
Navštíveno 2312x

Tak co myslis?:) SRT8 vs. 335i.. Zatacet po tom nechci, staci mi 400m:)
[ Link ]

17.08.2009, 11:38 |
Pekys to není kadilak, takže dostane na prdel :o)

17.08.2009, 12:01 |
Martyn | Upraveno: 2009-08-17 12:01:51
Tak dobre no..:) jo a omlouvam se za hanlive oznaceni tohoto oranz kocaru, nejak mi to vyklouzlo v zapalu boje:))
Kazdopadne kara je to NESKUTECNA, jak to zeru na fotkach tak real jeste o necem jinym, opravdu vzhhledove naprosta pecka:) skoda ze to moc nevali..:(
[ Link ]
Safra chybka, tady je spravny..:)
[ Link ]

17.08.2009, 12:20 |
Rudi docela dobrá kost na startu

17.08.2009, 12:22 |
Luke_288 | Upraveno: 2009-08-17 12:22:28
...
Nismo nereaguje, asi ho odvezli... :-D
:-D to příjde a určitě to odůvodní

17.08.2009, 12:41 |
fredy první otázka bude jestli má to BMW nějaké úpravy, nebo je to serie?

17.08.2009, 12:49 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2009-08-17 12:57:52
a stejně SRT8 je hezčí :-)
A video ze srazu BMW hnedka na novu, jak tam jedeš 220 :-DDDDDDD PIRÁTE SILNIC :-DDDDDDDDDDDD
hehe,dobra naloz...DD
no jel jsem s Martynem a je to fakt masox,proste amerika opet dostala naprdel a to na rovine,o zatackach ani nemluvim,to je zbytecne komentovat...DD
ikdyz zvenku design je pecka,to se musi nechat...
:)))
fredy, jen ridici jednotku.
Ale pac ta moje je fakt nejaka kouzelna, zajimave..
Tady vs. Hammann´s M6
[ Link ] a tady vs. hodne tuned e46 M3 (400+PS a hodne vykuchane..).
[ Link ]

17.08.2009, 12:58 |
Mika ..prostě špatnej start :-)
Ten Challenger byl automat predpokladam?

17.08.2009, 13:09 |
fredy tak bud jsi měl ten den narozeniny a všichni tě nechali, nebo ti to prostě dobře jede :)

17.08.2009, 13:31 |
JP Očekával bych něco ve stylu "No tak když koupíš Challengera a za to co ti zbyde proti BMW doděláš turbo jak hlava, tak nevim jestly se němec uprdne. To tě ujišťuju že to pojede velice slušně a je to V8 nesmrtelná ne 35i kde po 100tkm vyměníš půlku motoru za 100tkč, takže tak:)"

17.08.2009, 13:34 |
FSAL JP: :D jak autenticky i s hrubkama :D
a to mě má nasrat nebo něco tak ? :)))))
challenger je prostě jen sport auto zatimco kde kdo si myslí že to má bejt supersport ( viz test někde v tv)
to že mu ujedeš mě vůbec netrápí neb ty si sice za levno ale hodně upravenej od série a jedeš proti NA osmiválci kterej je v sérii
sériová 335i asi uznáš že by jela stejně jak on neb zase takovej náklep si mu nedal a přiznám že bych očekával že mu dáš větší
335i aneb momentální chlouba od BMW je smutnej motor neb jim trvalo 15let než zvládli okopírovat 2jzgte aneb řadovej 6ti válec / 2x turbo / 330hp .......
když budu brát v potaz že bys potkal tuhle SRT upravenou jakožto máš ty taky tak počítej že si směrem rovně ani neuprdneš protože první meta na SRT8 je na 560 hp a tam ti JB stačit nebude i když vemu v potaz že máš menší váhu :)
jinak 335i mám velice rád a opravdu je to z novejch BMW který sou hnusný a kvalitou už špatný jediný pěkný a použitelný auto,ale i tak ber v potaz že jsi jel jenom proti autu v hodnotě 600tis (na naše 1mega kousek) a že 335i neni levný zrovna jako new.....
BTW kolik děláš na 1/4m ? myslim že by tu byl kandidát srt8 stock co by ti dal potrápit :)
tipuju že budeš mít tak pod 13 takže kolem 12,5 ?

