Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nissan 200SX - Info...

 o Navštíveno 1700x o
o 06.09.2009, 19:32 | vypuk
Napište info co se týká spotřeby, poruchovosti, zkušeností se servisem, ceny dílů a podobné. Díky moc, zvažuju jednoho hNissana 2.3 turbo viz. [ Link ] Samozřejmě, že by ty pitomosti alias nálepky šly pryč, a ještě otázka - Jak se vám pozdává ta cena?


o 06.09.2009, 19:34 | Zephyr
2,3 t ????
o 06.09.2009, 19:35 | Zephyr
co vím ta se dávalz 1,8t, 2,0t, 2,4
Nismo by ti řekl víc
o 06.09.2009, 19:44 | cendler
nekupuj to, tohle je šíleně předražený, za tyhle peníze se dá sehnat už S14, která má už lepší motor a celkově je hezčí
jinak celkově díly jsou docela drahý, jde o to co stím autem chceš dělat, pokud na denní ježdění, nebo na blbnutí
o 06.09.2009, 19:45 | vypuk
Se orientuji pouze podle té fotky zezadu, asi plašák :))
o 06.09.2009, 19:50 | vypuk
Mno, taky si říkám, že je přehnaná, ale jak jsem se podíval na ten motor a komplet celé auto, tak jak motorovej prostor, tak i interier vypadá na to, jako by auto vyjelo z linky. Takže sem zmaten :)) Ale jak se říká: každá věc má svého kupce.
o 06.09.2009, 19:51 | GooGoo
No S13 je jen 1.8T(200SX) a 2,4i(240SX).. Tak 2,3 bude preklep.. Ceny dilu asi tak jak na kazdyho japonce. Toho co mas vybranyho je nejspis serie bez uprav, tak se spotrebou muzes pocitat 9-13litru na 100km. Zalezi na tezke noze, klidne spotreba poroste o dost vys. Jinak teda docela slusna palka, to bych nedal...
Sveho casu jsem mel taky 200sx s upravama 210HP+, a stal me 50tis, sice mel kosmeticke vady ale byla to neskutecna jizda :-) Tak ze muzu jen doporucit.
o 06.09.2009, 19:57 | Nismo.Power
2.3t se samo nikdy nedělalo....

je to CA18DET klasika 1,8 + T25 garett..... 169hp série....
tohle je fakt votuzený, předražený..... rozhodně nekupuj, cena toho je tak 50-60 díky super stavu a otrhat z toho tuzing a dát k zemiu a kola a je to hezký auto.....

spotřeba : minimum je 8 , průmer tak 12 , těžká noha 14-16 ....krev kolem 20-25......
poruchovost : jak kterej kus, většinou jedinej problém je rez..... při špatnym mazání resp. zanedbání údržby chycenej spodek motoru, jinak bezproblémový jako ostatní japonci, elektrika naprosto vklidu..... maximálně turbo kaput pokud majitel nedochlazuje po zátěži.....
servis jednoduchej, je to jednoduchý auto celkově....ceny dílů malý, jetejch dílů dostatek......

