
Navštíveno 2244x


11.08.2009, 21:29 |
RepaO Úlovek v Ostravě :-)
zajímalo by mě zda to je jen nálepka a nebo to je pod kapotou?

I v tomhle byly 6ti litrový 12ti hrnky.
Pokud čtu dobře je to SL 600 takže by to měla byt V12

11.08.2009, 21:35 |
RepaO tak to je teda masakr na to jaká to je malá placka se to musí pekelně hýbat!!
Myslim, že to má snad necelejch 400koní a omezovač samozřejmě na 250ti :-)

11.08.2009, 21:41 |
RepaO řídil to tu někdo??jak se to chová?
rozhodně to víc žere než jede :)

11.08.2009, 21:45 |
RepaO rozhodně to ale vypadá mezi normal autama na cestě zajímavě placka na takových salámech,no a samozřejmě za volantem šedivý pán :-)
to rozhodně je mazec pohled :)
samej lepsi prispevek dneska :-)
jinak ro r129 delal brabus 7.3 V12 580koni
normál co by se nedávalo, každpádně opravdu tenhle motor žere víc než jede a že na svoje koně fakt moc nejede a v dnešní době jich už moc nefunguje jak maj aneb sehnat s funkčnim motorem je docela problém :)
nejlevnější auto se 400hp co můžeš dneska koupit vyhrává na plný čáře stará S600 medvěd který nechtěj dokonce už ani němci a to už je co říct .....seženeš je vpodstatě za pár korun aneb kolem 50k na naše bez problému ale jak to koupíš tak sis naběh a připrav si dalších 50 každej měsíc provozu :D
kral : jj.... SL 73 AMG.....taky sem jednou čuměl co se to dělalo :) jedna je tady kousek za mnou ve zdibech na prodej a chce za ní 70k E :)))))
BTW to co je tu na fotce je nějaký votuzený ne ...resp. dost hnus..... origo kola to rozhodně nejsou :) ani ten vejfuk
... nějaká SL280 v tuningu.... pičo
Zajímavý je, že všechny německý dvanáctiválce stojí za vyližprdel a osmiválce jsou nesmrtelný. Může to někdo objasnit?
ty V12 sou hrozně složitý...... hrozně těžká a dementní klika, na V12 musíš mít fakt výborně řešený uložení a jakákoliv byť sebemenší následná výchylka či jedno špatný namazání a už ti jde bručet spodek, kdyby měly bezvadně vyřešený uložení kliky tak se to nestane...... zapalování toho taky neni silná stránka a tak 12ti válce od BMW tak od MB často běhaj tak způlky či vynechávaj ač normální člověk si toho moc nevšimne neb ten škub neni tak velkej, a pak jen hurá propálený písty je tam hodně periférií který ten motor brzděj celkově , můžeš tam mít víc olejovejch pump který jedou na vysokym tlaku aby stihly zásobovat všech 12vložek..... zě 400koní na klice máš rázem 300 a na kola se ti už ani tolik nedostane neb automatky a berou kolem 25% , manuály kolem 10% na ztrátách ....celkově ty V12 zvlášť od němců jsou moc složitý tudíž jedna chyba a jde celej ...... další věc že je tam hodně tepla, musí se hrozně chladit a ač sou hlavy šroubovaný sebelíp tak menšímu zkrutu se nevyhneš a časem to těsnění prostě taky povolí.....
na V8 toho prostě neni tolik co zkazit, klika je relativne vpohodě neb neni o tolik delší než na klasice R4 ....v americe na to přišli už dávno že víc jak 8 je naprosto nesmyslná věc pokud od toho auta nechceš opravdu něco nadstandardního, z V12 a V16 už upustily někdy ve 40tejch letech a od tý doby jich vzniklo jen minimum....
celkově dost lidí co jsem kdy viděl že by měly neco staršího s 600 motorem apod. tak měly jedno celý auto na díly neb i elektrika v S600 starý je fakt peklo :)
nehledim na to že 12ti válec bud nejede skroo o nic líp nebo jede stejně jako osmivál.... V12 je hrozně těžká..... jediná výhoda je klidnější chod pokud teda pracuje jak má :)
Zajímavé je, že p. Pagani si pro Zondu vybral právě V12 od Mercedesu (respektive AMG aby mě někde nechytal za slovo) právě kvůli jeho ideální spolehlivosti, výkonu a "nulové" údržbě...
Seberete už někdo tomu Nismovi klávesnici, nemůžu se na to dívat :-D

