Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Volvo S60 vs. S80

 o Navštíveno 2165x o
o 18.08.2009, 22:33 | *Rabbit*
zdravim.. kdo ma jedno z techto aut chcu se zeptat kde se daji sehnat tuning narazniky na S80tku.. popripade jestli tam pasnou z S60tky ?! ... nebo kde to sehnat nejaky link :)


o 18.08.2009, 22:47 | Nismo.Power
opovaž se tuzingovat tyhle auta...... jinak zcela logicky ti z 80 na 60 nepude když 80 je širší.....

jediný co tak v případě S60 sháněj R nárazníky
o 18.08.2009, 22:49 | xSam
Souhlas s Nismem, tunit takový auto je hřích!!!
o 18.08.2009, 23:33 | *Rabbit*
proooc ? co je na tom za hřích ?! ... ja nechcu nejaky Extrem naraznik jen se mi proste teen origo nelíbí ... bral bych nejaky zaoblenejsí.. to same i zadní.. nasel jsem paradni ale jen na S60tku bohuzel
o 19.08.2009, 03:13 | JP
Fuj fuj a třikrát fuj! Voplastování starý S80 prostě nemůže dopadnout jinak, než naprostou tragédií, vůbec se o to nepokoušej a ušetříš tim krevní oběh každýho Volvisty, kterej to uvidí.

Nová S80 se mi líbí od Heica, ale na starou bych vůbec nešahal. Maximálně jiný kola (kvalitní, ne žádný bláto a ne o moc větší než origo) a je hotovo. Kdo Volvu tuzerskou prackou na plasty šáhne, tomu musí hnát upadnout...

foto k příspěvku  od JP

o 19.08.2009, 08:26 | Luke_288
tak tohle Heico je pecka...jinak jako JP a Nismo
o 19.08.2009, 09:43 | DJ.UFÍK
tohle volvo chci:o) jedno z mala co se mi libi:o)
o 19.08.2009, 10:49 | Nismo.Power
nová S80 je hezká sama o sobě...
stará je proti S60 starý totální tragédie kterou rozhodně nezachráníš tuning nárazníkem :))
pokud se ti to nelíbí tak si kup S60 je to celkově lepší auto a seženeš na něj pak věci z Rka....
o 19.08.2009, 12:17 | *Rabbit*
nismo... no jo je sice lepsi.. ale nema 200Kw jako S80tka .. to je ten problem ... jinak nahodou nasel sem teda tu S60 v tuningu.. a vypada jako skyline.. a moc pekna [ Link ]

[ Link ]

fakt se mi to líbí... jen teda jak rikam ta S60 neni zas tak vykonná :(

o 19.08.2009, 12:55 | Lukasino
Co blbnete kluci? Dal bych tam neco takovyho: [ Link ]
Je to sice tuctovka, ale zase je to osvedceny a vyzkouseny, libi se vsem! Myslim ze k S80 pujde pekne a urcite paradne doplni ostatni doplnky na aute ;o)

Btw. jestli chces silny auto, nevim proc hledas 200kw v sedanu s FWD a na 90% automatem :-D
o 19.08.2009, 13:06 | *Rabbit*
ale tak vy to nechapete... potunenych hond.. audin a takovych aut je na svete uz moc !.. kolik ste videli poladenych VOLV S60tek ? ja teda moc ne :) ... a libi se mi to ...je to MUJ nazor a pokud vim tak v čr neni zakazane si svuj nazor prosadit... tak mi ho nerozmlouvejte a neodsuzujte ze volvo nejde ladit.. jde.. vsechno jde kdyz se chce :) chcu proste auto v tuningu s vykonem tak 200 koni .. s automatem.. coz prave tohle vic nez dost splnuje... tak proc ne ?! co se vam na tom nezda ?
o 19.08.2009, 13:07 | *Rabbit*
jo a jeste neco... pro lukasino: ja chcu hlavne sedan! a jedine automat... a co vim tak S60tka se dela i s AWD ;-) takze asi tak :)
o 19.08.2009, 13:16 | Lukasino
poladeny volva jezdi, ale kdyz se ladi, tak motor, ne plasty...

