
Navštíveno 1347x

predem se omlouvam skalnim fandum znacky...
vcera jsem mel moznost se projet Imprezou WRX r.07 sedan, nikdy jsem tim nejel, nic jsem od toho necekal, ze to nema interier snu jsem vedel, nicmene ten patos kolem auta, lidi co prejdou od nemeckych znacek...
co nasledovalo se da nazvat kulturnim a generacnim šokem :-) Interier ani nebudu extra popisovat, proste hnus, humus, tragedie, to cim je calounenej kufr, teda jen jeho spodni cast (na viko kufru asi nezbylo) jsem videl naposledy v dedovo trabantu-i favorit mel kvalitnejsi koberec... slunecni clony me donutily ke smichu, nekecam... radio, ovladani topeni, ovladace kolem volantu-back to the past a la 90ta leta, jen mechanicka tahla regulace foukani chybela...
jizda ok, nicmene jsem se nejak neudelal, nebylo moc z ceho, na to co se kolem toho namluvi... ta mega tvrda spojka do mesta=za trest...
neberte to jako nejaky kompletni test, jen moje bezprostredni zkusenost, kterou bych asi nazval jako rozplynuti iluzi a snu za 5min :-) toho, kdo dobrovolne vymeni treba audinu v quattru za tuhle "vec" nechapu, at uz to na snehu nebo bordelu jede jak chce...

04.08.2009, 09:59 |
fredh Tak ono je to asi o tom, že wrx je na hrubý blbnutí a audina je tak maximálně na dálnici. Nemůžeš porovnávat tato dvě auta.
Nepotaženej kufr by mě na wrxu sral teda nejmíň...
impreza je prostě low cost nízká třída, interiér je tragickej..... je to prostě dělaný pouze na kravení a taky nechápu kdo tim jezdí po městě, a aby si se zase tak nehněval tak jak RS4 tak RS6 má spojku ještě tvrdsí ale o to líp jede a interiér je prostě bežná A4 A6 ale většinou s lepší výbavou ale i tak nic moc..... zato zase audi at už S tak RS je neskutečná řepa to uživit na servise zatimco ta impreza je docela traktor v tomhle ohledu takže jedeš a jedeš , natankuješ a jedeš :)

04.08.2009, 10:19 |
Alííí Ve Formuli 1 je zase pekelně malej kufr, to je auto uplně o hovně, asi možná na okruhu to bude dobrý... :-DDDDD
Koberce jsou první, co z WRXa letí ven, za nima hned sedačky, a podobný zbytečnosti. Šup dovnitř trubky, hydraulickou ručku, a pak už jen přezouváš, a přezouváš, a přezouváš. :-)
kluci, to vse chapu, vubec bych to nepsal, kdyby to nebyl TAK VELIKY rozdil, pri presednuti z e61 o 3 roky starsi to bylo jak Cesta do praveku, i zakladni e36 s porovnatelnou cenou noveho auta a starsi o nejakych 16 let (r.91 a vyse) vypada uplne jinak... proste jsem to necekal, tot cele :-)
to je fakt, proto se asi tolik F1 neprodávaj když to vlastně má malej kufr :)
ono by ses divil ale koberec na pátejch dveřích nemá opravdu hafec aut, a to klidně i luxusnější :)
E36, E61 aj Impreza WRX sú autá zamerané na úplne iné kategórie kupcov. To že s tým jazdia po meste je detail, s Jeepmi sa jazdí tiež po meste a na to určené neboli. Nebránim to, niesom skalným fandom, som náhodným majiteľom značky (nie modelu) ale všetko čo si popísal tam je preto, aby tam aspoň niečo bolo, cení sa tam niečo úplne iného :o)
je to tak, Impreza byla vždycky sociálka,ale jízdní vlastnosti to myslím plně vynahrazují..