12.08.2009, 11:42 |
Lefi Soused teď chvilku jezdil v tomto,také zajímavej počin.(nesmyslně drahej)


12.08.2009, 11:42 |
Lefi

12.08.2009, 11:43 |
Lefi
Tuner : prosimtě kdo se tady bavil o novejch V12 .... koukni se co je na obrázku, to je proste mrdka a to docela známá..... nový V12 už sou kompletně jiná vesnice nezbyl tam jedinej šroubek stejnej ale i tak ten motor je drahej , proti MB osmiválcům opět méně spolehlivej a jeho výkon neni ohromující tudíž i 55amg ti pojede líp, když chceš ale reprezentovat tak samo šáhneš po variantě s V12 neb je dražší a tim seš na golfu větší masér....
v zondě ti pojede a nulovou udržbu nemá a když jo tak je to proto že ty auta najedou za svuj život ani 10tis a už v tomhle nájezdu sou xkrát v servisech na opravdu detailních prohlídkách :)
aby ti to nebylo líto tak docela povedenej motor je 65AMG ale je tak drahej že člověk co má rozum a nemusí mít prostě to nejdražší si radši veme osmiválec 63AMG neb ten je hodně spolehlivej, stejně tak proč kupovat 600 když 500 je lepší motor a jede skoro stejně vid :) proč teda SLR má osmiválec když mohlo mít ten tvuj jak řikáš ideálně spolehlivej V12 :)
bejt tebou zůstanu u škodovek ;-)
Nismo: Koukám větší znalec než takový konstruktér jakým Pagani je... Nechceš mu jít radit jak to má dělat? Zrovna tohle mě totiž utkvělo v paměti z jeho rozhovoru proč zvolil tenhle motor. A že by Zonda ujela tak málo se mě nezdá, když z Itálie jezdí po ose do Goodwoodu což není zrova vejlet 5km od domova.
čekal jsem že nenepíšeš nic objektivního jen se budeš vykrucovat :) ..... koukni se na všemožný supersporty, sou určitý typy který můžou mít najeto přes 100 ale to bejvaj šmucky ala F360 apod. jednoduchý auta, tyhle vrcholový prodává lidi (když je prodávaj) tak s klidně najetejma 2tis, 5tis apod.... GT90 apod stačí opravdu jen podívat, i tak tyhle supersporty maj často kontroly (samo placený né záruční ale to tě nesere když máš na to auto máš na prohlídky) .....
podívej se třeba na F430 a řekni mi jak zhodnotíš jeho spolehlivost tim že bude mít najeto třeba 20tis a je po 4tejch brzdách, jednich tlumičích, ruznejch čepech co ti při prohlídce prostě vyměněj neb to je potřeba :)
dal jsem teda vyhledat F430 a šel jsem postupně z minimálníma km sestupně a dopadlo to takhle
celkem nalezeno 575
do 100k : 0
90 : 0
80 : 0
70 : 0
60 : 2
50 : 5
40 : 12
30 : 5
20 : 24
10 : 195
5 : 308
se sběratelskejma kouskama což rozhodně F430 neni myslim tim GT90 , Zondy , CCX apod se prostě nejezdí a mívaj najeto max 10tis za svuj život.... 430tek je na světe hafo proto sou i tací co s tim budou schopný najet 100k ovšem musej mít další melouny na udržbu konktérně třeba brzdy který sou kurevsky drahý a vydržej tam chvilku a to ještě nemluvim o keramice :)

12.08.2009, 14:34 |
koren "v americe na to přišli už dávno" tak tahle hlaska, ta se vyplati nechat pozlatit a zaramovat:-D
koren : důvod ? V8 tam je cirka ve všem :)o V12 ani V16 tam skoro nezakopneš :) maximum tam najdeš pár V10 aka SRT10 apod motory :) V4 nemusej takže když už tak aspon V6 nebo R6 :)
cca tady to začlo a chvilku an to to taky skončilo, teď už bys našel V16 asi jen v konceptu sixteen
"
1930
Cadillac uvedl jako první na světě motor V16 v osobním automobilu. Motor měl hydraulicky nastavované ventily, dva karburátory, dvojitý výfuk a maximální výkon 160 koní. Zdvihový objem motoru byl 7,4 l. Od tohoto motoru byl odvozen motor V12, který byl uveden později. Ze zdvihového objemu 6,0 l produkoval 135 koní. Cadillac se stal jedinou automobilkou, která nabízela vozidla vybavená celou škálou motorů V8, V12 a V16
"

