
Navštíveno 2518x


21.08.2009, 15:16 |
fredy
to uz je slusny :) skoda ze takovou akci neudelaji i na OII :) to bych snad o ni i premyslel :)))
naprosto úžasný.... nevim zdali jsi to myslel jako srandu nebo vážně ale mě to příjde jak před tak po slevě nehorázný..... nevim proč to ještě maj skladem tyhle škopky, ve výsledku si za koupíš x let starou stojatou oktávku a ještě budeš muset dát desítku aby si tam měl aspon manuální klimu, centrální zamykání, neměl vpředu kličky a měl el. zrcátka v laku s klimama..... opravdu slušná výbava jak před tak po .... nehledně na ten 1,6 motor kterej je opravdu skvostnej, s tim TDi pro mě za mě at si to někdo koupí ale i tak to je naprostá výhra, asi přišly na to že dneska se za 300 tis dá koukat i jinde :)

21.08.2009, 15:26 |
relax jn ty tourky uz maj bohuzel odzvoneno ...

21.08.2009, 15:26 |
relax | Upraveno: 2009-08-21 15:28:47
ja co sem prodaval chvili skodarny tak sem se stesim udal jednu, kolegove neprodali zadnou ....
Tak tomu pak nerozumim..mne se ta cena zda opravdu fajnova na nove auto s podobnyma uzitnyma vlastnostma..Jako rodinne s dvema detma si myslim hodne dobra volba,sam o tom zacinam uvazovat jakozto skodovku nemam rad,tak manzelce by se to myslim libilo .
Proc maji odzvoneno? Jako ze stara koncepce nebo design? Myslim ze i dnes je to kus auta,porad lepsi nez nejaka korea nebo mini vozitko z Japanu ci koncernu
pokud někdo shání auto do 300tis a nebaví ho hledat solidní ojetinu, je to dle mě víc než dobrá nabídka. Za 300 jsou nové tak akorát nějaké mrdky do města pro dva lidi bez kufru. Takhle má relativní jistotu, že se mu na tom během 150tis nevysere, nemá doškrábaný interiér, bordel v kufru apod. Za kolik by se to mělo prodávat, za 100tis? To že někomu bylo po autoškole málo 170HP neznamená, že 1,6 74kW není pro 2+2děcka uplně dostačující.
cupra : heled řek bych že dneska je jiná doba..... předpokládám že to sou prostě nedoprodaný kusy tudíž to může bejt rok výroby 2004 a 5 let stát na parkáči nebo v salonu.....
300 nebo 270 za tragédii 1,6 je totálně ale totálně bez výbavy, 310 potažmo 280 seš s naprosto základní výbavou.....
a to je totálně konečná cena za kterou ti to daj
chevrolet cruze : model 2010 žádnej stoják prostě komplet fungl auto na který samo v salonu můžeš dostat ještě dobrou slevičku popř. při nějaký akci tak
stojí 319 900,- s motorem 1,6 16V 83kw (spotřeba 6,8)
výbava v tý BASE ceně :
-ABS s rozdělovačem brzdných sil EBD a systém elektronické kontroly stability ESC
-Airbagy - přední, boční, okenní
-Čalounění látkové tmavé Flat
-Dálkové ovládání centrálního zamykání dveří
-Dělené sklopné zadní sedadlo 60/40
-Denní svícení
-Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
-Elektricky ovládaná okna vpředu, sekvenční
-Imobilizér
-Ocelové ráfky 6,5Jx16; kryty kol; pneumatiky 205/60 R16
-Oddělený informační displej - zobrazení času, venkovní teploty, rádia
-Plnohodnotná rezerva
-Posilovač řízení
Rádio s přehrávačem CD MP3, 2 repro vpředu, 2 výškové repro, střešní anténa
-Tónovaná skla
-Úchyty ISOFIX na krajních zadních sedadlech, dětská pojistka
-Úložná schránka spolujezdce neosvětlená, úložná schránka na palubní desce otevřená
-Vnější kliky dveří a vnější zpětná zrcátka černé
Vstup AUX pro připojení externího MP3 přehrávače ve středové konzole
-Výškově nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce
-Výškově nastavitelný volant
tohle všechno máš v BASE v ceně 320 na kterou určitě dostaneš od obchoníka slevu....
záruka je 5 LET nebo 120tis km ! myslim že hodně slušný.....
samo za dalších 25tis můžeš připlatit lepší výbavu kde máš komplet el okna, klimačku
loketku , palubák, kliky v barvě..... nebo klimu samotnou za 15tis....
já prostě nevidim jediněj důvod proč šáhnout postarý oktávce když můžu mít cruze kterej se mi opravdu moc líbí zvenku i vevnitř za takovýhle peníze novej se seuper zárukou :)

21.08.2009, 16:30 |
Sau Nismo : Tyto oktávky nejsů žádný stoják, ani náhodů nic 5 roků starého, to si asi pleteš s amerikama tam v USA, tam to teď tak možná je :D Sů to uplně nové auta, modelové roky 2009 Octavie jedničky. A srovnávat Octu s Cruzem, no.. :D Ale jo, vlastně sů to srovnatelné auta akorát s tím, že ta Octa je koncepčně 13 roků starý model :D
crestik : prodávat by se to nemělo, měly by si s tim v MB vytřít zadky a nechat to sešrotovat leda.... když vezmu tu ceníkovou jakou si tam myslel a vemu v potaz že to je totální holomrd bez ničeho tak mi je třebaz těch 450 zle za kombíka..... ani po tý slevě mi to nepříjde zázrak prostě.....
dneska si za těch 300 fakt můžeš koupit i auta chce to jen mít rozhled už dávno tam nejsou jen mrdky do města jak myslíš.....
a Cruze mi fakt nepříjde jako mrdka do města pro dva lidi bez kufru..... možná je i větší než oktávka ....

vs.

nekdy mi prijde, ze lidi vypinaji mozek, kdyz slysi: SLEVA a SKODA... nedava mi to smysl, museli by zlevnit jeste tak 50, coz nemusi, protoze to lidi koupi i tak, vzdyt klima neni potreba, okynka si stahnes ruco, zadnej stres...
pravda aspon se jim nemůžpu posrat motorky ve dveřích :)
ano a přesně o tom to je. ty bys zevňoval něco, co se prodá i za stávající cenu? pokud to lidi budou kupovat, tak at, osobně je mi to jedno, nechápu, že tyhle věci třeba Nisma tak zvedaj ze židle
NP: tak když jsi takový internetiska, tak si najdi aspoň nějaké ty "amatérské" recenze. Rači si koupím jedno z posledních jakžtakž solidně udělaných aut, i když starší model, než mít 200kg elektrických pičovin, vnitřek ani nečistit, abych nesloupl strukturu plastu až na bílý tvrzený polystyren apod. Píšou záruku 5 let/120t km. Tohle je přesně vypočítané, že to auto tak nějak vydrží a pak ser pes. Jinak podle mě, kdyby Daewoo bylo dejvů nadále, tak o to ani okem nezavadíš :-))
Pokud zůstanu u koncernu, tak za 300 není ani nové polo, od opelu ani corsa atd
btw tak dva roky zpátky jsem někde viděl inzeráty na tři uplně nové felicie v ceně kolem 80-90tis...pokud vím, minimálně dvě si našly majitele hodně rychle
Crestik souhlasím s tvým názorem. 5 let to vydrží a pak už se nedoplatíš, co vše se bude srát. Za 5 let prodat nějakému mladému začínajícímu zoufalci za pár peněz vzít 250 a koupit nové, pak ano.
tu cenu co udělali ted tak takhle se to mělo prodávat normálně a ted to měli dát ještě za mín

21.08.2009, 17:45 |
DaveF to já bych na to rovnou zřídil úřad, aby kontroloval jestli nejsou některá auta a jejich výbava předražená :-)

