
Navštíveno 887x


06.09.2009, 18:20 |
Pagoš Rok kolem 2000, zajímá mě hlavně názor na motor... Díky za info
Nevím, jak kolrm r. 2000, ale jel jsem před nedávnem s polským kolegou ve V12/A8 4,2 automat v plné palbě, tedy vše, co si snad lze přát a říkal jsem si, že když limuzínu nekdy, tak tuhle rozhodně ano. Výkon motoru vynikající, v autě ticho jako v kostele, vzadu místa jako v Superbu, ne li více ( asi ano)¨, luxusní provedení. Spotřeba - mi říkla - kolem 12/100 lehká noha, jninak kolem 15/100 normál jízda, ale myslím, že tohle auto ani není k jinému stylu jízdy určené.
Za mě palec nahoru. Je to ale, jak říkám, r.v. 2008.
Znamy mel 3.7 v quattru a automatu a tusim ze tenhle rok, spotreba kolem tech 12ti.
Naprosto bezproblemove auto. Akorat jen jezdis a tankujes :D
Ale zadnej zavodak to neni. Spis na pohodli a bezpecnost.
motor je bezproblémovej, auto je občas problémový a něco to stojí, nicméně je to nic proti novýmu modelu ale člověk co si to koupí musí počíátat s tim že jeden tlumič stojí milion :)
ta stará kolem od 2000 asi nejlepší volba, určitě si nech pokud možno prověřit servisku popř. nájezd v autorizáku aby si nekoupil paštiku který tu už převažujou s nájezdem 300+ a pak už to je kasička..... když seženeš něco málo jetýho tak tě nebudou ve snech strašit závady v elektrice apod...... motor je dobrej, rozhodně to neni závodník ale špatně to nejede, při normální jízdě spotřebu neřešíš jak na to šlápneš tak si hlídej aby si měl v dosahu benzínku :)
Zdeny60 : V12 ??? myslíš 6.0 ?
odkdy je 4,2ka dvanáctiválec?
Luke : asi se splet :) pokud to fakt jelo hezky tak možná jel v 6.0 ale ona nejede zase tak o moc líp než 4,2 takže to je ideál volba, s V12 je víc pozíží a to se nevyplatí za to málo o co víc jede.....
jinak po koupi bych bejt tebou rozhodně udělal rozvody, je to sice fakt drahý , na hovno se tam může a nevim proč tam nemůžou mít řetěz ale ušetříš si starosti ....... a klasika věc co tě potká je přední náprava..... těžkej motor a klasicky němčourama podceněný "sady ramínek" který to tak tak držej na jejich silnicích, na našich silnicích to vykvedláš raz dva, daj se kupovat i jednotlivě samo ale rozhodně se vyhni MOOG nebo to do roka děláš znova, radši brát origo, FEBI atd....
Nismo:
jo, máš pravdu, byl to 6ti litr. Jelo fakt parádně. Navíc jsem neuvedl, že to bylo Q.
A zvuk motoru ve vysokých otáčkách byl famózní. Na mě to auto udělalo opravdu velikej dojem.
Zdeny : ono se to ani jinak než Q snad nedělá :)) jedině ty slaboty mohli bejt bez Q..... zvuk ty V12 ani V8 právě moc nemaj, jsou hrozně utišený vejfukama neb to bylo braný hlavně jako A8L limošky pro papaláše..... :)
s dvoutisicovkou jsem se neco najezdil :-)
za me spokojenost... motor prijemnej... klasika - jedes 200, slapnes na plyna porad jeste citis zatah... ticho neuveritelny, na silnici sedi slusne... pohodli gut... pokud A8 tak ujen s timhle motorem (300 koni) protoze vsechny mensi motory zerou vic a jedou min...
se spotrebou bych nesouhlasil... ja sem streky "polokloubouk" (okresky do 120, dalnica do 170 jezdil kolem 9,5-10 mesto (jako clovek) kolem 12 - na 15 jsem se nedostal ani kdyz jsem prasil...
jinak co se tyce predni napravy je to pravda... ale zas tak drasticky to s cenovkama neni...
za me dobra volba ;-)

06.09.2009, 21:20 |
Pagoš No tak fajn :) Díky za názory
L-J : ale jde to víc .... ale průměrka se opravdu dá držet kolem těch 12-13 když se jezdí jako člověk.... :)
Jinak ohledne tech naprav. Kdyz uz tak SWAG a mas jistotu.
Tyhle napravy montuji i v audiservisech ;)
Je to kvalita overena uzivateli na AK.
Ale to jen tak okrajove...
Pokud bude opečovávanej kousek, proč ne, já jsem se svou sociální 2.8 V6 quattro spokojen :o)
dosáhnout se 4,2 V8 Q spotřebu 15 neni absolutně problém, při takzvanym prasení se dá i podstatně víc a jde to ke 20 průměr, konzultováno s dlouhodobym uživatelem kterej má tyhle motory dva už slušnou řádku let
no já jel včera na otočku Prahu s mojí A8 a na tempomat při 100Vce byla spotřeba včetně centra Prahy a mrdaček v kolonách 8,2litru, ale zas jen 2,8...
s tou 2,8 se dostanes paradoxne na spotrebe vejs nez se 4,2 pri stejnejch narocich na dynamiku...
ta nase byla nejak hodne slusne zajeta... kamarad mel tu samou vcetne roku a zrala mu vzdycky minimalne o dva litry vic nez ta nase - i pri stejne jizde do chrovatska a zpet (jeli sme spolu)
LJ: A nebo mel presnejsi BC :-P
Timo : voe na 100vce to se pak nediv když jedeš na klobouka :) to když pojedu já s 4,6 tak budu na 9ti a o tom to je, čim větší obsah tim více stejná spotřeba zatimco parados je že když požerneš 2,8 tak 4,2 veme při stejný dynamice míň jak řiká LJ... :)
LJ : jsou tam dvě zásadní věci, a to že BC hodně často fakt kecá a snaží se držet svojí "dlouhodobou" takže ti ukáže 11,2 ty mu dáš pilu někde na 100km za kterejch bude spotřeba 18 a BC ti samo řekne že to je 11,3 ;-) druhá věc je olej, u těhle motorů opravdu záleží na výkonnostní specifikaci takže pokud tam lil kamarad nejaky neco kde odpovidalo jen X-w-Y zatimco ty si lil stejný X-w-Y ale správnou API tak pak auto zaprvý jede líp a zadruhý žere podstatně míň :)
panove nechcu Vam do toho kecat, ale ja od dob Jeepa mluvim pouze o spotrebe dopocitavane dle natankovanych PHM :-P pocitacum neverim... takze diky za prednasku a vysvetleni, ale padlo na neurodnou pudu ;-)
to jsme rádi že tvoje půda je neurodná :)))) pak teda zbejvá jen ta teorie o kvalitě motoru a jeho mazání :)