
Navštíveno 951x


03.08.2009, 13:11 |
ACEMajky | Upraveno: 2009-08-03 13:13:22
Zdarec, pomalu zvazuju kvuli prckovi kterej se za 1,5 mesice narodi poridit nejaky vetsi a bezpecnejsi auto (ted jezdime 2 dospely + pes (nemecky ovcak, kterej se vozina zadni sedacce) a jezdime escortem v kombajnu a tak zvazuju co az pride cas poridit (pocitam tak podzim nebo na jare (na pristi leto, jelikoz klima v escortu neni)...
Mam v merku Audi A6 avant 2,5TDi 132kW quattro asi s tiptronikem (celkem me laka zkusit automat, ale manualu se nebranim kvuli nizsi spotrebe). Tahle audinka byl vzdy muj sen, pocitam rocnik tak kolem 2000-2002. Penizky na autak by na podzim mohly byt tak 150 000,- na jare rekneme kolem 200 000,-. Ptam se takhle brzi aby clovek stihal na sve favority sbirat info, popripade pri moznosti se svest u znamych toho vyuzit... Zatim co tuhle audinu studuju, tak si zacinam rikat (po zkusenostech s escortem, ktereho sem koupil tak rikajic neznaly veci), ze si snad radeji koupim neco jineho, aby se do toho zase nevysypal, kdyz nebudu znat puvod vozu a kdo jak s tim jezdil.
Asi bych mohl mit moznost koupit od brachy O2 1,9TDi 77kW kterou kupoval jako novou pred 3 roky,a le nejak se mi do kokty nechce, jelikoz tu ma kazdej :) - vyhoda je znalost puvodu vozu, jeho zachazeni a td...
Diky za nazory a zkusenosti (nebo i nabidky :) )
Audi raději ne měl jsem tu čest, potkalo mě vše co potkat majitele s motorem 2,5 potkat mohlo, tento motor nebrat, určitě ti to opotvrdí zdejší člen SATAS kter dělá servis a už jich pár udělal s komplet domláceným motorem, jinak abych jen nehanil svezení velice příjemné spotřeba nebyla tak hrozná
Skončil jsem také u okty takže tu ti můžu vřele doporučit :-)
Ace a nechtěl bys zkusit posehnat Mondi MK3? Až na pár vyfikundací se s tím žít dá. Ceny ojetin jsou přívětivé a není to zas nic High-end, co bys doma neporobil.
Konik - vice se mi paci to posledni mondeo,a le to je jeste moc drahe - jelikoz preferuju kombajny a MK III ma hnusnej zadek, jak kdyz ho ufiknes motorovkou - pokud mluvime o tomhle

se mi právě totok dost líbí.
Ja bych to i prekousnul, celkem to de kdyz se na to dlouho koukam (lepsi nez u O2, kde je to desne srazeny k zemi), ale zene se to nelibi ani trochu a jak sem koukal, 2 zonovku klimu to mondeo taky nejak moc neumi :(
nemáš klimu ani teď a budeš tu mrmlat o dvouzónovce. Já mám obyč automatickou a stačí to krásně.....na dvouzónovku bych řekl, že to je dost malý auto.
Ohledně toho - líbí nelíbí ženě......tak z toho jsem se už vyléčil.
pokud můžeš sehnat oktu jak řikáš tak do toho jdi , cokoliv koncernovýho jinýho tady seženeš nedej bože s 2,5naftou se ti vysere (9 z 10ti) ..... takž epokud brácha dá tak radši bud tuctovej ale máš auto o kterym víš, sice se to taky občas porouchá ale to je prostě vlastnost :)
NP - jj, taky nazor, no musim ho konecne nalakat k nam a tu kokotu mu projet, rikal sem mu at to auto zajede, ze ho pak protahnu, ale nejak sem se k tomu jeste nedostal
ace: pátej rok jezdím OII 77kw, najeto 156tis, nebyl jedinej problém, krom spálený spojky díky mojí blbosti. pokud máš jasnej původ, tak je to dle mě jistota...
Luke - asi jo, musim konecne do ni sednout a zjistit jak je ten motor na tom vuci vaze auta
S tema 2.5TDi V6 motorama to neni dvakrat vyhra ale pokud znas puvod ci zachazeni predchoziho majitele ci alespon jistotu ve vymene oleje po max. 15tis km. Tak neni problem. Hlavne lepsi svezeni v tom nez s 1.9TDI :)
A kdyz by jsi jel se na nejakou kouknout, musis vedet po cem jit :) CO hledat atp.
6 valcu je proste 6 valcu :)
Jeste uvidis za kolik ti ji necha tu oktu :P
Kinghtey - rozhodne se mnou pocitej, pokud bych jel na nejakou audinku se podivat, popripade pokud by jsi se zbavoval te sve :) (popripade az svara po necem se pojede podivat)
ace: bacha, jestli se svezeš v 77kW, pak už si nesedej do tý audiny
tak jasný, 77kw je těžká jebka , vůbec nejede ale zase o to míň věcí proč by se měla srát.... ty 2.5 ač i ty novější 132 to je prostě zlý :)
tak z amě můžu říct že svezení v 1,9tdi 110kw a svezení v A4 2,5tdi 132kw pro mě bylo sklámání u té 2,5tdi ! Nijak mě nenadchlo jak to jede , jak zrychlení , tak nějaká pružnost . Byl to tedy automat s řazením na volantu . Nějak tomu neodpovídala ani spotřeba , docela dost to žralo . Možná špatnej kus , ale dost mě to odradilo a už po 2,5tdi ani nekoukám . Zlatá 1,9tdi :)