17.08.2009, 14:48 |
JP Tak jsem to trefil, i když trochu osekanou verzí...
Challenger neni supersport, zatimco 335i je:D
BMW vyrobilo smutnej motor a uplatilo porotu, aby ho zvolila jako motor roku:D
Mam pocit, že tady bude dneska sranda...
JP : zase špatně.....
challenger je všude omejlanej skoro jako supersport přitom to je jen auto co nejede špatně....
335i s JB3 se skoro dá považovat za supersport neb věci jako M3 a M6 pro to taky nejsou problém.....
ten motor je opravdu vtipnej neb je identickej jako 15let starej japonskej a proto je z něj německej motor roku :)))
mě 335i nevadí, dobrej motor a z dnešních BMW jedinej kde se dá nahnat výkon jako na každym oturbenym japonci..... prostě motor dobrej ale martyn si musí uvědomit co má, co s tim udělal a proč se tedy nehádat s autem jako je challenger v sérii.....
pro něj je adekvátní soupeř 15let stará supra s 2jzgte s tlakem adekvátnim kterym přeplnuje on, myslim že by ho 15let starý autíčko hodně vyškolilo neb to bylo jedno z nejlepších aut co se týče trakce a bočního přetížení který ani dneska auta skoro nedosahujou v oblasti supersportů :)
omfg lol:))) nevim teda co stoji srt8 ale pochybuju ze pod mega, imho hodne nad, 335i coupe stoji nova 1,150...:) takze cenove srovnatelne auta, vykonove ani nahodou a stejne nemec ujede, zajimave.. Tenhle topic te nemel nasrat, jen jedno srovnani z realneho zivota, ne tvoje tabulky, clanky a testy..:)
Jo a 335i suprsport loool jezdim s tim kazdej den do prace, za pul roku najeto 14tis km bez jedine zavady (tuk, tuk), BMW servis zdarma na dobu 5 let a do Vidne jsem s ni jel se spotrebou 7,4 l:) uz vidim tohle s V8:) +tedy samozrejme nesrovnatelna kvalita interieru
Nismo: Beru pár kousků nových SRT8 za 600tKč a dojedu si pro ně klidně i k Tobě do Prahy...
Jinak celá diskuze ze strany Nisma zas mazec - opět pohádky na dobrou noc celý den na AHC :-D
martyn : beru to jako usa auto, tam to je prostě levnější auto s cenou na naše 600tis , u nás se na tom pakujou za 1,2...... cenově srovnatelný ale každý auto je zaměřený uplně jinam ....... výkonově je na tom challenger líp ale má svoje kilo jak sis určitě všim pokud si za nim svojí 335i nepřehlídnul ....
kdyby jsi se mě zeptal před testem tak ti řeknu že mu ujedeš tak nevim co sem taháš tabulky, máš ten výkon prostě hodně vyhnanej......
335i jsem řikal skoro supersport neb s JB3 je to schopný honit hodně aut, ale to je od BMW jedinej motor kterej to umí když pominu ty který jsou na to stavěný M6, M5 ale i s těma by jsi na tvoje maximální naladění možná neměl potíže tudíž si klepej že se ti to nerozpadlo a já ti to přeju aby ti to drželo neb ten motor opravdu neni špatnej a když na to někdo šáhne po SW stránce tak je vidět co se z toho dá udělat, samozřejmě to prostě bude mít trochu vliv na životnost celýho agrogátu neb to zvýšení tlaku se někde prostě projeví...... spotřebu neřeší kdo si koupí velksý auto s velkym motorem ale 8x9 se dostanu se svojim a SRT jsou úspornější aneb s 300C v SRT dokáže jet známej za to samý co ty takže si nemysli že to nejde....
kvalita interiéru, mno soráč ale poslední BMW a že jsem jel bezmála ve všech tak kvalita ne-e.... srovnatelnou bych bral ale BMW bohůžel neni co bejvalo a taky z toho nemám radost :)
když jsme u toho kolik teda máš 1/4m ? :) věřil bych že tě cherokee srt8 (aneb cca stejnej motor) udělá
aneb dal jsi challengerovi hlavne na startu pak se tě držel zuby nehty což při JB3 nechápu řek bych že bys mu opravdu měl ujet víc (nedělám si prdel abych nekomu mazal med) ..... prostě opravdu myslim že bys mu měl nadělit víc ale vypadá to že on měl hlavní problém se s tou rakví těžkou rozjet z místa aneb automat a start z volnoběhu , kdyby ho rozhrabal na fleku a pak pustil možná se tě drží o dvě auta blíž ač prostě trakci to nemůže mít takovou jako ty s malym kupátkem no :)
nechci se hádat ale prostě srovnal si nesrovnatelný auta :)
17.08.2009, 13:08 | tappaja
asi tak...
Martyn: hlavně srovnávej ,,upravené,, auto se sérií
tuner opět se přidáváš bez faktů takže prosím odejdi.... vyměn si 600tis na dolary, jed si bydlet na půl roku do usa a pak si pro mě za mě jednoho dovez, řikám že u nás se na tom pakujou za 1,2 přitom když jsem se ptal známýho u charouze v cadillacu tak mi řikal cenu o hodně nižší po dovozu takže nechtěj vědět kolik na tom bere charouz :)

17.08.2009, 15:47 |
JP Zajímalo by mě o kolik kilometrů by mu musel na čtvrtmíli ujet, aby to bylo bez keců:-D... Co já koukám, tak Challenger nestíhá od začátku do konce a docela konstantně se vzdaluje, o nějakym držení zuby nehty nemůže bejt řeč.
martyn : ok, vypni JB3 a jdi si to s nim dát znova, ujedeš mu možná o chlup a na SRT8 cherokeeho bys už neměl neb proti challengeru je to 4x4 a vyráží okamžitě zatimco challenger z volnobežnejch otáček s automatem neni nějakej silnej soupeř na rozjezd.....
JP : ty si tam jdi s coupé pak si povíme , a nakonec si povíme že to bylo srovnání nesrovnatelnjech aut :)
Nismo: No tak hlevně, že do toho dovozu, servisu a záruky vidíš... :-D
Netvrdím, že zrovna Charouz je svatoušek, ale jak vidím, ty bys to uměl vozit, prodávat, servisovat, platit chod showrumu a zaměstnanců a ještě to auto prodávat za nákupku - no nezbývá než dodat přestaň tady spamovat nesmyslama a dokaž nám to!
jasan, něco si na servis musí nechat...... ale vejvar 300 na autě nemaj ani u škodovky :)
martyn : jakou jsi jel ted mapu ? předpokládám že už máš lepší než jsi moh naposled ... ?
sprinty co vim tak si jel přes 13 poslední.....