21.08.2009, 19:07 |
Drtič Tak nevím, jestli bych bral raději Daewoo se znakem Chevrolet nebo Octu. Spíš by mě zajímalo, co teda za tych 300 000,- vzít jako rodinné auto? (ne, že bych chtěl kupovat, ale zajímá mě to, když tu polovina plká, jak je to drahá mrdka). Dacia Logan ? :-)

21.08.2009, 19:20 |
Drtič Jsem pro zajímavost obádal
Combi Tour Trumf 1.9 TDI/74 kW 5stup. mech. 319 900,- (ta 1,6 v kombiku 289 000,-). Tak teda jaké jiné kombi rodiné auto v téhle ceně? Podle mě je to perfektní nabídka.
No, já si myslím, že to je pěkná nabídka. Kdybych shanel nové auto kolem 300, tak ani neuvazuju. Za 330tis mas TDi v combajnu s klimou. auto, ktere bez investic vydrzi 10let kdyz se o nej budes dobre starat. A nez nejakeho Fusiona, nebo cokoli od Kii... Jednickova octa byla super auto a normalni clovek, ktery chce bez problemu jezdit nebude resit modelovou radu...
nemluvim o pozdejsi prodejnosti auta. Ulet na tom chevroletu bude podle me mnohem vetsi nez na octave...
Tak já nevim...
Je fakt, že Škoda je relativně drahá na to, jaká je - tedy 13 let okoukaný model (facelift 2000 či kolik vlastně nic moc nezměnil). Ale - na druhé straně je pořádně prověřená a je známo, že se jedná o veeelmi trvanlivé auto, co hodně snese a málo chce. Sám jsem měl 2, obě nafty 81kW a obě jezdí dosud bez závad s najetými 300/150tkm. Jsem velmi zvědav, jak bude vypadat dnešní Cruze po dejme tomu 10 letech z titulu koroze, dostupnosti servisu a ND atd atd atd...
Mám vážné obavy, že se nepodaří dosáhnout takové úspěšnosti modelu jako zrovna u Oktávky u žádného současně priodávaného auta u nás - tedy v mateřské zemi.
Je fakt, že Cruze vypadá atraktivněji, ale řada "normálních" lidí, co řeší dopravu z A-->B a zpět, zvolí Oktávku práve zrovna pro její spolehlivost, relativní láci, dostupnost servisu a atd.
Bavím se o základních motorizacích 1,6/75. U ostatních modelů a modelů z řady II je to na pováženou, zdali např. za O II RS 2,0TSFI vypláznout 3/4 mega, když za to mám třebas moji současnou Mazdu 3MPS, či Subaru Legacy a jiné vozy, tím ale neříkám, že RS je špatné auto. V žádném případě není, ale je jaksi pořád Oktávkou, byť s lepší výbavou a motorem. Ale to je vše.
Já osobně jsem rád, že se Škodě Auto daří, protože se na to dívám z titulu naší závislosti právě na automb. průmyslu a každé pracovní místo tam a pak tisíce dalších na ně nabalencýh je v dnešní době krize úspechem.

21.08.2009, 23:05 |
Rudi Octávek bude jako Felicií, kor když nasadili takovoudle cenovku. Za tu cenu pecka, za 10tis. máš výbavu, která většina lidí dostačuje a jezdíš a jezdíš....
No za archaickou Octavii me 269 900 korun neprijde zrovna malo..

21.08.2009, 23:35 |
tommas | Upraveno: 2009-08-21 23:36:54
Absolutně bezkonkurenční nabídka, za ty peníze super auto.
Není to holt na předvádění se, ale služebník pro spolehlivý, levný přesun z bodu A do B, převoz harampádí.
Za 300 (benzin) a 330 (nafta) velice odolné, spolehlivé combi s výbavou která dostačuje normálníhu použití české rodiny.
Chci vidět, jaké bude to Daewo po deseti letech a 250 tis km. To bude stejný příběh jako kdysi například Lanosy atd...
-Fotbalisté České republiky získávají stŕíbrné medaile na fotbalovém Mistrovství Evropy v Anglii, po finálové prohře s Německem, po prodloužení (1:2).
-Na třídenní návštěvu přijela britská královna Alžběta II.
-Tálibán převzal moc v Afghánistánu.
-Letní olympijské hry v Atlantě (USA).
-Yahya A. J. J. Jammeh se stal prezidentem Gambie.
-přistání na Marsu a první vozítko na Marsu
-Vydána verze 3.2 jazyka HTML.
-Škoda Octavia je NOVÉ AUTO

22.08.2009, 00:41 |
Rudi na druhou stranu, pokud na podzim vyhrajou volby komunisti, pak za 3 roky tu máme novej model Felicie a následovat bude triáda novinek - 105ka, 120ka a vrcholný model 125, vyjímečně 130ka Rapid :DDD
ja bych rekl ze uzitna hodnota a cena je good:-))pro normalni lidi aspon prestanou kupovat ty zajety Logany .ktery jsou pomalu drazsi nez O1
Taky si myslim, ze je to dobra akce. Kdybych mel v merku ojety auta kolem 220tkc, tak uz bych si priplatil a skocil do novyho.

22.08.2009, 08:46 |
TomV Cruze je celkem hezkej, ale tim to konci, videl jsem ho trosku bliz nez jenom z obrazku a je z toho stale hodne citit korea, byt to ma ten hustomazeckej kriz na kapote :)
OI je uz stara mrcha, ale je to dost jednoduchy auto a pri normalnim zachazeni v podstate neznicitelny
...to až si přečte syn nejvyššího, tak se zblázní, co tu je na AHC za magory :-)) Jinak tu výbavu Cruze jsem četl až teď, a taky to není teda zrovna mejdan
-ABS s rozdělovačem brzdných sil EBD a systém elektronické kontroly stability ESC
Oct bude mít ABS taky
-Airbagy - přední, boční, okenní
minimálně vepředu O pytle má
-Čalounění látkové tmavé Flat
tohle psát do výbavy?
-Dálkové ovládání centrálního zamykání dveří
strašně mě sere strkat klíče do zámku
-Dělené sklopné zadní sedadlo 60/40
tohle psát do výbavy?
-Denní svícení
ROFL
-Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
zrcátka v autě nastavuju jednou za život
-Elektricky ovládaná okna vpředu, sekvenční
první plus
-Imobilizér
měly snad už i felicie
-Ocelové ráfky 6,5Jx16; kryty kol; pneumatiky 205/60 R16
bomba
-Oddělený informační displej - zobrazení času, venkovní teploty, rádia
malé plus pro Cruze, radio si dá každý jaké chce
-Plnohodnotná rezerva
tohle se nepsalo ani u 120tek
-Posilovač řízení
neměli co napsat
Rádio s přehrávačem CD MP3, 2 repro vpředu, 2 výškové repro, střešní anténa
hifi rulez
-Tónovaná skla
taky máme
-Úchyty ISOFIX na krajních zadních sedadlech, dětská pojistka
vzadu jsou pásy, dětské pojistky lol
-Úložná schránka spolujezdce neosvětlená, úložná schránka na palubní desce otevřená
OI má schránky i v kufru :-)
-Vnější kliky dveří a vnější zpětná zrcátka černé
Oct má lakované 8-)
Vstup AUX pro připojení externího MP3 přehrávače ve středové konzole
kdo to používá?
-Výškově nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce
další malé plus pro Cruze
-Výškově nastavitelný volant
tuším, že OC to má taky
...no jak se dívám, tak Chevrolet Octávku ve výbavě doslova rozcupoval

