bo to nevim, ale zatim sem zadnou takovou nikde v inzerci nevidel. Ale to uz by mohlo celkem i neco jet = )
Rozhodne neco s Turbem, bez turba nema nic cenu....UNO, Punto, Mazda 323 1.8T proste nic lepsiho neni za ty penize...
323 turbo je velice na pohodu a je to i relativně spolehlivý, toho bych se taky nebál....
jeste nikdo nenavrhl MR2. sice bez turba to takovy narez neni, ale svezeni je v tom "krapet" jine nez v klasickem osobaku
pravda MR2 sem taky určitě patří ale opět končíme u ceny kterou nikdo neví :)
za mě určite Saxo VTS 1.6 16V, taky ho mam a je prostě úžasný, sice mi dlouho nevydrželo, ale za pár měsíců bude zas jak nový:DDD
mě se zamlouvá Nissan S13 s SR20DEt ;)
323 1.8T 4x4 je moc podarené autíčko, kamoš to mal pred S14, nejakých 280 koníkov a šlo to veľmo kvalitne...
mě se zamlouvá Nissan S13 s SR20DEt ;)
Jo S13 je srandovni, ale v serii nejak moc nejede a musis mit kua hodne penez na tohle auticko..
petrk : njn, ale to je opět taková sekačka na trávu, neřadíš tak tě veme i trabant, musíš to pořád kvičet ve větších ot., ale zase na saxu neni tak drahá uprava svodů, vaček a ecu a pak to jede jak hovádo :)
passik : sežen si motor a ecu, padne tam na uložení i převodovku jak vyšitej aneb S13 se samo dělala i s SR20DET akorát opět jen JPN a ještě tam je rozdíl blacktop a redtop :)
briann : ale notak ..... je to lehoučký a na sérii vůbec neni špatnej udaj 6,9 na sto a maximálka sice psaná 220 mylsim v TP ale tachometrovejch sem i se sérií dával svižně 250 a i podle GPS sem se sérií udělal 6,2 na sto ..... poladění je jednoduchý pro začátek stačí mít ok turbo a dvě milimetrový podložky a seš na svym víc nepotřebuješ.....pak jak řikáš dál to je kua hodně neb to je prostě droga , nemuselo by to bejt hodně jde to za málo ale droga je droga :)))

07.07.2009, 23:47 |
gigo | Upraveno: 2009-07-07 23:49:25
taky mám naprodej... ;-)
M3 3,2 - 321PS na ceně bychom se dohodli...

Co Impreza GT? Sice starsi a slabsi (tusim 220HP), nez STi, ale zase lehci a jednodusi auto. Jak sou na tom dneska s cenama, respektive: jde u nas sehnat slusnej kousek?

08.07.2009, 05:47 |
Ferro Me by se libylo neco jako toto..