Nahore pises ze chces S80, ktera se AWD delala az s novym modelem myslim. Bylo to mineno jen tak, ze necekej zase zadnej zazrak, jede to hezky svizne, ale tim to konci, S80 s T6 jsem mel, takze vim o cem mluvim ;o)
o 19.08.2009, 13:17 | *Rabbit*
ja se rozhoduju mezi S80 a S60tkou .... ne ze bych chtel konkretne neco z nich .... sak ja nepotrebuju s tim delat nejake kraviny jen aby to jelo... obcas kdyz neco predjet tak at to neni jak treba felina nebo tak neco.. kdyz jsi ji mel.. kolik ti ta T6tka zrala benalu ?... kdyz jsi tomu nedupal proste kdyz si chtel jet ekonomicky ?
o 19.08.2009, 13:18 | Bolthorn
Ach jo :-(
o 19.08.2009, 13:19 | Lukasino
Tak nez felina to zivejsi je, to je bez debat :-D

Prumerna spotreba podle palubaku byla po pul roce cca 13l, kde to bylo cca 50% centrum Prahy a 50% zivejsi jizdy po dalnici a okreskach.
Samotnou Prahu jsem v lete jezdil kolem 18-19l.
o 19.08.2009, 13:46 | *Rabbit*
a kua... no vidim ze nic levneho.. ale za to svezeni to stálo ne ?
o 19.08.2009, 13:56 | Lukasino
Tak myslim ze to je normalni spotreba pro takovej sedan se silnejsim motorem, ted za stejno jezdim s nepreplnovanym trilitrem :) Takze bych rekl ze spotreba naprosto umerna autu ;) svezeni bylo pekny, nesralo se a kdyz bylo neco potreba, dily prekvapive celkem levny ;)
o 19.08.2009, 14:02 | *Rabbit*
da se tohle same rict i o S60tce ?... a jak je na tom turbo ? nekazi se casto ?... prave premyslim o koupi bud S60tky nebo S80tky... ale vic spis tu S60tku... ale bohuzel nemam nejak moc penez na to abych kupoval novou.. nebo nejakou kera ma najeto 10 000km... sehnal sem si prave za dobre penize S60tku 2.4 T AWD .. automat(coz ja chci) ale ma najeto 235 000km... tak se ptam jako jestli to auto uz o tech KM ví.. nebo je to jak treba u audiny ze o nicem neví(obrazne lajcky receno) ... jako jestli se to podepise na spotrebe... nebo na kazivosti dílů a tak
o 19.08.2009, 14:03 | *Rabbit* | Upraveno: 2009-08-19 14:04:00
jinak jako rok vyroby to je 2001 a opticky stav vynikající
o 19.08.2009, 14:13 | Lukasino
Nejde o to kolik ma najeto, ale jak se o to predchozi majitel staral... moje mela 300tis a jela jak nova :)
Turbomotory jsou choulostivy na olej, dochlazovani atd...
o 19.08.2009, 14:16 | Nismo.Power
pokud chceš silný auto tak ber S60 T5 ..... pokud checš jen svižnější ber 2.5T .... na AWD se z vysoka víš co :)
s najetejma 235 bych se já osobně volva už bál když kolem 160ti začíná odcházet klapka , nedržej volnoběh a chcípaj a bohůžel ta klapka má pak za následek další závady a její výměna stojí skoro 20k.....
S80 T6 si nekupuj, spotřeba svižnou jízdou je 18-19 a zase tak svižně to stejně nejede, jediný co tak ten motor neni zrovna držák proti T5kám .... aneb proč jinak by S80 byly tak levný když S80 v plný náloži T6 ku sem viděl už i za 90tis :))
o 19.08.2009, 14:28 | *Rabbit*
jasne jasne chapu .... nepotrebuju AWD.. to jsem jen napsal ze sem to nasel... S80tka ma na muj vkus moc velkou spotrebu .. nejspis bych tedy barl tu S60tku... je jasne ze jak se o to ten predchozi majitel stara a jak s tim jezdi pak teprve to auto jede i potom zeo...na kolik vyjde asi nejak ta S60 T5 ? ... S60 2,5T vyjde na cca 120 000.- plus minus jak ktera... coz je pro me dostupnejsi nez auto za 200 K
o 19.08.2009, 14:36 | Nismo.Power
mno za 120 bych nepočítal zrovna s hezkym stavem..... na turbo bych koukal tak od 150ti .....
T5 tek moc nenajdeš ..... když jo tak cca 170 vejš záleží na roku a naájezdu no.....
celkově S60 bych bral bud s prokazatelnejma 100tis nebo 170-180 nebo víc neb tam máš jistotu že 9 z 10 ti už bude mít klapku vyměněnou takže tě nepotká :) když ho koupíš s reálnejma 150 tak ti za 5 nebo 15 tis může kleknout.....
každápádně bych se S60kám pod 150tis vyhybal :)
pokud by si zblbnul a kupoval bys jen íčko bez turba tak se vyhni 103kw a ber jedině 125kw íčko to vcelku jede a málo žere ale proti turbu který bere o litr cca víc to neni výhra :) pokud D5 tak koukej aby pod kapotou nebyla ani audi ani renault ale jen volvo motor neb ten jediněj se nesere v naftě :)
o 19.08.2009, 14:39 | *Rabbit*
no ja osobne mam zalusk spis teda na tu S60 2,5T a ma najeto prave tech 220 000km ... co jinyho se tam jeste tak kazí ?!
o 19.08.2009, 15:36 | Zdeny60
Jen postřeh k S60 T5.
Tenhle vůz měla mopje kolegyně z branže (cesťačka) asi 6 let. Dceři jej dala letos na jaře s najetými >300tkm. Dcera ho rajtuje vesele po Praze dodnes.
Nemám důvod jí nevěřit, když mi říkala. spotřeba "normální" jízdou do 9/100. Servis: čepy, brzdy. Klapka PUVODNÍ !!! Turbo PUVODNÍ!!!