22.08.2009, 12:27 |
tommas | Upraveno: 2009-08-22 12:46:34
Doplním Crestika informacemi ze Škoda stránek:
Základní výbava:
# ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)
# Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů
# Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce
# Imobilizér, štítek s VIN kódem
# Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením
# Osvětlení zavazadlového prostoru
# Podélný střešní nosič
# Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V)
# Posilovač řízení
# Přerušení přívodu paliva při nárazu
# Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX
# Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)
# Sada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola)
# Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
# Tónovaná skla
# Upínací oka v zavazadlovém prostoru
# Volant čtyřramenný, nastavitelný ve dvou osách
# Vyjímatelný roletový kryt v zavazadlovém prostoru
# Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
# WIV (flexibilní servisní intervaly)
# Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)
# Zadní stěrač s ostřikovačem
# Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
Akční paket za 10K:
centrální zamykání, klimatizace s mechanickou regulací, elektrické ovládání oken vpředu a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Vnější zrcátka a kliky dveří jsou lakovány v barvě vozu.
Takze ještě za 3K dokoupit výškovou sedačku s bederkou, za 1,2K plnohodnotnou rezervu (pokud jí někdo potřebuje, já ne).
Na skodahome.cz za 1.5K novou loketku a dodělání dálky k centrálu s vysřelováky tam taky někdo udělá za pár šušní. A za 4K koupit rádio s MP3 a AUX:-)

22.08.2009, 14:19 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2009-08-22 14:21:07
jak doplnil tommas, šáde takové vychytávky jako jsi psal vtipně u chevroletu má psané taky, takže nevím, proč se někomu smát.....
Osobně razím cestu proč kupovat new auto? Nejlepší je 2-3 roky staré, dá se koupit už za dobré peníze a neprodělá se na tom ranec jako u nového.
Já si nemůžu pomoct, ale nechápu co lidi na těch slepičárnách mají. Pohodlný to není ani trochu. Je to prostě takovej načančanej žebřiňák za 300 000,-. To bych musel spadnout aspoň z jahody, abych dal tři sta za něco jako je Octavia. Zlobte se na mně jak chcete, ale škodovka je pro mne, na to co nabízí, předražená.

22.08.2009, 22:01 |
TomV dyt to rikam, za 300 se da koupit supr ojetina, ktera sice mozna nedojede domu, ale sousedi puknou zavisti :) nechapu to, na mercedes taky vetsina zvanilu nema a nesere je, ale skodovka zustava trnem v oku lepicu 10 let starych rachotin :)
Sprath: Názor Tě neberu, ale pořád je tu ta otázka:
Jaký větší nový auto (kombi) za 320 v dieslu?
Jestli to nebude tím, že tenhle národ od škodovky očekává i nějaké normální auto za normální peníze. (Fabia pro mne není normální auto). Já nikomu nevyčítám, že si třeba toho Yetiho koupí, já mu to dokonce přeji, jen to prostě nechápu. Mně osobně se Octavia i ten starej model po designové stránce líbí, ale já osobně od auta očekávám pohodlí a to mi kokta nenabídne. Každej ať si koupí co je mu libo, ale já si škodovku asi nikdy nekoupím.
To Dudelina: Nevím a po pravdě jsem se tím nikdy nezabýval. Já si nový auto asi jen tak nekoupím, tak snad proto to neřeším. Nemám potřebu utrácet takovej balík, za jakýkoliv auto. Snad proto, že jsem měl dosud štěstí na ojetiny a nemusel v nich topit tisíce. Třeba se mi to jednou vymstí a já změním názor, nicméně zatím zůstávám u ojetin. Jen motorku jsem si loni koupil novou a už to asi nikdy neudělám. K vůli slavné záruce, která v podstatě stejně neexistuje, si nemůžeš udělat nic sám. Pokud máš nějakej problém, tak ti bude pořád někdo tvrdit že je to normální, anebo že na to se záruka nevztahuje atd. atd. Jinak můžu dnes říct, ač to není k tématu, že Yamaha mne zklamala.

22.08.2009, 22:22 |
TomV Normalni auto za normalni penize? kolik by mela ta oktavka stat nova? 100 tisic? Takze to je v te rovine nemam na to, tak na to aspon nakydam spinu?
jsou znacky, u kterych je koupe otazkou prestize a kupec za ne zaplati temer cokoliv.
pak jsou fandove, co vzdycky koupi bmw misto MB pripadne naopak.
kazdop skodovka nicim vyjimecna neni a cenovou politiku stavi na tom, ze zakaznik se z nejakeho duvodu brani srovnani s koreou a misto toho si rika, ze usetril oproti passatu. ale je to koneckoncu jeho vec a plus skoda marketingu.
mycTD: Já se právě srovnání nebráním, jen tu zrovna nikdo nedal konkurenta.
Kia Ceed wagon 1.6 crdi v akci za 380tkc.
Já Škodovku taky neprosazuju (Citroen) ale tahle akce se mi zdá fakt dobrá.

22.08.2009, 22:44 |
TomV aha skodovka neni nicim vyjimecna a ostatni nepremiove znacky jsou? myslim ze kazda znacka a auto ma svoje, jen mi porad nedochazi proc zrovna skodovka je porad trnem v oku :)
Sorry TomV, ale tobě tady nedochází asi víc věcí. Já na to špínu nekydám, jen se dělím o mé osobní dojmy. Nečekám ani že mi někdo nabídne velkej kombík za sto tisíc v novotě. (z pohádek jsem už vyrostl) A to, že na to někdo na něco nemá nemusí hned evokovat házení špíny. Na Panamericu třeba fakt nemám a špínu na ni neházím. Je to vždy o osobních potřebách a nárocích. Je tady ta obrovská výhoda, že žádný auto si kupovat nemusíš, pokud ho tedy nechceš. Výběr je dnes obrovský a automaticky v tom množství se najdou příznivci i odpůrci toho či onoho. A ješte dotaz. Od kdy je Škoda prémiová značka?

23.08.2009, 07:38 |
TomV jen spatne pochopeno, nebo mozna fromulovano :) neni
TomV:promin,ale skodovku odsuzuje strasne moc lidi.Ja jsem delal ve fabrice kde se delala elektronika do skodovek cerpadla,navi,prist.desky a dalsi picovinky a kdyz se 40proc dilu vracelo samy zmetky,takze skodovku taky nemusim,ale je pravda ze kazda treba ne:D,ale jak rikam ja"skodovka je zozbyta uz od vyroby...Je to nazor vetsiny lidi co znam.......
22/08/2009 12:27 tommas
štítek s VIN kódem
No kua, to je prepych :-D takova vybava :-D
nejde o zmetky...
oni zlevnili auto z roku 1996 -letos mame 2009, je jine tisicileti!
proto nechapu, proc bych si z toho mel sednout na prdel, ze je to o par tisic levnejsi, nez soucasna kia c'eed.

