
Navštíveno 1742x

Úvaha nad změnou vozového parku
Tak vám tak sedím na balkóně, pokuřuju a přemýšlím, jestli nezměnit auto. Oktávka je dobrá, ale už se mi hodně okoukala a tak nějak mi to auto už nemá co říct. Prostě mě neoslovouje. Sice výbava mi nechybí (klimatronik, vyhřívaný zadky, xenony, maxidot ..), výkon taky ne - 81kW v kamnech - nejsem závodník a na zabití to stačí, a ročník taky není úplně nejstarší (r.v.2004)
Ale ... jsou tady mnohá ale. Je pravdou že se mi ve 176tkm podařil husarský kousek, kdy sem po přeskočení jednoho železničního přejezdu udělal prasklinu v bloku motoru a přes havarijko vybojoval novej motor. K tomu sem udělal "generálku" v podobě nových tlumičů, komplet brzd a následně i xenon výbojek. Takže auto, i když má tachometrově 204tkm, se jeví jako spolehlivé, nic mu nechybí a vše funguje na jedničku.
A tak se rozhlížím po tipcars a podobných ... jenže, víte v čem je největší prdel?
1, absolutně nevím jaký auto chci a kolik do něj chci vrazit.
2, nemám chuť a ani bych to nikdy neudělal - stáhnout kilometry pro lepší prodej
3, i když je auto v supr technickým stavu, tak při 204tkm boužel polovina českýho národa bude mít na paměti, že je to vylítaná vražda a prodej půjde velice ztuha
4, nevím jestli chci benzín nebo naftu
5, toužím po automatu, kterej sem měl už ve dvou autech
6, líbí se mi BMW 7er E38 - mno jo, takovej sen. Ale když čtu co stojí tlumiče a vstřiky na diesel ... brrr - ale když sem s ním krátce jezdil, no jo, nezapomenutelnej zážitek
7, BMW 3er kolem roku 2001-2004 prostě můžu, líbí se mi, ale nemám tucha, jakou motorizaci
8, mám teď naftu, měl sem benzíny, s automatem i v turbu, takže představa co to vše obnáší by byla
9, nezapomenu na to, když sem se rozhodoval, jestli A4, BMW 3er, Šáde nebo Passat, jak se mi tu polovina vysmála ... a ta druhá polovina pomohla v rozhodování:)
Zatím historie vozidel:
1, Audi 80 1.6
2, Audi 80 1.6 AUT
3, Opel Vectra A 1.8
4, Audi 100 2.3 V5 Turbo Quattro
5, Audio 200 2.1 V5 Turbo AUT
6, Opel Vecrta B 2.0
7, šáde Octavia 1.9 kamna
8, ???
Takže teď babo raď :)
no kdyz radit, chtelo by to alespon cca ten strop a jestli spis neco na svezeni, nebo neco uzitecnyho :o)))
ja se zeptam jakou mas predstavu o cene za koktu?:)
Mno jo, mě dochází, že sem neuvedl základní údaje :) Strop do dalšího svezení cca 250-270, možná 300. Užitkovost, coupé ani cabrio, klasika 4 dveř, kombi ne.
madmaik: opravdu netuším, budu řešit až to bude fakt aktuální. Ale plus mínus to, co nabízí trh.
Ještě jen doplním, nejsem příznivcem tuningu, takže nějaký chiptuning, 20 palců šlupky a nic takovýho neplánuju. Mám rád sérii, ale vybavenou. Takže tempomant, aut. klimu, výhřev sedaček a xenony beru jako základ.
vidím to jednoznačně, no ani se netřeba asi ptát na co to vidím :-)
Caddy STS? Mercedes S w220? Audi S6? Chrysler 300m/300C? P607? Lexus GS? Volvo S80? :o)))
no od Hightowera to bude urcite mercedes, nejlip jeste v coupe :o))))
Ameriky ani méďo mě nic neříká, Audiny sem měl 4, Lexus to je na mě moc vyšší dívčí a Volvo - ty vnitřky nějak nemusím ... jsem ne zabití, že :)