03.08.2009, 19:41 |
alfik skus sa pozret po bmw 530d touring daju sa naist v slusnej vybave moc to nezere celkom to ide a aj tu dvojzonovu klimu si najdes vo vybave.myslim ze to je dost rozumne auto za tie prachy
ACEMajky: jojo uvidime :)
Kindlik: asi hodne spatnej kus ale tech je mraky no :)
NP: ty jeste novejsi 132KW Bckovy motory netrpej na vydreny vacky, maj jiny palice a lip se to maze.
Ale par pripadu bylo kdy ruply :(

04.08.2009, 07:15 |
hanzz Řešil jsem nedávno podobnou věc. Podstatným kritériem pro mě byl prostor na zadních sedačkách, tak aby se tam na šířku v případě potřeby pohodlně vešla autosedačka + 2 dospěláci nebo 2 autoseačky + 1 dospělák. Nechtěl jsem A6, baworáka ano medvěda a tak mi nakonec sítem prošlo tohle Mondeo, C5 (facelift) a V70 (2. generace). Každý má něco. Nejsolidněji jsem se (jak jinak :) cítil ve V70, nejpohodlnější jízda byla v C5 (hydractiv), Mondeo byl takový solidní průměr, s výhodou, že jich je jako sraček a dá se rychleji sehnat dobrý kus.
Co se týká dvojzónový klimy, tak stejně budeš spíš potřebovat zvlášť regulovat předek + zadek, což tyhle auta neumí.
Ještě jsem koukal po středních MPV (C-Max, Touran, Verso), ale klasický kombík střední třídy udělá v téměř všech ohledech více služby, než tyhle paskvily na platformě nižší střední třídy. To potom chce spíš už velký MPV, čili autobus :)
jj, V70 sou dobrý autíčka :) ..... C5 sou levný neb to je nehoráznej pekáč , jel jsem ve více kusech a jako echt pohodlná jízda mi to opravdu nepříjde, je to prostě houpavý auto který jede po silnici jako rozevlátý, naprosto vůbec nedrží stopu natož brzdy ...... zlatý starý hydro citroeny tam to opravdu bylo jako v peřince :)

04.08.2009, 12:12 |
hanzz N.P: Ta jízda v C5 je opravdu taková rozevlátá a houpavá, sám bych si na to musel asi chvíli zvykat, ale na ty naše rozm*daný silnice je to dobrá žehlička.
hanzz : ano relativně, podvozek je klidnej ač je nehorázně rozevlátej, na našel silnice dobrý, horší je to zpracování interiéru kde i přes měkej podvozek dou všechny rány stejně do něj a dost věcí se v tom klepe a vrže :)
Aha, tak proto. Vcera jsem jel za C6 a ta prdel mu tak houpala jak kdyby mel totalne v prdeli tlumice a mel tam snad jen pera :D A ono to je tak schvalne?
To je tak zraly na morskou nemoc ...

04.08.2009, 12:52 |
hanzz Tak zpracování C5 samozřejmě nedosahuje německý kvality, ale horší je to spíš s elektrikou, která je typicky francouzská :) Mně se jízda po utlumení všech sportovních ambicí docela líbila, byl to rozdíl oproti všemu, v čem jsem kdy jel. Opravdu spíš plavba než jízda. Ale návštěva citroen fóra mě od jakýchkoli hlubších úvah o koupi tohodle auta odradila. Každopádně určitě se najdou kusy, který se (tolik) sypat nebudou :)
Ale určitě, co se týká komfortu a vnitřního prostoru, tak je to zajímavá volba.
Tak sem dal rozhovor s bratrem a jeho oktavka zatim nepripada v uvahu, ma najeto jen 25 000km a pry zatim slape dobre, takze nezvazuje vymenu - no az nebude slapat krasne, tak at si ji necha ze :)
Knightey: O tom je hydro Citroen. Jak se ti vzadu někdo nepobleje, tak to není ono :-D
Citráky musí pořádně houpat, když máš hydractiv (v zatáčkách ztvrdne), tak se s tím dá jet i celkem ostře (samozřejmě s ohledem na váhu vozu).
Jinak u koupě C5 je purčitě lepší mít někoho, kdo ví kam kouknout.

05.08.2009, 10:39 |
Conan Běž do Volva V70 ..