23.08.2009, 13:07 |
pepe689 | Upraveno: 2009-08-23 13:09:48
hm kia kia rozhodne do ni koupis gumy do stabilizatoru za 19kc a stabl.tycky za 100 a hned altik za 5900 atdjinak rozhodne rikam ze O1 je praktictejsi nez O2 co se tyka servisu pro normalni lidi auto novy za 300 kila a par let na to nesahnou .
Jinak dodaci lhuta na predni leve okno do kia ceed byla 14 dni asi tak ,do Hunday matrix dokonce 3 tydny.Osobne bych si kiu ani jinou korejskou sracku nekoupil.
Staci se jeste podivat kolik stal Forman v roce 1993-1994 taky pres 300 a v benzinu .
pepe689: Máš pravdu já jednoho formana za ty peníze mám.
Je to auto z jiného tisíciletí, ale asi bude pravda něco o tého jeho spolehlivosti, jinak už by se ten model dávno nedělal a hlavně neprodával.
to se nám to tady ale hezky rozjelo teda.....
co bych k tomu asi tak ještě napsal, oktávka 1 je sice trhem prověřená, ale jakožto auto který s určitym typem motoru nedej bože s velkou výbavou neni zrovna držák , do 100k to ještě jde ale pak jak řikáte padá záruka a konec srandy...... přední ramena a stabíky nonstop věc, seroucí se dvouhmoty, váhy, tandem čerpadla, určitý motory těsnění pod hlavou já nevim moh bych pokračovat.....
bejt to aspon zlatá 81kW motorizace tak možná ani neceknu, to je dobrej a dost spolehlivej motor ale 74kw to je těžkej joke na spolehlivost či nějaký výkony nebo malou spotřebu......
myslim že až se vrátim tak ještě něco sepíšu ale zrovna třeba kvalita kia ceed a srovnat jí s jedničkovou či dvojkovou oktávkou tak kia jednoznačně má ve všem navrch vč. dlouhý záruky .......
jak dlouho trvalo než se přišlo na to že dvojková oktáva je spolehlivější než jedničková který se tou dobou co dvojková vyšla už srala kudy jezdila ? docela chvilku a O2 je relativně hodně spolehlivá proti starý ale nesmí tam bejt 2.0tdi samo....
pepe by moh vyprávět.....
každopádně za mě korejci už sou dávno srovnatelný či lepší než škodovka a spol, a kolik aut jako nubira apod tu má jeto dávno 300-400 udržbou ala kladívko :)
každopádně ceed a cruze jsou dávno jiná meta, už to neni humpolácký a oprava kladívkem je to fakt super auto a na cruze tak nehledim kvůli chevy a GM platformě podvozku , beru to stále jako daewoo :)
ad 22.08.2009, 12:27 | tommas |
Základní výbava:
# ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)
/považuju za výbavu
# Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů
/taky výbava
# Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce
/super info že to má i lampičky, to považuju za popis jak vypadá interiér né výbavu
# Imobilizér, štítek s VIN kódem
/imobilizér má samo kdeco, štítek v VIN je super joke....ty bez něj ty jsou připravený na krádež rovnou ? :)))
# Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením
/popis vzhledu interiéru
# Osvětlení zavazadlového prostoru
/tohle opravdu 99procent aut nemá
# Podélný střešní nosič
/považovatelný za výbavu
# Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením
(zásuvka 12V)
/dejme tomu, kuřák paket
# Posilovač řízení
/kdo by to bez něj řídil.....
# Přerušení přívodu paliva při nárazu
/každej má je to nutnost pro nový crashtesty.....
# Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním
uchycením ISOFIX
/výbava
# Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)
/úžasný
# Sada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola)
/jasný je to levnější to dát takhle
# Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
/bezvadná výbava doplněná parádnim BEEEP
# Tónovaná skla
/továrně pokovený, má každej
# Upínací oka v zavazadlovém prostoru
/nádhera
# Volant čtyřramenný, nastavitelný ve dvou osách
popis vzhledu, nastavitelnej je výbava
# Vyjímatelný roletový kryt v zavazadlovém prostoru
/hezky popsaná roletka kterou má každý kombi
# Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
/výbava
# WIV (flexibilní servisní intervaly)
/nejdůležitější položka každý škodovky
# Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)
/jasný
# Zadní stěrač s ostřikovačem
/kombi
# Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
/výbava
ad 22.08.2009, 11:12 | crestik
-ABS s rozdělovačem brzdných sil EBD a systém elektronické kontroly stability ESC
Oct bude mít ABS taky
///stabilizace je věc výborna, v oktě prostě neni to je zásadní mínus na bezpečnosti
-Airbagy - přední, boční, okenní
minimálně vepředu O pytle má
/// 6x bag vs 2x
-Čalounění látkové tmavé Flat
tohle psát do výbavy?
/// souhlas
-Dálkové ovládání centrálního zamykání dveří
strašně mě sere strkat klíče do zámku
/// věř že bude, každý auto to dnes má standardně, u škodovky tě to bude srát hned co se ti posere zámkovka a jakože posere nebo až ti to vykradou :)
-Dělené sklopné zadní sedadlo 60/40
tohle psát do výbavy?
///normál, píše každej když má
-Denní svícení
ROFL
///nemusíš na to myslet, pohodlí navíc
-Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
zrcátka v autě nastavuju jednou za život
/// souhlas, ale ber v potaz že auto nebudeš řídit pouze ty, pak je můžeš štelovat pořád
-Elektricky ovládaná okna vpředu, sekvenční
první plus
///řekněme tomu základní výbava normálních aut...
-Imobilizér
měly snad už i felicie
///samo
-Ocelové ráfky 6,5Jx16; kryty kol; pneumatiky 205/60 R16
bomba
///to jen abys věděl že né hlíny
-Oddělený informační displej - zobrazení času, venkovní teploty, rádia
malé plus pro Cruze, radio si dá každý jaké chce
///tomu se řiká bezvadně sladěnej interiér, nepotřebuješ pak měnit aby ti ho následně ukradli, na zabudovaný se ti vybodnou
-Plnohodnotná rezerva
tohle se nepsalo ani u 120tek
///někdo to má rád, mě je to jedno.....
-Posilovač řízení
neměli co napsat
///píše každej ač je jasný že auta ho maj neb sou těžký
Rádio s přehrávačem CD MP3, 2 repro vpředu, 2 výškové repro, střešní anténa
hifi rulez
///myslim že dobrý, o další důvod víc neměnit originál
-Tónovaná skla
taky máme
///jasný, pokovení
-Úchyty ISOFIX na krajních zadních sedadlech, dětská pojistka
vzadu jsou pásy, dětské pojistky lol
///isofix nejsou pásy no...
-Úložná schránka spolujezdce neosvětlená, úložná schránka na palubní desce otevřená
OI má schránky i v kufru :-)
///zbytečnost....
-Vnější kliky dveří a vnější zpětná zrcátka černé
Oct má lakované 8-)
Vstup AUX pro připojení externího MP3 přehrávače ve středové konzole
kdo to používá?
///myslim že hodne lidí používá
-Výškově nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce
další malé plus pro Cruze
///neztratí se
-Výškově nastavitelný volant
tuším, že OC to má taky
///oba maj....
...no jak se dívám, tak Chevrolet Octávku ve výbavě doslova rozcupoval
///řek bych že v základní výbavě bez jakýhokoliv příplatku opravdu rozcupoval....příplatek 10 vs. 25 myslim zanedbatelnej hlavně při cruzi dostaneš slevu tudíž se třeba dostaneš na cenu základu vč. lepší výbavy :)
když jsme u těhle slev tak mě napadla taky jedna akce....
cca před půl rokem byl v akci
Chevrolet HHR
bylo to sice omezený počtem ale taky od tý doby jsou zde více vidět....
s metalízou, klimačkou, kůže, tempomat, 2,4L motor.... hlasika všechno v el.... řek bcyh že bezmála v plný....
byl za 300,- s daní což to mi příjde jako skvělá nabídka, né prehistorická oktávka bez výbavy za tuhle cenu....

24.08.2009, 12:29 |
Daryl (A)
Nismo: nezapomen, ze chevy je daewoo - korea cico bez ohledu na to, ze je ma na masce velke plus. Porad je to daewoo :)
(tak, nasral jsem nisma, muzu jit na obed :)

24.08.2009, 12:31 |
Pekys Dle některých příspěvků si říkám, jak si škodovka vůbec mohla dovolit začít vyrábět auta...
Stejně si to nikdo z vás nekoupí, tak nevim proč se v tom rejpete. Pro potencionálního zákazníka je to určitě plus, a jeho volba je JEN jeho volbou, proč chce takový auto, a Vám do toho může bejt akorát tak kulový.
čím víc pruhů, tím víc adidas
to samé u aut, čím víc vypsaných blbostí jako výbava, tím má kupec větší pocit, že má něco extra :-D a kolik lidí si srovná takto výbavu u 2-3 aut, které jsou podobné? Z 10 tak 3...

24.08.2009, 19:26 |
gizmi Pekys: souhlas..;)
Jinak mlady prarodice ted vzali novou I30 za 200t penez (protiuctem se dal starej vrak) a jako mrdka do mesta se mi to teda moc nejevi.. ale budiz..koneckoncu uz jen vzhledove bych radeji vzal tu I30 nez 10let zastaralou koktu a jeste 100t doplacel :o) Nejsem asi padlej na hlavu a nehulim..