12.08.2009, 22:03 |
Kesam A už jsou zase v sobě :-)
jasan že má, dvě osmičky v jednom a na to nesmyslně 4turba aby jim to jelo, asi se vzhlédli u starodávnýho GT90 a řekli si když oni tak my taky :)
cadillac taky má už pár V16tek vyrobenejch, atmosforickejch a silnějších než veyron akorát stejně jak u veyrona stále je tu otázka zdali to někdy vyjede jako maloseriovy auto aspon :) co vim tak sou snad 3kusy zatim a mluví se o roku 2010 že by to mohlo jít do prodeje ale to je ve hvězdách, kdybych na to měl tak po tom skočim hned, přece jen to má kombinovanou spotřebu 11,2L proti veyronu kterej 40+ :)
no nic jen sem chtěl říct že v dnešní době převažujou (když už "víceválcový" ) tak rozhodně 6 a 8 ... 10/12 málokdy a 16 jak jsme řikaly už :)
samozřejmě nadčasovej tříválec do V vyrobenej ve spolupráci NASA/ŠKODA je kapitola sama o sobě ;-))

12.08.2009, 22:24 |
vypuk AMERIKA AMERIKA AMERIKA.... tak se tam už sakra přestěhuj a lez na stránky končící .com... ehm, trošku mi ujely nervy, ale v každém příspěvku tu vidím jak tlačíš všem do hlavy co má cadillac, co má lexus, co má tamto, a támhleto,... někdo napíše jiného výrobce a ty hned AMÉÉÉÉRIKÁÁÁÁ(sem si vzpoměl na Rammstein - Amerika ;) ).
Vím, že nemám moc co kecat, ale taky se chcu k tomuhle vyjádřit. Ano, může se tu vyjádřit každý k čemukoliv a jakkoliv, neberu ti svobodu slova, ale "vocamcaď pocamcaď" ;)) Díky Nismo.
Jestli na mě pošleš z ameriky atomovku, tak dík, nebudu muset splácet dluhy.
tak narazilo se na V16 tak co bys dělal když těch aut s V16 je pět a půl :) zminovat tady auto union nebo jedno maserati nemá smysl neb ani jedno nebylo normální auto :) je teda pravda že musim uznat že u cadillacu jeho prezident nějak před rokem taky žvanil něco o V12 do superluxusního sedanu ale doufám že z toho sejde a dá tam nakonec radši pořádnej přeplnovanej osmiválec kupř. ze ZR1 :)
vzdyt nismo chodi na www.autohificlub.com :-)
kokej
[ Link ]

13.08.2009, 10:33 |
vypuk kral007: Sakra vy mě dycky setřete :))))))) Ale to sem fakt nevěděl, že mají i přesměrování z .com :) No to se podívejme, to se podívejme... :)

13.08.2009, 10:47 |
vypuk U tohoto by se nabízely otázky dvě:
1. Dělala se V12?
2. A je už M7?
Na netu jsem vyčetl, že se připravuje nebo tak něco, ale o V12 sem toho moc nenašel, mno našel, ale jenom dohady o tom, co v těchto autech má být. ;)
Nismo.Power - Tohle bys už bral? ;)


13.08.2009, 10:50 |
vypuk Foceno tak tři týdny zpátky u Rallu v Místku. Omlouvám se za odrazy mé "maličkosti".