09.08.2009, 21:31 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2009-08-09 21:33:27
ale prdlačky, Ford Mondeo :-D - není co řešit :-)
[ Link ] Ale jinak médi bych se taky nebál, taky jsem se bával, ale když ho zkusíš, není to tak zlé, jak to vypadá, jde jen to překonat, udělat ten první krok :-) a zjistíš, že je to taky jen obyč auto :-D
Tak v tom pripade uz jedina moznost, quattroporte
Tohle je za hezky penize, je to uz facelift kterej je o dost jinde nez nonFL :)
[ Link ] 
O Fordu sem nikdy neuvažoval, ale beru to spíš jako joke :) Asi bych se nejdřív musel v autě se zaměřovačem na kampotě svést, abych věděl o čem to je.
Nebo Accord 03-> taky krasny auti
Asi to stejně skončí takhle, já si nemůžu pomoct, pomóc, pomóc, ja sem takovej vůl :)

Ford je good, žádnej joke. Jo, svez se v MB a třeba propadneš. Já se před MB svést v BMW, tak bych třeba spíš propadl BMW...
proc e38 kdyz mas na e65? :) Chapu ze za podobny penize ten stav bude hodne rozdilnej, ale precijen novej model je novej model... :)
E38 je ale poslední hezká 7mička - aleposň pro mě. Cokoliv po tom je takový divný, jak zvenku, tak zevnitř ...
Tak do toho kecat nemuzu :)
Co to quattroporte? To je naprosta srdcovka, nemit auto jen na prepravu pres centrum Prahy, tak bych do toho snad sel :-D
Já mám jasno. Za ty peníze bych šel do BMW 5 (benzín nebo nafta) a nebo do Legacy.

09.08.2009, 22:11 |
Rudi máš oktu, viděl bych to na superba :-))

09.08.2009, 22:17 |
JP Přesně tak, E38 fsérii po faceliftu na pěknejch kolech je nejpovedenější 7 všech dob. Já bych do toho šel:-)
Hele, SuperB mě nenapadl :)
Já mám jasno. Za ty peníze bych šel do BMW 5 (benzín nebo nafta) a nebo do Legacy.
Sny jsou prece od toho,pokud to jde,aby si je clovek splnil a za me bych sel do e38 po FL,zvlast za ceny za jake ted jsou.
Lidi maji strach z velkych obsahu a z toho,co kdyz se neco posere,ale co vim,tak alespon po FL e38 na nic vylozene netrpela,snad jen krouceni prednich kotoucu.
Sam jsem nejakou dobu jezdil s e38 740i a na to auto si clovek hodne rychle zvykne a pokud jsem obcas musel presednout do Octavie ci Passatu musel jsem se smat.Za celou dobu jsem jen bral benzin a menil olej.
Radeji peknou a udrzovanou e38 nez vylitanou e65,bavime-li se o max.300tis.kc.
Nejlepsi kompromis je asi 740i+LPG(ja mel na sve prum. spotrebu 14,3 plynu) a pokud clovek nekoupi vylozene nejakou past,tak se bude smat,je jasny,ze dily drazsi napr. oproti Octavii jsou,ale prece clovek kupuje neco,co pred 8lety stalo 2,5m kc.

09.08.2009, 22:41 |
Cenda | Upraveno: 2009-08-09 22:43:47
když bych se rozhodoval sám za sebe, tak bych neváhal :-)
Jaguar S-type R, 400PS, 4,2l
[ Link ] 
Rko muze byt zajimavy, ale jinak S-Type nic moc :((
Kdyz Jaguar, tak to chce XJ :)

09.08.2009, 22:51 |
Cenda mě se ty Ska hodne libi, vic nez stary klasicky XJ. Tohle Rko by mohlo byt zajimavy.
Cenda: myslel jsem X350ku