jinak auto jako takový byla konkurence pro porsche 944.... jelo líp a bylo levnější, celkově se z toho auta stalo jedno z nejlepších aut na drifty tudíž má lehkej zadek a je s nim sranda, pokud neumíš tak si to nekupuj jinak skončíš v pangejtu :) pokud umíš tak je naprosto bezvadně kontrolovatelný v driftu....
upravitelnost pro další výkon je tu naprosto jednoduchá i levná ale chce to mít vcajku motor a turbo..... pak si za pár kaček někde na 200-250hp.... a s nima to jede bezvadně, originál umí i pod 6,5 na sto což jsem měřil podle GPS, maximálka se zavřenejma světlama 240+ tacho....
brzdy : nic moc, musíš je mít v dobrym stavu pak to brzdí, ale většina jich trpí na zadky který reznou neb zadek je lehkej prostě takže neni schopnej moc brzdit proto reznou :)
o 06.09.2009, 19:58 | Nismo.Power
GooGoo : S13 mělo víc motorů než bys řek akorát né všechny byly pro nás :) 2.0i , 2.0turbo aka S14 ..... někde sem čet i 1,6 ;-)
o 06.09.2009, 20:04 | vypuk
JdiJdi: Mno, tak jako se spotřebou vyšší počítám, s tou vyšší už o hodně víc :) Sice někomu možná přijde přechod ze škodárny na takové auto divný, ale zvykl jsem si na zadní náhon(je to hold větší sranda v zimě, taky jako možný problém, že mi to ustřelí), uvažoval jsem i nad BMW, akorát nevím jaké, jestli benzín, nebo nafu, to je zase spor spotřeba versus zvuk a menší potřeba řadit, a automat nechci. Jezdím svou 120L, stejně asi často fiatem brava, párkrát jsem jel ve 330xD ale to zas byla jiná sorta, jak cenová tak po stránce výbavy. Tenhle nissan mi padl do oka prostě :)) Mrkátko bych rád, akorát ta cena a jiné náklady... Je to boj :(
o 06.09.2009, 20:11 | vypuk
Á Nismák, paráda(v dobrém slovasmyslu), ještě že povolaný v "oboru" se ozval, mno tak jako menší drift se zkoušel s mou šáde a ta má těžkej zadek a lehkej předek(děda předtím dycky na zimu dal do kufru plát cca 75x75x4 cm tak říkal, že to je na zimu lepší, a taky jsem to poznal, když jsem neměl vepředu nic, málem sem na vyšším rozježděném sněhu sejmul sloup - chumelenice plus bordel na cestě... Na driftění by to nebylo, gumy bych asi nestíhal platit, kdyby mě to chytlo :-D
o 06.09.2009, 20:12 | Nismo.Power
pokud si myslíš že zadní náhon je jako 120L tak se hodně pleteš..... pokud nejsi nějak zkušenej jezdec tak bych se S13 vyhnul, v turbu je to hodně nebezpečný auto :) každopádně pokud chceš cena / výkon něco levnýho tak těžko budeš hledat lepší auto ..... ještě už sou fakt levný fiaty coupé ty třeba nehnijou ale zase se serou (pokud nenatrefíš na opravdu opečovávanej kousek) .... a zase na oplatku coupe nezatáčí ani na suchym asfaltu takže ono je to nebezpečný uplně stejně :)

pokud fakt máš těch cca 100 tak kup S13 tak do 50ti a něco do ní nacpi a bude ti sloužit :)
o 06.09.2009, 20:18 | Nismo.Power
pokud to nechceš na drifty ale na běžnou jízdu tak do toho klidně jdi, ale musíš počítat s tim že v zatáčce si nesmíš hrát s plynem, T25 tam má fakt rychlej náběh, pokud jí hodíš na 1b tak to tě stojí cca 3koruny investice na podložení WG , a na tom 1b je to do sekundy = už tě honí zadek :) ale ona S13 je fakt kouzelná a třeba proti podobnejm BMW ala 325i se prostě nádherně ovládá a nádherně ti dá volant tam kde ho máš mít akorát vrátit si ho musíš samo sám v dobu kdy chceš dát zadek zpátky :) na zimu samo to chce kovadlinku místo rezervy vyplatí se to + dobrá zimáče..... neměl jsem problém s tim jezdit na hory na lyže samo....

ale to co si našel tak je opravdu z fotek zachovalý, možná bych se s nim zkusil domluvit tak na 70-80 víc bych mu prostě nedal, koupil to , detuzingoval, koupil nějaký 8x17" ...... no prostě v takovym stavu těžko najdeš no leda z DE :)
o 06.09.2009, 20:23 | vypuk
50 by se našlo, další pade by se taky našlo, ale v bance, nerad si beru půjčky, ale prostě škodítko na jaře doslouží, končí technická - s tou by ale nebyl problém, jelikož by ještě prošla, ale nechci se furt bát, že do mě někdo napálí - trefil jsem na zdejší zmrzlé sídlištní cestě Cellicu - on jenom prasklej rámeček na mrkátku a já zbořený levý předek tak 20cm do hloubky a to sem do něho trefil tak ve 30...

Neboj Nismo, nejsem ten typ, který sedne do nového auta a hned dává plnej a osahává si dno svých možností. Sem si vědom možností toho auta a taky je "respektuju". Až tak horká hlava nejsem.

A ke škodítku - fakt je to antipovrchní auto, díky kterému nemám na krku bandu kurviček které letí na prachy :)))
o 06.09.2009, 20:27 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-06 20:31:34
škodítko hod do sběru, pokud k tomu máš citovou vazbu tak to někomu daruj ale nemá to smysl se v tom trápit :)
jukni na 200sx.cz (ted nejak zrovna nejde) a tam je inzerce tak jukni co je na prodej ...... vyhni se CA18DET aneb 1,8t který klepe.... musí jít bez jedinýho cvaknutí, nikdy to na nich nejsou hydroštely vždycky to je dole na klice at to zní všelijak :)

kurvičky na prachy to je těžký no s tim budeš muset počítat s takovymhle autem :)) Zephyr by moh povídat.... starej kořen odemě koupil asi dva tejdny zpátky 240SX a hned mi psal že u krámu k němu přišla bábovka že má super auto že má to samý ;-))