04.08.2009, 11:08 |
Alííí Ale popravdě mě první usednutí do Imprezy taky trochu odradilo, nebo alespoň donutilo k "rozmýšlení". Ale je to tak jak píše Slim.
já mysim že i spartánskej interier se dá udělat tak aby nějak vypadal a měl rozumný materiály, byť je to low cost, tak aby ho ve zpracování válcovaly auta za 250k...
RS6 a tvrdá spojka? :o) Já žiju v přesvědčení, že to je od začátku automat :o) :o)
O_O : jj sorry :) to mám od doby co jsem jel v RS4 a spojka mě srala tak sem tak nějak zavrhnul i 6ku ale tam vlastně má manuál jen Sko neb RSko by asi nikdo nohou neutlačil :))

04.08.2009, 12:18 |
hanzz Měl si s tím jet, když prší, nebo zkusit nějakou šotolinu, případně počkat na sníh. WRX na suchým asfaltu ocení jenom machr pilot, což tu asi z nás málokdo bude... :)
hanzz : 4kolka jako každá jiná, tupá na řízení , největší machr na řízení je ten kdo si poradí se zadohrabem neb to je o třídu jinde než čtyř ta je dosti "blbuvzdorná" a konkrétně já (ač teda impreza se mi opravdu hnusí a nechci jí) bych jí chtěl hlavně na silnici jakožto pružný vozidlo, proč to kurvit na šotolině to pak celý to auto za pár let bude shnilý :)

04.08.2009, 13:16 |
JP to je na mě moc tohleto... srovnávat prakticky "polozávodní" auto podle koberce v kufru... Ono tim, že se ušetřilo na tom koberci se zase mohlo neušetřit někde jinde a výsledek je takovej, že E61 při stejnym kravení nevydrží ani půlku toho, co Impreza a začnou se tam srát právě ty kurvítka, co jsou tam navíc. Nemluvě teda o tom, že s E61 se tak kravit nedá. Vzhled interiéru jsem přestal rozlišovat, když jsem dostal papíry. Od tý doby u takovejch píčovin rozlišuju jen funguje/nefunguje a v tom u mě Impreza vede, protože člověk ví kam pro co rychle šáhnout a nepotřebuje hrát videohry typu iDrive. Naprosto nechápu, proč by mě měl zajímat nějakej koberec v kufru proboha. Impreza je auto, ne pojízdnej obývák. Kdo chce auto, rád prodá pojízdnej obývák a koupí si ho. Kdo chce pojízdnej obývák s heboučkym koberečkem, ten pohrdá autem.

04.08.2009, 13:20 |
JP Čtyřkolka je blbuvzdorná, než jí dostaneš na hranici, kde bejt blbuvzdorná přestává. Ta hranice je navíc poněkud dál, než u srovnatelný zadokolky, takže je o to větší průser, když pak nevíš co s tim. Já chápu, že v US moc sportovních 4x4 nevyráběj, takže jsou na hovno, ale tohle mi přijde trochu přehnaný:-D
Jinak ještě k těm interiérum, málokterej Japonec má pěknej interiér, oni to dělaj spíš tak, aby to fungovalo.