24.08.2009, 19:41 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-24 19:42:32
Daryl : doufám že ti chutnalo neb máš pravdu tak napůl..... ono totiž Cruze je sice řekněme daewoo ale GM Daewoo...... to v praxi znamená že s daewoo už to nemá společnýho nic výjma toho kde to vyráběj, stojí to na Delta II podvozku tudíž GM, stát na tom bude stejně tak příští generace astry, na cca stejnym stojí Volt , jak do Voltu tak do Cruze se v příštim roce bude dávat 1,4T 74 a 104kw .....
citace
"
Vymanit se ze stínu původního Daewoo nebylo snadné, ale s Cruzem se tato etapa rozvoje korejské filiálky Chevroletu definitivně uzavírá. Českého zákazníka by nejnovější výsledek globálního vývoje GM měl zajímat
"
možná jsem divnej ale interiér cruze se mi fakt hrozně líbí, a to každej víte jaký zhruba mám nároky ale o cruzi v plný s navi jsem fakt trochu přemejšlel že bych vyměnil STS neb mě to auto fakt bere , zvlášť vymazlit ho jako wtcc

s lepší palbou :)

...a co chtěl básník těma oturbenýma malorážkama říct? U koncernu jsi někde tuším pomlouval 1,2TFSi, že to zas tak nejede ale žere jak prokopnuté, a tady vytáhneš to samé v bledě modrém :-/
1,6tku 100HP tu haníš, a nějak jsem teda nezaznamenal, že by byly nějak extra poruchové, což jde posoudit i s odstupem času, když už to jezdí x let. Zato je pomalu naprosto geniální 1,6 16V v tom Cruzu, kde má sice o 10kW víc, ale taky v jakých otáčkách, tam kde nikdo nejezdí...zato má v podstatě uplně stejné Nm ale položené o 500 výš, takže zas taková výhra to taky není. A najednou vytáhnout tabulkovou spotřebu 6,8? Ehm...
...jinak interiér Oct je možná trochu staršího vzhledu, ale oproti tomuhle aspoň trochu sjednocený. Z tohodle bych zase blil já, sedět tam...Připadá mi, že to navrhoval někdo během pár dnů, kdy jednou přišel po kalbě, něco sesmolil, druhý den mu vedoucí řekl, že by tam chtěl něco retro, odpoledne že to je moc strohé, a ráno tam nasmolil NewEdge styl a po obědě dobastlil středový tunel trochu do skandinávska...

24.08.2009, 20:36 |
Rudi o tom HHR jsem teďka slyšel, jak se vyprodávali, pecka cena!
Trochu jako Honda, ne? Střih Civica i Accorda tam je jasně vidět.
HT:
ano, někteří lidé šílí radostí nad tím, že má auto s milionem elektrických kravin jako vyklápěcí popelník se zhášečem špačků a podobný nesmysly, ale že auto má zásadní chyby v nábrhu podvozku a nebo bezpečnosti, to nechtějí vidět, nemluvě o poruchovosti a pod.
Já mám rád své Subárko, kde celkem nic není, ale zato je tma vcelku vychytaný podvozek, ani motory nejsou nejhorší. Takový spartánek.
Co v autě chtít: bezpečnost, spolehlivost=nízká poruchovst a aspoň základní komfort. Tohle většina dnešní produkce splňuje, jen některá část lépe. A většinou jsou to značky, co už na trhu pár jsou a něco už vyrobily. To se, bohužel, nedá říct o žádném východasijském tygru jako je Kia, Hyundai či Daewoo.
Já mám jen před očima Daewoo Lanos mého kdysidávnobývaklého ředitele z papíren, kde jsem pracoval. Jaká to byla tehdy bomba, tvar, dokonce i přední okna to mělo v elektrice. Já měl thedá myslím jen Favorita. A hele, kdeže je dnes Lanosek? hromádka shnilé rzi, zatímco na silnicích vídáme vymašlené Favority.
Tož asi tak.
A tak by se dalo pokračovat. Namátkou: Ssang Yong Musso - před cca 10 lety to bylo něco, offroady nebyly zdaleka tak v kurzu, kdo tohle měl, byl jak z jiný planety. A dnes?? Nikdo se neotoči a když, tak jens povzdeche, obávám se, že tohle čeká něajké ty Snaty Fe,Captivy a pod,. za dalších x let. prostě jsou to věci jako v high-endu.
Starý McIntosh třebas 20 let je furt pojem, zatímco řada čínského hgh-endu za paár zapadne do propadliště dějin. je to dáno povědomím lidí o kvalitě, výrobních podmínkách a podobně.
Nesnažte se mi tvrdit, že v Asii mají ty nej technologie. Ano, mají šopičkové technologie. ALe zatím POŘÁD nemají ten personál. A dokud tohle nebude platit, bude Čína jen a a jen Čínou v tom hroším slova smyslu, i když výjimky už dnes zajisté jsou.
Jen namátkou bych mohl uvést příklad, co mi vyprávěl soused, který tam má navázané obchodní kontkaty - jak se tam a hlavně z ČEHO vyrání plastová okan. Můžete mít tisíc nej technologií na světě, když začátek stojí za velké psí... Materiály, praocní síla a hlavnbě - kontrola kvality. A to bude asi u aut dosti podobné. Možná atk za 100 let si Čínksý či podbný tamní průmysl vybuduje kredit uznávaných automobilek typu Audi, VW, MB či Hinda (nechci jmenovat všechny abych nezapomněl).
Takže, když se vrátím na začátek, asi bych vzal tu Oktu za 300 ůitrů a nekoukal bych na to, jestli se dělá 10 let. Za to hovoří jednině jeden fakt - auto je trvale žádané, protože kdxyby nebylo, tak by se neprodávalo. Lidé to prostě kupují a řada z nich/nás by si mohla koupit za stejný či lepší peníz ojetinu z Reichu, ale dá přednost solidnosti, kterou bezesporu Oktávka nabízí.
A klidně do mě:-)
crestik, nevyzdvihuju to jen to konstatuju, kombi by taky snad mělo bejt ...... výkony neberu, beru to jako srovnatelný, a rozhodně třeba ceed apod japonci jezděj s malym motorem fakt pružně i za málo, zatimco oktávka v 1,6 to byl ten největší aušus co byl k dostání a za pár let už to němělo cenu ani 100 a dneska to má cenu s těží 60tis a i tak ty 1,6 nikdo nechce..... řikej si co chceš ale fakt ty žerou jak protržený když chceš aby to trochu jelo....
Zdeny : jsou auta kde se elektrika nesere a je jí tam víc než si myslíš, zato jsou pak auta kde toho je trochu a i to se sere .....
k tomu dalšímu tak nevim v kolika novejch kiích, daewoo, hyundai jsi jel ale očividně moc ne, jo lanos když stál venku tak shnil stejně rychle jak favorit, ale nájezd jeho je bez problému dvojnásobnej než u favoritu a díly za stejnou cenu..... ty nový korejci jsou ted uplně jinde a že jsem něco aut řídil tak za mě zpracování ve všem lepší než nějaká škoda...... nový daewoo jsou GM tam je ta kvalita uplně jinde, ceed je bezvadný auto, i30 je cenově super kvalitou vpohodě.....
Musso že bylo něco ??? myslíš cenou ? musso je srajda až na půdu od novýho to bylo rozvrzaný až po střešní nosiče, cenově ano, stejně tak jako sorento...... nový to stálo pár korun a ted to už lidi pomalu nekupujou ani za 200 skoro nový auta... kvalita prostě fakt stále na prd a prostě to neni jako když se řekne wrangler nebo tak něco, to je pojem rozhodně to neni žádný musso za pár kaček nebo magentis limuzína......
prostě ceed , íčka , nový chevy tak kvalita fakt špičková, svědčí o tom i 5 až 7 let záruky což si škoda nemůže dovolit neb ta žije hlavně servisem .....
asii nebim jak bereš, technologie maj a personál maj asi tak nejpracovitější a nejlevnější široko daleko.... pokud bereš čínu a srovnáváš jí s koreou nebo japonskem tak to nechápu..... čina je prostě čína, když korejcovi/japoncovi řekneš že je číňan tak to bere jako urážku a chce ti dát na budku už se mi to párkrát povedlo.....
v japonsku jsou dlouho na špici s kvalitou, na špici bejvaj hlavně ty největší takže GM (klidně mě kamenujte) a toyota..... když se zaměřim pouze na japonský tak korea už je ted dle mě na stejný či velice podobný úrovni takže rozhodně neni důvod se těch aut bát, už vůbec né cruze kterej stejně vychází z GM a je měřenej hlavně na evropu, a nebo až tu bude odnož chevroletu volt od opelu tak to bude dobrý páč to bude "německej" opel ??....
nevim řek bych že sranda už dívat sem.....
tady je to hodně rozporuplný ale jinak prošpikovaný zlejma ksichtíkama
[ Link ] ale tady..... zajímavý...
[ Link ] ale je fakt že sorvnávat spotřební auto jako jš škoda a ještě ochcávku s toyotou je nesmysl..... oktáva je prostě s A do B bez nějaký radosti s řízení nebo jízdy takže pro mě to je parodie na auto..... myslim že říct to můžu.....řídil jsem cca 100 rozdílnejch oktávek a další tucty fabii a superbů ......
jediný na čem se asi shodnem tak je novej superb, sice je to hnusný jak prdel pro mě ale dle mýho názoru je to první vyrobený auto se znáčkem škoda který je jak konkurenceschopný jinejm segmentum koncernu tak okolnímu světu a jak jsem řikal tak radši novýho supa než jakýkoliv nový BMW....