jinak další běžný problémy :
tension rods : to jsou takový ramínky který držej prední ramena...... bejvaj vyvyklaný, pokud to auto má vůli v řízení tak to je pravděpodobně tohle, čepy bejvaj vklidu
rez pod zadnim křídlem, trpěj na to všechny drží se tam voda
hnijou vejfuky
prohnívá kufr a práh za dveřma pokud je děravej vejfuk, nebejt děravej tak nerezne..... hnije kryt nosníků klidně skrz naskrz , hnije u předních tlumiču nahoře vedle uložení..... prostě chce to vzít bitumenem neni to stavěný na naše slaný silnice :)
o 06.09.2009, 20:52 | vypuk
Ten silikon bych nejraději poradil někdy těm kurvičkám :)) když už jsem na to zavedl "řeč". Ale nemáš nějaké tipy na auta tohoto stylu? Cca tak do těch 100k, jelikož mám sice práci, ale almužnu, půjčka by šla tak po dvou litrech měsíčně, pokud by se našla jiná práce tak hned beru, ale jsem v té nové teprve týden ;)

Jestli budeš mít nějaké odkazy na káry, které jsou tak do těch 100k a nejsou žrouty velkého kalibru tak sem s nima, pokoukám a trošku naberu rozhled. Ale stejně si myslím, že by mi někteří z okolí záviděli - i ten s tou 330xD (možná):))) A pro rejpaly - nejsem ten typ, který se musí chlubit a nemám potřebu aby mi někdo něco záviděl, i když i to "pohladí na duši" :)
o 06.09.2009, 21:11 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-06 21:12:25
mám zcela jasnej tip :) vem to za 80 bez muziky a nebudeš litovat :) tohle auto je o třídu vejš je to dobovej topsport :)
srovnatelný je to s 300ZX což je taky o třídu vejš než 200SX .....
[ Link ]
o 06.09.2009, 21:25 | vypuk
Mohu dotázeček? Jak jsou na tom díly? ;) A přecijen - je to supra, to mi počechrá chlupy na prdeli a kdoví, jestli nějaké zbydou. Akorát ty gumy, to bude asi dražší poježděníčko.... A navíc teď na zimu,... By mě zajímalo na kolik by mě k tomu vyšly nějaký zimáky :(
o 06.09.2009, 21:36 | passik
Ja mam taky zálusk na sx200 a jsem na tom podobně jako Vopuk akorat misto š120 přechazim z žigula ;)
o 06.09.2009, 21:37 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-06 21:42:59
nevim proč každej řeší díly :)) díly jsou na supru levný ..... drahý sou na to leda platinový svíčky jinak jsou to běžný ceny a jetý se to sežene taky dost věcí :) v manuálu ti chlupy počechrá jede to hezky ..... origo CT26 si můžeš hodit na nějakejch 0,8 - 0,9b a frčí to jako z praku :)
jediný co je dražší je asi povinný ale to se dá dneska spolašit za 5 ročně :) na zimu je supra lepší.... turba maj ABS všechny , gumy sou vklidu má to trakci že si ani nehrábne, na zimu je to taky lepší než má LSD zatimco S13 ho nemá cca žádná maj to pouze JPN verze nebo kdo si co dodělal (LSD = svornej diferák) ....
zimáky levný, na origo kola nějaký 215/55/16 seženeš jetý 5mm+ vklidu tak 2-3k sadu..... neřešil bych kraviny řešil bych zdali chceš auto za kterym se lidi otočej nebo ne :) za S13 se otáčeli všichni od dob co jsem dal průchozí vejfuk a BOV, to občas lidi uskakovali z chodníků když si to odfouklo ale to byla doba kdy to ještě tady lidi neznali a nebyly zocelený :) MK3 za tim se otočí kde kdo i kdyby byla v sérii :)¨

tady máš nějakej výčet dílů pro ilustraci [ Link ]
o 06.09.2009, 21:52 | vypuk | Upraveno: 2009-09-06 21:53:41
Heh, víš jak, raději se poptám na díly předem, než aby se pak něco vysralo a akorát jsem viděl prázdnou peněženku, ale u toho se musí počítat pomalu u každého auta.

Sakra nahryzal si mě pěkně, jen co je pravda. Znáš majitele? Nějaké třeba reference?