04.08.2009, 13:22 |
hanzz JP: Amen!
;)
Ja mel pred mym nynejsim forestrem 2007 Honzovu e36 328i a co se tyce rozmazlovani ridice je na tom generace e36 91-98 na stejne urovni i lepsi nez subaru z roku 2007. Klimatizace,razeni,komfort interieru(lampicky,svetylka atd.),razeni a spojka je stale i po tolika letech u te e36 lepsi,ale stejne mam toho forestra rad. je to proste surove a jednoduche auto,se kterym se musi clovek neustale prat,ba dokonce mam na forestru jen ABS z elektronickych pomocniku,to uz i to bmw melo protiprokluz v 90 letech...ale i tak nelituju a sem za nej rad,prave pro tu jedoduchost...nicmene az nasetrim nejakou kacku,rad bych si pro sebe koupil M3 e46 :-) Na bmw se neda proste zapomenout :-)
JP : každý auto má svoje hranice a když se dostaneš za ně tak je to průser, když za ně dostaneš 4kolku tak se z toho hrabeš pořád líp než s FWD či RWD ..... RWD je ale stále dle všech testů nejlepší ale o to víc se s tim musí umět pak s tim vyjedeš zatáčku prostě rychlejc než s nedotáčivou FWD či prostě humpolácky blbuvdornou ale prostě valivou 4x4 ..... u RWD když umíš urvat ve správnej moment zadek tak z tý začáčky prostě letíš jako první, to samý nebezpečný situace někde na youtube je video a jsou tam proti sobě a RWD vyhrálo i v nebezpečný situaci zatimco FWD to projelo totál (nožná tim že to byla alfa asi 146 proti e36 a a4 quattro) :)
jinak srovnávat e36 a imprezu je blbost, impreza je auto na blbnutí s krátkejma kvaltama prostě :)
Jako JP.....navíc, většinou, když sedím za volantem, nějak nemám čas se rozhlížet po interiéru, a jsem radši, když můžu (po nějakém tom předchozím odzkoušení na "orientaci") věci ovládat spíš hmatem a po paměti...
me spis prislo, jak kdyby ten designer nebo vyvojar pokazde musel zvolit mezi dvema materialy a pokazdy neomylne popad ten stejných vlastnosti (vaha, pevnost, cokoliv), ale totalne odpornej - viz treba ty slunecni clony, nevim kdo je videl, ale to je nechutny uz jen vzit do ruky, zvuk pri zaklopeni radsi nekomentovat... fakt nejsem ten, co proziva v aute "krytky krytek", to je ostatne jeden z duvodu, proc nemusim Audi... radsi bych tam ozelel ta zrcatka s krytkou, kdyby to nemelo ten hnusnej chlupatej potah... hlavice radici paky, od pohledu neni videt jestli je to kuze nebo vylisek gumy s imitaci stehu... to jsou veci, ktery i maloseriovej vyrobce dokaze dotahnout doma v dilne do koukatelny podoby...

04.08.2009, 15:00 |
hanzz jasně, Subaru nikdy nemělo nijak skvělý interiéry (design i materiály) a většinou má i poměrně diskutabilní design exteriéru. Ale je potřeba si uvědomit, že stěžejní prodeje Subaru dělá v Americe a v Japonsku, kde jsou měřítka trochu rozdílná, jak v na měkčený plasty úchylný Evropě.
Prostě Subaru krok po kroku zdokonaluje techniku a do aut dává co nejmíň kurvítek. Proto také dosahuje skvělých výskedků ve spolehlivosti. Vždycky je něco za něco.
Každopádně to, co dělá Subaru je Symmetrical AWD a to nikdo jiný nemá :)

04.08.2009, 15:18 |
Dr.T diskuze je o impreze, ja mam legacy kombi jiz nekolik let a na subaru nedam ani ja ani manzelka dopustit, velika prostorna kravoidni kara, do ktere do kufru narvu kocar jeden z nejvetsich na trhu, aniz bych sundal sedatko z podvozku, vedle nej jeste hozena rezerva, kolem spousta mista na dalsi harampadi a zatahnu roletku pod urovni sedaku :-), do nove A4 kombi kocar musel rozdelat, sundat kolecka a byl plnej kufr... a kam vsechny dalsi veci? Interier - neni pekny, ale kdo ma decka co vecne delaji bordel po aute - vi jak je to s uklidem - za 20 min vysate koberce v kabine i kufru (od kocaru zasrane silene) a za dalsich 15 min vycisteny cely interier vcetne oken. Co potrebujes vic? Leona jsem musel vytirat hadrikem kazdou skulinu palubovky, kazdy zarez, tlacitko... Mozna materialy na omak levnejsi, ale stran udrzby cistoty auta spokojenost maximalni.
a jizdni vlastnosti? to jses velkej machr ktery za 5 minut jizdy po meste poznal vsechny vymozenosti imprezy wrx, hehe, nechces si jeste pujcit i Sti? s tim autem se musis naucit jezdit, prednosti poznas casem v zatackach, ponekud jiny styl projizdeni zatacek, nemyslim extrem drift, myslim normalni provoz, akceleraci, vyuzivat kroutak te 4 koly, fakt stridam auta podle toho co zrovna muzu vzit ale na subaru nedam ani ja ani manzelka dopustit, neni to o komfortu, je to o prakticnosti a skutecne to funguje, srovnavam za posledni dobu: byvaly seat leon FWD, poté mitsu lancer FWD, A4 kombi FWD, A6 allroad, rencek megane, focus. nase dalsi auto bude znovu subic, zrejme outback + zena chce imprezu kratkou, jak se rika, kdo to jednou zkusil fakt tezko vybira jine