17.08.2009, 16:18 |
JP Co má Coupé společnýho s tim, že Challenger dostal šišku?:)
to že když se proti němu postavíš ty tak dostaneš mnohem větší klepec než dostal on od přetuněnýho bmw a pořád ty vs. coupé budeš nesrovnatelný auta stejně jako zde :)
ok vytuněný bmw tak dobře, vytuněnej challenger.....jezdej pak 12s takže to neni 13 co zajel martyn...... nechci se tu hádat kdo či co je lepší jen prostě tohle jsou neférový soupeři jinak prostě mám 335i rád :)
Nismo lool pretuneny bmw:)) "poradne" udelana 335i (svody, sani, vyfuck, ltw kola - celkem ivestice ca 70) jezdi kolem 11,5sec a sklepava lamabada, moje je seriovka s krabickou za 250USD.. ja ted jezdim kolem 13sec na mapu 5, v serii jsem mel 13,6 tusim. A ze jsem mu ujel malo? Tak to byla hlaska dne, fakt nevim kolik bych mu mel na 400m dat aby to bylo dost..
Midnite a tappaja - mno ja nevim jak u emeriky ale u bmw je obyc automat na 400m jeste rychlejsi nez fofrklacek, takze to povazuju za vyhodu.. A pokud budem spekulovat tak podle me by mu na 99% dala i seriova 335i a nejspis i 335d, ktery maj o 100 / 130HP min nez SRT8, tak cim to safra je?
tak za a) pro ty co to nechápou to Martyn nemyslel špatně a jen škárlí :o)
za b) pro ostatní - tady máte pár faktů
[ Link ] ...jestli někomu přijde divný, že lehkej manuál se 377PS ujede těžkýmu automatu se 425PS, tak tomu asi hodně rozumí...
za c) Challenger SRT stojí 38.ooo USD, kdo umí počítat, zjistí kolik to vyjde na naše, nikdo by neměl spekulovat o dovozu z US pokud o tom opravdu nic neví. Ano, se všema clama, DPH a přirážkama je to srovnatelný, ale je to jako by si někdo nechával posílat rohlíky z číny, který i s poštou vyjdou 1,20Kč a pak se divil, že jsou ošizený od těch našich
btw, fakt mě pobavila ta Corvetta C6 Z06, která Martynovi nemohla ujet, ten řidič musel bejt fakt jelito, série má 0-400m za 11,8s v základní 505HP verzi :o)
U emeriky mozna, Challenger dostal nemeckou pomstu od MB, s tim automatem je to zabity auto.
Me je to fuk jestli dostal na prdel, ale tohle auto proste vypada masakralne lip :o))
Martyn: ten automat fakt stupidní jednoduchej US pětikvalt, nic víc
SRT s manualem je za nejakejch 43, 335i v USA ve vybave Bobby Holik asi 43, takze je to cenove sul nul.
tak to je krásná US cena 43
Escudo tak kdyz uz mluvis o US cene tak koukni co stoji 335 v USA? ca 40tis jestli si dobre pamatuju.. Takze cenove naprosto srovnatelny auta..
Vaha? Nevim jestli se memu 1600kg buclikovi da rikat lehkej manual.. A marnej automat? Tak proc neudelaj poradnou prevodovku jako nemci? Dvouspojka treba do us nedorazila jeste? Kdyz uz se to dava i do 1,4 roomstra?:))
Jinak proti Z06 jsem nikdy nejel, ale tu bych nedal ani nahodou podle vysledku, to uz je jina liga zase:) leda to jeste trosku postelovat, pak by to slo.. Bezne pojizdim obyc C6ky pouze..
Safra tapp byl rychlejsi, po sedmym malym hledam ty pismenka dyl nejak:))

17.08.2009, 18:54 |
Escudo | Upraveno: 2009-08-17 18:55:05
ten zmetek měl štítky Z06 :o) proč nedělaj rychlý automaty? Protože tam to prostě berou jinak, je to pár let co tam znali nejvíc 4° automat
mimochodem Dodge má 1878kg, to je stejný jak můj Concorde
nismo je dobrej !:))))A má ve spoustě vecech pravdu! Ale BMW je BMW jak by řekli černí klucí s rumunska:))))))

17.08.2009, 20:50 |
fredy tičerní kluci z rumunska by řekli i že MB je MB. 335i je opravdu masakr autí:)

17.08.2009, 21:09 |
Mika ..a je dobrej, a to je dobre :-)