09.08.2009, 23:03 |
Cenda to jsou zas jiny penize
mno asi takhle, e38 je zrovna taky jedno z mejch nejvíc oblíbenejch BMW ovšem asi tam zůstane, to auto je vcelku poruchový a bohůžel ani v 750i což je superporuchovej motor to nějak moc nejede.... takže u mě to zůstane asi jako oblíbený BMW toť vše...
pokud se ti líbila sedmička, tak bych se vsadil že MB tě ani trochu nenadchne a pravda že u něj neni moc o co stát...... pokud máš rád teda velký limuzíny, určitě je dobrý rozhodnutí shánět co nejvíc zachovalej lexus ls400 neb pokud ti amerika nic neřiká (STS) tak lexus je pro mě jediný auto který by místo STS přišlo v úvahu a je plně s STS rovnatelný ač jede o chlup hůř ale to je jak tobě tak mě putna docela hlavně že to jede vid :) ... ani W220 ani e38 za mě nejsou tak dobrý jako lexus či sts, u lexuse ti za jeho kvalitou bude stát momentálně největší automobilka světa a to ještě luxusní pobočka nejspolehlivějších aut toyota a musim přiznat že ač jsem zatim neobjevil nic co by v mym pohledu STS překonalo tak najít LSko s pořádnym UZFE motorem tak už mi asi stojí doma......
co si psal s 3er konkrétně e46 tak toho bych se taky nebál, motor bych bral pouze 2,5 a vejš benzín a dával bacha na stav vanose jinak ok, vyhnul bych se asi mpaket podvozku neb dneska jsme najeli asi 50km s 330i s mpaketem a je to takový naprd ten podvozek :)
pokud chceš jednoduchý spolehlivý auto který tě i přes to vše nadchne tak rozhodně neber mondeo ale ber legacy....
pokud potřebuješ menší spotřebu tak se vyhni naftě a kup benzína a investuj těch 35k do plynu, odměnou ti bude motor s lepší spolehlivostí než průměrná nafta a menší spotřeba i při užívání si dlouhejch kvaltů benzínovýho auta, nafta jak v automatu tak manuálu to pořád jen řadit řadit žádnej zvuk prostě leda z A do B ale auto má mít motor ne kamna....
nebo by se ti snad líbila e38 se 4.0d ? :)))) to si kup a hodně rychle tě to odnaučí naftovejch motorů tahle 4.0 :)
superb to nevim to neni moc auto to je spíš taky jen přibližovadlo který tě prostě ničim nenadchne a nebudeš mít nikdy radost z jízdy, jen budeš pořád koumat kde v tak krátkym autě našli tolik místa vzadu ale pak si řekneš že tam nejezdíš a že to nepotřebuješ :)
takže za mě lexus ls400 popř. hodně vymazlenou e39 540i v plynu :)
Taky jsem řešil a dořešil.
Maje před tím 15 let ropáky, dnes mám dva japončíky benzíny.
Za mě Subaru legacy 2,0R (to je nový motor od r. 2006, 121kW), auto má vcelku slušný projev co do výkonu, podvozek no comment, pohodlí tam je a když trochu vybíráš, seženeš kolem 15t ERUR auto s historií, nevylítaný. Ceny servisu srovnatelný se Škoda Auto řada dílů z druhovýroby (brzdy atd.).
Jinak jsem měl v merku i Volvo V70 (cross country) s 2,5T - 154kW - to auto mělo vše co si lze přát a bylo v top stavu , podívej se na www.autobazartruxa.cz
Krásný vozidlo s automatem bez jedinýho škrábnutí, ale spotřeba - mi bylo řečeno u dealera, kam jsem volal, je "pane,poněkud vyšší, kolem 10-12l/100)." Ale jinak, fakt kus. Jerl jsem a měl jsem fakt dobrý pocit z toho auta.
Pánové, jak tak koukám, co člověk to názor a každej se k tomu staví po svém. Ale to je jedině dobře :)
Myslím, že asi první a správný co bych měl udělat, jet se podívat po autobazarech a třeba mě něco zaujme a jak se říká, bude to láska na první pohled.
Nismo.Power: Nu, jednu dobu sem měl tu "čest" se svézt v E32 5.0 V12 a bylo to příjemný. Je pravda, že to byla už starší potvora, ale hezký. 540i v plynu, nevím nevím, jestli se víc stydět lejt do 7er naftu nebo plyn :)
Vybírej podle vzhledu :) Pokud se ti líbí 3er 2001-2004, tak neváhej a ber to, chybu neuděláš. Ty ceny šly tak dolů, že ropáka seženeš už za nějakých 180-200 tisíc a nějakej lepší benzín tak od 250 tisíc. Mluvíme tedy o faceliftu po 09/2001.
E38 740iLA, co jiného aby člověk zjistil, kde končí koncernový kompromis a kde začíná opravdové auto.....
E38 se sametovým osmiválcem 4.4 je nádherný svezení, v plynu to dává smysl i na běžné ježdění. Motor je nesmrtelná záležitost, je třeba měnit včas olej v automatu a pak tě ze závad budou trápit jenom brzdy na těžkým autě jestli jezdíš opravdu rychle a občas nějakej displej s rozsypaným čajem místo písmen. Nech si od M3Maniaka z bmwklubu dovézt nějakej libovej kousek jako to udělal můj tatík a budeš velmi spokojenej.
Já jsem šel do E46 330d kombíka facelift v mpaketu a jsem spokojenej taky moc, hlavně mě baví jak to auto začne fungovat když se jede opravdu rychle.
O tom jsem četl, že 4.4 V8 je asi nejpovedenější motor v E38. RedBaron - ok, omrknu toho M3Maniak na bmwclubu. Díky
radek.613 : hezky řečeno :)
RB : motor je nesmrtelná ale to je pravda, ale v půlce života mu klidně foukne těsnění pod škeblí ale to neberu u auta jako kritickou závadu to se prostě udělá a je dalších x let klídek...... jinak 4,4 sou dobrý motory, jedou hezky resp. asi jako ty V12 který se ale za odměnu neustále vysíraj takže v BMW nejlepší volba ta 4,4 a pokud to člověk chce na denní použití tak ideál v plynu.....
každopádně pořád nevim proč by poho na LPG měl bejt nějakou trapnou záležitostí ? ano HTP fábie v plynu je směšná ale proč by 540i s plynu s toroidem, schovanym ventilem na čepování pod víčkem nádrže, žlutopu nálepku LPG vyřešej folie..... nepřipadal bych si trapně jezdit s hodně silnym autem který jezdí za 14L jezdit za to samý co nějaká mánička s TDi který vyrábělo NASA.... :)
m3maniak ano ale trvá dlouho než něco sežene.. :)

