
Navštíveno 846x

Před nedávnem jsem nesl hodinky na výměnu baterie.. Jedná se o Casia wave ceptor, bylo mi řečeno, že se to posílá do Prahy, kvůli zkoušce vodotěsnosti, že u nás to nedělaj.. Dnes jsem si šel pro hodinky a paní mi dala papír, že vodotěsnost není 100%-ní, že je poškozený obal nějak.. Já jí říkám, že jak je to možné, že jsem jim nesl funkční hodiny do kterých nikdy neteklo, s obalem taky nic nebylo a podle stavu sklíčka může vidět, že hodinky jsou minimálně nošené a obal hodinek nenese známky po nějakém nárazu.. Ona, že to tak prostě je a že jsem s hodinkama mohl někde třísknout.. Já jsem ji řekl, že by to musela být teda taková rána, aby poškodila obal hodinek, že by mi musela upadnout ruka z toho.. Ona řekla, že s tím nic neudělá a že mi tu zkoušku ani neúčtují.. Než abych se s krávou hádal, tak jsem si hodinky vzal a šel jsem. Přece jenom dnes už nemají takovou hodnotu abych jim tam kvůli tomu dělal bordel.. Doma koukám na to líp a sklo u 6ky je jakoby zamáčklé dolů, takže se tam drží voda, kdežto u 12ky je jak má být.. Nejde mi o tu vodotěsnost, stejně ji nějak extra nevyužiju, ale o ten princip, že jim dám funkční hodinky na výměnu baterie a oni mi vráti skoro ne kafemlejnek.. Mám stochutí to dát soudnímu znalci na posudek a něco s tím dělat, ale za ty prachy a nervy si raději můžu koupit nové.. Prostě mě to štve, ty hodinky mám fakt rád.. Jsem si to měl vyměnit doma sám..
No tak já bych jim tam ten bordel udělal.
kuchta: neměl jsem náladu, zítra mi začíná dovča, já jsem kvůli nějáké nedodělané práci, musel z práce později, aby to tam kolegům nevyselo a těšil jsem se už domů na jídlo a tak.. Stejně bych nic nevyřešil s nima..
Nevíte o nějakém hodináři co by se mi na to mrknul? To sklo je tam blbě usazené zkrátka..
A to stebou nesepsala v jakém stavu jsi jim ty hodinky předával??
jo napsala poškrábané sklo a kovový pásek.. přitom sklo poškrábané není ani nebylo.. ale nějak jsem to neřešil.. tohle píšou standartně.. jinak tam nic jiného nepsala
No tak pokuď tam nic jinýho nenapsala tak bych se dožadoval odpovědi,jak je možné že ti je předala v tomhle stavu.Nesmíš se nechat.
Ono jsou tyhlety dohady na dlouho.. Nakonec by to stejně muselo zkončit u soudu, kde by se tohle těžce prokazovalo, protože znalecký posudek taky nic neznamená, řekli by, že se v tom už někdo hrabal a tak.. Nevím no..
hmmmm to je teda pěkný...ale rozhodně bych se nenechal.....už jen z principu!
No pokud to je seriozní obchod nebo servis či co to je.Tak by si tě měli jako zákazníka vážit a né tě poslat do pr*ele.Třeba se snima dá nějak domluvit.
Chyba ze si odesel, mel si je tam nechat at je vratej do stavu ktery je v protokolu, ted uz s tim bohuzel nic neudelas...
...a to jste nic nesepsali, žádný papír u převzetí o stavu apod? Co jsem byl u několika reklamací, tak to vždycky hodinu prohlíželi a napsali každý škrábanec, aby byly obě strany kryty
no, jo teď už je pozdě :-(
už se těším až budu řešit takové problémy jako sou hodinky jé to bude pohoda
Mišel: neboj, momentálně řeším daleko horší existenční věci, tohle není můj prioritní problém.. ale jde o to, že jsem se na ty hodinky těšil až opět půjdou a zase je budu mít na ruce, prostě taková malá radost v tom všem teď a oni mi to takhle zkazili.. já tohle neberu jako problém, abych z toho nespal, ale prostě jsem naštvaný, jak dokážou zku*vit v servisu nepoškozené hodinky.. jen se tu nad tím pozastavuji., nic víc.
tak v tom případě to bereš tak jako když už se k.rva sere tak aspoň ty hodinky budou konečně opravený a hovno chápu

04.08.2009, 20:42 |
JP Něco takovýho by k soudu vůbec nedošlo, jestli ten servis nevedou úplný kokoti, tak podle mě stačilo zavolat nadřízenýho, ten by to vzal zpátky, technik by to otevřel, srovnal a bylo by hotovo. Naštvanej zákazník se špatnou zkušeností je finančně mnohem větší průser, než 10 minut práce jednoho servismana.
Problém je spíš v tom, že lidi se kterejma se člověk setká a se kterejma komunikuje jsou často naprosto nekompetentní a tvářej se, že nic "nejde", aby nemuseli nic dělat. Setkávám se s tim dnes a denně.
Mám obyčejné noname z LIDLu za 400 s kompasem :-)))
Loni jsem byl na chatě a po 3 letech nošení došla baterka. Vercajk jsem žádný neměl, tak jsem zašel do města k hodináři, aby mi ji vymněnil. Před tím jsem s nima normálně plaval, sprchoval se .....
Když jsem s nima po výmněně baterky skočil do vody tak už samo netěsnily. Nezbylo než vzít nůž a rozebrat, vysušit a smontovat. Samo že ten osel blbě nasadil těsnění, a to bylo skříplé pod zadním krytem.... :-(
Od té doby si radši všecko co umím dělám sám.......
JP: kdybych byl přímo v servisu, tak bych trval na nápravě, ale tohle byl jen obchod, který to posílá právě do servisu a strašně neochotná ženská tam, ta stejně nevěděla která bije.. ale co už, když tak navštívím nějakého hodináře a necham si to srovnat jinde..
Zephyr: taky dobrý..

