Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > U koho nechat udelat vacku?

 o Navštíveno 1493x o
o 28.07.2009, 22:38 | Phitypaldy
Neznate nekoho nebo nejakou firmu, ktera to dela? Jednalo by se o prebrouseni stavajici vacky na ,,ostrou,,.
Rozhodujici je cas a cena.


o 28.07.2009, 23:14 | Rajdlos
zkus Motorexcel, pan Ing. Cepek
o 28.07.2009, 23:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-28 23:25:09
Mám vačku od Čepka a neměnil bych. Je to člověk, který opravdu zná, byť je zaměřený hlavně na Škodovky. Hlavně mu musíš zavolat, na e-maly reaguje jen občasně nebo vůbec...

Pokud neuspěješ, tak mezi dobré bych dal určitě i Kejbicha, ten dělal vačky snad už na vše: [ Link ]
o 29.07.2009, 06:00 | Honza2.016v
přebrus nebrat...
o 29.07.2009, 09:35 | ibizman
Viktor: sry...ale opozdene vse nej ke vcerejsimu svatku :o)
o 29.07.2009, 10:43 | Tuner#2
Honza2,016V: Důvod?

Pokud nechce jít přes nějakých 275 - 280° tak není důvod používat polotovar, protože se to dá udělat ze série včetně většího zdvihu na placích a jiného průběhu otevření ventilu. Navíc Čepek vačky tepelně upravuje, takže se není třeba bát životnosti.
o 29.07.2009, 17:39 | hutchins
nemá někdo kontakt na Motorexcel? popřípadě jestli udělá vačku na escorta?
o 29.07.2009, 18:15 | Honza2.016v
slabej "lift integral" neboli malá plocha pod křivkou závislosti úhel otevření/zdvih (ta pap s průmerem ventilu určuje výkon motoru a jeho chování) i přesto ,že na některejch vačkách prasecky zmenšíš základní kružnici a doháněj si to pak zakázkově vyrobenejma čepičkama na dříky ventilů

když dáš vedle sebe dvě papírově stejný vačky, ale jedna bude přebrus a druhá z plnýho matroše hned poznáš rozdíl... škoda že sem nevyfotil srovnání vaček do TAZe 274/258 a 6,7/6,5 ; když sem je měl doma... jedna byla přebrus , druhá plnej matroš... rozdíl byl znatelnej i když ne takovej jako na přiložených fotkách... vačky piper cams "ultimate road" přebdus a plnej matroš..


Hutchins - vidím že jsi z ostravy-poměrně blízko máš TOP motoráře zde v čr p. Mucka ...www.tommutuning.cz..nebejt ode mě 350km ode mě, ladím u něj...


foto k příspěvku  od Honza2.016v

o 29.07.2009, 18:15 | Honza2.016v

foto k příspěvku  od Honza2.016v

o 29.07.2009, 18:20 | Honza2.016v
m

foto k příspěvku  od Honza2.016v

o 29.07.2009, 19:29 | Tuner#2
hutchins: Google nic nenašel? Mě na první pokus...

[ Link ]

Honza2,016V: To je doufám vtip. Tvar vačky si uděláš stejnej na obou a zdvih to samé. Jak říkám zhruba do 270° to jde bez problémů udělat. Proč je zmenšení základní kružnice prasečina? Bez problémů jsem to nastavil červíkem na tyčkách co jsou ovládány zdvihátkama.

A co se týče Mucka, tak mám přesně opačné reference a znám dost lidí co se u něj spálilo.
o 29.07.2009, 19:29 | hutchins
díky
o 29.07.2009, 19:53 | Honza2.016v
do 270°? hm seriová fiaťácká vačka má 275 od 0 k 0 (239 od 1mm zdvihu k 1mm -což je objektivnější a ve světě zavedená hodnota, kterou uvádějí jak automobilky, tak významní výrobci vaček, jelikož se neberou v úvahu náběhový rampy profilu, kde je většínou mizernej průběh úhel/zdvih a vůbec dvakrát tolik na přebrušovaný vačce) Navíc chtěl bych vidět člověka co tam nabrousí profil s tou větší plochou pod křivkou závislosti úhel otevření vs. zdvih...

ad. Muck - beru od něj díly do stříkaček (a nejen do nich) a jeden motor nám stavěl (překvapivě drží už dost dlouho, zatímco některejm sborům od jinejch ladičů proletěli ojnice blokem, nebo upadaly talíře ventilů..) a tak nevím nevím kdo se u něj mohl spálit... co řekl to platilo - navíc jeho tvrzení byla přízemní a blízká realitě.. ne že 1600ccm OHV motor má přes 170Nm na SEDRu, jak dokáží někteří tvrdit , pak když na to dáš kolo co by odpovídalo těm 170Nm tak to ten motor nemůže ani utáhnout......

základní kružnici si nastavíš na červíkách.. to je sice pěkný ale co u OHC kde máš penízky, nebo nedejbože hydra... tam dáváš talířky pod zdvihátko a jak známo zvyšuješ hmotnost rozvodu (nebo utápíš ventily víc do hlavy) ... nehledě na to, že někdy se ten talířek dovede rozklepat jak nejtek..
o 29.07.2009, 20:27 | Tuner#2
Tak mě to řekl Čepek, ale je fakt, že se to týkalo OHV a nic jiného jsem nikdy neřešil - nepotřeboval jsem. U OHC ubrání na základní kružnici může být být problém, to máš pravdu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3098 sekund.