
Navštíveno 2809x

nekdo se tu mozna i ptal na kvalitu a vydrz pneu, tady mala ukazka jak dopadla pneu nangang ultra sport po 2500 km

tos jí neměl moc rád vid :)
xenonman:No to mi neřikej že takhle vypadá pneumatika po 2500km.Co si snima dělal???
vahovej limit byl dodrzenej? :) Zajimaci

22.07.2009, 09:38 |
Augi A teď pravdu... Co jsi s tím dělal? ;-)
tak vzhledem k znaku na kole bych tak tipoval na zadní gumy a u BMW se to dá pochopit. Kámoš má takhle gumy po 2500 km skoro všechny když chce ;-) Jinak já na nich teď ujel 2500 km najednou (dovolená) a ůplně v pohodě, a bez problémů...
pneu patri sem, uz jsem koupil nove zavodni pneu, no tak parkrat se zajelo driftovat nic velkeho, tu a tam zatacka bokem a takhle dopadly obe pneu...

Když vidím ten "negativ" na zadním kole......a čtu "těch pár driftů a zatáček bokem" tak se nedivím.
no jo, když to máš na gumožroutovi tak se nesmíš divit :o))))
tak pokud to najelo 2500km driftem, tak je to solidní výdrž, ne?
se nedivim, pokaždý když tě v tom vidim, tak jedeš bokem:o)
no jestli dostávaly zabrat na driftech,tak se není čemu divit... nicméně já už si Nankang nekoupím, jedna zkušenost s nevyvážitelnejma pneumatikama mi stačí
když někdo chce blbnout tak na to je prostě nejlepší tak 4-5 let stará guma ...... tu vždycky než ohrabu tak nechápu jak může držet stále, zatimco nová či novější ta i běžnou jízdou prostě mizí před očima doslova ale samo jízdní vlastnosti sou o fous lepší než na starý :)
já jí taky mam, odhadem naježděno cca 3000km a nemam sebemenší problém. vyvážit taky šla takže v poho.
jo nemam zadokolku tam by to vypadalo jinak. ale na normální ježdění s hrabošem nevidim rozdíl oproti jinejm
tak to bude neco spatne :o) bud ridic nebo auto:-) tohle me prijde docela divoky na 2500km :-(

22.07.2009, 10:48 |
macek No ja je mam druhou sezonu a nestezuju si:-))))
mel jsem na zadohrabu a vydrzela x-tisic km, tady bych tech 2500km vzhledem ke stylu jizdy bral spis jako pochvalu

22.07.2009, 10:58 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-22 11:01:52
Já mám na zadku negativy přes 3° a stačí ject rovně po dálnici a půlka gumy je skoro studená a vnitřky jsou teplé. Přitom zbíhavost na zadku je necelý 1mm, na předku 3mm. Při takovém nastavení se guma prostě musí otáčet, aby se sjela rovnoměrně, jinak vnitřek odejde vždycky podstatně dřív.
Pro jistotu bych zkontroloval geometrii, velká zbíhavost sežere gumy i když jezdíš jen rovně.
Co jsi koupil za "závodní" gumy? Počítej, že se budou sjíždět ještě rychleji než tvrdé sériovky. Já mám v plánu Yokohama A048.
Mimochodem přidávám foto gum po pár driftech v Mostě na kamarádovo eRku - snad se nebude zlobit.

mel jsem na zadohrabu a vydrzela x-tisic km, tady bych tech 2500km vzhledem ke stylu jizdy bral spis jako pochvalu

22.07.2009, 11:05 |
Daryl (A)
ja mel podobny problem na mondeu. A to jezdim jen rovne a je to predokolka. zadni gumy mi mizely na vnitrnich hranach. Spravila to geometrie. A nebyl tam zadny brutal odklon. Snad jen cca 2-3 stupne (jestli si to pamatuju spravne).

22.07.2009, 11:14 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-22 11:14:47
Daryl: 3° už je sakra hodně, to je viditelné na první pohled. Třeba tady:
[ Link ] Ale geometrii bych přešel každopádně.
a co je to ten odklon? :-D

tak to už chápu proč ti tak ubejvaj kumha a nedoporučuješ je :-) no tohle jsou moje kumha ecsta spt ku31 po cca 7,5tis km foto sice blbé ale jsou pořád dost hluboké jak na předku tak i na zadku.


22.07.2009, 12:10 |
Rudi já nasadil zimáky a po necelých 2000km jsem je mohl vepředu měnit bo byly sjetý na vnitřku, měli asi 6mm, zadek pohoda. Udělala se geometrie a naprostej klídek, continentaly najeli nějakejch 28000km a z původních 7,5mm, tak mám teď tak 5mm
tvrdsi smes je to licence dunlop

Licence Dunlop je co? Vzorek vypadá skoro jako A539.
Ale silně mě uniká, co je na té gumě závodního? :-D
může to být Zeetex (
[ Link ] ), ti dělají v licenci Dunlopu
tuner podstatna vec tohle ma homologaci na silnici, zjistim presnej typ, smes oznaceni atd...
Homologaci mají i semi slicky jako třeba Toyo Proxes R888 a nebo ty Yokohamy co chci já A048 a to jsou gumy přilnavostí úplně někde jinde než tahle stlačená tma. Navíc jdou na ráfku otáčet což je + pokud máš větší negativy.
A539ky jsem měl.......nádhera jezdit....auto při akceleraci tolik neprokluzovalo......líbily se mi ty gumy.
...ale co jsem měl teda já, tak měli vyloženě určenou vnitřní a vnější stranu.
JJ A539 jsou směrové, ale A048 si klidně prohodíš z leva do prava a na suchu je to ještě lepší guma.
á sorry......bral jsem, že chceš taky A539, ale ony to jsou A048.

