
Navštíveno 926x

Mám na autě nefunkční automat, chci to vyměnit za manuální řazení. A potřeboval bych zjistit jak je to se zápisem do TP, a případně potom s STK. Řešil jste to už někdo?
nejprve potřebuješ potvrzení od dovozce, zda-li ti povolí přestavbu a za jakých podmínek. Pak dojdeš na úřad, zažádáš o přestavbu, přestavíš, uděláš STK a pak dojdeš zpět na úřad, kde ti to změní v TP.
Takze na howno :) vyser se na to a radeji sezen jinaj automat ci nech opravit .)
BTW o jaky auto jde? :)
u jakyho auta to resis? :)
Ono to casto neni jen o tom vymenit skrin, ale u nekterych aut i veci typu diferak, brzd. valec, samo ECU motoru, ruzny hadice a podtlaky, samo pedaly, atd atd neni to takova sranda ;)
Neni no, ja to chtel delat na A6 a kdyz jsem zjistoval co vsechno se musi vymenit a jeste obehat na uradech tak jsem se na to vysral :)
A ono dneska te ten automat stejne skoro vyjde levnejc. Kdyz jsi spocitas kolik dneska stoji nova spojka, lamela pritlacak a setrvak a hydraulicke lozisko, tak nic moc levnyho :)
Jo takže spousta papírování ....to sem si myslel.
Jakej muže být problém s PČR, a nebo na stk? pokud by to nebylo zapsaný?
Knightey, Lukasino:
Řeším to u Imprezy WRX, mám jendu komplet nabouranou kastli s manuálem, a druhá má "jen" vadnej automat. Takže přeházet komplet věci z jedný do druhý...
pokud mas takhle komplet vsechno tak by to nemuselo byt tak hrozny ale jinak PCR ti na miste nic nerekne pac to nema jak zjistit poradne.
Akorat na STK no. Nevim jak by se na to tvarili :)
Právě tím že mám takhle komplet věci tak sem o tom začal vuebc uvažovat, jinak mět to kupovat nový tak ani náhodou. Sice STK řeším jako spousta lidí, ale i tak, problémy mužou bejt vždycky. Tak sem chtěl znát názory jestli to už někdo zkoušel. Vím že se to dost měnilo u starších passatu a jinejch koncernu.
Já třeba nemám zapsaný automat v TP vůbec a když jsem to byl přihlašovat, tak se mě zeptala ta paní, co tam mám, řekl jsem že automat a zapsala mi do OTP manuál :oDDDD
Takže jsem byl měnit OTP asi po 14 dnech, když jsem si toho všiml :o))

10.07.2009, 08:11 |
Freerider | Upraveno: 2009-07-10 08:12:13
Jinak: Přestavuju Omegu Caravan s vyhořelým motorem 2,5 V6 AT na 3,0 V6 AT (původní ve 3,0 je manuál) Pro přestavbu na jinou převodovku v autě je potřeba vyměnit: Převodovka, setrvačník, diferenciál, kardan, středový tunel (strašný prcání), pedály a řídící jednotku převodovky. Jinak by nebylo potřeba nic. Opel přestavbu nezapíše do TP, ten Caravan to má zapsané a ani prd, takže bude muset být automat. Mám to ulehčené tím, že motory 2,5 V6 a 3,0 V6 jsou identické (pouze zdvih a vrtání) a sedí včetně řídící jednotky :oD

10.07.2009, 08:25 |
hanzz WRX s automatem?
přestav a klidně na to hoď úředně bobana :)
problém pak je samo : STK kde si toho možná všimnou ač tohle moc neřešej
či havaríjko nebo využití pov. ručení neb když někoho sejmeš tak by ti pojištovna mohla říc "ááá vy máte manuál ale v TP máte automat" tudíž jsi vlastně pro ně grázl co nemá na silnici co pohledávat s autem v takovymhle stavu (stejně jako když si dáš místo 195/60/15 něco jako 195/55/16... kolo sice stejný ale jak to zjistí pojištovák tak si v loji......
co se týče WRX a automatu tak jedině dobře neb na ty krátký kvalty bych rozhodně neměl nejmenší náladu :)
hanzz: známej co má/nebo měl STIčko N14 (ten první hatchback) tak tam byl taky automat... nechal si to předělávat pak u prodejce na manuál.
hanzz: je to přivežený z USA, takže automat i s tempomatem.....k tomuhle autu to ale vubec nejde.
mr.brain: mužeš mi pls hodit nějakej kontakt na něj? dík.
Takže se asi na úřady vykašlu a zkusím to jen přestavět.

10.07.2009, 13:32 |
hanzz Dovoz z USA vysvětluje vše :)
hanzz: je to přivežený z USA, takže automat i s tempomatem.....k tomuhle autu to ale vubec nejde.
mr.brain: mužeš mi pls hodit nějakej kontakt na něj? dík.
Takže se asi na úřady vykašlu a zkusím to jen přestavět.
Pokud na to vsechny dily mas, tak by nebyl problem to prekopat. Kdyztak se mi ozvi :)