pokud je to auto po slušným majiteli, není s tím většinou problém - sám s drahou polovicí provozuju dva Renaultí automaty (R19 1.8i 65kw a R25 2,9V6i) a zatím bez problémů - mladý R19 máme cca 2 roky, za tu dobu se měnilo akorát čidlo tlaku na převodovce (bylo prdlý od malý rány na spodek auta - předchozí majitel udělal hop do naštěstí měkkýho oraniště), jinak pohoda, čeká nás brzo výměna oleje, filtru a těsnění vany převodovky (těsnění vany preventivně). Pokud se AD4ka podělá, lze ji opravit - AR4 (R25) a AD4 (R19, Laguna) mají následníka v AD8 automatu, kterej byl jak v Lagunách, tak v Safranu - veškerý čidla a ovládací prvky jsou identický, jádro převodovky taktéž - detaily jsou na dlouhý povídání, ale 99% náhradních dílů na tyhle automaty je sehnatelnejch za velice rozumný peníze, nicméně mladá za 2 roky nalítala okolo 60 tisíc km a převodovka je furt OK :-), moje R25 Baccara má nalítáno hooodně přes 300 tisíc km a furt je v tom původní automat, akorát při 150 tisících v tom byly původním majitelem měněný lamely, pří 300 zřejmě taky, auto je naprosto spolehlivý, takže spokojenost :-)
jinak v CZ je bohužel i v autorizovanejch servisech silně rozšířenej mýtus o tom, že v automatu je "doživotní náplň" - dle servisních manuálů je předepsána výměna každejch 160 000km, kamarád, který o těchto automatech ví asi naprosto vše, doporučuje výměnu oleje a filtrů v automatu každých 100 000km :-)