04.08.2009, 15:30 |
JP Nismo: S tebou nemá cenu diskutovat, když s tebou člověk nesouhlasí:-). Prostě jsou u Mitsubishi, Subaru a Nissanu (GT-R) blbci a nevědi co je dobrý, je mi to jasný:-). Všechno je dobrý na něco jinýho. FWD je sice na hovno, ale pro většinu lidí je ideální, protože je to nejlevnější řešení, na hranici se s tim nikdy nedostanou a když už jo, tak to srovnaj spíš, než s RWD. Porovnávat o třídu nižší lowcost Alfu s árijskou elitou za mega, to má proboha znamenat co?:)
RWD je sice dobrý na zábavu a proti 4x4 šetří váhu, ale na špatný/zasněžený/mokrý silnici se vůbec nechytá. Konec:-)
Zase jako mali Jardi :o)))) !!!

04.08.2009, 15:47 |
JP Francouz: Ještě ty tu začni prosazovat Renaulty a jebne mi úplně:-D. Kdo si hraje, nezlobí:-)
Pohled jako je tenhle je klasickej dukaz toho, kam spejou tyhle auta v posledni dobe... do prdele - prave proto ze se snazi z nich udelat uzivatelsky privetivejsi, pouzitelnejsi pro kazdodenni jezdeni, mit kvalitnejsi interiery s lepsima materialama, tim pribirat na vaze...
Ja zase rikam, kde nic neni, tam se nema co posrat, aspon zadna generace prezy netrpela chorobama ktery by svolavaly zpet na servis vetsinu toho co vyjelo z linky.
( jen tak si vzpominam na ten uzasne vypi*enej Idrive ovladac kdyz se poprve objevil v novy generaci 7mičky...)
Na to jak se ovlada topeni sral pes. Stejne jako na to jak jsou smesny slunecni clony, stejne jako jestli mi chybi koberec na viku zavazadelniku.
Tvrda spojka? Fajn vec ne? je to auto s odkazem na legendu rallye, podle me se z toho nikdy nemelo stat auto prijemny na jezdeni po meste. Takze jen houst, lepsi podvozky, tvrdsi, strmejsi rizeni, horsi interiery, jedovatejsi brzdy. To auto nikdy nebylo pro sladky blbecky na predvadeni po meste, sedet zhroucenej v aute s zapestim oprenym na volantu v poloze na 12nactou, to nalezi ridicum jinych znacek ne? :O))
Ze to nejede? Jasne, to me taky prijde, ale on je trochu rozdil v pocitu kdyz jedes s poctivym mechanickym 4x4, neni to tak silny jako kdyz Te 200 koni tlaci do zad jako RWD, nebo taha za volant jako FWD.
Musím konstatovat jednu věc.
Měl jsem v životě asi 15-16 aut od tuzemských chrochtáků po německé benzíny.Pár RWD, většinu však FWD.
Říkajíc, že život je změna, nevím co mě dovedlo nakonec k Subaru (Legacy, MY2006 MT5, 121kW). Když jsem se vezl, coby spolujezdec při předvádění, byl jsem unešen.
Když jsem s tím jel domů první cestu 200km, začínalo ve mě hlodat svědomí, zdali jse udělal dobře. Výkon motoru na tak těžké auto se mi zdál nic moc, do levého kolena tlačí madlo dveří, do pravého stehna zase ručka ruční brzdy. PC je kapitola sama o sobě.