Servisní hodina cca 900 bez DPH, díly cca +15% proti koncernu, některé výrazně dražší, jiné naopak levěnjší, jinak celkem stejné.

Měla jej v automatu - žádný problém dosud.

S60 D5 měl a dosud má můj bývalý šéf, verze sedan. S autem jsem jezdil jako spolujezdec a osbně jej xkrát řídla na trase Praha - Polsko nebo Itálie a zpět. Můj dojem: pokud chce někdo úsporný vůz s dobrou bezpečností, je D5 jako dělaná. Je to poylkač km na dálnici, na závodění máme jiné vozy.

Servis v Praze ve značkovém (výjezd směr na KH??) dosti drahý, on tam sypal celekm velký peníze (hradila firma), takže se "nežinýroval". Jen co pamatuji, tak loni tam nechal ve 180tkm cc 30tCZK (výfuk, ramena, rozvody), ale jak říkám, řada věcí by se dala udělat daleko levnějí. Důležité je, že jsem po 1200km z auta vyskočil jak srnec bez zásdaních známek únavy, za což lze vděčit výtečném sedadlům a tichu v autě. Škoda, že ta D5 nemá 6. stupeň. Jo a to zásaddní - při dosti hrubé jízdě na čas po polských tankodromech a venicich a městech 6 l/100 nafty!!!
o 19.08.2009, 16:17 | Nismo.Power
moc se tam toho nesere hlavní problém jsou ty škrtící klapky u benzínů, pak už tam najdeš asi jenom věci jako třeba vclku nekvalitní zpracování introše kde vrže všechno kolem loketky apod :)
o 19.08.2009, 16:30 | *Rabbit*
no moc se mi nelibi ta palubovka... to radio.. myslis ze by slo vymenit za nejake dvou dinove s displayem ?.. tady tohle mi prijde takove dost postmoderni....a hlavne mylsim ze ani neprehrava MP3 ..... jinak se mi to auto zacina moc libit... rozhoduju se mezi Audi A4 2,8 V6.... nebo Volvo S60 2,4T .... nebo Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 .... zpracováním jak exterieru tak interieru se mi nejvic zamlouva peugeot.... ale kdyz si vemu zase komfort.. vykon.. a bezpecnost tak v tom vidim zase spis to Volvo nebo audinu no... tot strasne tezke rozhodovani :(
o 19.08.2009, 18:26 | JP
Tak to já bych měl teda rozhodování naprosto jednoduchý - 406 je sice pěkná (design od Itala), ale je to francouz, takže v žádnym případě. Audi je koncern (obyčejný auto, krade se) a vevnitř je to na mě moc malý, resp. zadní sedačky jsou tak pro psa. Na krátký cesty max. ve dvou je to asi fuk, ale jako srdcem napůl Volvista bych neváhal a místo těch dvou vzal radši i starou dobrou 850, nebo první V70R:D

Rádio se tam dá strčit normální 1DIN a pod/nad něj přihrádka, některý to tak tušim měly origo.
o 19.08.2009, 18:54 | Freerider
pokud chceš výkonný auto - co třeba totok?

foto k příspěvku  od Freerider

o 19.08.2009, 18:57 | Freerider
turbo, sedan, 250 PS a určitě bude uvnitř větší než A4 a rozhodně by se mi líbila víc než S60. A nevím, kdo zde má 9-5, ale myslím, že ji loni někdo koupil a určitě Ti dá reference
o 19.08.2009, 19:23 | Lukasino
H-honza ji ma myslim
o 19.08.2009, 19:49 | *Rabbit*
eeej.. ty saaby se mi nelibi ani trosicku... to ne-e... to vazne radeji tu S60tku :) ....ne tak jako mi nejde nejak extra o misto pac daleke cesty s tim podnikat nebudu takze to je docela jedno.. jen mi jde o design a o vykon.. a hlavne o spolehlivost ! to je pro me priorita
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3303 sekund.