Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Škoda Yeti

 o Navštíveno 1732x o
o 21.08.2009, 00:44 | vypuk
Asi jste všichni viděli reklamy v televizi na tuhle "Šáde".
Ale nechápu jednu věc - proč tam dávají takovej zvuk motoru, když jede po lese, jako by v tom bylo bůhví co?
Kdybych byl velkej cíťa, tak by to snad i zavánělo klamáním zákazníka :)))


o 21.08.2009, 00:57 | Augi
Hele, 1,8TSI s laďákem může znít všelijak ;-)
Jinak je to roztomilý autíčko - pro babu ideální.
o 21.08.2009, 01:03 | vypuk
Jj, nevypadá to zle, čučel sem na to ve 4x4 verzi jako předváděčka na jednom festivalu na Čeladné kde jsem dělal. Nejelo to špatně, interiér taky vypadal dobře - no, rozhodně to nebylo moje škodítko :))

Ale v té reklamě pochybuju, že na tom měli laďák, znělo to docela jako nějakej "dospělejší" motor :))
o 21.08.2009, 07:01 | Freerider
No néé, že bych chtěl nějak rýpat :o)), ale zrovna 1,8 TSI mi přijde jako docela dospělej motor :o)118 Kw není málo. Měl jsem možnost se v tom svézt asi 30 km, z toho nějakých 10 po polní cestě a můžu říct, že je to rozhodně povedené auto a nejen pro babu :o)))
o 21.08.2009, 07:22 | hanzz
Zrovna jsem četl článek na idnes, že se Yeti zatím málo prodává. Žádný div při pohledu do ceníku. A navíc ten malý kufr, to je od škodovky podraz na českýho chalupáře :)
o 21.08.2009, 08:07 | Augi
hanzz: jj, ten kufr mě taky překvapil - nevím, kolik má litrů, ale subjektivní dojem je cca 300 litrů :-( Ale jinak fajn svezení.
o 21.08.2009, 09:44 | vypuk
Borci z Rotaxu z toho vytahovali docela dost věcí, ale asi měli sklopené sedačky :))

Freerider - Já myslel zvukem, né výkonem :)
o 21.08.2009, 09:57 | Nismo.Power
mě se to tedy opravdu nelíbí ...... každopádně 1,8TSI nejede zle, jel jsem s tim v novym supu ale i tak prostě nuda....
zklamání zákazníka je u každý škodovky když příjde do salonu a zjistí cenu která ani trochu nekoresponduje s tim co viděli v reklamě/billboardu :)
aneb příjde a zjistí že první použitelná verze je přes 500tis bez výbavy..... nevim pro babu mi to nepříjde ani ideální ani levný to už bych fakt radši šahal i po nějakym fiatu seidici nebo sx4 :)))
o 21.08.2009, 10:00 | tappaja
Tak u tebe me to ani neprekvapuje a ani sem necekal jinou odpoved.
Kara dobra, jen to cenove trosku prestrelili. V ty vybave a s motorem co bych chtel ja je to asi 800+ coz je uplne out.
o 21.08.2009, 10:05 | Nismo.Power
tapp : snad ti neva že se mě konkrétně nelíbí....
cenově je to uplná tragédie..... nechápu nikoho kdo je ochotnej vysolit 550 za holomrd škodovku natož 800+ aby v tom něco bylo.... řek bych že se lehce posrali soudruzi ..... bejt to tak 400-500 se solidnim motorem a výbavou tak neřeknu :))
o 21.08.2009, 10:06 | pepe689
kazdej den na ni koukam borec co ji ma pujcenou rika ze je to neco jako Niva a cena je nesmysl za to mam 3 roky stary Cadilac Es -a to je jinde
o 21.08.2009, 10:09 | relax
Auto je to pekny, aspon me se libi. Kufr ma objem 405 - 510 litru tusim, podle nastaveni zadnich sedacek... Jinak s tou cenou je to fakt ulet no, ale vzpomente na superba ... taky cena napalena a po nejakejch 2 meiscich sla celkem dost dolu, nehlede na to ze je to cenikova cena ... realna bude tak o 10% nizsi diky slevam od dealera
o 21.08.2009, 10:26 | Nismo.Power
pepe ..... hehe :) já v tom vidim zase pořád něco jako malej bráška FJ Cruisera :)))

relax : a to se vyplatí těch 10procent pak to je opravdu levný :)))


prostě nelíbí stejně jako tohle, i když ta toyota je tak ošklivá až má něco do sebe :))