Toliko mojde první dojmy. JENŽE: huba se vám začně roztahovat, když jedete zatáčku, kde ostatní jedou 70, klidně 90 i véce a auto sedí jak přilepený, bez naklánění, s precizní odezvou od volantu. Když uslyšíš boxera v 6,5 tis otáčkách, tak zapomeneš na otlaky od madla a brzdy (jde jen o to, naučit se v tom i sedět - ano, je to tak, v Subaru jsem MUSEL UČIT posadit se za volant).
Pak ti tokový věci přestanou vadit a jen si užíváš tu radost z jízdy. A to mluvím jen o rodinném voze střední třídy s mrzkým výkonem 121kW = 100klW v přepočtu na FWD.
SUBARu je totiž o tom, že je to takový dělník, bez krávovin, uzato dokonale vyladěný. Nemohu to líp popsat, je to asi, jako když vezmeš sekeru na dřevěným toporu a pak Fiskars. O tom to asi je.
JP: no jelikoz jsem na auta Made in Japan, tak to nehrozi ;o)) !!
JP : 4x4 je bezva na trakci kupředu ....... a tahat sem GT-R to je mimo mísu, to má 4x4 aby se dokázalo rozjet za 3,5 na sto a i tak to je takovej krouták že se na něm protáčej gumy a proto maj zpětný zoubky , to že GT-R sedí do zatáček to neházej na 4x4 pohon ale na to že systém japonský řízený 4x4 , kontrola trakce jednotlivejch kol, systém stabilizace a přibrždování či rozklad výkonu na jednotlivý kola je prostě naprostej top co můžeš najít , už u R34 to bylo neskutečně promakaný a to tak že quattro slavný audi je proti tomu něco jako dětský šlapací autíčko a proto se taky R34 řiká pojízdnej playstation zatimco audi je prostě pojízdný auto s náhonem na 4 tot vše :)
to srovnání alfa 146 / e36 / a4 to mi příjde vpoho, auta stejný třídy a podobný ceny a nechtěl sem tě urazit tim že alfa prohrála :)
jinak jako píše Zdeny, subaru je prostě dělník co vydrží všechno, ten kdo by chtěl srovnávat s octavií scout tak nemá všech 5 pohromadě neb to prostě nejde, hezky to popisuje jedno video z topgearu kde testovali forestera :)
tady sem ti našel to video kdyžtak, ale celkově
přeženeš to s FWD, letíš ze začáčky kola zatočený můžeš brzdit nebo točit volantem ale prostě děje se pořád to samý, x krát jsem to testoval ale prostě bez stabilizace která ti prostě otočí zadek směrem do driftu si v hajzlu a můžeš pouze čekat až se auto zbrdí natolik aby bylo shopný zatáčet, s RWD prostě přidáš plyn místo čekání na zabrždění a otočíš volant do protisměru a aspon s tim si chopnej korigovat, xkrát sem taky zkoušel v reálnym provozu nechtěně...
4x4 sem žádnou neměl ale to je tim že prostě tomu moc nefandim a když sem je řidil tak to řízení je prostě takový moc tupý řekněme blbuvzdrorný jak řiká zdeny prostě jeden zatáčku 90 a reakce na řízení jsou vpohodě , takový auta mě nebavěj :)
ale jak píše zdeny tak prostě se tu řešej dvě jiný věco jako je stará sekerka a fiskars.....
subaru sice může bejt humpolácký a nemít koberce ale je to fiskars :)
[ Link ]
nová impreza už má intoš docela kousnutelnej