17.08.2009, 21:26 |
JP Jestli ti přijde srovnání Coupé 2.0T 1994 (70tkč?) vs. Challenger 6.1 2008 (1300tkč?) stejný, jako srovnání Challengeru s 335i, tak jsi ještě větší šílenec, než jsem myslel:D. Ve světle toho cenovýho rozdílu mi třeba 2 vteřiny nepřijdou jako "příšernej klepec":-)
Tomu SRT8 dal narez aji Marty s Civicem Type-r,je to na Honda klubu.Aspon teda sem to tam videl.Ale ta 335i jede hodne dobre,ted sem jel v serii a hodne good a cipla uz musi ject jak moje rs4ka,co sem videl casy co zajizdej
Coupé stálo kdysi mega :o)
mno tak jsem tu zase chvilku nebyl tak něco sepíšu ;-)
nevim čim začít, vezmu to dolu od mýáho posledního příspěcku asi......
začnu možná tim že tvoje krabička je "MADE IN USA" ..... asi proto bude tak dobrá :)
dále pokračujem, řekni mi kolik měl ten dodge na 400m a řeknu ti zdali to řidilo jelito nebo neb protože ty jsi mu prostě moc neujel , ujel jsi mu hlavně na rozjezd , to co bylo dál to bylo protstě "pure horsepower race" aneb ty se svejma cca 370hp na mapu 5 a 1600kg vs. on 425hp automat se svejma 1890kg obojí beru bez posádky a náplňí ..... prostě chápu že on nebude asi moc schopnej vyrazit jako ty na startu neb sám si viděl co to je za hovado to auto ale řek bych že to byl matlák a neumí startovat s většíma otáčkama tzn brzda-plyn.......
co se Z06 týče tak na tu si nech zajít chutě , C6 ještě možná s tvojí mapou ale Z06 pokud s ní nebude startovat idiot tak je schopná razit 0-100 za 3,5-4s tzn že trakci má.....
OVŠEM pořád jedeš proti sérii autu, Z06 bys možná s 8mou mapou hodně trápil ovšem na 8mý už se ti možná tlakem začne rozpadat motor resp. neni to dělaný na běžnou jízdu .... kdybys narazil na vette s vortechem třeba tak by ti ani mapa 16 nestačila :) kdyby byla :)
jak píšeš o investici 70tis aby si jezdil 11,5 tak ok nelze než ti dát za pravdu investice aby ti SRT jelo to samý je 100tis ......
ad automaty : oni uměj i automaty to se neboj, uměj je jakou dobu a jejich suchý automaty uměj řadit že se o tom inženýrum v DE zatim ještě nezdálo ani ve snu, ale ono proč by je měly dávat do normálních auta na pohoda jízdu když tam na dálnici nejde nikdo víc než 110 ?? dvouspojky ano , taky už maj ale neni o to zájem ....
jinak ano, mám dva 4q automaty a prostě uznávám 5q je lepší....
ale příklad CTS-V , automat hydramatic 6q manuál tremec 6q obojí naprosto top kvality.... ale jinak samo, série dělá stále 11,5-12 na 400¨
info další teda že sériovej cherokee SRT teda dokáže 400m pod 13s..... kde teda je ten rozdíl..... ??? asi v tom v čem jsem mluvil na začátku a to že challanger řídil vůl a neumí se rozjet a rpoto si ho vyklep hlavně na startu, a pokud ho tam trápil i někdo v TypeR tak myslim že neni o čem dál mluvit :))
JP : ne to bylo jen pro srandu, a nesrovnávej 70tis vs milion když to tvoje taky kdysi stálo mega :)
335d..... jo to je dobrej joke, ano jel jsem v tom ve 4dvéři, nejede to nějak blbě ale to je asi tak všechno.... s čipem se to dá trápit na oněch 700nm kdy se ti ovšem ten motor zanedlouho rozpadne což nevim zdali je výhra, nechal bych to u dobrý nafty s dobrou spotřebou vs. pěknej výkon se sportovníma autama bych nesrovnával :)
nezbejvá než teda rada nakonec, až potkáš teda někde na sprintu opravdovýho sériovýho challengera, cudu nebo něco z "opravdovejch muscle cars" tzn rok 1969 a 1970 .... tak mi udělej tu radost a bud si tam nestoupej nebo mi to natoč a pak to sem dej ať vidíš kde bylo USA v dobách před 50ti lety a kam si dospěl ty v roce 2009 s vytuněnym sériákem...... věř že naprosto sériová cuda ti nedá na rovině sebemenší šanci na přežití .... jediný co lze uznat tak že za mega jí možná neseženeš a do zatáček to neni takový maso jako BMW sic ono to zatáčí velice dobře ale s tim výkonem to nejde.....
tudíž tady přikládám video "Pure Stock" kde máš auta v sériovym stavu ať víš čemu se vyhnout ;-)
prostě 50 let starý škopky ;-)
[ Link ]
Tak sem to popletl,bylo to takhle:) a byl to Marfi ne Marty:)).Asi sem si to popletl protoze ted uz je v ty honde kompresor a jede uz zase jinak.
[ Link ]
mno video nejde a ani bych se nedivil kdyby s kompresorem honda udělala všechny konkurenty :) taky jsem jel 512hp civicu a směrem rovně to od 4q vejš tahá dobře neb jinde to je nepoužitelný když to celou 4ku jen hrabe :)
Nejak nejede ten link,takze aspon jak se to video jmenuje.
Ctr Toda vs Dodge Srt 8 6.1 Hemi
jen jsem dohledal nějaký ty změřený infa, nic tabulkovýho :)
Challenger R/T (střední socka)
0-96 : 5,1
quarter mile : 13,6 / 104,9mph
96-0 : 136ft
new mustang GT
0-96 : 4,9
quarter mile : 13,5 / 104.2mph
96-0 : 108ft
new Camaro SS
0-96 : 4,7
quarter mile : 12,9 /111mph
96-0 : 105ft
Challenger SRT/8
0-96 : 4,7
quarter mile : 13.3 / 108mph
96-0 : 117ft
Mustang GT500
0-96 : 4,3
quarter mile : 12,8
96-0 : 118ft
335i E90 tedy
0-100 : pokud vim tak 5,6
1/4m : jak píše martyn tak 13,6 stock a 13,0 JB3
čim dál víc mi připadá že v tom challengeru seděl naprostej vůl ač i kdybych nic nevěděl tak řeknu že by mu s JB3 určitě o něco ujel....
Nimo, postuj prosim vic vecer, pres den musim taky makat, ne se jen tlemit :-)
vpoho zatlem se večer a hlavně odůvodni čemu :)
Já to říkám pořád, tu klávesnici by mu měli sebrat :-) Souhlas s CervinVega.
a já pořád řikám že by jsi měl psát něco k tématu či něco objektivního né se jen snažit někomu vysmát popř. se někoho chytit ......
"335i jsem řikal skoro supersport neb s JB3 je to schopný honit hodně aut, ale to je od BMW jedinej motor kterej to umí když pominu ty který jsou na to stavěný M6, M5 ale i s těma by jsi na tvoje maximální naladění možná neměl potíže tudíž si klepej že se ti to nerozpadlo a já ti to přeju aby ti to drželo neb ten motor opravdu neni špatnej a když na to někdo šáhne po SW stránce tak je vidět co se z toho dá udělat, samozřejmě to prostě bude mít trochu vliv na životnost celýho agrogátu neb to zvýšení tlaku se někde prostě projeví...... spotřebu neřeší kdo si koupí velksý auto s velkym motorem ale 8x9 se dostanu se svojim a SRT jsou úspornější aneb s 300C v SRT dokáže jet známej za to samý co ty takže si nemysli že to nejde...."
---wtf--- ???
jestli tohle neni na tripu tak nevim... ty dokážeš v jedné větě popřít svoje vlastní teze a následně se sám chytit do pasti ze který není úniku...