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 21.08.2009, 10:31 | relax
Ja nerikam ze to je pak levny, ale reba me porad pride lepsi zaplatit 540 nez 600 ... nvm jak pro tebe ale pro me je 60k celkem dost ...
o 21.08.2009, 10:35 | Nismo.Power
pro mě je to taky celkem dost ale pořád to nemění nic na tom že i po slevě to je drahý jako prase :)))
o 21.08.2009, 10:40 | Zbyšek
Já tedy Yetiho také projížděl, jelikož se tzo zalíbilo moc otcovi a ten blázen si to stejně koupí (tím bláznem nemyslím to, že koupí zrovna Yetiho, nebo škodovku, ale prostě nové auto přes půl mega).
Já tedy na Yetiho nemohu říct nic moc špatného. 1,8TFSI je super motor se kterým to jede velice pěkně (samozřejmě pro nějakého mladého namachrovance by to chtělo asi více). Otec chce diesel stopro, tedy pro něj bude asi 103kw verze jejich common railu.
Kufr v tom je o poznání menší než octávka, ale na druhou stranu při posunutí zadních sedaček dopředu se její velikosti už přibližuje a hlavně díky variabilitě sedaček, kdy tam můžu nechat jednu, dvě nebo tři vzadu mi vznikne prostor jako kráva (rozumněj střčí se tam klidně pračka třeba). Taky se mi na těch zadních pohovkách líbí, že tam jdou dát dozadu jen dvě dále od sebe, tedy vznikne z toho vozítko pro čtyři pořádné chlapy například. Každopádně zadek je celkově řešen dle mě jako pouze nutný základ, protože sei nedovedu představit jet 500km na těch sedačkách. Naokapk na předních je to naprosto v pohodě. Celkově je celý předek mnohem lépe zpracován a na dost lidí působí honosným dojmem (tak je to prostě předek z octávky, takže se to lidem líbí).
Při jízdě se to chová hezky a dost mě překvapilo, že to netrpí na boční vítr a dá se s tím tedy dost valit. Asi každý si tohle prdítko kupuje především díky univerzálnosti a hlavně terénu. Samozřejmě to není ofroad, ale zvládá to překvapivě hravě velmi náročné situace. Díky novému Haldexu a spoustě elektronických serepetiček se vpohodě rozjede a vyjede i dost složité úseky, kde se mnohá jiná auta nechytají.
Nyní k těm cenám - já jsem jimi docela potěšen, protože například octávku v podobné výbavě koupíte o pár set tisíc dráž. Tedy to je jasné plus. Jak už bylo zmíněno, tak stejně je ještě řada slev, takže se člověk nesmí koukat jen do letáčků (řádově jsou zatím slevy 30-50kkč, takže prozatím nic moc, ale taky se to ještě ani skoro neprodává). Je pravda, že to proč si někdo takovéto auto bude kupovat (4x4 verze) začíná na půl mega, ovšem tam začíná taky octa v naftě s holou výbavou (yeti už tam něco málo má aspoň). Nechápu kdo tu haraší s cenou 800kkč za full výbavu, když expirience (tedy nejlepší) stojí zhruba 650 při výběru nynějších reálných motorů a ne nesmyslů, které někdy možná budou (jako třeba RS motor) a tedy je někdo asi dost náročný, aby tam naplácal další výbavu za 150kkč. Chtěl bych vidět přímé porovnání Yetiho v té full výbavě co si přejete s něčím jiným.