13.08.2009, 11:01 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-13 11:02:24
Ty wole, Cadilac má V16, výkonější než Veyron a přitom jezdí za 11,2l, zatímco Veyron se pod 40+ nedostane...
No to je prostě masakr :-D
kral : dobře :)))))
vypuk : to je typická česká demence, polovina majitelů BMW si myslí že sou těžký fraježi když si jejich vůz olepěj až po střechu znáčkama M ...... pak se to tady hemží samejma M316 apod :)))
M7 neni ...... a když bude tak to bude ten facelift a bude mít V8 ...... tyhle 7my nad e38 sou naprosto nechutný a ani nová sedma mě teda nějak neohromilajen zvenku je přijatelnější a vevnitř odporná.....
prostě nechápu proč BMW nemohlo pokračovat stylem E39 a E38 jen to prostě nějak oživit jako to dělaj ostatní a hlavně facelift interiéru konktérně nějak oživit budíky který maj pořád stejný....... to co předváděj ted je hrozný a bohůžel už i kvalitou
Tuner : jj, smutný že to je realita vid :)
V16 obsah 13,6litru , výkon 1013hp krouták 1355 ...... spotřeba v kombinovanym režimu abych nekecal tak je 22MPG a ted si nejsem jistej zdali to je 11,2 nebo 10,2 na sto na naše jednotky...... dosahuje toho tim že funguje 16/8/4 ;-)

13.08.2009, 11:15 |
vypuk Nismo.Power - Musím s tebou nesouhlasit, ale to je otázka vkusu, jel si v těch nových BMW? Nemyslím "social version", ale ve fakt plných palbách? Hm? Vypadá to dobře, funguje to, všecko je po ruce, aspoň já z toho měl takový pocit ;) Ale stále jezdím Škodárnou :))
NP: to měřili z kopce a ještě na 4 válce. Taková větší škodovka ten motor :-)

13.08.2009, 11:30 |
Vencaf | Upraveno: 2009-08-13 11:30:28
já nedávno viděl M 324td :-D a když o zom tak přemejšlím,tak v řadách E30,E36 a E34 je docela těžký najít auto který není "M" zvlášť v naftě je skoro každý olepený Mkama jako prase :D

13.08.2009, 11:32 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-13 11:34:37
vypuk : hehe, bohůžel jel :))) novou sedmu v plný , starší sedmu ve skoro plný 4,5i ,645i plná, novou pětku mpaket 3.0i, novou pětku polovýbava 2.5nafta, trojku polovýbava, trojku 335d..... jediný co tak asi 1er sem teda neřidil ale to neni ani auto ani bmw :)
e36 : super auto na svojí dobu, dobrý auto dneska
e43 : poslední trojkovej bawor co za něco stojí, novej příchází v úvahu pouze 335i coupé
e39 : super auto, v porovnání s novou pětkou jak kvalitou tak jízdou mnohem lepší
e38 : mám rád ale musí to bejt v dobrym stavu aby byla spolehlivá jinak super design.... proti těm odpornejm novějšim puchejřum na silnici, aneb kup novou sedmu za 2mega a za pár let jí nemůžeš prodat za 300-400
nejvíc mě opravdu zarazila nová pětka , měla najeto 60-70 a hlučný vevnitř , vrzající interiér, divný řízení.....prostě proti e39 s najetejma 200 to vypadalo jako kus šrotu....
nová sedma když pominu že se mi to nějak nelíbí, interiér nebudu komentovat tak podvozkově předčila všechny BMW zatim takže má nádherný reakce od volantu díky zadní natáčecí nápravě..... má to minimální náklon do zatáček a hrozně příjemně se s tim zatáčí, ale kazí to fakt že když s tim člověk chce jet rychlejc tak to vůbec nesedí na silnici ve výsledku což sem teda moc nechápal.....
jinak samo ano, je to otázka vkusu ale i dost co znám zarytejch baworistů tak ty nový pro ně nepřicházej v úvahu :)
M7 je picovina, ale V12 to klidne muze bejt (oznaceni 760)
vlastah : jj určitě, 760 olepená :)

