Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > VOLVO XC70 2,5T5-bleskový dotaz

 o Navštíveno 817x o
o 05.08.2009, 13:51 | Zdeny60
Mám možnost mít tohle Volvo z r.2006, najeto prokazatelně 60tkm.

Chci se zeptat, kdo má zkušenosti s tímhle motorem (/154kW, turbo, 5válec) a hlavně - na automat 5st.
Potíže, životnost atd....

Někde se to řešilo, ale nemohu to rychle najít.

Díky Zdeny.


o 05.08.2009, 14:07 | hanzz
Podívej se na forum.volvoklub.cz. Co jsem zjišťoval o V70/XC70, tak první generace měly dost velký problémy s AWD, který se dřív či později rozštípalo. Druhá generace (o který uvažuješ) má Haldex, který vydrží víc, respektive při těch 60t km by měl být ještě OK.

Co jsem zaregistroval, ta problémy bývají se zavěšením motoru, občas nějaká elektrika (který je tam požehnaně). Turbo vydrží asi podle toho, jak s tím kdo zachází. Na automaty jsem žádný stížnosti nezaznamenal, snad pouze, že neřadí úplně nejrychleji.

Předpokládám, že to bude trochu víc baštit :)
o 05.08.2009, 15:07 | Šestikule
neblbni, máš čerstvě Subaru, tak nenaháněj Volvo
o 05.08.2009, 15:09 | Conan
Nejlepší bude podívat se na to fórum, jak psal hanzz, případně si tam najít člena s podobnym autem a napsat mu.
o 05.08.2009, 16:28 | Zdeny60
6tikule:

ne, přecházím z ropáků na smradláky:-)
Nemohu mít jedno auto benzín a druhý naftu, kvůli ... však, víš, čemu:-)
o 05.08.2009, 16:54 | Kounect | Upraveno: 2009-08-05 17:00:59
Čus bus, mám S60 s 2.4T, motor stejný, akorát menší turbo. Najeto 230t km aktuálně, no problemo. Když se ptáš na turbo, tak 0W50, každých 20t km, studené nedostane točky nikdy, dochlazuju perfekcionalisticky ( pravda je, že někdy mě to sere, protože stát 5 minut ať mám jistotu, protože ještě po 3 minutách svítí... ) ale vyplácí se to. Když na něj mrknu zespoda, vlastně i na celej motor, tak ani kapka oleje.
Co se týče automatů, tak dobrý, akorát minulý rok, jako hodně automobilek, Volvo přiznalo, že náplň není doživotní a nyní doporučuje výměny po 80t km. To by ses s klidem vešel. Pokud se mění olej, tak je to nezmar, osobně jsem potkal ve V70 I. automatku s origo olejem a natočeno 300t km. Přesně tenkrát se totiž vykakala, často padala do nouzáku a nebylo s tím k vydržení. To Tě ale asi moc nezajímá.
Co se týče AWD tak pravda, I. generace absolut voser, štípe se to jak na běžícím pásu, neskutečně poddimenzovaná úhlovka, sežvejkne se tisícehran a pápá. Hodně lidí ze zmíněného VK jezdí mimo zimu s předokolkou ( kardan vzad nechají spát stejně jako zimní gumy ).
II. generace je na tom pravda lépe, ale není pravda že o tolik mnoho, bohužel musíme si říct na rovinu, že v tomhle Volvo nekraluje...AWD. ( repase úhlovky v origo servisu max. 40t pro info, samo že to jde i levněji ).
Kdybys chtěl ušetřit na servisu, tak v Praze jednoduše www.marra.wz.cz
Pokud Tě ještě něco zajímá, tak se ptej.

Jo a spotřebou se nenech odradit.
Toto je moje reálná dokud jsem frčel na benzín ( dej si období od počátku auta do 13.11.2008 )
[ Link ]
To Ti napoví hodně. ( samozřejmě +1 za AWD + 1 za automatku, tak to je realita, nevím jestli moc anebo málo, ale na 200k auto mi to přijde ok ).

Ještě si dej dohromady co je pravda, protože 154Kw je pouze 2.5T, ne T5. T5 by byla ještě jinčí kafééé :o)

A nakonec k historii toho 5ti válce...motor absolut good, lety prověřenej bo se montoval už do 850 ze začátku 90. let, je zajímavý že v nezměněných podobách se vyrábí do dnes. Mimochodem lze ho najít i v R Safrane a současně jak všichni víme anebo tušíme ve Fokusu RS...hajzli modrooválný zlodějský, doufám že si pamatujou od koho je ;o)
o 05.08.2009, 21:15 | Nismo.Power
asi jako kounect, jinak samo T5 to neni je to jen turbo ale jinak ve všem s nim souhlas akorát co se ti může kolem 160k vysrat je škrtící klapka ta se totiž vysere každýmu ale dá se jednou vyčistit, podruhý už ne a druhovýroba samo neni pouze volvo za cca 18k matroš....

ale jinak máš subaru tak bych neřešil volvo :)
o 05.08.2009, 21:40 | Kounect | Upraveno: 2009-08-05 21:42:22
No ono je to se škrtící klapkou zapeklitější...je to turbína, takže nějakej olej projde a to jasně a přesně do škrtící klapky, ale jsou dva typy. Nevím která je jaká, každopádně je Magnetti Marelli a Bosch. Jedna má bílou nálepku a druhá žlutou. Ta s bílou jde čistit s jednou, ale stejně to není ono a v brzké době Tě čeká výměna za klapku se žlutou nálepkou. Ta jde čistit opakovaně. Z vlastní zkušenosti však stahuju km tak na 60 - 80t. Pak začne kolísat volnoběh, později i chcípe a kraví tempomat. Ale řeší to na hoďku proměněné ruce v hady a sprej za 179 Kč :o) I když pro Tebe nejlepší zprává je, že myslím že od r.v. 2001 či 2 se dává už jenom se žlutou nálepkou. Já jsem měl bílou, pak v servisních úkonech - 49 000,- a hle, od r.2005 mám taky žlutou :oD
AWD oproti Subárku bys byl neskutečně zklamanej, v tomhle směru je i Škodovka napřed.
Ale jinak dobrá volba, pokud se chceš přeorientovat na benzíny, já můžu jenom doporučit. Moc jiných pastí na tom autě není a Ty budeš mít v podstatě voňavku ;o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3602 sekund.