Ale abych nepěl jen chváůu na tohle nový autíčko:
- má to zase ty stejné chyby jako většina splašených slepic alias škodovek, tedy už když je to nové, některé části interiéru obvčas pohrkávají, což se mi tedy vůbec nelíbí
- ani v nejvyšší výbavě nejsou zahrnuty xenony, které dnes beru celkem jako samozřejmost a člověk si musí připlatit 30 klacků navíc
- při jízdě v terénu se tomu pekelně hřeje motor (ne podle palubky, ale podle reálu.
- jejich pack pro ochranu podvozku je opět pouze kousek plechu, který kryje motor a jinak je na podvozku dost částí holých. Tedy stejně při jízdě nějakým terénem hrozí urvání čehokoli.



Tedy prostě cenově mnohem lepší než octávka, která se na jeho univerzálnost jak jízdní, tak variabilnosti prostoru absolutně nechytá, přičemž podstatně levnější. Ovšem jak už jsme u škodovky zvyklí všichni, oni stýále sázejí na to, že je tu ještě pořád kupa idiotů, kteří milují svou domácí značku (a že jich tu fakt ještě kupa je a myslí si, že je škodovka fakt česká a tak budou vlastenci :) ), tedy zákazníků, kteří to tak jako tak koupí a proto můžou přestřelovat s cenou furt dál.

Za mě tedy po nějakých těch projížďkcáh a dlouhém zkoumání několika Yeti na jednu stranu nadšení (při porovnání yeti-octa), na druhou stranu zklamání (tradiční zpracování)
o 21.08.2009, 10:47 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-21 10:54:13
jsem schálně juknul teda na yeti s 2.0tdi ..... chtěl jsem jen bixenon, kouli a navigaci a byl jsem na 800tis.... i kdyby to bylo 720 tak se posrali..... naklikal jsem ho do plný s tim motorem a hurá 950tis.... smutný dát skoro mega za splašenou slepici ....
prostě vidim to jako u ostatních modelů aneb bude tu zase jezdit hafo yeti s motorem 1,2 a výbava na bodu mrazu neb polovina čechů co dojde do salonu zjistí že na to prostě nemaj takže 1,2 která stejně začíná 360tis bez ničeho a když si tam hodí těch pár položek který jsou k verzi "sociá" dostupný tak hurá vysolí 400 a odjíždí :)

zbyšek : co se podívám třeba subaru forester tak v dvoulitr boxer naftě 108kw ve výbavě executive vychází 970tis a v ní je zcela vše už :) to znamená forester v plný vs. yeti v plný 970 vs 950 ...... hmm ted co bych si koupil radši :) hádej:))))
o 21.08.2009, 10:53 | tappaja
No a vo tom to je. Auta se vyrabej, prodavaj, jednoducha matematika.
o 21.08.2009, 10:55 | Nismo.Power
tapp : jasný, dokud se najdou blbci který jim za to vysolej tyhle peníze tak je jasný že to za ně bude..... je to sice smutný ale je to tak no :)
o 21.08.2009, 10:58 | Pavel 528
takze jen ze srandy jsem si zaskrtal veci co mam ve svym 9let starym bmw(který je podvozkove a motorove zcela jinde) a vyslo mi

Souhrn konfiguraceCena vozu:769 000 Kč
Model
Yeti
Výbavová verze
Experience
Seznam základní výbavy
Motor
2.0 103 kW 6-stup. mech. 4x4
Technická data

Interiér
Interiér kůže + umělá kůže
Barva
Modrá Aqua metalíza
Mimořádná výbava
8 / 107 700 Kč
Příslušenství

Počet vozů ihned k dodání: 0


takze asi neni problem se jeste s vyssi vybavou v poho dostat na 800
coz je masox a bude to stejne jebka skodovka ...DD
o 21.08.2009, 11:02 | tappaja
Vis jak,
"Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit… ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat"

To by se pak neprodavaly Astony, Bentleye, Rolse.... protoze kterej magor by si koupil treba auto za 4 miliony a vejs, ne?
o 21.08.2009, 11:09 | Paczqo
Mě se Yeti docela líbí dovedl bych si ho představit jako druhé auto i se v tom dobře jede měl jsem možnost si ho na celej den vyzkoušet ale jak už zde bylo psáno ta cena je hodně přestřelená za trochu slušně vybavene s dobrym motorem. Za 800tis bych už si vybral jine auto tyhle kategorie ale určitě né škůdli.
o 21.08.2009, 11:09 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-21 11:10:15
Pywoj : to si toho zaškrtal málo no , top máš 950 :)