13.08.2009, 11:37 |
vypuk Ale je to taky otázka zvyku, jestli si byly BMW do určité doby víceméně podobné a teď ti příjde nějaká "inovace" tak je samozřejmé, aby se to někomu hnusilo a někoho to zase třeba nadchne. Hold Nová Doba :)
Nová doba ! Host vyhazuje vrchního..... :))))))
jao určo sou určitý tábory....jedněm se to líbí, jedněm to je jedno a jen v tom jezděj a dalším se to hnusí..... mě osobně na tom vadí nejvíc poměrně bídná kvalita jakou e46 a e39 nezná.....
to jsou az tak levny? ... pominu RHD
[ Link ]
Podle mě BMW nastoupilo blbý trend. Místo uhlazené elegance namrskali na auto plno tvarů, který jsou z jednoho pohledu docela zajímavý ale z dalšího pohledu už úplně odporný. A ty palubky mě taky fakt neberou.
Lukaash : nevim zdali bohůžel nebo bohudík.....
Tuner#2 : nějak dlouho si tu nebyl, to sis snad potom "Ty wole, Cadilac....." ty údaje někde ověřil a došly ti slova ?:)
ale máš pravdu, kecal jsem , má totiž 20MPG takže bych mu fandil moc , tudíž tentokrát si vyhrál neb ten motor dlabe neskutečnou raketu 11,8L :)
To ze udela 20mil na galon nelze pausalizovat, to si nebudem nalhavat. Je to pekny cislo, dosazitelny diky vypinani valcu. To by sedelo na ty pracujici 4. valce o objemu 3.45 a jizde pana klobouka.
Rozhodne to neni "normalni" bezna spotreba. Ale to auto zrejme zustane jen jako prototyp, takze se skutecnou spotrebu nikdy nedozvime.
nemusíte nikdo souhlasit, ale stejne bude McLaren F1 nejlepsi silnicni auto... a neco mi napovida, ze tam ma ten TEZKEJ a NEEFEKTIVNI V12 by BMW s mernym vykonem pres 100PS na litr v roce 91 :-)
Nismo, udelej si dalsi z domacich ukolu a nastuduj si neco malo o konstrukci motoru a treba te zminovane klice, pak pochopis, ze R6 je best, V12 je jeste vic best a V8 neni vlastne zadna velka vyhra (coz byl jeden ze spornych bodu pri prechodu z V10 na V8 v F1)
Nismo: Ale byl jsem tady, jen už nemám chuť komentovat všechny Tvoje nesmysli a výplody chorého mozku...
Jinak naprostý souhlas s tappajou a navíc nevím kde jsi vzal u Bugatti 40+, když kombinovaná spotřeba je 24,1L/100km viz.
[ Link ] Rozdíl mezi mnou a Tebou je ten, že já google téměř vůbec nepoužívám a na myšlení mám to co mě vyrostlo na krku, zatímco Ty by ses bez netu a berličky v podobě toho co vyhledáš a čím mě "setřeš" neobešel... Bohužel to většinou nemá ani hlavu ani patu.
tapaja : nenalhávám ale ten motor to prostě za běžný jízdy umí , stojim na zemi a je mi jasný že při plnym výkonu to pak pude klidně na 2MPG ale prostě pořád bude chopnej jet za těch 12 zatimco ať čteš kde čteš veyronu tak někde řikaj 40 a dál, někdo psal 80 ...... asi to bude tim že kdo ho má tak je v nějakym luxus městě a prdelí se po městě no tak pak se nedivim že místo deklarovanejch 40 se cukánim v zácpě a sem tam zrychlenim dostane na těch 60 :)
cerin : nejlepsi silnicni auto , no mám ho velice rád.... ale je to jen hrubej závodák ve kterym neslyšíš vlastního slova když nepoužiješ interkom kterej tam je :)) a zase jsme u toho kterej z F1 má najeto přes 10tis ? :) .......
tvrdit kterej je best to nevim, to ti pak na htp foru napisou že R3 je best a V6 (2xhtp) totál best :)
tuner : mno jo, urážet urážet urážet ...... už ti zbejvaj jen kecy z hladu že používám google, to už je dost smutný :) hlavu ani patu nemaj informace od tebe pokud se nejedná o škodovku takže bejt tebou zůstanu u toho svýho takže škodaforum, já si o víkendu zase budu dál pečovat o zrepáslou R6 (best motor) kterou sem si sám udělal bez googlu....aby mi hezky fungovala neb tam to aspon má nejakej smysl proti jinejm motorum aka favorit a spol :)
ty prostě nemůžeš jen přenýst přes srdce že když já se přidám do nějaký diskuze tak tam sice napíšu všechno co je pravda ale tak jak mi huba narostla, nebo pustim nějakej muj názor kterej ti necpu ale ty se do mě hned opřeš ale pokaždý bez jedinýho kloudnýho faktu k tématu (většinou o autech vid) škoda že mě neznáš, nebo až poznáš a pokecáme o něčem bez googlu :) myslim že si pokecáme ve stylu ty víš skoro všechno o škodovkách, já skoro všechno o japoncích neb ameriku zatim objevuju :)
tapaja : a aby jsme se tu nehádali tak jen tě doplnim že jeden sixteen jezdí v americe, postavila ho banda nadšenců a cadillac jim poskytnul motor a vzrorový auto podle kterýho udělali přesnou kopii , kdesi na cadillac foru bys o tom našel dalekosáhlou diskuzi kde se připojily i stavitelé a spotřeba tam byla taky probrána a světe div se byla opravdu malá :) ....zbylý dva jsou v GM muzeu a jezděj po expozicích

