
Navštíveno 914x

Tak dnes - můj bývalý služebák z r. 2002 - P406 2,0HDI natočil slušných 300.000km. A to vše pouze s 3x měněným výfukem a 4x setem brzd.
Jinak nic a motor táhne jak 18ti letý jinoch při 6l/100km. A to, prosím pěkně, na trase 20km tam a 20km zpět. Žádné 500km štreky.
ATk jak, škodovkáři, jak jezdí 1,9TDI po 300.000km? Kolik turbín se muselo měnit? A kolik vah vzduchu?
Hozená rukavice:-)
mám taky peugeot...najeto 60tis. mám psát dál?:-) a po tohle příspěvku se ti to sesype...zaklepal si to?:-)

04.08.2009, 20:20 |
Luke_288 | Upraveno: 2009-08-04 20:21:29
jsem se svojí škodovkou sice v polovině, nicméně výfuk je stále původní a rozhodně se netváří, že by se chystal požádat o výměnu, brzy mám vepředu třetí, protože první kotouče měly nějakou vadu materiálu, turbo mám stále původní a to i přesto, že jsem auto přes rok trápil chipem, spojku jsem si zkurvil sám, váha vzduchu stále původní. takže mi to vychází docela dobře, to by se muselo něco hodně zesrat, aby těch zbylých 150tis km se něco začlo hodně sypat...
jo hezký, 3x vejfuk za 300tis :) vidíš já mám 290tis a mám origo :)
zajímalo by mě teda jak vypada ja tý 406 třeba tlumiče, ramena, nápravy komppletně, silentloky na motoru, zapoměl si 3x rozvody , 4x brzdy to bych ještě pochopil..... motor a táhne, soráč ale po tom co jsem se svez 307 2.0hdi tak sice ano žere to hovno ale ten motor netáhne ani když je novej je to neskutečně líný a musim zde i vyzdvihnou pitomou koncernovou 1,9tdi 66kw která fakt tahá líp ..... u HDI jak nevytočíš při rozjezdu tak chcípne , pak sem s tim táhnul vozejk a v něm 200kg motor a měl sem co dělat když za mnou jelo těch půl tuny navíc.... fakt trapnej motor ale zase je pravda že oni vydržej dost to se musí nechat :)......
a vůbec vypsal bych zde všechno co se muselo měnit ať to je objektivní, nevěřim ani trochu že tohle je všechno :)
no, pokud bys s tím jezdil každý den 20km tam a 20km zpět, tak by ti trvalo přesně 20,5 roku než bys najel 300 000km :-D

04.08.2009, 21:10 |
Rudi tos neměnil tlumiče, rozvody, těsnění pod hlavou?

04.08.2009, 21:19 |
Timbo a co je na 300tkm divnyho? vzdyt tolik ma najeto kazdy druhy auto u ktereho se NAHODOU ztratila serviska. a ze jich po cechach jezdi....
Moje ma pres 240 000 a je tam origo vejfuck, tlumice (ikdyz uz jsou znat), naprava (ta taky dava o sobe vedet), turbo, vaha atp :)
takze z toho pežot vlastně vychází docela blbě :)))))
Passat 1.9TDI 1Z, predané s najazdenými 334 tisíc km, od zhruba 160 tisíc čo som to kúpil, 4x menené čerpadlá (s repasou za šialené prachy, dohromady 3x iné čerpadlo, jedno prakticky zánovné)... mám pokračovať s ďalšími opravami? A že VW je držák :oD

