Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Fabie vs Landrover

 o Navštíveno 1059x o
o 13.08.2009, 11:19 | Kacko
[ Link ]

Smutne, nicmene to ze ridici LR prezili bez zraneni o necem svedci.
Vyvstava otazka, co by se stalo kdyby to byli dve fabie - prezili by vsichni, zemreli by vsichni? Chapejte kam mirim - clovek si poridi LR kvuli bezpecnosti, ale pri pripadne srazce protijedouci auto totalne sesrotuje..


o 13.08.2009, 11:37 | cupra.165
Neni to ovsem vzdy pravidlem..videl sem testy a vetsina techto radobytanku a velkych mpv dopadla hure nez ten osobni automobil..zalezi na jake misto se ty auta trefi a taky samozrejme rozhoduje hmotnost
o 13.08.2009, 11:48 | Rudi
Tyve nechceš snad obviňovat ještě řidiče protijedoucího z toho, že si koupil pořádný auto a nestalo se mu tak nic. Ten chudák za to ani navíc nemůže a může si jen děkovat, že si koupil takovýdle auto. Vem si teď těch dalších problémů, co mu kvůli tomule vznikli - auto možná odpis, min. na opravu, což bude trvat skoro měsíc než to bude hotový, lítání po pojišťovnách a pokud auto denně potřebuje, tak musí hnedka narychlo shánět jiný.
Pokud by jel taky fábií, tak by z toho byli min. 2 další těžce zraněný, možná i 2 mrtvý.
o 13.08.2009, 11:48 | Tuner#2
A jé to zas bude voda na mlým Nismovi...

Začlo to nebezpečnou 120ckou, přes Fávo a teď to bude tvrdit i o Fábii. NJ všichni musíme jezdit v Cadilacu, ale jen aby jsme pak všicni nedopadli takto:

[ Link ]
o 13.08.2009, 11:50 | Tuner#2
Tak mě napadá, pojďme všichni jezdit kamiónama (třeba jen koníkem), přece v tom se Tě nic nestane, osobák zahučí pod Tebe a jede to max. 100km/h.

Ach jo to bude zas diskuze...
o 13.08.2009, 11:51 | ddawe
ale to neni jen o tom že to byl LR a fabie, stači aby se srazili dvě absolutně stejný auta, a jedno z nich bylo vyrazně snížený, a výsledek bude takovej že vyšši auto zborti to druhý.
o 13.08.2009, 11:52 | luda551
Jsem zvedav na nisma:D
jinak není se cemu divit plechy fobie jsoujak papir a LR je kus železa
o 13.08.2009, 11:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-13 11:59:09
Než tady budete kydat nesmysly, tak se podívejte na tohle: [ Link ]

a auta stejné kategorie. Myslím si, že Fabie obstála slušně. Samozřejmě proti 2t autu a nebo 20t kamionu nemá šanci, ale tam už začí platit to co jsem napsal výše...
o 13.08.2009, 12:03 | Nismo.Power
tuner : no když budem všichni jezdit kamionama tak k čemu ti to bude když se čelně pak potkaj dva kamiony stejně to nepřežiješ :)
viz téma tak normální běžná bouračka...... v tomhle případě by se to dalo čekat že to takhle nějak dopadne ale třeba takovej H2 hummer vs. osobák tak hummer dopadne vklidu hůř než osobák neb je jak máslo :)

tuner : viz ten článek co jsi dal tak to je totální hovadina, to co tam popisujou je případ smartu , velý těžký auto neni o tom že se nerozbije zatimco protivník bude mít motor v kufru, je to o tom že tam máš obrovskou deformační zónu která pohltí maximum energie + máš výhodu ve váze tudíž se k tobe nedostane tolik jako k lehčímu protivníkovi ...... prostě chápej to tak že když to přeženeš s luxusní limuzínou tak jí sice celou zrušíš ale ty deformační zóny a váha ti zachranujou život zatimco u lehkejch aut s krátkou kapotou máš šanci velkou na potrhaný vnitřní orgány
o 13.08.2009, 12:05 | Kacko
Nikoho neobvinuju, samozrejme je logicke, ze prezit chce kazdy a smrt jineho pri srazce je az za tim nasim zivotem.
Diskuse to bude doufam zajimava;-)
o 13.08.2009, 12:06 | Nismo.Power
[ Link ]

roztrhaný vnitřní orgány
[ Link ]

[ Link ]
o 13.08.2009, 12:08 | jerzy05
Tuner2: tak to uz je moc co tady perlis :))))
o 13.08.2009, 12:13 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-13 12:16:42
jerzy05: A kde jsem napsal něco co není pravda? Konkrétně.