13.08.2009, 23:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-13 23:04:49
Nismo: LOL tak ze 40 už je najednou 60 - 80 a přitom jsem dal Tebou požadovaný fakt a údaj kolik má Veyron udávanou kombinovanou spotřebu.
To že třeba M5tka má kombinovanou 14,6L/100km a soused se mě tuhle chlubil, že se s opravdu lehkou nohou dostal na 10,5L je sice hezké, ale když tuhle pospíchal do Prahy, tak byl na 35L jak vyšitých.
Takže ano, určitě se s Veyronem dá jezdit za 60 - 80L (koneckonců už u Diabla při max. speed naměřili tehdy 1L/1km, takže 100/100) ale není to kombinovaná spotřeba, která má jasně daná pravidla včetně dodržování rychlostních limitů.
Z toho plyne, že když pojedu s tím Cadilacem tak abych stačil Veyronu co v tu chvíli jede za 60L/100, tak ten Cadilac na tom bude hodně podobně...
Mě je 30 pryč o auta se zajímám od útlého dětství a to překvapivě nejen o škodovky, ale to co tady předvádíš - to mě fakt zůstává rozum stát.
tak si pročti fora a najdeš i od majitelů jejich kombinovanou spotřebu která se rozhodně 24 nepřibližuje ani trochu :) ale jak řikám to auto si lidi nekupujou aby jezdily pomalu vid takže 40-60-80 ani v kombinaci pro to nebude problém přeci jen 4x turbo dělá svoje a válce si odpojit neumí :)
no vidíš já mám taky kombinovanou 14,6 a lehkou nohou jsem dal 8,9 ale přes 20 se nedostanu vpodstatě nikdy :)
ale jo asi to uzavřem neb vlastně ty si starší = lepší nebo aspon se mi to snažíš naznačit neb ti docházej slova..... stejně tak teda já napíšu že to co tady předvádíš ty tak zůstává rozum stát a jsme si kvit.... je mi jasný že mi an to odepíšeš že rozum nemám nebo tak něco :)
Nismo: Nikde nepíšu že jsem lepší, ale baví mě jak se mě tady snažíš "školit" jak nějakého malého kluka.
Jinak ještě ohledně toho pečování o víkendu o R6 - to je ten motor co má nový písty s kroužkama na starý vyběhaný válce? :-D
tak se nám to tu pěkně zvedá ty objemy...táákže za 11 na 100 jezdí jak jsem si všiml:
1,2HTP
OI RS
330i (při podlaze)
V16 13,6l od kadylaku kombinovaně
..pome pome :-))
crestik: A to v minulosti tady byla Fabie 1,4 16V 74kW která jezdila za 20L s lehkou nohou :-D
ale jsem rád, že to alespoň někdo vidí stejně jako já :-)
tuner : vyběhaný válce...... njn, asi to znáš dobře ze škodovek vid :) to víš kvalitní japonskej motor no, ovalita vpodstatě nulová tak mi řekni proč bych nemoh dávat nový písty a kroužky když ty starý kroužky už nejsou co bejvali ? :)
fabii nepřekrucuj , řikal sem že to bylo těžkou nohou a nebyl si u toho tak nekomentuj :) za 14 tě s ní po praze protáhnu bez mrknutí oka, s oktávkou 2.0i tě protáhnu vklidu za víc a to se povlečem neb to stejně nejede..... sem rád že tu jsou i lidi který z vlastní zkušenosti napíšou že japoneskej motor s většim výkonem žere mín :)
a aby tě to potěšilo tak s klasikou 1,4mpi to nedokážu ani kdybych se rozkrájel tu spotřebu, opravdu to jde jen s tim 16V .... kdo měl či v tom jel tak rád potvrdí že když se mu šlápne tak to tam prostě teče nehorázně :)