A musím se přiznat, jeden měsíc jsem po ní pokukoval, ale to jsem ještě byl na střední a kutil, kde splašit ty peníze na koupi. Ale z těch fotek, co má na té stránce sportovnívozy cézet, tak se mi líbí ještě víc, než z těch hranatých.
o 06.09.2009, 21:57 | Nismo.Power
jasný, seš navyklej ze škodovky tak řešíš kde sehnat díly a za kolik ale tohle neni škodovka :))
pokud tomu budeš věnovat péči, jednou za max 10tis olej kterej je dražší než do škodovky tj 5w30 / 20w60 / 10w60 prostě kvalitní oleje s lepšim API tak to je cca 500/litr a je tam 4,5L vč. filtru.... filtr stojí 150kč olej se dá sehnat 5L na aukru za 1200 vklidu.... občas nějaký ty brzdový destičky no prostě jako každý auto..... spotřeba se dá tak těch 10 kombinace pokud jezdíš normálně..... když to přišplápneš tak těch 15 se taky dá :) ale já třeba už sem s ní najel asi 7tis a ještě jsem nesledoval kolik to bere :)
toho majitele neznám znám jen původního :)
o 06.09.2009, 22:18 | vypuk
Spotřebu neřešim, i když s mym platem bych měl,... Nesnašim tatika, jak si furt zapisuje, kolik natankoval, pak si spočítá kolik má spotřebu(Na mou spotřebu, když sem mu s tím jel se ještě nikdy nedostal a furt do mě rype, že neumim jezdit za málo), prostě se řídím tím, že když na to nemám tak jezdím slušně, pokud tomu přišlápnu, tak sem si jist, že prostě peněženka bude zas chudší.

Díly řeším, jelikož to auto má svoje léta, že jo...

Ale jak tak vidím tu cenu, tak chce furt za to 160 tauznů, zrada?
o 06.09.2009, 23:03 | Nismo.Power
spotřebu neřeš no ..... ono když se poženeš s nějakou malorážkou bez turbíny a budeš chtít jet rychle tak budeš na stejný spotřebě a ještě to tak napojede a o tom to je.... čim víc výkonu tim mín plynu ti stačí na jízdu a tim víc je spotřeba hezčí :)
svoje léta to má ale jak řikám neni to škodovka, to auto má precizní zpracování, nový stálo 1,5mega a prostě je to kvalitní japonský auto.... to co nabízí do toho bylo nasypáno dost takže si myslim že sedneš a budeš jezdit a měnit olej :)
160 je v aaa...... logicky za to se nikdo nechytí to se neboj, domluv se s nim pokud ho chceš at ho stáhne z bazaru a dá ti to za 80 bez muziky....
o 06.09.2009, 23:30 | vypuk
Mno, a teď je problém ve financích, to je ten zku**** píp ****** píííp******* pííp problém... Snad se to nějak sežene a dohodne, uvidíme :)

Mno, ale zas to neber tak, že kdybys jezdil s nějakým 5litru, tak že budeš jezdit za dva litry, jenom na volnoběhu, to zas až tak neplatí, že kdy je větší výkon, nepotřebuje tolik točit, ale do těch tří litrů se mi to zdá ještě ok, pak už to bohužel roste.

Jen by mě zajímalo, jestli k tomu dodá i tu střechu ;)
o 07.09.2009, 10:37 | Zephyr
o 07.09.2009, 11:34 | Nismo.Power
vypuk : neboj žádná mýtická hranice 3litry neexistuje :) čim větší obsah tim je spotřeba lepší a lepší a menší a menší pokud se bavíme o moderních motorech , mám doma mimo supry ještě tři cadillacy 4,6i / 305hp a rozhodně 1,8t v 200sx dokáže sežrat mnohem víc, průměrku maj tak stejnou, já jezdim jak prase a mám průměr tak 14,4 táta jezdí kloubouka a má 11,2 , když sem zkoušel minimum měl jsem 8,9 když jedu maximum tak se vpodstatě před 20 nedostanu zatimco 200SX teda nemá palubák ale podle mě max záhul bude někde u 30ti neb pak si pamatuju že když jsem to kropil někde po praze tak ručička benzínu lezla viditělně dolu :))) každopádně v běžnym provoze ti to bude jedno, tam všechny auta žerou cca to samý akorát malej obsah bez turba je schopnej jet 6-7 , malej s turbem 8-9 , 3litr tak 12 větší klidně 14 ale s tim si to auto prostě musíš koupit :)

střechu samo dá :))))) je to targa takže pecka na léto, občas tam sice zatejká ale tahle je v luxus stavu takže se toho neboj, to auto jsem viděl teda naposled tak před rokem ale pořád je v hezkym stavu a řek bych že ono toho za rok tolik nenajede :)
o 07.09.2009, 11:35 | Midnite
OT: Nismo, pojd na icq prosimte
o 07.09.2009, 19:27 | vypuk
Mno, uvidím jak to bude s mou finanční situací, uvidí se, jestli máte někdo ještě nějaké tipy nebo info, nebojte se - pište :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4243 sekund.