22.07.2009, 19:08 |
Daryl (A)
tuner: ne odklon ale sbihavost .. sorry. Presna cisla si nepamatuju ..vim ze rikali, ze to neni moc, ale prej se to projevuje prave timto.
On tam Dan zapomel asi dat smajlika bych rekl :O))))))
Ta licence Dunlop asi mela taky koncit smajlikem... Je to psany jako semislick, takze sportovni homologovana pneu, navic tohle je provedeni pro chudaky kterym se nechce platit za Toyo R888 - sam na nich taky jezdim aby to nekdo spatne nepochopil.
ty pohadny o smesi a kostrach dunlop-u nevim, no, ja myslim ze to je obycejna obslehnuta yoko vyrabena nekde v jizni africe ze sloniho trusu a ta omacka o dunlopu jsou jen kecy ktery by tomu meli dodat na duveryhodnosti.
viz
[ Link ] Jinak je to regal racer, a jako semislick v 225/45R17 94W za 1800,- s dani nebylo o cem, navic co na nich jezdim tak musim rict ze vcelku funguji, predtim jsem mel semislicky od yokohamy, a nepoznavam rozdil, vyjma hodne vysoky hladiny hluku.
Byl to pokus a vzhledem k cene jsem spokojenej,
tak na to, že ty gumy zase za 2500 km sundá sežraný, tak poměr cena výkon gut ...
jo honza ma recht, nechtelo se mi platit 8tis za toya, za ty penize co jsem mel to bude urcite lepsi nez nangang :-), par znamejch to dava i na imprezu a zatim spokojenost tak uvidim...

23.07.2009, 09:58 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-23 10:00:43
H-Honza: Jaký semi slicky jsi měl od Yokohamy?
Tohle teda má normálně tvrdé boky jako třeba Yokohama A048?
S tou hlučností jsem to úplně nepochopil. Hučela Yokohama a nebo tyhle co tam teď máš? Blbý je že se nedají otáčet, to při mých odklonech je nevýhoda.

23.07.2009, 10:00 |
Daryl (A)
blby je,z e pro 18" maj load jen 88. Ja potrebuju aspon 92.

23.07.2009, 11:37 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2009-07-23 11:40:18
no ja EVO dovezl na Bridge RE 01R, ale byly uz hodne sjete a opuchrele.... takze jsem sehnal sadu Yokoham advan neova 08 coz by mela byt sportovni pneu, sice jsem koukal neni to semislick jak mi puvodne bylo receno ale fungovaly skvele, jenze jsem dve o neco prorizl, a nez jsem na to prisel tak jsem je rozdrbal tak ze se z nich oddelila bocnice :O//
Takze jsem chtel levnou ale slusnou pneu s odpovidajicima parametrama a rozmerem, a na jednom foru jsem cetl vcelku kladne ohlasy prave na tenhle jihoafrickej typ pneu, kde bylo receno ze jsou horsi nez toyo 888R, ale srovnatelne s Yokohamou A048.
Nicmene ten Regal by mela byt dalsi znackou koncernu Apolla ktery treba vlastni i vredestein...
S tim dunlopem jsem si rikal ze to je dost podivny, ze by meli neco spolecneho, resp nechapu proc by dunlop kradl dezen yokohamy parada spec-2 a delal si zle, kdyz maji svuj semislick Dunlop Direzza D03G...
Ten Regal Racer vypada slusne kdyz mi prisly z nemecka mel jsem z nich radost, maji ochranu rafku i zesilene boky, plnou hloubku dezenu, a kdyz se ohrejou opravdu bych rekl ze ta pneu neni spatna, za ty penize.
Ale je hlucna, kolem 160 +- se to projevuje nejvic.
H-Honza: Díky za vyčerpávající info. Jediné co mě na tom zarazilo je to, že mám reference od dvou nezávislých lidí v tom smyslu, že R888 je horší guma jak Yoko A048, proto jsem se přiklonil Yokohamě a Ty tvrdíš (respektive jsi četl) opak...
no proto tohle moc neresim... cetl jsem to na foru kde to psal nekdo kdo jezdi amater vrchy, coz je zase trochu jiny pouziti nez je u me, takze se to neda brat az tak vazne.
Jinak je to jak pises, jeden zakaznik s lotusem mi taky rekl ze by uz nic jinyho nez A048 nechtel, ze je nemohl sehnat a dal si na to ty R888 a ze to je podstatne horsi, ale to je zase taky clovek kterej to auto ma ciste jen na okruhy, kam ho vozi na podvalniku.
Jasný, co člověk to jiný názor, ale raději si vyslechnu víc stran než se rozhodnu.
ja je take dostal jako by na testovani jen v 18tce... jsem docela zvedav mam je v 235/40/18 tak uviidime, dunlop mi bylo receno nejak jsem tomu taky zasmal, ale znas to co si lidi nevymyslej... na suchu prej dobry na mokru je to horsi