25.08.2009, 09:03 |
Zbyšek | Upraveno: 2009-08-25 09:05:46
Stále tu padají jen stejné argumenty a především od lidí, kteří škodovkou pouze někdy jezdili.
1. argumetn - 1,6 se sere a nejede - došlo už vůbec někomu, že nejela tak jedině původní 55kw verze, ale tohle už vcelku jede a dokonce to není nějak poruchové? Ani jedna z těch nabídek není pro nějaké mladé namachrovance, kteří potřebují mít nutně 150kw, ale pro normální lidi, kterým tohle bohatě stačí.
2 argument - škodovka se pořád sere na dílech - tedy zrovna octávek máme v rodině opravdu kupu a většina řeší servis, opravy a úpravy přes mě, takže moc dobře vím jak strašně moc se to sere. Na valné většině je to pouze o doplňování paliva a výměně olejů + rozvodů a jiných spotřebáků. Pokud už má některá více nalítáno, tak se hold jednou za 100tkm například musí samozřejmě udělat také něco na nápravách (cenově naprosto směšná záležitost). Ale je teda pravda, že na jedné se toho vysralo opravdu kupa (ale ona je to taky vylítaná mrcha, kterou totálně zkurvil předchozí majitel) a do této octávky se muselo natlačit celých 40 tisíc Kč za dva roky, aby se vše dalo do kupy. Ježiš to je strašná suma co? :D Tedy o nějaké poruchovosti a jak se to pořád jen sere bych opravdu pomlčel, protože věci, které tedy odcházejí častěji než jinde (turba, váhy atd) se stávají tak nejdříve po každých 100tkm, což je u většiny lidí nájezd tak za pět let nejdřív. Pro ty, kteří chtějí těch 100tkm najet ročně jistě octa není a ani by po ní nesáhli.
Srovnávat tady stále octu, která je opravdu prověřená a nevidím na ní vůbec nic špatného s korejci je taky trochu mimo. Je tedy pravda, že na první pohled a na prvních pár let bude korejec vést, ovšem to brzy skončí (přesněji po ukončení záruky). Nevím kdo z vás byl třeba v Nošovicích mrknout na výrobu i30, já jo. Navíc (a to hlavně) jsem měl možnost rozdělávat tři úplně nové i30 pro výzkumné účely a opravdu nepřeji tyto auta nikomu na dlouhá léta. Naprosto veškeré zpracování a materiály jsou proti octě mizerné a moc dobře spočítané.
Pořád se tu vytahují nějací konkurenti, kteří by se za 300kkč dali sehnat v podobné výbavě a hlavně velikosti a motorizaci jako nabízená octa. Jestli mi někdo opravdu nabídne důstojné auto, které bude mít tolik prostoru jako octa (zajímá mě hlavně přední sedačky, kde je kupa místa a kufr, protože vzadu stejně prd kdo jezdí) a hlavně s nějakým dobrým dieselem s rozumnou spotřebou a cenou náhradních dílů natolik směšnou jako jdou sehnat právě díly na octu (nemyslím samozřejmě předražený autorizák, ale naprosto shodné díly pod rukou), tak to jdu rovnou objednat (a to si nedělám srandu, protože takhle to vypadá, že půjdu objednávat pro otce právě tu octu, jelikož trh nic jiného adekvátního nenabízí).
zbyšek : typickej čecháček.....
ad za prvý vim že to neni stará 1,6 ale na spotřebě se to skoro nezměnilo jen to lehce víc jede ......
ad dva tak neboj kdyby se to nesralo tak to neni všude tolik přeplněnejch servisů, taky mám kamaráda co dělá jen čistě škoda a práce má nad hlavu a to dělá převážně známý..... neustále se u něčeho řešej nějaký chůjoviny který by mě prostě jako uživatele nasrali, ano odejde tlumič to beru tak se vyměněj a je jedno zdali u japonce po 100 nebo u škodovky po 50ti to mi je putna ale řešit proč to auto blbne a píše sporadický závady to by mě opravdu nebavilo, nebo řešit proč to prostě za tepla nestartuje apod....
srovnávat teda oktu s korejcema je blbost neb zaprvý okta záruka 2 potažmo 4 roky který si u týhle akce nepřiplatíš..... tudíž dva roky a pak už se do toho jen sypeš, u ceedu máš jistotu že když to koupíš a autem najedeš 10-20 ročně nebo máš aut víc tak tě to auto nemusí 7 let ani trochu zajímat..... navíc mizernější zpracování než u škody bych viděl možná jen u nějakejch FR aut, korea už je opravdu s čínou srovnatelná, chevrolet tam brát nemusíme tedy když to neni ani korea jen se to tam vyrábí.....
konkurence je prostě konkurence, jejich katalogový ceně nezbejvá než se smát pokud si mysleli že za starej model naprosto bez výbavy budou fasovat 450tis tak to asi spadli z višně tak proto slevujou neb zjistily že už ani zabedněnej čecháček jim tohle nedá .....a myslet si že tohle je tes super nabídka to taky nevim teda...... myslim že bych tu nediskutoval ani trochu kdyby to dali za 200tis třeba včetně tý lepší výbavy..... oni by byly spokojený že ty starý škopky zmizej a dostali by za to výrobní cenu +/- .......
jinak
Cruze ( konkurent kterej je stavěnej hlavně pro fábii cenově oktávka je mu mimo)
Rozměry (v x š x d): 4597 x 1788 x 1477 mm
Rozvor náprav: 2685 mm
Rozchod kol vpředu: 1544 mm
Rozchod kol vzadu: 1558 mm
okta
Rozměry (v x š x d): 4507 x 1731 x 1431 mm
Rozvor náprav: 2512 mm
Rozchod kol vpředu: 1516 mm
Rozchod kol vzadu: 1492 mm
motoricky srovnatelný, spotřebou bych řekněme že taky.....
co se dílů týče tak právě to "pod rukou" z toho mi je na blití..... každej tady tim leda podporuje rozkrádání v MB a kradení aut celkově..... a mimo to se stejně cena tvýho dílu pod rukou vyrovná ceně dílu na muj cadillac resp. na GM auto.... smutný....
trh prostě nabízí hodně alternativ a dle mě víc jak polovina všeho je lepší než nějaká slepičárna....
Dlouho jsem tohle vlákno nečetl a překvapivě tady padlo i dost rozumných názorů.
Padlo tady několik názorů na starší korejská auta a Nismova hláška, že měla dvakrát delší nájezd než pro příklad Škodovky.
Mám v rodině pár známých, kteří koupili nová korejská auta
Lanos, dneska je auto již ve šrotišti, po šesti letech bylo KO. Vyšisovaná barva, zažloutlá světla, neřadící převodovka, servo teklo, koroze všude, snad byla provozem nějak zdeformovaná i náprava a mnoho dalšího. Pro ceny a množství potřebných ND nebylo rentabilní auto již dále udržovat při životě. Auto najeto cca 150 tis km bez garážového stání a konec. Dnes jezdí Fabií a je spokojený, jak auto pořád jezdí a nemusí se starat o servis.
Daewo Langanza (nebo jak se to jmenovalo) - stejný příběh, jenom prodáné po třech letech za zbytkovou směšnou cenu (ohromný propad ceny). Během té krátké doby neustálé problémy s centálem, občas myslím nestartovalo nebo cukalo (prostě nějaké problémy s motorem), začala koroze na chromovaných lištách. Bohužel si to nepamatuju celé, ale bylo to k pláči. Dnes jezdí Passatem 5 facelift, spokojený se spolehlivostí, ceny servisu možná dražší, možná stejné, ale nebojí se odjet na druhou stranu republiky na služební cestu. Chystá se na nákup nového Passata, tenhle má kolem 300 tis km. Pohledem zažloutlá kola, odřené nárazníky. Stále příjemné svezení, asi bych si to auto koupil, ale nechci Passata.
Lantra - kopeno nové, za tři roky a najetých 140 tis km 6x opravovaná převodovka! Dnes Honda Acord, spokojenost se servisem a nízkou potřebou ho navštěvovat.9
Daewo Nexia - auto je v rodině dodnes, jezdí, barva drží, servis se dělá nejnutnější, používá se jako nouzové auto, protože nejde spousta věcí, prakticky neprodejné. Co mají jako další auto teď nevím.
Vzal jsem příklady lidí ze svého okolí, kteří kupují nová auta, servisují to co jim řeknou ve značkovém servisu, nebo co jim vadí z pohledu komfortu.
Pro objektivitu:
Známý šel po O1 do Ceeda, zatím si to po roce pochavaluje. Spolehlivost 100%, najeto cca 60 tis km a za dostal podstaně lepší výbavu než u "píchnuté slepice a modelu O2." Nikde nic nevrže, všechno zatím funguje. Motor je nějaký 2.0 turbokamna. Auto se mi docela líbí, možná bych o něm jako o novém pracovním autě byl ochoten uvažovat.
Nismo: Ukaž mi Octavii, které po dvou letech odešlo všechno možné a majitel začal nehorázně sypat do výměny ND. Pro příklad bych chtěl znát Octu, která má po 50-100 tisících KO tlumiče, jak pravíš... Je to bytelná obluda, kde majitelům po 200 tisících na testu docela často řeknou, že to je ještě v normě a není důvod je měnit.
Jinak je mi jedno co si kdo koupí, čemu fandí, Jezděte si klidně parní lokomotivou nebo na trakaři, jenom by to chtělo trochu objektivního pohledu na situaci :-)
A jedna pekna recenze na Octavii:
[ Link ]
Já osobně bych OI za nějaký super auto nepovažoval. Oproti třeba japonským autum to bylo nic moc auto už v tom roce 1996, natož to až tak vychvalovat ted v roce 2009. Ale když to někdo chce ať si to koupí ...
Ale jinak starší korejci nebyli nic moc, nekvalitní plechy a celkově kvalita na nižší urovni, ale časy se mnění a dneska si troufám říct, že kvalitou jsou hodně vysoko a možná i lepší než ta octávka.
Já myslím, že tu nikdo O1 za SUPER auto nemá. Diskuse se tu vede o dle mě výhodné akci slušného auta za dobrý peníze.
BTW: Nikdo tu zatím kromě Nisma (Cruze) nedal konkurenční výrobek za stejnou cenu a stejné užitné hodnoty.
Věty typu "bych si vybral z jinejch aut" atp. toho moc nepoví.
NP: co bys ještě rád za argument? Někdo ti tu řekne, že byl ve výrobě a rozdělával ty auta a tys Ceed viděl dle popisu tak akorát z vlaku, jak se tu oháníš katalogama...jeden tu řekne x leté zkušenosti na Octu, další x leté zkušenosti s asiatama, ale ty tu vytáhneš nějaké roky záruky a i když nemáš zkušenosti (ten tvůj známej má v servisu tolik škodovek, bo jich tu jezdí asi 10x tolik co jiných aut) tak tu furt motáš, že za dva roky do toho začne majitel sypat. O nějakém novém chevroletu tu básníš, že to je uplně jinak postavené a kvalitou se to rovná nebo předčí tamto a tamto. Nějaký důkaz, nebo zkušenost? Pokud vím, ty auta jezdí pár měsíců, tak říkat, že to je uplně něco jiného než slavné lanosy a podovné parodie je trochu předčasné. A jestli si myslíš, že když máš na auto záruku 7 let, a něco se vysere, a oni to vymění zadarmo na počkání, tak jsi celkem naivní.
Pomalu se dá říct, že ta tvoje averze na škodovky ti zastiňuje rozum a schopnost přijímat jiné názory.
Mě osobně je jedno, jestli to je Škoda nebo Pingpong Octavia, ale stojím si za tím, že jako nové auto to v ceně do 300tis nemá v užitné hodnotě konkurenci.

