Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > menší 12válec už snad ani není

 o Navštíveno 2238x o
o 04.09.2009, 14:14 | Nevřis

foto k příspěvku  od Nevřis



o 04.09.2009, 14:15 | Nevřis

foto k příspěvku  od Nevřis

o 04.09.2009, 14:15 | Nevřis

foto k příspěvku  od Nevřis

o 04.09.2009, 14:33 | Only_One
hele a není to desetiválec? :o) ;)
o 04.09.2009, 14:33 | walish
Asi jsem slepý,ale vidím jich jen 10 :)
a jinak: WTF???
o 04.09.2009, 14:34 | Only_One
jiank tohle je podle všeho do tankeru s brutálním výtlakem. Je to i v guinesovce
o 04.09.2009, 14:48 | píďa363
pístní kroužky se asi nemačkaj planžetovejma kleštěma co?
o 04.09.2009, 14:52 | Nevřis
jujda 10ti :) tady jeden pístní kroužek nesou 4 týpci :)
o 04.09.2009, 14:56 | Only_One
řekl bych, že čipovat to, už asi ani nemá smysl :-D
o 04.09.2009, 14:59 | Honza2.016v
B:)

ale jinak dobrý čtení s danou tematikou zde:

[ Link ]
o 04.09.2009, 15:10 | Honza2.016v | Upraveno: 2009-09-04 15:20:02
[ Link ]
[ Link ]


atd... celkem dobrý počtení a fotky co jsou na loďařskejch článkách je o potopenejch nákladních lodích, jak je vyzvedávaj a následně třeba zas potápěj, nebo táhnou do šrotu o xx km vedle, aby nepřekážely provozu...

a tohle je peklo...

[ Link ]
[ Link ]

o 04.09.2009, 15:53 | Vlastah
Only: cipovat, to je vuul :-DDD
o 04.09.2009, 16:28 | CervinVega
ta 0,5 km lod je slušnej úlet, když rupne plná ropy...
o 04.09.2009, 16:46 | cupra.165
To asi nejede za 5 litru na sto,co?...asi by byl zajimavy i start :-)
o 04.09.2009, 16:52 | Honza2.016v
prej 335 tun nafty za den:) ale v přepočtu na hodnotu zboží to "jezdí" hodně levně..
o 04.09.2009, 17:49 | Nismo.Power
starý ale dobrý :) podle mě musí bejt fakt masakr vyrábět motor v takovymhle měřítku :)
o 04.09.2009, 18:02 | Ondry 2.0 20v | Upraveno: 2009-09-04 18:03:51
to tam asi písty nenatloukaj jako u motoru u auta co? a když je takhle velkej motor, mají i zvětšenou měrku na olej? ta musí béééjt dlóóóuhá :-)
o 04.09.2009, 18:05 | Komba
Počkejte až se jim vysere váha vzduchu nebo foukne těšnění pod makovicí:D...
o 04.09.2009, 18:11 | Nevřis
a co teprve když zadřou na klice :)
o 04.09.2009, 18:29 | Nismo.Power
Komba : nechtěl bych tam stát když by někam fouklo těsnění pod hlavou :D to se pak asi ta lod když kousek "těsněníčka" vyletí a prorazí plášť lodě :D
a až se tohle chytně na klice tak mě zajímá kam to ponesou aby jim udělal někdo přebrus + 2cm na nový šály :D
o 04.09.2009, 19:00 | M.Á.R.A.
a co teprve ten momenťák na dotažení hlavy :o)
o 04.09.2009, 19:07 | Bladzej
by mě zajmal objem :D
FTW
o 04.09.2009, 23:34 | Nismo.Power
mára : normálka..... deš do garáže, vemeš klíč 350 nasadíš, pak nasadíš 15metrouvou rouru a 5 dělníků to tlačí :)))


Bladzej..... to nevim každopádně maersk to asi neni, ten má 14ti válec

zajímavosti o maersk:
Výkon motoru lodi je roven výkonu 1.150 běžných osobních automobilů o výkonu 74 KW.
Každých 66 km vydá 1 kWh na 1 tunu nákladu. Jumbo Jet spotřebuje stejné množství energie na 1 tunu nákladu za 0,5 km.
Kotva lodi váží 29 tun (= hmotnost pěti dospělých slonů afrických).
Loď ujede přibližně 170 000 námořních mil ročně, což je jako obeplout Zemi 7,5 krát.
Pokud se při plné kapacitě přeložily všechny kontejnery na vlak, dosáhl by délky 71 km.
Loď je vybavena potrubím o celkové délce 40 km.
Loď recykluje odpad pro výrobu tepelné energie. Tímto dosahuje úsporu energie rovnající se roční spotřebě 5 000 evropských domácností.
Nově vyvinutý silikonový nátěr v místech ponoru umožňuje roční úsporu 1 200 tun motorové nafty.

motor :
přeplňovaný dieselový dvoutaktní 14 válec Wärtsilä-Sulzer RTA96-C
114 800 hp

Loď používá největší motor svého druhu na světě, který byl kdy postaven. Motor Wärtsilä-Sulzer RTA96-C je přeplňovaný dieselový dvoutaktní 14 válec s technologií Common rail. Motor má hmotnost 2 300 tun, při 102 otáčkách za minutu dává výkon 84.42 MW (114,800 koní). Každou hodinu spotřebuje okolo 13,7 tun paliva.
o 04.09.2009, 23:48 | Nismo.Power
tak jsem dočet i nějaký "version" tudíž tohle je asi 14 cylinder version......

každopádně

jeden válec má 1820L
celkovej objem 25480L motor....

krouták docela dobrej 5,608,312 lb/ft při 102rpm
pracovní otáčky 102 to je paráda aneb skoro jednou za sekundu se otočí :)
klikovka váží 300tun :)
o 06.09.2009, 20:29 | nocarret
Pěkný no tady je opačej extrémek .-)
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3923 sekund.