19.08.2009, 17:06 |
Midnite | Upraveno: 2009-08-19 17:10:58
Tuner: cim vic ctu tve posty tak si zacinam myslet ze mas nejaky problem a snazis se ho kompenzovat tvou ,,chytrosti,, zde..
nechapu proc proste neuznas ze Nismo rozumi US autum a ty ne... ty zase vice rozumis skodovkam nez on
Co chtít od člověka, který tvrdí, že WRCko není vůbec náročné na brzdy a stačí tomu obyčejné kotouče...
Midnite: Ty sis spletl nick? Pokud to fakt bylo na mě, tak třeba dnes jsem tady poradil s UPC (asi jako jedinej bez výsměchu a korektně), pak jsem napsal svůj názor Ozzymu na foťáky a tady se pousmál na tímdle dalším blábolem Nisma. Nic víc. Pokud Tě tohle přijde jako kompenzování něčeho, tak teda nevím kde je chyba...
nespletl. bylo to mysleno tak ze ikdyz nemas objektivni nazor v tematu s nismem tak se do sebe navazite ikdyz nemate proc.
Midnite: Ale já mám objektivní názor a už jsem ho tu napsal o dva dny dříve. To že tady dál Nismo plodí své nesmysli mě přišlo jen úsměvné, neb na to slušný komentář už vymyslet nejde a je zajímavé, že to tak vidí hodně lidí, jen málo kdo to ale napíše.

19.08.2009, 17:26 |
Pagoš To jsou časy jak z běžnýho chomutovskýho TDi srazu :-))))
Tuner: Četl si své příspěvky v tématu,kde píše nismo? On ti napíše fakt a ty píšeš stále dokola jen ubohé: "Já to říkám pořád,ať mu vemou klávesnici".Zkus taky napsat něco napsat normálního a né jen tohle.A co píše Nismo za bláboly,že se jen snaží obhájit auta,které má radši než škodovky?
Tuner: neni to mysleno nijak spatne, jen jsem to potreboval uz rict? a je fakt ze Nismo nekdy placa blbosti ale v tomto tematu ma pravdu.. Ridic vul a seriove auto.. srovnani nesrovnatelneho..
Tuner: můžeš mi zkopírovat tvůj příéspěvěk k věci? Ať hledám jak hledám, pořád tu vidim jen to co děláš poslední dobou k Nismovi pořád, prostě hrozně chytrá hláška, která je plná ničeho
Escudo, walish : díky.... konečně to někdo vidí stejně :)))
cervin : co z toho by prosimtě mělo bejt na tripu ? :) konkrétně tam nevidim nic závažnýho vidim tam jen to že max naladěný 335i dokáže opravdu jet 1/4m za 12,2s což jsou časy který lámou auta který si chtěj řikat supersport..... , zě SRT umí jezdit za málo je taky pravda.... známej co tu měl v čr jako první 300C v SRT ADW který tu fakt nebyly tak na dálku neni problém normální jízdou jít i pod 8 zatimco běžná průměrka většina praha je kolem 12 což je na AWD , Automat a velkej obsah opravdu úctyhodný :)
ale jinak celkově já se prostě toho challengeru nezastávámna tom sprintu, ujel mu na startu neb očividně řidič dodge moc neumí , a pak když někdo ujede na startu je jasný že byť má jen o 10hp na tunu víc což martyn má tak prostě ten kdo zaspal nemá nejmenší nárok ho dotáhnout..... 13,6 je velice dobrej čas na sérii auto jako je 335 to nikomu neberu, stáhnutí na 13,0 znamená hodně ale hodně přetuněný auto a na 12,5 to znamená 2x tolik neb s koněma to chodí jak s decibelama prostě to neni lineární ..... chápu že jsi po 330i nadšenej jak to jede neb to co jsi měl před tim opravdu neni nějak echt výkonněj motor je to prostě spíš na tah a sametovej chod ale taky pochop že já beru STS jako limuzínu že jede na svojí váhu a automat velice dobře neb se sériema se jezdí 14-14,2 a ted to porovnej k těm 13,6 na sériový 335i a možná mě pochopíš proč si myslim že to jede hezky..... a stejnej příklad je u mě neb jedinkrát co jsem jel sprint tak jsem měl asi 16 neb jsem nebyl schopnej se s tim rozjet kloudně, prostě neumim ho rozhrabat neb mi nefunguje nožní brzda a pak jak prd ztratim dvě sekundy na startu studená guma vs. teplej asfalt :)

