
Navštíveno 399x

Nedávno se mi stalo, že se mi seklo palivový čerpadlo. Takže jsem vytáhl čerpadlo z nádrže, roztočil jsem ho pozpátku a pak zapojil a vše fungovalo zdálo se že na výbornou. Teď se mi ale stává, že při prudké akceleraci na 3.st (při 6500ot./min) a 4.st při (5500ot./min) z ničeho nic nejde palivo, ani v ostrých zatáčkách při projetí na plný plyn se nedostává palivo. Tak by mě zajímalo co se s tím dá dělat, nebo jestli je to vážně tím čerpadlem, ale asi je. Znám jen jednu možnost a to je koupit nový, ale devítka se mi za to momentálně dávat nechce. Neexistujou nějaký repase čerpadla? Vím že na naftách se to normálně dělá, ale nevím co na benzínu. Jinak ty prachy bych aji za nový dal, ale zdá se mi to moc na to že nejspíš odchází motorek čerpadla, který není o moc větší než ten můj motorek v zubním kartáčku. Daj se sehnat třeba jen určitý díly do čerpadla? Třeba jen ten motorek? Nebo to mám zkusit rozebrat, vyčistit?
Obrátil bych se s tím na ford focus club, ale zdá se mi že tady jsou daleko větší machři, tak s tím lezu sem.
Auto Ford Focus 1,8 16V
nové čerpadlo umím za 2.230,-

Krásná cena, ale já mám jiný podle obrázku
Je to na Ford focus 1,8 16V r.v 99

pohledám, mně to na první pokus vyhodilo tohle, nevíš origo číslo?

příspěvek: 19:06 - celá sestava čerpadla vč. jímky, filtrů, vstupní a výstupní hadice, plováku a příslušenství - kompletní "čerpací jednotka"
příspěvek 19:10 - vlastní čerpadlo, které je jako patrona namontované uvnitř toho plastového boxu, je vymontovatelné a vyměnitelné
takže je reálná šance, že ten box na obrázku obsahuje to čerpadlo, které Šestikule nabízí - je třeba to vyndat, jednotku rozebrat, čerpadlo z ní vyndat a pak porovnávat.....
dohledáno, je to přesně jak píše radek.613, to co jsem dával je ten funkční vnitřek (tzv. holé čerpadlo), takže pokud máš plast a plovák OK, bude ti stačit jen holý čerpadlo
Sakra, pánové, ja věděl že jste machři, na ff clubu to mění celý. V nejbližší době rozeberu, omrknu a kdyžtak hnedka vemu od Šestikoule. Díky moc, pak se ozvu

23.07.2009, 10:30 |
vypuk Známej měl na mazdě problém s tím, že mu do zatáček chcípala mazda 323F, chtěl měnit čerpadlo, ale to bylo v pořádku, vyřešil to tím, že natankoval vždy o něco víc benzínu, prostě nejezdit v "nízkém stavu hladiny" a pak to bylo ok :) ale to neřeší ten tvůj problém s akcelerací, jen ten s tím v zatáčkách(možná).