tapp : to by se neprodávali no ale tam je menší počet prodeje kompenzovanej onou velkou cenou a řekněme exkluzivtou toho že se jich prodává málo, ono ta výrobní cena neni proti normál autum zrovna astronomická, samo že je větší ale rozhodně to neni výroba stojí 3,5m a prodáme za 4 ..... výroba bude 1-1,5m a prodáme za 4 :)
bentleye se prodávaj málo, hodně se prodává hlavně VWbentley aka kontinentál a jeho úžasný dílenský zpracování na úrovni novýho passatu , motor VW, podvozek VW , kastle tvar bentley...... když bentley tak jedině čistokrevný Arnage neb kontinentály sou fakt parodie nebo spíš pokus prodat Phaetona ještě dráž :)
o 21.08.2009, 11:17 | pepe689
maly auto na 4jla
o 21.08.2009, 11:21 | Nismo.Power
pepe : :))))))) pravda.... když oktávka už při dvou tahá prdel po silnici :)))
o 21.08.2009, 11:28 | pepe689
jj na dotaz z autorizovaneho servisu do MB bylo odpovezeno cituji---,,opravdu nevime ,ktere pružiny jsou nejtužší-4,6,8 nevime´´ -a nemluvim o tom ze do 1,9 davali do prevodovek spatny olej uz z vyroby .
o 21.08.2009, 11:57 | assassin
no kdyz to budu porovnavat jen se skodovkama tak je z tech soucasnejch priser jeste nejlepsi...

kazdopadne kdybych chtel 4x4 tak za ty prachy nevim proc by kazdej dusevne zdravej clovek nekoupil treba forestera...

stejne to bude jezdit jen po meste takze stylem neco jako kia soul...
o 21.08.2009, 12:07 | Zbyšek
assassin - ono to bude asi taky o tom, že Forester stojí v nejnižší výbavě 680kkč, přičemž Yeti v jenvyšší 650kkč. U obou aut toho jde ještě kupa přidat a jak už tu bylo psáno, v úplné full výbavě to vyhraje tedy Forester. Ovšem tato full výbava nezajímá minimálně 99% lidí, protože chtějí slušně vybavené auto za co nejméně peněz a nebudou si tedy zaškrtávat ve výbavě kdejakou hovadinu, která sice stojí kupu peněz, ale je k ničemu.
Ten Forester má samozřejmě v oné nejnižší výbavě mnohem méně věcí za vyšší cenu než Yeti (třeba F manuál klima, Y dvouzónová automat klima, vyhřívání sedaček atd.) a dalo by se tak pokračovat dále.

Samozřejmě, když se kdokoli zamyslí nad tím, jestli Subaru se stálým pohonem, nebo Yeti s vychytaným haldexem, tak je to jasné Subaru. Ovšem opět málokdo využije alespoň pohon Yetiho naplno, natož pak Subaru.