04.08.2009, 20:12 |
JP Zbytek nebudu rozebírat protože to nemá smysl, ale tohle mi nedá - srovnání Alfa 146 a E36 nebo A4 rozhodně neni vpoho, E36 i A4 stály nový víc než 2x tolik a jsou o třídu vejš, než 146.
aspon vidíš jak mi je Alfa Romeo putna když nepoznám 146 od 156 ..... tudíž snad už uznáš že to je stejná třída neb mě to z videa prostě přišlo jako stejná třída ale stejně to video je o tom že vzali tři běžný auta z nižší střední třídy ale s rozdílnym pohonem a zkusily jak se co kde chová.....všechno co tam bylo vidět (je fuk že řídila žena) parádně vystihuje jednotlivý pohony :)
je jasný že když auto má promakaný ESP takse člověk zaprvý nebojí a zadruhý je skoro jedno zdali je poháněná ta nebo ta náprava popř. máš pohon na erzervní kolo.... se stabilizací vykroužíš zatáčku ve všem skoro stejně, třeba zatáčku kterou se bojim s RWD suprou brát 70-80 tak v 2t cadillacu vymetám běžně 100 a ještě mám určitě rezervu ..... ale každý auto je jiný protože každý má jinej podvozek a nejaký ho maj už od výroby docela na nic (sám uznáš že coupé prostě nic moc v sérii) a rozhodně neplatí že 1300kg primera projede zatáčku stejně rychle jak 1300kg oktávka protože obě maj stejnej náhon :)
NP: výcuc těch tvojich slohovek je teda dobrá sinusovka...Nejdřív jako subaru jooo, pak RS6, potom dolů že RWD jsou da best, zmínka o e36, pak JPho chytnutí za GT-R a výpis schopností Skylinů tří generací a pak teda ukázka videa, jaký je rozdíl FWD, RWD, 4x4 :-D
...a co tak pozoruju, tak je to všude. Viz porovnání nějakého přemotorovaného Saleenu s nějakým vyrámovaným dragsterem který jezdí náhodou s číslama, nebo odsunutí Ferrari vedle proti nějakým 10x levnějším tuctovkám.
Prostě ať je řeč očemkoliv, vždycky se něčeho chytneš a celou diskuzi si nasměruješ podle sebe a svojího žebříčku vozidel
8-)
Takže ten způsob taky zkusím:
Tak když už je řeč o octávce, tak si myslím, že její předchůdce felicie, by v upravě Kit Car projela zatáčku porovnatelným způsobem...bláblá
:-D
Jestli ono to taky nebude tím, že sis pro vyzkoušení nevybral zrovna slabší verzi se 160kW... osobně doporučuju si vyzkoušet STi 220kW - to už je jiná paráda... nebo aspoň ProDRIVE
WRX je WRX a STi je STi ne? tady je řeč od začátku o WRX

05.08.2009, 09:17 |
muSlim | Upraveno: 2009-08-05 09:18:39
2 Luke_288: nie. WRX je WRX, WRX STI je WRX STI :o) I keď ofiko to je známe už len ako STi, takže máš polovične pravdu :oD
myslim ze tu nikdo nepochopil co chtel CV rict a resi se u zabomysi spor rwd fwd awd.....
proste chtel jen rict ze ipmreza je kult a ze clovek ceka neuvaritelny jizdni vlastnosti, proste neco co je uplne jinak nez u beznyho auta... a ono po vyzkouseni je to auto jako kazdy jiny, ze nekde da zatacku o 10kmh rychleji nez bmw a ze se o neco min sere nez o statni je fakt kterej nikdo nezpochybnuje.. jen jde o to ze proste podle tech kecu okolo clovek ceka vic...
nismo... krom toho ze sis spletl 146 a 156 tak jeste to bawo neni e36ka ale e46ka...
me zase e36 mile prekvapila... takova relativne oskliva nenapadna krabice, 15let stary a to jak se to ridi a jak vse funguje je fakt az prekvapivy.. treba kdyz to srovnam s koncernovejma autama se kteryma sem jezdil... (ikdyz srovnani s oktavkou asi neni moc fer)

05.08.2009, 14:33 |
JP assassin: A co od toho člověk čeká, když mu nestačí rychleji projetá zatáčka a vysoká spolehlivost? Že to s nim odletí na Mars, tam zajede k McDrive a vrátí se zpátky na zem?:-)
tohle je chvílema fakt debata o ničem, třeba já, protože se chci prostě svézt na suchu, tak půjdu taky do RWD, kdybych chtěl jezdit v bordelu nebo sněhu, tak budu uvažovat o 4x4, mít 3 diferenciály je dobrý, ale tak do 60km/h :o) pak už to je spíš přítěž
Slim: co chceš :o)))))
a nyní moje vysněné auto
.

a tohle z toho chci udělat
.
