
Navštíveno 2240x

hele a není to desetiválec? :o) ;)
Asi jsem slepý,ale vidím jich jen 10 :)
a jinak: WTF???
jiank tohle je podle všeho do tankeru s brutálním výtlakem. Je to i v guinesovce
pístní kroužky se asi nemačkaj planžetovejma kleštěma co?
jujda 10ti :) tady jeden pístní kroužek nesou 4 týpci :)
řekl bych, že čipovat to, už asi ani nemá smysl :-D
B:)
ale jinak dobrý čtení s danou tematikou zde:
[ Link ]

04.09.2009, 15:10 |
Honza2.016v | Upraveno: 2009-09-04 15:20:02
[ Link ] [ Link ] atd... celkem dobrý počtení a fotky co jsou na loďařskejch článkách je o potopenejch nákladních lodích, jak je vyzvedávaj a následně třeba zas potápěj, nebo táhnou do šrotu o xx km vedle, aby nepřekážely provozu...
a tohle je peklo...
[ Link ] [ Link ]
Only: cipovat, to je vuul :-DDD
ta 0,5 km lod je slušnej úlet, když rupne plná ropy...
To asi nejede za 5 litru na sto,co?...asi by byl zajimavy i start :-)
prej 335 tun nafty za den:) ale v přepočtu na hodnotu zboží to "jezdí" hodně levně..
starý ale dobrý :) podle mě musí bejt fakt masakr vyrábět motor v takovymhle měřítku :)

04.09.2009, 18:02 |
Ondry 2.0 20v | Upraveno: 2009-09-04 18:03:51
to tam asi písty nenatloukaj jako u motoru u auta co? a když je takhle velkej motor, mají i zvětšenou měrku na olej? ta musí béééjt dlóóóuhá :-)

04.09.2009, 18:05 |
Komba Počkejte až se jim vysere váha vzduchu nebo foukne těšnění pod makovicí:D...
a co teprve když zadřou na klice :)
Komba : nechtěl bych tam stát když by někam fouklo těsnění pod hlavou :D to se pak asi ta lod když kousek "těsněníčka" vyletí a prorazí plášť lodě :D
a až se tohle chytně na klice tak mě zajímá kam to ponesou aby jim udělal někdo přebrus + 2cm na nový šály :D
a co teprve ten momenťák na dotažení hlavy :o)
mára : normálka..... deš do garáže, vemeš klíč 350 nasadíš, pak nasadíš 15metrouvou rouru a 5 dělníků to tlačí :)))
Bladzej..... to nevim každopádně maersk to asi neni, ten má 14ti válec
zajímavosti o maersk:
Výkon motoru lodi je roven výkonu 1.150 běžných osobních automobilů o výkonu 74 KW.
Každých 66 km vydá 1 kWh na 1 tunu nákladu. Jumbo Jet spotřebuje stejné množství energie na 1 tunu nákladu za 0,5 km.
Kotva lodi váží 29 tun (= hmotnost pěti dospělých slonů afrických).
Loď ujede přibližně 170 000 námořních mil ročně, což je jako obeplout Zemi 7,5 krát.
Pokud se při plné kapacitě přeložily všechny kontejnery na vlak, dosáhl by délky 71 km.
Loď je vybavena potrubím o celkové délce 40 km.
Loď recykluje odpad pro výrobu tepelné energie. Tímto dosahuje úsporu energie rovnající se roční spotřebě 5 000 evropských domácností.
Nově vyvinutý silikonový nátěr v místech ponoru umožňuje roční úsporu 1 200 tun motorové nafty.
motor :
přeplňovaný dieselový dvoutaktní 14 válec Wärtsilä-Sulzer RTA96-C
114 800 hp
Loď používá největší motor svého druhu na světě, který byl kdy postaven. Motor Wärtsilä-Sulzer RTA96-C je přeplňovaný dieselový dvoutaktní 14 válec s technologií Common rail. Motor má hmotnost 2 300 tun, při 102 otáčkách za minutu dává výkon 84.42 MW (114,800 koní). Každou hodinu spotřebuje okolo 13,7 tun paliva.
tak jsem dočet i nějaký "version" tudíž tohle je asi 14 cylinder version......
každopádně
jeden válec má 1820L
celkovej objem 25480L motor....
krouták docela dobrej 5,608,312 lb/ft při 102rpm
pracovní otáčky 102 to je paráda aneb skoro jednou za sekundu se otočí :)
klikovka váží 300tun :)
Pěkný no tady je opačej extrémek .-)
[ Link ]