A právě proto budou lidi raději kupovat splašenou slepici.
o 21.08.2009, 13:09 | packer
Když by si škodovku koupil jen duševně nemocný člověk, proč jich je všude takové množství - a to nemluvím o ČR. Určitě i za hranicemi potkám více Škodovek než Subaru. Debil se projeví jinak, né tím v čem jezdí.
o 21.08.2009, 13:18 | vypuk
Nevím, jak je to s dílama, asi už cenově jinak, ale myslím si, že na tyhle nové škodovky asi budou levnější díly jak na subaru, ale má to člověk v záruce, tak to moc neřeší,... Někdo zasvěcený, kdo ví, jak jsou na tom díly v porovnání třeba se subaru? Myšleno po cenové stránce. :))
o 21.08.2009, 13:30 | jerzy05
ta cena je fakt uplne mimo, to je prestrel jako prase :D
o 21.08.2009, 13:45 | Nismo.Power
Vypuk : a jsme zase u toho, proč kupovat auto aby jsi řešil kolik tě kde budou stát díly, diagnostika závady či kde sehnat díly který se prostě serou ...... proč prostě nekoupit auto který se jednoduše nesere a chce jen spotřebák ?
co se spotřebáku týče tak u subaru je o chlup dražší celkově ale ten chlup je tak malej a ten čep řízení ti stejně vydrží 2x tolik co na fábii takže myslim že ani řešení spotřebáku nemá smysl :)
o 21.08.2009, 13:54 | DaveF
- cena se stanovuje hlavně podle poptávky a konkurence, takže když nebude zájem, bude se zlevňovat, nebojte
- abych mohl dát nějakou slevu, musím mít z čeho, takže nemůžu nasadit cenu nízko
- určitě polovina aut se teď prodá s odpočtem DPH
takže když vezmu oblíbené TDI s použitelnou výbavou Active za 450tis, což je 378 bez DPH, příp. ještě nějaká sleva, to si myslím, že není až tak přemrštěný na to že to je nový model od Škodovky, která se nemusí podbízet
- většině kupců co chce nové auto stačí rozumný motor, klima a el. výbava, za nic víc si připlácet moc nebudou, takže nějaké klikání výbavy je nesmysl :-)
o 21.08.2009, 14:02 | DaveF
hlavně tahle cenová politika Škodovce vychází už od první Octavie, tak nevím proč by to teď dělali jinak :-)
navíc Octavie je myslím ještě dražší
o 21.08.2009, 14:10 | Nismo.Power
Dave : proč bych si klikal výbavu když jsou automobilky kde jí klikat nemusim a prostě většina věcí je tam brána za naprostej standard maximálně si doplatíš navi či podobný chůjoviny...... nevim proč by to každej měl mít jako VW je dáš 500tis za kastli a k tomu dostaneš malym písmem 5x A4ku ke si budeš zarktávat volant ano/ne, sedačky ano/ne ..... konkrétně u VW mi to takhle příjde tam to je opravdu přehnaný s tim že všechno si musíš zaklikat a zaplatit pokud to chceš :)
o 21.08.2009, 14:34 | DaveF
ano, máš pravdu, ale evidentně jim tahle cenová politika vychází
o 21.08.2009, 15:11 | hanzz
Myslím, že jakýkoli srovnávání s Foresterem je úplně mimo. Nevěřím, že existuje člověk, který by při finálním výběru volil mezi těmahle dvěma autama. Každý oslovuje úplně jiný lidi ... zaplaťbůh :)


Mimochodem, Forester "v plný" se dá pořídit do 750t Kč.
o 21.08.2009, 15:36 | Nismo.Power
hanzz : myslim že jakýkoliv srovnání aut se "škodovkama" je krapet mimo :)) každý oslovujou jiný lidi to je pravda ale pořád tu je hafo oslovitelnejch čecháčků/vlastenců co momentálně o škoda auto nemaj nejmenší ponětí kde se co vyrábí, kolik na to co stojí , kde to kdo za kolik opravuje jen jsou prostě rozhodnutý že půjdou a svojí starou 120ku vymněnej za tu "novou fabii" nakonec příjdou do salonu a odjedou v htp bez jediný příplatkový výbavy a splácej až do důchodu popř. na to daj veškerý úspory :)
o 21.08.2009, 16:35 | schwaboid
Většina lidí jsou blbci a za tím si stojím.....
o 21.08.2009, 16:53 | JP
Nemůžu než souhlasit s Nismem včetně názoru na Continental GT.

Sice se mi Yeti líbí, ale ta cena je ještě ujetější než obvykle.
o 21.08.2009, 17:24 | vypuk
Nismo, ty asi nechapes některé lidi, kteří se nechcou vysypat na dilech. Rekneme rozdelovac na Civic VTI, kolik myslis ze stoji? Tu jde o to, aby kdyz to clovek ma, tak aby se pri vetsi generalce clovek nevysypal a nezesedivel pri pohledu na ucet?
o 21.08.2009, 17:46 | TomV
Tohle se ale opravdu vidi jen v cechah :o) clovek, kterej si koupi novy auto je totalni idiot, protoze vyhodil balik, kdyz si mohl koupit "supr" ojetinu ( a zbytek sypat do udrzby) a nedej boze aby to byla skodovka, vzdyt preci exituje mraky lepsich aut :o)
o 21.08.2009, 17:46 | TomV | Upraveno: 2009-08-21 17:48:12
.
o 21.08.2009, 18:02 | vypuk
TomV - otázka ale pak je, jak je to se zárukou ;)
o 21.08.2009, 18:07 | TomV
Myslis zaruku najetych km u te ojetiny? :o)
o 21.08.2009, 18:08 | JP
Záleží na úhlu pohledu no. Někdo radši vymění jednou za 10 let rozdělovač za 5k a někdo radši mění každej druhej měsíc něco za 1k, protože je to levnější a dostupnější:D
o 21.08.2009, 18:11 | JP
"nedej boze aby to byla skodovka, vzdyt preci exituje mraky lepsich aut :o)"