25.08.2009, 17:00 |
crestik | Upraveno: 2009-08-25 17:00:36
..a link s hodnocením pomocí smajlíků? To už je fakt ulet...měsíc, dva zpátky jsi tu s něčím podobným (tuším spritmonitor) poslal kohosi k šípku :-/
S tou zárukou souhlasím, napíšou 7 let, ale na co, to by mně zajímalo???. Už vidím, že když najedu 40000 za roka bude se na tom strídat 15lidí, tak se nezničí potahy, řadička, neohrabe volant, vydrží tlumiče atd. Přijdu za 5let řeknu mám záruku a vše hned vymění, haha. Bude to tak na motor a to jen pár věcí, klika, ojnice, věci co každému normálnímu autu vydrží cca 1mil. km.
Tak jsem si dal trošku práce a pohledal u prodejců, pár modelů pro porovnání, jen nějaký výtah vybavy co bylo kritérium.
Chevrolet Cruze 1.6 83kw (SEDAN)
airbag -6
centrál na dálku
el.okna + zrcátka
rádio
posilovač řízení
výškově sedlo řidič, spolujezdec a volant
cena - 319.900,-
Škoda OI combi 1,9 TDI 74kw
airbag - 4
centrál
el. okna
ël. zrcátka
rádio, příprava + 4 repro
posilovač
výškově řidič, spolujezdec + volant
cena 341.800 Kč (+ klima, palubní počítač)
Renault Clio Grandtour 1,2 16v 55kw
Airbag - 4x
cebtrýk . dýkja
zrcátka
el. okna
poříprava na rádio bez repra
posilovač
výškově sedadlo řidiče + volant
cena 233.900 Kč
Renault Mégane Grandtour 1,6 16v 74kw
Airbag 4
cebtrýk
elektrická zrcátka
el. okna
rádio
posilovač řízení
výška sedadlo řidiče + volant
cena 342.900 Kč (+klima)
Hyundai i30cw 1,4i 80kw
airbag 8
centrál
el. okna
rádio
výška volant
cena 284.900 Kč
kia ceed SW 14cvvt 80 kw
airbag 2
centrál
el. okna
rádio
posilovač
volant výška
cena 284.980 Kč
Dacia logan MCV 1,4 55kw
airbag 1
cena 199.900 Kč
Opel astra Caravan 1,4 66kw
výbavu jsem nehledal tam je cena někde jinde 419.900 Kč
NP: teď nám najdi Ty nějaký jiný model s lepší výbavou než je na Škodě O1 a cenou pod 340.000 Kč
cen
bejvá to omezený počtem najetých km, mam pocit, že 100K nebo 120K km
nemám ke škodovce averzi když řikám že novej superb je velice dobrý auto schopný boje s konkurencí jak jízdou tak kvalitou....., oktávky natož fabie toho schopný nejsou .....
prostě oktávka za 300 neni kdejaká výhra , nemohli se toho aušusu zbavit za 450 čemuž se nedivim tak to potřebujou vystřílet za tyhle peníze .... divný že se tu našlo dost lidí který řekli že 300 je hodně za starou slepici.......
Luke : ano, každej to má omezený kilometrama bez toho by to ani nešlo..... tam jde o to že průměrná česká rodinka najede ročně do 20tis, to znamená že u škody maj dva roky a plať si servis sám "póvle" (neb dle průzkumů máme nejhorší přístup ke koncernovym zákazníkum široko doaleko) popř. 4roky za příplatek a pak si plat sám...... oktávka je v záruce do 100tis nicméně všeobecně na pražský škodovky už se kolem 50ti řešej nápravy hlavně předek je jedno okta nebo fabka.... přeci jen služekáků tu máme dost a u škodovek tomu tak bylo až na pár kusů všude.... divný že u corolly a avensise který jsme tu měly tak se nic takovýho nekonalo až do 150 kdy se auta odprodali zatimco slepice už byly po Xtejch reklamacích či servisech běžnejch závad který jsou každýmu známý kdo ty auta zná či opravuje ale i tak se tu najdou lidi co řeknou " bezporuchový " ale ty zřejmě berou váhu, čerpadlo, setrvák jako spotřební zboží.... nějaký modely synchron v převodovce apod dalo by se najít vad hodně který jsou běžný ......
u ceedu je prostě 7let /120 záruka.... mě to pro čecháčka příjde ok neb s typickym nájezdem do 20k ročně ho auto nemusí zajímat celejch 6let a servis prostě neřeší a po 6ti to vesele prodá jako zánovní auto a koupí si další model.... všeobecně každej je rád že má něco v záruce........
dragster, hezky si to vypsal..... já jsem za sebe toho cruze dal a za mě řikám že proti oktávce to auto je nebe a dudy, já jsem na auta fakt náročnej a klidně řeknu ač by mě někdo netipoval že bych přesednul z cadillacu do "daewoo" tak cruze jsem fakt přemejšlel dost neb se mi to fakt líbí, zpracovaný to je hezky a záruka je záruka......každopádně zatim tam neni žádnej svižnej motor takže zůstanu s hledáčkem u escalade či corvette.......
nicméně moc dobře vim jak vypadaj škodovky kde se střídaj lidi vs. ty ve kterejch se nestřídaj..... oboum ale vržou sedáky, od výroby vrže interiér ale ty kde se střídaj tak všechny žerou olej na hektolitry a maj vylomená nápravy po pár desítkách kkm......
prostě za mě je to předražená škodovka která už od dob co vyjela byla jen spotřební auto totálně bez duše..... jediný co se dalo překousnout byl L&K ale jinak nevim..... 66kw naftu klidně řeknu že je spolehlivá neb tam nic neni ale nejede.....ale 74 fakt ne.... záleží prostě na celkový konfiguraci oktávky od toho se odvíjej problémy..... jako třeba u určitejch odcházející turba, u dalších odcházející naklápění turba, u jinejch N ventily, u dalších silikon hadice který praskaj.... nezlobte se na mě ale těch závad se dá vyjmenovat hodně a všechny jsou profláknutý a to nejsem člověk co servisuje škodovky ač asi od příštího měsíce začnu .....
mam asi štěstí na dobrej kus. jezdím přes tejden po Praze, na víkendy z Prahy pryč, po necelých 5ti letech najeto 160tis km, přes sezonu na 18kách kolech a sníženým podvozku a všechno stále původní...
crestik to napsal opravdu výstižně. Ono už k nismovi ani není co dodat. On prostě po netu ví vše. Závady, které vypsal se na octách projevují po několika stech tisíc kilometrů a mají natolik jednoduchou a levnou opravu, že to ani nemá cenu řešit. Je samozřejmé, že se o těch vadách ví a že se jich objeví třeba na netu, kde právě někteří sbírají tyto informace dost, protože octávek je proti jakémukoli jinému autu opravdu desetkrát tolik. A jelikož valná většina už má najeto mezi 300- 500tkm, tak se hold alespoň jednou za pár let musí něco opravit.
Ale tuhle debatu už nemá cenu dál rozvádět. Kdo se pohybuje v obrou, moc dobře ví, že když mu přijede denně deset octávek na servis, není to kvůli tomu, že se serou, ale kvůli tomu, že jich je kupa a tak se objeví jeden caddy na dvacet octávek.
Jinak tedy ještě jednou:
Prosím o doporučení stejně užitného auta jako je octávka s natolik velkým prostorem jak na předních sedadlech, tak hlavně v kufru a buď liftback, nebo kombi. Sedany mě naprosto nezajímají jakožto neužitečná auta. A k tomu všemu tedy v naftě! Prostě klasické užitečné auto. A to vše kolem 300kkč (ať nežeru, dám rozpětí do 350kkč :) )
Jinak už jsem se byl dnes pozeptat ve škodovce a rozhodně jsem tam nebyl sám. Jen za dnešek pěkných pár objednávek, takže řada "starých" octávek se pěkně rozroste patrně.

