
31.08.2009, 17:52 |
tesil Potrebuju radu, protoze uz fakt nevim.
Mam od cervence novou smlouvu na jmeno a stara smlouva se zrusila - byla na jine jmeno. Prisli mi vse vymenit a zapojit. Ve 2. fakture si najednou zapocitali 2000,- za udajne poskozeny vraceny set top box. Kdyz jsem tam volal, ze mi nic menit nemuseli, ze v zakazkovem liste neni o nejakem poskozeni ani zminka, tak me do tydne poslali dopis, ze zaplatit musim. Psal jsem mejl, ze proc bych mel platit, ze trvam na tom, ze box poskozenej nebyl a ze navic nemam s tim puvodnim nic spolecnyho, tak zase do tydne odpoved, ze musim zaplatit. Zase jsem k tomu napsal svoje, ze nesouhlasim a dnes zase odpoved at okamzite zaplatim. Volal jsem tam a ze maji nejaky vyjadreni nejake firmy, ktera pro ne prezkusuje boxy a ze byl mech. poskozenej a ze ho nechali zlikvidovat. Rikal jsem jim, proc to neni uvedeno v zak. liste, neumeli mi odpovedet.
Platit to nechci, ale nejsem zvedavej na nejakyho exekutora nebo tak neco....Napada vas nekoho, jak na ne?
Selskej rozum mi říká, že přece nebudeš povinnej něco platit, když si to vymyslí... co když si to zničili sami přepravou od tebe k sobě. Zdá se mi to divný, ale chce to radu nějakého právníka.
UPC jsou hajzlové, když jsem od nich měl net, tak to každou chvíli padalo, nakonec jsem smlouvu vypověděl, protrpěl tu měsíční nebo dvouměsíční výpovědní lhůtu a pak mi ještě poslali nějakou fakturu na nesmyslnou částku. A když jim volám na jejich linku, tak hned "jo, to jsme se asi spletli, sorry". Kdybych zaplatil, tak to sbalí a nic neřeknou, hajzlové.