Nismo: Kamión byl jen obrazný příklad... Ty se rád chytáš maličkostí, ale podstata mé myšlenky Tě vždy nějak unikne.
o 13.08.2009, 12:15 | jerzy05
no ne, ja to spis myslel tak, jak porad obhajujes tu skodovku, jako by to bylo nejlepsi a nejnebezpecnejsi auto, tim nemyslim jen tenhle prizpevek, to mi proste prijde k smichu.....
o 13.08.2009, 12:17 | party_boy
Tak koukám, že po fáčku tu budeme mít další žhavej topic :-D Že vás to baví.
o 13.08.2009, 12:18 | Nismo.Power
Tuner : konkrétně kde to neni pravda je zde

"Začlo to nebezpečnou 120ckou, přes Fávo "

fábka je relativně bezpečná, v něčem srovnatelná s konkurencí, pár z konkurence horší.....
o 13.08.2009, 12:19 | Tuner#2
jerzy05: Tady ale vůbec nejde o Škodovku. Fabie rozhodně není auto, které patří mezi mé vysněné vozy, to ani zdaleka, jen jsem chtěl ukázat, že Fabie je zcela v normálu v porovnání s ostaníma autama. Vezmi auto stejné kategorie a porovnávej. Když smete toho Rovera kamión, tak taky budete psát, že má plechy z papíru? Asi ne, tak kde to jsme?
o 13.08.2009, 12:23 | Miky_CZ
tady mate fotky z te nehody:
[ Link ]
o 13.08.2009, 12:24 | Miky_CZ
a tady pro zaijmavost LR Defender vs octavia
[ Link ]
o 13.08.2009, 12:32 | ddawe
ja se nedivím že posádka fabie nepřežila když je trefil na komoru...
o 13.08.2009, 12:34 | Miky_CZ
a tady pro zaijmavost LR Defender vs octavia
[ Link ]
o 13.08.2009, 13:21 | mrazik
Vzdycky zalezi kam se ty dve auta trefi. Rany do boku jsou nejhorsi u vsech aut. Ta deformacni zona je proste mala.
o 13.08.2009, 13:39 | Kapka (M)
tatka ma stareho Patrola..jeste toho bytelneho hranateho..a trefil ho v krizovatce kluk s malou starou Corsou...tatka to dostal na prostredni sloupek..a i ten Patrol mel posunute sedadlo ridice cca o 10 cm na druhou stranu,prostredni sloupek pomalu cely pryč..takže fakt zaleži kam to trefite..
o 13.08.2009, 14:06 | cippis
Jen komentář srovnání bezpečnosti LR. pokud to byl LR I, tak tak je myslím poměrně tragický auto co se týká bezpečnosti. Jinak viděl jsem testy Q7 a taky nic moc, prostě fyziku a hmotnost neukecáš.
Samořejmě souboj SUV ( Offroad)bude vždy vítěz nad normálnícm osobákem ze dvou důvodů:
a)zásadně větší hmotnost
b)nekompatibilita nárazníkových výšek, takže osobák podjede SUV a bude šrotována kabina s něčí hlavou, kdy deformační zony osobáku budou téměř neporušeny.

V případě této nehody zafugovaly především rozdíl hmotností a 0 boční deformační zona - bez šance.

