Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Audi A4 2,8 Q - zkusenost

 o Navštíveno 778x o
o 09.08.2009, 21:11 | Arnie_one
Mel bych maly dotaz pokud uz se na to nekdo jiny neptal.

Audi A4 Quattro 2,8 r99

- je to pozink ?
- 4x4 je haldex nebo pevna 4x4 M
- kdy byly nejake facelifty v jakem roce ?
- tenhle mode ma nezavisle lichobeznikove ramena, nebo kalsiku MCpherson
- co nejvice odchazi, na co si dat proste pozor ?


o 10.08.2009, 14:26 | Knightey-
Postupne:
- je to pozink, zadne koroze se bat nemusis a pokud tam je rez, tak to uz neni original ale je to opravovany
- je to quattro cili pevna 4x4 mechanicka
- facelift tusim v roce 2001
- predni ramena to ma tu sadu z tech hlinikovejch kosti (stejne jak A6, A8, passat B5 a B5,5)
- tenhle motor je nesmrtelnej, je vice vykonovych verzi, typicky svicky, kabely k nim atp
pozor jsi dej hlavne na tu predni napravu, stav quattra pohonu atp
vice info na audiklubu.
o 10.08.2009, 21:36 | Arnie_one
DIky aspon nekdo, jedine co me vrta hlavou, jak otestovat 4x4 ?
o 10.08.2009, 22:16 | Knightey-
Aby to nejak nemelo tendenci skubat pri prudkem rozjezdu, aby z neho neslo nejake to krupani atp :)
Kort kdyz vyjizdis prudcejc z nejakeho pisciteho terenu na asfalt :) Tak proste aby v tom nekrupalo..
Pak az to budes trebas mit doma zkontrolovat olej v diferakach :)
o 10.08.2009, 22:21 | Arnie_one
Shanim co nejvice info o vikendu ji jedu zrejme koupit, tak abych vedel na co mkrnout.
o 10.08.2009, 22:32 | Nismo.Power
auta se neboj, sice to je levná audi ale je dobrá, neni tam moc věcí co by tě mohlo nachytat krom již řečený nápravy ..... co tý se týče určitě nekupuj takový ty všelijaký polský sady ramen za 6tis sadu ale zaplat si kvalitní neb ty sou schopný vydržet i 100tis nájezdu když nebudeš prasit a budeš to šetřit ..... ty polský můžeš po pár tis vyhodit znova :)
motor je stará klasika, nejede ani špatně, moc nežere a je spolehlivej resp. dle mě asi nejlepší motor co můžeš v A4 potkat ..... :)
4kolu jak psal knightey, žádný křupání resp. žádnej hluk , nenech si nakecat "to sou gumy" ......
o 10.08.2009, 23:28 | Arnie_one
DIky za rady, audi sem nikdy nesedlal, tak v tom plavu, nevim poradne na co kouknout.

Jo motor ma rozvod retezem nebo remenem
o 11.08.2009, 09:41 | Knightey-
Tak hlavne jsi vem sebou Vag ci nekoho kdo ho ma. A napichni to a koukni jestli to nema nejake chyby.
Jinak to ma rozvodak a interval 120tis km ne-li vice. Z hlavy nepamatuju uz tu tabulku. Ale staci juknout na ten AK.
o 11.08.2009, 09:46 | Nismo.Power
je to koncern takže proč dávat řetěz co vydrží všechno vid ? :)) tudíž řemen.... měnil bych ho po koupi i po 100tis i kdyby tam bylo napsáno měnit po 160ti a nebo že byl zrovna vyměněnej :) ušetříš si tak velký problémy :)
o 11.08.2009, 12:57 | slama
Facelift byl v roce 99...čirá optika, mlhovky v nárazníku, jiný středový panel a tunel....+ další drobnosti
o 11.08.2009, 15:45 | assassin
pri jizde s velkym rejdem dokola by se asi taky mohl ozvat nacatej mezinapravovej diff ne?
o 11.08.2009, 21:20 | Arnie_one
Jo toto jsem se docet na audiklubu
o 15.08.2009, 11:13 | El_Vita
tak jak jsi dopadl?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3104 sekund.