10.08.2009, 14:20 |
Dudelina | Upraveno: 2009-08-10 14:23:17
Ano, plyn je v pohodě (mám ho taky) ale blbej je pak ten toroid, kam nacpeš cca 44l (moje rezerva 185/65/15) a se spotřebou 14l budeš dost často tankovat.
To je taková jediná moucha, která mě malinko vadí (naštěstí pumpa je 500m od baráku).
Ale když chci jet někam za hranice, tak už dělám studii LPG stanic. POI body občas lžou :-D
Tohle se mi líbí na dieslu - maj relativně velký nádrže, takže člověk už někam dojede (cca těch 1000km)
jo když má auto malou rezervu tak nic moc to ano, ale LPG čerpačky sou všude takže pohoda..... u větších aut, třeba mě řikali že tam nacpu 60ku takže to by mi nevadilo..... když pojedu za 14 tak ujedu 400 na plyn a dalších 450 na 70L benzín ..... tzn když pojedu na dovolenou tak v práglu natankuju obě a dojedu s tim cca 1200km :)
No tak velikost nádrže je přeci odvislá od prostoru, kam se umístí, nemyslím že by E38 měla ve dně kufru "vaničku" stejnou jako Fabie a druhak, třetina uživatelů stejně nikdy nedosáhne u E38 pro zakutálenej nákup až nadoraz do hloubi kufru :-D :-D takže není problém tam vrznout 100l válec, že.... když jde teda o někomu o ten dojezd ....
tak o válci bych přemejšlel fakt až v případě že rezerva je malá či tam je dojezdovka prostě naprd... jinak jasný taky dozadu do kufru skoro nedošáhnu ale válec bych tam mít nechtěl asi, to to radši zastavim muzikou :)
Nismo: No nacpeš tam 60ku, tzn. v reálu tak 50-52l plynu. (Radek by věděl určo přesněji).
Já mám toroid 53l a dám tam těch 44l. A s tím benzínem v nádrži nepočítám, sem si pořídil plyn abych šetřil :-)
Radek: Je fakt, že u sedana je válec možná i OK. Já mám kombíka a tam ten válec nic moc (jezdí se na lyže, vozí se kola atd.)
Já myslím, že pokud se ti vždy líbila E38, tak bych se šel svézt a budeš mít jasno :-). Já jsem to tak měl s E39, taky sem se pořád bál - pak jsem se svezl, no a už to nešlo jinak, teď jsem max spokojen.;-)

10.08.2009, 20:58 |
Rudi Ten plyn je fakt bídnej na ten objem a následnej dojezd. Sám sem to měl v mondeu a pak už to člověka sere, když jede dálku a má každejch 300km tankovat nebo každej druhej den.
Čéče Rudi, nevím jak Tobě, mě přijde celkem gut nápad se po 300 km ujetých v kuse zastavit, protáhnout, případně pojíst, počíst denní tisky, odstranit kilogram hmyzu z prosklenných ploch, a podobné kratochvíle..... ale chápu, kdo jezdí na jeden zátah 1500 km, toho to "časté" zastavování fakt musí štvát :-D :-D :-D
kdo jede na jeden zátah 1500km tak nemá všech pět pohromadě či neslyšel reklamu "pokud jste unaveni tak si odpočiňte" :) 300km je sakra štreka takže proti zastavení nic nemám když budu brát že v ideálnim případě těch 300km zabere 2hod. cesty což je akorát tak na chcaní :)
dudelina : těch 60L mi bylo řečeno plynu že by ta nádrž měla, tudíž při spotřebě 14 kterou bych na dálku stejně nedal by to vyšlo těch 420km což mi nevadí, když blbnu tak tankuju těch 60L benzínu tudíž skoro plnou nádrž po 300km :))