05.08.2009, 00:03 |
Pekys Pracovní Okta 1,9Tdi 66Kw před dvěma týdny překonala 400tkm, 1x vejfuck, brzdy nevim, jedno ložisko a to je tak nejak všechno co si za poslední 4 roky pamatuju :o)
turbo původní, motor nežere ani kapku oleje, táhne pořád hodně slušně, na to co je to za jebku.
Takže shrnutí, je to kus od kusu.
2.0 HDI jsou super motory
ještě že mě ani jedna ze zmiňovaných značek vůbec nebere ...
Nismo:
auto jezdí u mého kamaráda, já už ho asi 4 roky nemám. Jasně, že nějaký tlumiče se dávaly, myslím i nějaký ramena.
Ale chci říct to, že na to, k čemu byl tenhle motor určen - tzn. jet tam a taky zpět - nic víc se od něj očekávat nedá , to splnil beze zbytku a ještě splní. Nez traktoroidního zvku starých TDI, mraku sazí při akceleraci a to vše za výtečnou spotřebu.
Někdo tu psal, že u P si elektrika žije vlastním skyrtým životem. Já i kamarád jsem měli zřejmě štěstí, nic nebylo.
K těm výfukům - auto jezdí v Jeseníkách z toho 5 měsíců v soli:-)
Já osobně se před ním klaním, protože vím, co musí, chudák, snášet.
Dnes je k mání za 60tCZK, protože žena kamaráda chce menší a novější. Proto si vybaral 206HDI s 1,6.
Tykeev:
já jsem mu ho prodával s 170tkm. Zkus si to přepočítat - a netvrdím, že jezdí jen kamarádova žena 40km denně, oni mají ještě dva dospělé syny, kteříhodně často jezdí do zaměstnání dalších téměř 180km (ŠPK-Prostějov a zpět). Je to opravdu tak, trojka a k ní pět nnul na tachu k včerejšku.
to Zdeny60:
neber mě jako rejpala. Já jen vycházel z uvedených informací :---)

05.08.2009, 08:15 |
Cenda bylo uvedeno, ze na trase 40km - zdane strece - byla spotreba 6 l/100. Ne, ze se s tim jezdi denne 40 km :-D

05.08.2009, 08:50 |
Hanes No 300 tis je celkem OK, hlavně pokud se neřešily vstřiky a regulační ventil na čerpadle, jinak až na řízení motoru-elektrika je to max spolehlivej motor, jestli to má 110Koní tak to jede a ne že ne.Zrovna včera jsem měl na servise jednu se 380tis a neměnilo se na ní prakticky nic
Zdeny60 - nu, mám na svý koktě 204tkm a turbo jsem neměnil, váhu vzduchu sem neměnil ... a výfuk mám taky původní ... ale! měnil sem půl motoru, to víš, když si skočíš přes blbej železniční přejezd a on ti chudák praskne ... :)
Timbo - naprostej souhlas, 300tkm má kde co. Ono když je něco stčenýho z 500tkm na 100tkm, tak pak se tam nemá něco v "zaručených" 150tkm vysypat :)
zdeny60:takze sbiram tu tvou hozenou rukavici - mati ma oktu1, 81kW ropak... najeto 300tis (auto mame od noveho) vyfuk je puvodni, kotouce se letos davali druhy(preni mozna treti, to uz si fakt nepamatuju)(je fakt ze ty puvodni byly dobre KO) na motoru je vse puvodni(krom spotrebaku, jasne ze se menil rozvodak atd) jediny co se menilo je vaha vzduchu. turbina puvodni atd...
a jezdi se v rpumeru skoro o litr min ....
300 tisic ma najeto kde kdo...mam kamose co mel jednickovy toledo a najel stim myslim necelich 600tisic km,a byl to jeste ktomu taxik,a motor nemel ani jednu generalku,az tohle najede nejakej pezot tak si muzes gratulovat.
to nic není.. :o) já měl fiata a ten vydržel celých 15 000km bez koroze :o)
O_O: Ty si to rozseknul :o)))

05.08.2009, 13:50 |
B@rry HH ja mel Golfa II mel najeto cca 400 000. A dybych stim nejel 20 km bez vody. Tak by jezdil. Což on jezdi ale zere olej.
Zajímavé je, že se neozve nikdo - a jsou tu tací,. co mění turba a váhy jak na běžícím pásu :-)
OK, kašleme na to, je to normální auto jako jakýkoliv jiný....
KONEC DISKUZE!