20.08.2009, 12:12 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-20 12:15:15
Escudo: Myslím tu demagogii ohledně ceny (STR8 za 600tKč) apod. nebudu tu vytahovat vše s čím tady nesoulasím, neb bych to musel citovat skoro celé a Nismo by zas vytvořil sloh a všechno by popřel :-)
walish: Tady vůbec nejde o škodovky, přečti si třeba diskuzi o kotoučích v sekci tuning. O auta se zajímám přes 15 let, ale takové bláboly co tady předvádí jsem fakt ještě nikdy nečetl.
Demagog jseš ty, promiň.....
Nismo psal:
beru to jako usa auto, tam to je prostě levnější auto s cenou na naše 600tis , u nás se na tom pakujou za 1,2......
schwaboid: Hodím jsem dvě citace z této diskuze... 600tKč je prostě u mě demagogie a Nismo by si měl uvědomit že trh v USA není Evropa a ceny se tam dost liší. Spoustu věcí mají levnějších, ale pak je tam taky dost věcí podstatně dražších.
"Challenger SRT stojí 38.ooo USD"
"Escudo tak kdyz uz mluvis o US cene tak koukni co stoji 335 v USA? ca 40tis jestli si dobre pamatuju.. Takze cenove naprosto srovnatelny auta"
Tuner: já jsem Tě poprosil aby jsi mi zkopíroval něco od tebe k věci, na místo toho kopíruješ Martyna :o)) hele, zkus prostě příště něco vymyslet, todle začíná bejt přiblblý

20.08.2009, 14:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-20 14:05:30
Escudo: Že neumíš vyhledávat, za to já fakt nemůžu...17.08.2009, 16:01 a diskuze začla být přiblblá 17.8 13:34 např. tímhle: "335i aneb momentální chlouba od BMW je smutnej motor" apod.
Ono všecko v tomhle topicu je přiblbý, se dohadujete jak malí kluci :o))
tady to nebudu číst celý, ale mám pocit, že zrovna Tuner2 je jeden z lidí, co dokážou poradit ve spoustě věcí věcně, narozdíl od plků spousty ostatních (tím nemyslím konkrétně Nisma, protože i ten umí poradit, ale občas jsou to úlety)
Stejne nechapu, jak si nekdo muze koupit USA auto...
ovšem do USA musí BMW vyvážet levně jinak by si to tam nikdo nekoupil stejně jako ostatní automobilky.....
nebudu se možná ani snažit konfigurovat u nás 335i neb holomrd je za 1 250 000 ,- u nás což jsme asi na na 70k dolarů když to srovnáme s MSRP v USA kde jsme 42200,-
srovnáváte stejně nesrovnatelný auta.....
dodge prostě má svojí cenu přibližně těch 40k a je to jeho cena konečná , pro dealery samozřejmě menší, dovozci si na tom mastěj kapsy jinak by to nevozily....
BMW tam má taky svojí cenu nebudu radši řikat jakou řekněme i těch 42tis ale i tak si na tom dovozci ( U NÁS ) mažou kapsy tim že to vozej zpátky.....
nemá asi cenu to moc rozpitvávat ale když pudem u všeho do hloubky tak i tuner bude vědět že asi 90% věcí který v autě najde stejně pocházej z USA resp. GM .... ty to vymyslej, dělaj to nejdýl a maj s tim svoje zkušenosti, japonci taky sem tam něco vymyslej ale německo většinu kopíruje a vypiplaj si to k obrazu svýmu a něřikám že u BMW špatně, u VW většinou přidaj kurvítko apod..... ale i tak prostě nelze zůstat u evropy protože v měnecku maj auta dobrý (kde jinde v evropě) , švédi maj ocel, my máme lehký letadla a další maj čokoládu..... nelze kvůli tomu zůstat na tom že na druhý půlce světa maj špatný auta už kvůli tomu že to dělaj všechno nejdýl a jakou dobu to byla největší automobilka na světě...... co se evropy týče tak samo němci to tady táhnou......
challenger tam prostě je bráno jako auto normální a levný (nemyslim SRT8 myslim kastli) a tak to je, je to jako u nás oktávka neb normální challenger vychází v přepočtu nějakejch 450tis s normál motorem....
jen tak srovnání kde se může končit

a asi ještě jedno zajímavý srovnání tedy BMW v plný vs. konkurence v plný, řek bych zcela rovnatelný výbavě akorát samo výkonově jinde.....

a ještě přiložim jedno vtipnější ze starších generací.....
[ Link ]
Tuner: hele, tohle jsem nepřehlídnul, ale ať to čtu jak to čtu, neni to nic jinýho než jsem řikal a obávám se že ty to moc dobře víš