10.08.2009, 23:03 |
Rudi Radek - mě prostě nebavilo řešit každejch 300km benzínku, kde zrovna bude LPG, abych mohl doplnit již prázdnou nádrž. Ano, tejden dva ti to nevadí, těší tě úspora, ale abych todle řešil furt, to by mě asi jeblo. Oproti tomu zlatý TDI nebo prostě benzín s větší nádrží. Rád si pauzu po 2-3 hodinách udělám, ale nemínim ji ztrávit tím, že budu stát frontu na LPG a rvát ho následně tam.
Jinak mi nevadí jet v kuse třeba 2-3hodiny, pokud zrovna nepotřebuju na záchod nebo spát.
S dojezdem na LPG musím souhlasit s Rudim. Jezdil jsem jeden čas kolem 1,5 až 2 tisíc km týdně a opravdu mě nebavilo, jak jsem musel co chvíli hledat nějakou LPG stanici a myslet na to, že už za 100 km musím tankovat atd. Když jedu v TDi tak dvojnásobný dojezd je velice pohodlný (a pro příklad na D11 kterou jsem jezdil 3x týdně třeba nebyla LPG stanice). A pokud někdo tahá dost pracovních krámů v týdnu a o víkendu v létě kolo, v zimě lyže, tak nepřipadá velký válec v úvahu (jedině toroid).
Ale stejně další auto bude zase jenom LPG s největším možným toroidem. Myslím, že kromě problémům s vjezdem do krytých parkovišť (na to jsem obvykle kašlal), je malý dojezd jedinou nevýhodou v porovnání s mnoha výhodami.
Říkám, já jsem pro LPG, pouze jsem poukázal na tento asi jedinný menší nedostatek.
Nejde o to nezastavit a neodpočinout, ale to platí v případě, že by bylo LPG všude. Takto prostě musíš trochu přemýšlet kam asi dojedeš a kde tam bude LPG - samozřejmě pokud někomu nevadí vyjet nádrž a jet dalších X km na benzín (mně to vadí :-) ) tak asi není problém.
Teda pánové, sem netušil, jak se tato diskuze rozvine. Ale čím dál tím víc a možná definitivně vyhrává E38. Takových aut je dost, jen narazit na dobrej kousek. Na výbavu moc nehledím, protože to co dělá koncern jako max výbavu, je u tohodle auta standard :)
Takže jdu hledat .... :)
Jen dotaz - jak řešíte servis ventilů na LPG (LPi)? U SUbaru je přímo nutné provádět nastaviování vůle ventilů po cca 40.000km, jsou známé potíže se zaklepáváním ventilů. U jiných aut tenhle problém není?
Ptám se jako naprostý laik v LPG, tak mě nebijte :-)
Tohle je právě důvod, proč do SUbaru nebudu dávat LPi, ač jsem to původně zamýšlel.
Milhauzz: cerna 740i na 20" Alpinach...co vic si prat (teda alespon ja bych si pral!) pro ilustraci u ceho ted slintam :-)
jen vlozeny odkaz, o aute nic nevim
[ Link ]
Pokud se Subaru zaklepávají ventily, je to technologický problém výrobku a výrobce by jej měl řešit, buď změnou materiálu sedel, nebo se vybodnout na vstřikování kapalné fáze a vefukovat plynovou fázi, jak je v dobrých kruzích zvykem, a která je k motorům obecně o dost šetrnější. Zdeny, tohle slyším prvně tady od Tebe, že si Subaru bere zákazníky za rukojmí a nepoužívá u plynových verzí motorů hydroštely.......
Co se týká tohoto obecně oblíbeného "problému" zejména v kruzích zapřisáhlých odpůrců LPG, vždy je to odvislé jen od materiálů konstrukce hlavy a ventilového rozvodu. Co je prostě vyrobené jako "low-end" materiálově i funkčně, to prostě nevydrží, co je vyrobené kvalitně a na výdrž, to funguje.
tommas ... tudíž to řeší auto který je velký a máš možnost si tam dát válec no..... válec máš vklidu 100+L takže dojezd na benzín bude prd proti dojezdu na plyn :)
u benzínu člověk právě neřeší kam dojede, když dojde tak prostě tankuje...
u plynu je to takový psychologický neb člověk prostě ví že jede skoro zadarmo tak už by ho sralo je (byť) 10km načepovat někam plyn proto pořád zkoumá kam dojede a kde tam natankuje protože všechny benzínky tu ještě LPG nemaj no, a proto si třeba stačí do TT stáhnout POI v podobě LPG stanic a zjistí že sou uplně všude :)
Milhauzz.... jj, něco takový přesně jsem měl taky kdysi vyhlídnuto, akorát mě od toho valná většina lidí odrazovala neb tam neni problém motor ale E38 tam žije elektroinstalace vlastnim životem asi jako ve fabii..... to že je tam výbavy víc než v koncernu je běžný u každýho jinýho auta než koncernu, u E38 spíš otázka kolik z ní ještě funguje třeba jako vysírací roletky apod :).... proto jsem si e38 nekoupil :)