Tady pomůžou jen chladná hlava, abyse to nestalo ( smyk) a ESP - když to přeženu, aby mi to možná pomohlo a neletěl tu zátočinu bokem pod kamion
o 13.08.2009, 16:02 | Lukasino
nechapu, nahore pisou celne, foto je bocne...
o 13.08.2009, 18:51 | Dragster
Tak potom nárazu na nejhorší místo auto co může být, si osobně myslím, že je úplně jedno, jestli by jela cadilacem, nebo smártem. Krásná drba na komoru od 2.5t hovada s dost luxusní traverzou místo nárazníku a na něm ještě navyják. Pokud by to přežila tak tomu auto můžou dát 50hvězdiček za bezpečnost při božním nárazu. Nevím nevím zda by takhle blbej náraz přežila posádka i v vzávodním autě s plným pořádným rámem.
o 13.08.2009, 19:00 | škodovkář
dobrý smart na dálkový,ale dopad hodně blbě
o 13.08.2009, 19:11 | Nismo.Power
dragster : bohatě by stačilo kdyby měla boční airbag a její šance by byla znatelně větší.... nebudu tu jmenovat nějaký cadillacy ale sou auta který sou na boční taky tvrdý a tohle by ti neudělali, tady prostě fakt zapůsobilo to že to je fabie která už jako taková nemá zrovna tvrdý výztuhy a to že byla trefená dost nad podlahu takže se celá regulérně zlomila......
trefit jí takhle něco normálnějšího tak to takhle nevypadá, defender je asi to nejhorší co zrovna mohla najít po tanku/autobusu/kamionu.....
těžko už ted řikat nějaký "kdyby" ale řek bych že její šance s bočnim airbagem by byla o něco větší a to že s ESP by se to zřejmě ani nestalo....
o 13.08.2009, 20:00 | .mycTD
nismo: tady nejde o tvrdy-netvrdy. kdyz ti rozjetej offroad preda svou Ek na cca 10 centimetrech, tak ti zadna vyztuha nepomuze.
o 13.08.2009, 20:45 | P.E.T.R
tohle místo je tak 25km od nás a už tam bylo dost bouraček i pár smrťáků, ta zatáčka je fakt debilní
o 13.08.2009, 23:00 | Nismo.Power
myctd : jj pravda ....zvlášt pokud fakt měl naviják tak to je hned
o 14.08.2009, 00:12 | JP
.mycTD: Pokud ovšem ta výztuha neni z ú es á.
o 14.08.2009, 00:49 | Nismo.Power
to sem neřek.... ale určitě větší tvrdší auto by nedopadlo až takhle špatně.....
hlavní věc tu asi pořád bude že s ESP by se tohle nestalo.....
o 14.08.2009, 11:51 | cippis
absolutní souhlas, ESP forever
o 14.08.2009, 12:18 | Smrada (M)
Myslim, ze takovouhle situaci by neprezilo vic lidi ve vicero znackach. Je mi spise lito chlapu LR, pac z toho budou mit nakou dobu trauma. Ciste teoreticky kdyby to dostal LR od druheho LR takle na bok, tak by se asi vevnitr sekalo kosou. Kdyz tak na to koukam, tak myslim, ze tu ky(i)netickou energii zadnej pytel nezachrani. Jo zbrzdi otazkou je, zda to bude stacit. Mam v aute 10 pytlu a doufam, ze je nikdy neuvidim.
o 14.08.2009, 12:41 | Nismo.Power
asi nezbejvá než doufat že ESP bude povinná standardní výbava auta...... hodně nehod je o tom že to člověk nezvládne, přestřelí či neumí zvládnout.....
tady by se prostě jen lidi naučily že když sou v průseru tak držet volant tam kam chtěj jet a to auto tam pojede nebo aspon bude mít snahu, takhle prostě chápu že ženská klidně může jezdit bezpečně sebevíc ale jak se dostane do takovehle sraček tak prostě neví co s tim či jí potrvá dýl než se z tý situace dostane proti člověku kterej ví jak se při tomhle zachovat (myšleno všeobecně ne ona ve fabii) ......... ono ještě fábie je na tohle fakt špatná bohůžel , ona se tváří že to je vklidu že sedí na silnici bez problému a nejdnou z ničeho nic bez upozornění prostě ustřelí a jede ...... xkrát sem to zažil na vlastní kůži teprv na mokru a ač si troufnu tvrdit že jsem zrovna člověk kterej ví jak se v podobný situaci chovat tak at jsem dělal co jsem dělal tak fábie na nic nereagovala .... je ale fakt že od tý doby co se mi tohle stalo podruhý tak už s ní do zatáčekjezdim opravdu velice oprateně neb ten podvozek je fakt bídnej teprv když prší nebo je po dešti pak se mi to stalo i ve 30-40 a to tam byly opravdu skoro nový gumy.... to se musim i zastat třba felicie ta timhle chovanim netrpí a když už bude ujíždět tak to o sobě dá opravdu brzdo vědět takže člověk má čas se tomu vyhnout nebo zpomalit, u fábie to je prostě okamžik
o 14.08.2009, 12:49 | Lukasino
Ani ty bagy to asi moc nezmirni, musi to byt jeba jako krava :(