20.08.2009, 16:57 |
vypuk Mno, abych trošku taky přispěl, Nismo, pamatuj si, že se někdy taky používá taktika - co je naše, tam dáme všechny výhody nebo to dáme levněji, co je odjinud to dáme za příplatek nebo to zdražíme, abychom si my vydělali na daních a jiných kravinách. A navíc, Manuál u nich je brán za sportovní vybavení, takže je to taky dražší, ale na tom tvém obrázku je vybrána verze s Automatem, to já jen tak pro upřesnění a doplnění :)
escudo : asi tak....
jnak ad 20.08.2009, 14:02 | Tuner#2 :
to že je smutnej jsem psal pouze v souvislosti že ted to je motorická chlouba BMW momentálně, je to dobrej motor ale to "smutný" jsem myslel ve spojitosti že v BMW přišly na motor kterej měli stejnej japonci před skoro 15ti lety ...
supra mk4 : 2jzgte , řadovej šestivál, dvě turba, 330hp
35i bmw : řadovej šestivál, dvě turba, 306hp....
když to vezmu do detailu tak stejně MK4 supra jede znatelně líp, i má znatelně větší potenciál ladící ale nemá ho jen díky nějaký jednotce ale JB3 je to prostě složitější.....
ale i tak tu nikomu neřikám že 35i jě špatnej motor jen řikám že je smutný že to objevily po 15ti letech vs. japonci.....
Escudo: Hele fakt nevím o co Tě jde, řešil jsem tu cenu a ono amerika není Evropa a to asi Nismovi nedochází. Hned po otevření železné opony psali ve Stereu a videu, že v USA stojí 72cm CRT Tv to co tady u nás 55cm, ale zároveň tam bylo řečeno proč a taky to co tam mají narozdíl od nás dražší. Tyhle trhy prostě srovnávat nejdou a že něco málo vím od přítelkyně sestry, která tem teď 3 roky studuje...

20.08.2009, 17:10 |
vypuk Tuner - neber to jako rejpání, ale to "..od přítelkyně sestry,..." vyznělo, jako kdyby tvoje segra a její přítelkyně byly lesby :-D :-D :-D :))
Se poseru, v jinym threadu je zase skoropřítelnyně matky nebo co :-)))))

20.08.2009, 17:15 |
vypuk Nismo - ber v potaz, že v každý době, si trh žádá něco jinýho, v japonsku jsou úchylní někdy až to "bolí", to se týče i aut, u nich je asi furt v krvi "kamikaze" ;) A to, že si myslíš, že ho "objevil!!!I!!!" Japonc!!!I!!!, a teď mají motor se stejnýmI specifikacemI u BMW, neznamená, že je stejný, jde stejně do otáček? Dají se použít díly z 15 let starého japonce do tohoto Němčoura? Asi ne. To je jenom k tomu "objevování" a neobjevování.
...vím od přítelkyně sestry = vím od ségry mé přítelkyně... aneb podejte si ruku s Escudem :-)