06.08.2009, 10:10 |
KaZaN Mám velmi podobnou zkušenost s hodinkama Diesel. Prakticky pár dní po koupi jsem si všiml se začaly značně zpomalovat. Dal jsem do reklamace, přišly po měsící s tím, že opraveno - výměna baterie, byl sem sice nasranej, že maj tu drzost mi právě koupené zboží držet v opravě měsíc jen kvůli výměně baterie, ale budiž, na to mají nárok, ale prestiž jim to teda zrovna nezvedne. Do měsíce ale to samý, opět chodím všude pozdě, protože hodinky se zpožďují o desítky minut denně. Takže znovu reklamace a rovnou nechávám zapsat, že nejsem se zbožím spokojen a že bych ocenil přinejmenším výměnu za nový bezvadný kus místo nějakých dalších marných pokusů o opravu, případně vrácení peněz s tím, že jsem ochoten si koupit u nich jiné.
Čekám čekám čekám čekám... uběhne měsíc, pátej tejden, furt nic...nikdo nevolá, přestože jsem udal telefonní číslo, aby mne hned kontaktovali, páč bych rád svoje vcelku drahý hodinky konečně začal používat.
Nakonec sem se sebral a jel do prodejny abych zjistil vo co jako jde... hodinky ještě nebyly zpět, takže rovnou informuju madam, že v tom případě odstupuju od všeho a ať navalí prachy. Vymlouvá se, že tam není šéfová... co je mi po tom? Ale budiž, přijedu tedy odpoledne. To se stal ale zázrak, odpoledne tam hodinky už jsou, asi je přines čáp. Vrcholem dne je ale to, že hodinky jsem si rozbil prej sám, že musely utrpět náraz a uvnitř bylo něco zdeformovaného. Na to se hádám, že za prvý tuto závadu vykazovaly hned po zakoupení, za druhý minule ji bez řečí údajně odstranili, za třetí na hodinkách není nikde ani známečka nárazu ba dokonce ani škrábaneček, už jen proto, že jsem je nosil dohromady tak 5 dní, za čtvrtý nevyřídili moji reklamaci v zákonem stanovené lhůtě...
Zkusím vynechat sprostý slova která ještě teď vidím v barvě krve a mrtvolna při vzpomínce na ty dvě čůzy..... ale dohady s těma krávama byly naprosto marný, vyslechl jsem si, že oni nejsou povinné mi volat, že je zboží z opravy zpět, že jsem si to měl ověřit u nich - nejspíše jsem tam měl denně chodit se ptát.. UUUUŽ? Fakt, že ten den ráno, cca 40tý den v reklamaci, tam ještě nebyly samozřejmě popřely. Takže ve finále nejenže samozřejmě nárok na vrácení nebo výměnu zboží žádnej, protože sem asi do hodinek zjevně nasadil přesněji přičaroval permoníka co je uvnitř rozmrdlal kladívkem, navíc sem přišel teda rovnou i o záruku, takže kdyby se s nima něco dalšího stalo, tak adios. Po hodině a půl dohadování kdy sem měl chuť skočit přes pult a umlátit je stolníma hodinama značky Prim a po další půlhodině hádky se servisem po telefonu..jsme to vzdal s tím, že to byly poslední Diesel křápy co sem si koupil v Čechách a rozhodně poslední cokoliv od neseriozníma vydrama vybavenýho řetězce Klenoty....

06.08.2009, 10:18 |
Vencaf | Upraveno: 2009-08-06 10:18:49
chyba byla,že sis nenechal napsat papír o překročení 30ti denní lhůty pro záruční opravu hned jak jsi tam přišel a ještě tam hodinky nebyly, takhle je to jen slovo proti slovu... no aspoň máš poučení pro příště.. já to zase znám z druhý strany, co se některý lidi snažej vyreklamovat, když to vypadá jako když to přejelo auto a oni tvrděj že to samo.. je to prostě o lidech, všude se najdou kreténi, mezi obchodníkama i zákazníkama

06.08.2009, 12:18 |
KaZaN Vencaf ver mi, ze jsem to po ni chtel na ten papir napsat, ale odmitala. Stejne jako jsem od nich chtel napsat na ten predavak odpoledne, ze nesouhlasim s timhle resultem. Nebyla sance, papir nedaly z ruky čubky.
Dneska se tomu už jen směju (o:
Přátelé, takhle s námi ti ochodníci budou vy****vat pořád !!
SPRÁVNÝ POSTUP:
Okamžitě volat (přímo z prodejny, servisu) místní ČOI a oblastní zastoupení nějaké spotřebitelské organizace, třeba SOS.
Osobně bez těchto kontaktů již žádné větší nákupy a reklamace nedělám. A mohu říci, že to funguje nad očekávání dobře.
Platíte si to ze svých daní a pomáhá to, tak proč to nevyužít !!
Hodně štěstí a hodně napravených takyobchodníčků.

07.08.2009, 10:54 |
KaZaN kebort, dobrej nápad...
..uplne jsme zapomnel pripsat perlicku nakonec, mladej nas mel totiz taky Diesel hodinky, ze stejne prodejny a trikrat po sobe mu praskl pasek nekde v tom uchyceni... a co myslite, odmitali mu vratit prachy, ze prej neexistuje, ze muje zase opravej ((((o: po dohadech mu chteli nacpat jiny aspon... ale to uz sme tam udelali tak velky zle, ze nakonec prachy navalili.