11.08.2009, 17:28 |
empiK (M)
co ten chrysler 300C? To je paradni auto... :)

Rdek.613:
ano, byl jsem taky překvapen, ale tohle mi potvrdili nezávisle dva značkové servisy SUbaru a nevyvrátil to ani autorizovaný dovozce a montážní firma v jednom Autogas Coubal-Vialle.
Od r. 2007 mají Subaru použité jiné materiály ventilových sedel,údajně a tento problém by neměl nastat, ačkoliv na Subaruforu jsem se dočetl příběh člověka, který si koupil nové auto s LPG orig. Subaru a
dopadnil tak, že po asi 40.000km mu měnili obě hlavy a platil to ze svého. Toto tedy nechápu a doufám, že to interpretuji dobře. Je v každém přáípadě fakt, že LPG a SUbaru je kombinace, která se továrně dělá, ale motory s továrním plynem mají údajně mít již tvrzená sedla a dá se to snad rozklíčovat dle písmen ve VIN.
Škoda, LPi se dá snížit náklad na benzín na cca 60% benzínu, pro mé ježdění cca 2-2,5 roku (45-50.000km).
300C je parádní věc, pokud jsi třeba vymahač výpalnýho :-D :-D, ale že by to bylo auto.... podvozek z gumy, vidět je z toho prakticky nic, v mrtvých úhlech se schová sedmitunka Daf s plachtou, materiály v kabině katastrofa - recykláty PET lahví, brzdy raději nekomentuju... tak jak to tenkrát přišlo a mělo to být "hitem", tak je to fakt "low-end jakouato". Chtělo by to do té bezesporu designově hoooodně vydařené kastle oblíct opravdové auto, pak by to i k něčemu bylo....
Zdeny, to je poměrně tristní věc co tu píšeš, začínám chápat slova mého kolegy, který říkává "Subaru? Jasně, parádní věc, ale od příruby převodovky dozadu".... Nicméně, s klasickou LPG sekvencí s "vefukováním" plynné fáze LPG do sacího potrubí nám jezdí Subaru čtyři (vybírám mezi přestavbami za posledních 5 let) a žádné z nich na rozvody netrpí, slouží k plné spokojenosti majitelů.....
lukee_cz: To auto z odkazu je opravdu nádherná kombinace, ta barva kůže mě hodně baví.
radek : zase tak to hanit nemůžeš......ten výhled s tim se dá trochu souhlasit ale když jsem v tom jel tak jsem z toho viděl normálně a ono každý auto má nějaký svoje mrtvý úhly ..... matroš v interiéru zcela běžnej, asi tak jako všechny nový VW prostě neni to už dávno co to bylo ale katastrofa to zatim taky neni..... brzdy slabejch verzí působěj blbě ale to auto dokáže zabrzdit stejně jako konkurence, SRT má super brzdy...... už když to vyšlo tak to mělo bejt hodně levný a dostupný auto tak co bys od toho chtěl ? nikdy to neměl bejt nějakej highend :)
srt8 je ale celá jiná, jak podvozek tak brzdy tak komplentě lepší interiér kterej možná i předčí konkurenci a to vše při velice nízký ceně.....
jel jsem v SRT AWD když tu bylo jako první (AWD) a za mě fakt dobrý auto, zpracování taky velice dobrý ale design interiéru je věc která mě nebere, novej challenger naprosto zbožnuju ale bohůžel má velice podobnej interiér :)))