20.08.2009, 17:22 |
vypuk To raději ne, by si ještě stěžoval, že si je nemyju ;)
Někdy je lepší u toho psaní přemýšlet, taky jsem psal takové nesmysly, ale na škole a jednom roku psaní v ZAVu(na učení psaní na pc), mě kravinky ála SjŮŮupéR a ty woe won to tagle děuá a dalších mě odradily... ;)
Tuner: nejde o to co je dražší a co ne, ale o to, že Tě vidim v threadech kde je Nismo čim dál tim víc jen rejpat bez jakýhokoliv přínosu faktů nebo zkušeností, jestli s tim zkušenost máš nebo máš věcnou, sem s ní, ale tohle začalo bejt dětinský. Já sem píšu, protože s tim jakousi zkušenost mám, už rok a půl beru 90% dílů z US a proč? Protože to co mě tady stojí vejfuk remus na pojebanej čtyřválec utratim v US za Borlu na V8 i se svodama :o) a o cenách aut ani nemluvim, všechny značky tam prodávaj za 60-70% cen aby byly konkurenceschopný tamnější výrobě, teď je otázka co je správně, ale já momentálně dávám přednost lepším autům za menší peníze :o) to ale s timhle threadem nesouvisí, snad jen v tom že kdyby tady někdo udělal na 335i chip na 377PS, veme si za to tak 40k :o) z US ti to dojde za 320USD i s poštou a omalovánkama pro debily aby to dalo dohromady i 8mi letý dítě :o) jen těžko mi někdo vymluví prodej všech zbylejch neUS aut v rodině
už zubejvaj jen dvě :o)))
a běda jak mi na ní někdo začně házet :oD
omfg... Nismo, to ze ma motor stejnou podobu v tvojich ocich, neznamena, ze je stejnej... N54 v. 2JZ-GTE je vazne rozdil, videl jsi nekdy krivky prubehu vykonu, jedno jestli upravenych nebo neupravenych... ta toyota ma tragickou hlavu co se tyce prutoku kanalama, horsi nez stara M50 hlava, o S50-S54 si muze nechat zdat... to ze ma papirove stejny vykon nic moc nerika, dulezita je celkova plocha pod krivkou a ta u vetsiny Super vypada ne moc super, spis pripomina TDi .-) P911T ma treba podobny vykony jako upravena Supra, ale jede zcela jinak, diky prubehu momentu, kterej je jak stolova hora... Supra ma vyhodu v tom, ze ji upravujou o nejakych 10 let driv... to same US auta, na small block koupis prakticky jakykoliv dil v jakekoliv modifikaci... TO JE GOOD, ale to je tak vse...
jo a prosim te, zkus se jen jednim ockem podivat na "obecnou" definici supersportu... vazne to neni 335i s JebeCokoliv ani vzdalene :-)
ad 20.08.2009, 16:57 | vypuk :
nevim co jsi myslel s manuálem ale v obou případech jsem střílel maximální ceny což je u dodge příplatek za manuál a u BMW příplatek za automat...... tudíž obě auta řekněme v plný až na to že u BMW jsem pár chůjovin vynechal ale i tak sem jijich konfigurák jel půl hodiny neb byl pomalej, u dodge mi trval asi 2minuty a zašrt sem pár políček neb srt má prostě všechno nutný už dávno v sobě....
20.08.2009, 17:06 | Tuner#2 :
myslim že o tom rozdílu vim asi víc než ty když se o věci v usa nějakou dobu zajímám, nic to nezmění na tom že konečná cena normál věcí tam je prostě z 95% levnější a nic to nezmění na tom že do všech států v EU vč. německa firmy vozej zboží z USA ať už auta, elektroniku či ND na auta ale prostě vozej neb je to výjde levnějc....
20.08.2009, 17:22 | vypuk :
ty voe Zaviačič mi ani nepřipomínej :) taky jsem tim prošel, ta věta s těma kajakama mě lezle krkem nicméně prošel sem všechno samo za jedna, to že mám problém s jestly/jestli a celkově občas i/y na shodě př. s po. je muj osobní problém vim o něm a je mi to celkem putna neb na forech vůbec nad i/y nepřemejšlim když píšu a ani nečumim na klávesnici ...,dyž píšu něco ofoko tak samo si i/y hlídám a chybu udělám fakt zřídka :)
20.08.2009, 17:42 | Escudo :
krávo už sem se fakt lek že nějakou dražíš :)) jen abych ti tam nepřihodil,na velkou taky zatim nemám ale asi bych bral :)
20.08.2009, 21:52 | CervinVega (P) :
já jsem se tu nebavil o spolehlivosti taky, ač teda nechci aby si křivdil neb sice škeble na 2JZ sice neni top kvalita a usazujou se tam srajdy ale vždycky to je způsobeno nekvalitnim olejem či zanedbalou výměnou jinak 2JZ je naprosto spolehlivej motor a netrpí na spodky jako 7MGTE starší generace....
křivky sem viděl, BMW samo je dělaný do pohody protože to je BMW a protože supra je prostě japonec tehdy vrcholový sportovní auto takže prostě to musí mít turboefekt jiank by to japonec nebyl.....
křivky tedy ano ale nic to nemění na tom že to jede do všech (výjma průžnosti na prvních 5metrů při letmym startu) líp než ono BMW.... lepší sériovej čas na stovku, lepší na čtvrt míly, lepší maximálka a hlavně lepší řekněme tomu boční přetížení kterejch dneska nedosáhnou občas ani opravdový supersporty takže na svojí dobu prostě pecka auto, a myslim že za 15let se taky uvidí jak si povede N54 stoprocentně tam budou taky mouchy který ukáže čas :)
definici supersportu sem tu neřikal žádnou jen jsem konstatoval že to co on má se dá považovat v rovný přímce za skoro supersport neb ty auta dokážou lámat časy který patřej skoro supersportum takže nechápu co tady řešil :) jinak řikat 335i supersport nebudu beru to jen kvůli tomu zrychlení hlavně tedy s JB3 neb bez něj to prostě jen jede hezky..... a má to 1600kg suchý takže supersport rozhodně ne..... prostě sport kterej rovně s JB3 razí skoro jako supersport :)
Nismo: tak malou už mám, velká přijde záhy, ale nejprve musí z domu oranžová
myslíš že po oranžový už bude ? :)) každopádně si rezervuju projížďku jako první...... před měsícem sem taky slintal na jednu....jediný co mi na tom stále vadí tak prostě ty 2 místa , i 911ka má aspon takový lavičky vzadu ale lepší než nic :))
Ale ma super kufr, tam se vejde nakupu!
kufr je pravda, pár igelitek se tam nacpe jak prd.... popř. tam nacpat dva lidi pod ten zadní obr "světlík" :))
co myslíš že se mi vejde do Audiny, ale na přepravu lidí mám Concorda nebo teď už žena vlajkovou loď Ka :o))))

21.08.2009, 11:03 |
Escudo | Upraveno: 2009-08-21 11:03:40
jako nebejt teď doma Audina, tak mám horkýho adepta, ale podruhý už tu chybu neudělám že koupim auto a při něm budu prodávat to původní, už takhle mám zase 3
Safra jsem se vratil z dovcy a koukam jak se to tu rozjelo:)) docela prdel to cist.. jen jednu reakci si neodpustim - ad cena vybavenych aut, v 335i si to sice zaplatis, ale mas tam takovych pikatchovinek ze na to ve "vybavenem" challengeru ani nepomyslis (adaptivni tempomat, nightvision apod..).
Jinak spravne udelane 335 jezdi dost pod 12s, ne 12,5-12,7 jak jsi psal..
[ Link ]