
Navštíveno 638x


12.08.2009, 14:54 |
fredy hlavně mě teda zatazil ten druhej stroj :)
[ Link ]
tak to je good má to i naleštěný:D
zajimavy
kazdopadne nevim co cekali, kdyz na auto hodi 10 tun :-)

12.08.2009, 15:40 |
bastr Dukladně umyto
Tak do tehle mycky nejedu :o)))
pojistovna urco proplatila,slo preci o lokalni bourku:oD

12.08.2009, 15:56 |
fredy to nebylo 10 tun ale 38-43 tun vody :)
Fredy: Já bych zůstal u těch 10ti :)
škodvkář > Jasně, za to ten tvůj rapid by to vydržel.

12.08.2009, 16:18 |
fredy Dudelina: Provozní hmotnost tohoto kolosu dosahuje 800 t a nabízí kapacity lžíce od 38 do 43 m3 při měrné hmotnosti materiálu 1,8 t/m3 Tato nová vlajková loď ve výrobním programu důlních strojů Liebherr dociluje naložení 75 t materiálu během jednoho nakládacího cyklu v obou provedeních, jak s podkopovou tak nakládací lopatou.
Do rypadla se dodávají dvě varianty motorů – buď dva motory Cummins QSK 60 každý o výkonu 1492 kW / 2000 PS nebo dva motory MTU 12V4000 o výkonu 1425 kW / 1910 PS.
Dosahové křivky a šířka lžíce byla zachována jako u předchozího největšího modelu rypadla R 996, nové rypadlo R 9800 však nabízí ve variantě s podkopovou lžící vylamovací sílu 1840 kN a rypnou sílu 1750 kN. V provedení s nakládací lžící dosahuje stroj v úrovni terénu tlačnou sílu 2980 kN a vylamovací sílu 2350 kN. Tyto hodnoty garantují vynikající výkony i při nejtěžších podmínkách těžby.
První kusy této nové vlajkové lodi jsou nyní v poslední fázi testování ve výrobním závodě Colmar a první stroj bude brzy nasazen v provozu v dolu v Austrálii.

12.08.2009, 16:26 |
swep takovy supec by nedalo zadne auto, ten bagr je extremni
nechtěl bych v tom sedět... :-)
pecka :)))
hlavně jak na konči řiká že vtohle bylo 10kubíků zatimco například viktoriiny vodopády maj 100kubíků :) to je ponaučení nejít se dolu pod ně koupat :))