[ Link ]

kazdopadne oproti ty fabii, focusu na youtube, atd je ten mercedes celkem tvrdej :)
o 14.08.2009, 13:54 | MATTESS
a nezbývá doufat, že si někdo nebude myslet, že s ESP ne něj neplatí fyzikální zákony
NP: vy v tej Praze máte fakt ty fabie nějak sračkoidní :-) A nebo jezdíš jak dobytek
o 14.08.2009, 14:31 | Nismo.Power
matess : bohůžel tomu tak u dost lidí je, zpravidla zmrdi v pasátech nebo oktávách..... samo nejlíp služebních pro ty neplatěj ani značky ani fyzikální zákony..... viz třeba takovej MilaVW kterej umí zatáčet zadní kola :)


lukasino : ten MB mi nepříjde nějak moc dobře řešenej, konkrétně myslim ten krátkej boční airbag

normál by měl bejt nějak takto [ Link ]

tohle myslim nejbezpečnější na boční
[ Link ]
o 14.08.2009, 18:33 | .mycTD
nismo: mel jsem na mysli, ze bocni naraz te bude kurva bolet, i kdyz se ty dvere neprohnou ani o mm.
pokud tam neni zadny prostor na deformacni zony, tak nic nevymyslis, v pricnem smeru te nepodrzi ani pasy, , bocni bagy jsou oproti celnimu taky smesne, proste nic.
jedine, v co muzes doufat, je predni deformacni zona druheho auta.
o 14.08.2009, 22:42 | Nismo.Power
jasný že bude bolet, normál pásy na ně prostě nejsou stavěný ale boční airbag tě dokáže vklidu zachránit neb hlava je to nejdůležitější a když by sis jí rozbil o okno popř. o deformační zóny aute který tě smetlo tak seš na místě tuhej......
sice ta s fábkou to vzala druhym bokem ale tipuju že letěla na druhou sedačku a nezastavilo jí tam nic měkýho ..... fabie samo nemá skoro řádnou boční deformační neb je moc ouzká takže tam sotva něco vymyslíš, jediná věc je B sloup o kterej se opíraj v případě nárazu výztuhy dveří tot vše.....
jak řikám těžko řikat kdybynebo polemizovat ale řek bych že zdravej jedinec by měl v S80 tohle šanci přežít.....
o 14.08.2009, 23:02 | vinzek fa
no ono kdyby ti frajirci v tech velkejch naslaplejch autech jezdili ohleduplnejc tak by tech nehod tolik nebylo jedes si po dalnici svejch 130 a kolem tebe proleti magor 200 to svedci o tom ze zit nechce takovy kreteny bych strilel a ze nas tu neni malo
o 15.08.2009, 09:42 | .mycTD
vinzek: oni jsou i auta, ktera jsou (na rozdil od fa) ovladatelna i pri 200km/h.
strilet je treba kreteny blikajici na opacnou stranu, nez odbocuji, kteri ti na horizontu vyleti v protismeru -ale hlavne, ze nejede vic, nez 90- apod.
o 17.08.2009, 10:46 | Dragster
Ani u Cadillacu ani u Volva jsem si nevšiml, že by vystřelil boční pytel u spolujezdce. A ta fabia dostala ránu na spolujezdce, tak to by té řidičce moc boční pytel nepomohl, když by u řidiče nevystřelil. Nebo vystřelí i na druhé straně, když je tam osoba a náraz je do druhého boku?
o 17.08.2009, 10:55 | muSlim
Nezaujímavý detail: LR bol ČEZu :o)
o 17.08.2009, 20:13 | vinzek fa
.mycTD no ty auta znam ale taky s nima jezdi spousta chcapku z autoskol kterejm to fotri koupej jen ze na to maj a co takovej kluk udela prvni zatacka a je jasnej
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3851 sekund.