14.08.2009, 00:04 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-14 00:07:19
Nismo: Čoveče neznám, na spodek nemám šáhnuto, teda krom úpravy kliky pro jiné ložisko na mrkev. Je pravda, že jako základ na úpravu šel skoro nový motor. Nic to nemění na tom, že pokud bych měnil písty a kroužky to měli jak říkáš za sebou, tak měním i vložky což nevím zda u toho konkrétního japonce vůbec jde, zda nejsou součástí bloku. Jinak pokud Tě něco říká honování a viděl jsi někdy zdravou vložku a ježděnou se špatným kroužkem, tak asi víš, proč se to mění :-)
Fabii nepřekrucuju, to bylo jen takové přátelské rýpnutí, ale nemohl jsem si pomoct.
kdepak vložky ee :) na honování nebyl čas ani peníze ale nic to nemění na tom že komprese je naprosto vpořádku :)
Nismo: Na chvíli... a věř, že vím o čem mluvím a to nebyla Škodovka aby ses zas nechytil.
kdepak ..... ono jako bejt sehntelnej celej blok na ten motor tak do toho jdu, v tom máš s tou eškou výhodu že ho seženeš za pár kaček to já ne a když jo tak stav bude na prd , vložky škráblý a spodek zkroucenej :) .....
supra má najeto 5k km už a je to ok a bude to ok to mi věř , samo že ti neberu to že když někde vyměníš kroužky že tomu můžeš uškodit ještě víc ale zpravidla tomu tak neni a přestane to žrát olej a zlepší se komprese...... ale prostě sou samo případy že to uděláš a motor ani nedrží volnoběh neb nemá kompresi :) už sem viděl hafo postavenejch motorů s kovanejma pístama třebas a vložky se nedělali, pouze ovalita pro sichr a motory sou nesmrtelný a když jo, tak se vždycky chytěj na klice neb já se pohybuju hlavně okolo motorů který na to docela trpěj :D
Nismo: Já nemusím kupovat blok, mě stačí vyměnit vložky v tom mám tu výhodu :-) Nevýhoda je, že se musí přesně usadit, hlídat dosedací plochu a přesně dodržet přesahy. Ale jinak souhlas, může se to povést a pár desítek tkm to najede bez ztráty tlaků ve válcích, ale taky znám pár aut, kdy po sestavení tlaky byli super jak u nového, najel 10tkm a tlaky byli zas jak předtím na staré písty a kroužky - vyhozené peníze.
tak jasný, kdybych tam měl vložky tak je tam rozhodně dám nový .... ale ono když máš vnitřek ve stavu jako je novej tak co bych tam nedal novej píst a kroužek..... s timhle u supry problémy mít nebudeš , to najede né desítky klidně i stovky problém tam budeš mít vždycky na šále , většinou mezi 5-6, ....a následně jak klouzne šála tak ti do jako novýho válce může její zbytek udělat náááádhernou rejhu a pak má člověk peška :)
ale třeba minulej víkend jsem skládal taky motor, jen sociální 4válec ;-) ..... a ten má vložky a je to nissan.... vložky sou ok a nový písty v nich taky už maj něco najeto..... ani bys to neřek ale ten motor skládám vpodstatě tady pro jednoho docela známýho člena :) řešilo se tam pár problému to ano ale jinak motor jako takovej jsem měl v celku tak za 2hodky práce neb je fakt docela jednoduchej :)

14.08.2009, 11:55 |
Syrup ty voe Nismo, ja bych chtel mit taky takovyho casu abych sem mohl psat tuny a tuny textu o hovne kazdej den .... :D
Mel ses lip ucit :o)))))))))))
už si někdy viděl ajťáka pracovat ? :))))
No určitě někdo pojede Veyronem do chorvatska aby řešil spotřebu.
Jasný, s rakví na střeše :o)
ne s koulí a obytnákem :)