25.08.2009, 21:19 |
Edems | Upraveno: 2009-08-25 21:21:18
tak ja se taky pridam
Cruze se mi libi designove exterier i interier, ale ani jsem v nem nesedel, natoz jel, takze nemuzu posoudit, oproti OCT1 par v okoli je (rozumej znamy) a ze by se jim neco moc s*ralo vubec, dokonce i ten kombajn v 1.6 jezdi svizne, zere to v prijatelnejch mezich kolem 8-9 ale 90 km/h moc nejezdi, prepravni rychlost 100 - 120km/h... kazdej den 30km do prace + 30km home a vikendy +- 300 km
Nismo: jenom upresnim, jak psal Dragster, u cee'du mas zaruku na motorovy casti, ale zadnejch 7 let, na tohle je zaruka 5 let. 7let je zaruka na kastli, ze ti nezacne kvetst...

25.08.2009, 22:38 |
Edems tak jsem prave zjistil, ze jsem to trosku pomotal a je to naopak...
"S výjimkou případů, které jsou vyloučeny nebo omezeny níže, se na všechny součásti vašeho nového vozu KIA poskytuje záruka po dobu 60 měsíců/150 000 kilometrů (s výjimkou pohonného ústrojí, na které se poskytuje záruka na 84 měsíců/150 000 kilometrů) od data prvního uvedení do provozu."
a ted abych nekecal, ale zda se mi, ze cee'd ma rozvodak retez, ne remen, ale nejsem si 100%-ně jistej...
Edems: Je úplně jedno jestli je tam rozvoďák řetěz nebo řemen, když dají řemenu 50.000km na výměnu a ty sním pojedeš 150.000 ce je záruka, tak tě stejně řeknou že ses magor a nic tě neuznají. 150.000km dnešní motory vydrží jako nic, když budeš dělat pravidelnou udržbu, olej, filtry, svíčky atd, no to tě stejně nikdo záruku 150.000km nedá. Jsou to jen žvásty.
Zbyšek: Proto jsem to psal, zajímalo by mě také jaké je lepší spotřební auto s TDI, kombi do 340.000,-.
Takové řeči, že to TDI OI nejede, si myslím že je blábol blázna. Max. rychlost v ČR je 130km/h a s tím autem můžu jet pořád v klidu 160km/h. Ano není to žádný supersport, to asi také nikdo s normálním myšlením od takového auta nechce.