
Navštíveno 1754x

Máte někdo osobní zkušenosti se spolehlivostí toho vozu Espace 2.2 DCI 150 koní-2004. Díky za informace.
Osobní ne, ale má to jeden můj zákazník, rok 2003 a ob dva roky mění zadní ložiska, přitom nějak extra nenajezdí. Poptám se ho na další info

26.08.2009, 19:31 |
Timbo nastesti jsem nikdy nevlastnil ale po znamejch a po okoli jich je dost a zname mouchy jsou turbo a prevodovka

26.08.2009, 19:38 |
fredh je to renault, to mluví samo za sebe...
zapátral jsem v archivu a takhle:
- bohaté prosklení = výborný výhled, nadměrné zahřívání interiéru. Takže zkontrolovat funkčnost klimatizace, od r.2006 byla klima modernizovaná na čtyřzonovou.
- diskutabilní přístrojová deska, vše schováno za nějakými dvířky a tak, pro vložení CD musíš odklopit panel a teprve se dostaneš k mechanice, apod.
- odolný a přitom komfortní podvozek vcelku jednoduché konstrukce
- poddimenzované přední brzdové kotouče, rády se kroutí už třeba po 10.000km
- z elektriky zlobí nejčastěji sledování tlaku v pneu, kontrolky (snímače) airbagu, palivoměr
- tradiční nevýhoda drahých dílů
- zanáší se EGR ventil u dieselů
- rychlé opotřebení ložisek turba u všech dieselů kromě modernizované 2.0dCi M9R
- klasika zlobící vstřikování Common Rail, citlivé na kvalitu paliva
- u 2.2 dCi zlobí snímač otáček (zpravidla jen špatné spojení)
- manuální převodovky PK6 vykazují vůle ložisek hřídelí
- 2.2 dCi bývají stížnosti na vyšší spotřebu než zákazník od motoru čeká
Tož asi tak
tyjo ale je to pěkný auto se nechce věřit že by bylo tak šílený
hele, ono to možná tak strašně vypadá, ale podle mých záznamů je to spíše ten lepší kousek, jsou podstatně horší pasti. Závady ala Common Rail můžeš říct prakticky u všech aut, kvůli naší "kvalitní" naftě. Z takové té mechanické stránky jsou fakt na štíru jen ty kotouče, ale to se dá vyřešit výběrem kvalitnějších a rozumnou jízdou. Z elektriky to nejsou žádné zásadní věci, které by tě nechaly stát. EGR prostě vyčistíš.
Sumasumárum tedy nej bolístka je manuální převodovka, jestli má to tvoje automat, je to v klidu. U manuálu to chce při koupi řádně vyzkoušet.
řeším větší auto pro rodinu, sám mám octuli 2 combi ale tou jezdím já, takže druhé auto budto opět octule 2 combi nebo touran nebo espace takže nevím. espace je největší ale francouze jsem nikdy neměl a ostatní 2 auta mají shodné díly

26.08.2009, 21:33 |
JP S Renaultem Espace se pojej moje zdaleka nejhorší motoristický zážitky vůbec... I když už je to pár let, to auto ve mě pořád vyvolává příšerný pocity. Věřim že pro velkou, hodně tolerantní rodinu s hromadou peněz v rozpočtu na servis to může bejt dobrý auto (slibuju, že tohle byla poslední lež v tomhle příspěvku). Ale nejede to (což samo zase tak nepřekvapí, ale tohle už je fakt "nejede" pod hranicí použitelnosti pro nefrustrující jízdu), má to nejpříšernější sedačky ve kterejch jsem kdy seděl (který teda možná někomu vyhovovat můžou), převodovka si v přesnosti řazení nezadá s Karosou a každou chvíli něco někde přestane fungovat - někdy drobnosti jako osvětlení interiéru, někdy menší drobnosti jako třeba motor, kterej spadne do něčeho jako nouzovej režim, jede ještě hůř, vyrábí černý mraky a vymáhá výměnu vstřiků.
Taky mě baví, jak se Renault tváří jako hrozně bezpečný auto, ale že snad každý druhý píče neustále bliká/svítí kontrolka airbagu, to už je fuk.
A to ten kus dostával plnej servis v origo servisu a nikdy nebyl u nějaký levný OEM pumpy, žádný ojebávání se nekonalo, přestože to občas byly opravy za desítky tkč... Nechápu jak si to mohl někdo koupit nový za takovou pálku. Větším krámem jsem v životě nejel. A to jsem jel už asi v 20 Renaultech...
JP:pokud měl nalítáno hodně km tak asi chápu to se sere všechno

26.08.2009, 22:08 |
JP Měl nalítáno tuším kolem 30-40 když jsem s nim jel poprvé a asi 100, když ho majitel prodal...