Já fakt nevim... je to ironie, nebo ne?
o 21.08.2009, 18:20 | TomV
V tomto kontextu to ironie nebyla, lepsi auta jsou, to bezpochyby, ale kdyz pominu sluzebaky, tak si opravdu nemyslim, drtivou vetsinu kupcu novych skodovek tvori duchodci, kteri presedaji ze 120, ale ze okty a superby porizuji i vzdelani a zajisteni lide, nevim ve kterych spolecenskych kruzich se teda pohybujete, ale opravdu to neni tak, ze skodovku kupuji jen lide, kteri netrefi do jineho salonu :o)
o 21.08.2009, 18:25 | vypuk
Ne, záruku najetých km ne, ale záruka na to, když se ti něco vysere nebo podobné radosti... ;)
o 21.08.2009, 18:36 | TomV
vsak mne to nevysvetluj, ja uz si s ojetinama zazil sve a uz nechci ani videt
o 21.08.2009, 19:17 | Rustapha-659 | Upraveno: 2009-08-21 19:19:47
vypuk: tenhle zvuk? :o)
[ Link ] No to myslím nemá cenu řešit..když se dělají postsynchrony,tak se tam nejspíš použilo něco z nějaký banky samplů,nebo případně by ještě byla možnost že zvuk motoru prohnali přes nějakou krabičku..ale spíš bych se přikláněl k variantě č.1 - ta je mnohem pravděpodobnější.
o 21.08.2009, 21:44 | HIGHTOWER
on celý ten zvuk v lese je přebasovaný, takže to třeba ani nějak nedávali něco jiného, jen to potuctuctovali :-D a bylo
o 22.08.2009, 12:24 | vypuk | Upraveno: 2009-08-22 12:29:20
Rustapha - přesně ten v lese, pak se na to asi vybodli :) Asi chtěli, aby to znělo lépe :)

TomV - no my si s Fiatem Brava užili taky svoje - křivá hlava, prasklej blok mezi 2-3, výfuk kterej po sundání vypadal jak zalepenej ementál(povařené co 10 a méně centimetrů), chladič který tekl,... a tak bych mohl pokračovat,... Po stránce stavu kastle fakt paráda, nic nezrezlé ani bourané(snad), ale fakt ty starosti ohledně motoru - nikdy více, ale aspoň byl majitel bazaru na tolik slušný, že se podílel na opravách finančně.

JP - Za pět tisíc? Říkal, že přesně na to jeho VTI stojí rozdělovač nějakých 12 "tauznů" ;)
o 23.08.2009, 00:45 | škodovkář
němci zasraný...
o 23.08.2009, 10:42 | Only_One
Já s tím autem nemám problémy. Líbí se mi koncepčně tak užitně. Cena bude za rok zase jiinde. Ted to je novinka tak to zkoušejí.
o 24.08.2009, 16:16 | clown
jako sluzebak to beru okamzite .. :o)
kdyz vidim v jakej mrdkach se kolikrat tady ohaneci US svalovcema ohanej, tak v klidu tohle skousnu ..:o)
ano pro ceskeho chalupare by to melo byt za 320.000 v metle na hlinach, f tdi ... s 1500 litrovym kufrem a lednici na pivo uvnitr ..

jak skodovky, potazmo celej VWGroup nemusim, tak tohle bych jako sluzebak mohl .. za tri roky bych to ujezdil ke smrti a byl by klid :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3588 sekund.