
Navštíveno 1475x

Takže konečně si začnu vozit řiť v něčem čemu se dá říkat auto. Stačí jen chvilku počkat a potom jen dobře vybrat. Jdu za vámi s otázkou co by bylo z těchto aut nejlepší? Většionou se jedná o ročníky mezi 90-95 rokem. Jsem taky omezen rozpočtem cca do 150 000 a nesmí bejt f klacku.
Audi A8
BMW 7er
Lexus LS / GS
Honda Legend
Mercedes S-klasse
Chci moc, když bych rád aby to žralo průměrně do 15ti? Ideálně ještě tedy s jakým motorem konkrétní model?
audi A8 v týhle ceně většinou vylítaný, když už tak s 4,2i motorem ...
7er , motor jedině 4,4i tzn 740i , problém je s elektroinstalací která u většiny kusů žije valstnim životem...
LS : 1uzfe motor jednoznačně, blbě se sháněj....
legend : nebrat, motor nepružnej a neskutečná spotřeba, spolehlivost neodpovídá značce honda..... výbava menší než zbytek
Sklasse : pokud nemáš na servis obloukem se tomu vyhni, motor těžko vybírat málokterý za něco stojej a když jo tak sou daleko mimo tvuj rozpočet a nenabídne o nic víc než konkurence.....
za mě jednoznačně bezvadnej kup co mi dneska poslal jeden zdejší člen že našel tak tohle....
[ Link ] za tu cenu je to opravdu libovka , pokud chceš tak jsem taky z prahy stejně jako ty i to auto tak se můžem sebrat a jít to prověřit na vlastní oči, o tom autě ti řeknu cca všechno..... co se týče toho co to je tak je to něco co proti tomu co jsi vypsal za auta vyhrávalo všechny dobový testy výjma 7er která samo vyhrála na lehce větší prosto, tohle je hlavně proti 540i, Infinity G45 , E/S klasám....a podobný sortě ryhlejch sedanů a nikdo neměl takový jízdní vlastnosti jako právě toto :)
kdyžtak telefon mam pod nickem tak pisni sms a klidně se domluvíme na nezávazný obhlídce auta....
pokud nechceš tak z toho seznamu ybch šel jednoznačně po LS lexusu neb ten nabízí z toho co si vypsal nejvíc a to ve výborný spolehlivosti
Nismo > Díky za vyčerpávající odpověď. Já to začnu řešit až budu mít prachy na stole. Zatim nechci nijak chodit po autech abych se do něčeho nezabouch a k mé smůle na to neměl. Ten cadillac je teda kurva kára. Já jsem zatim potřeboval bejt nasměrovanej po čem mam koukat a co vynechat.
Nismo > Četl jsem, že se dá jezdit i za 11,5 průměrně. To by totiž jezdilo za ty samý prachy jako ten můj golf :-D Jaký je rozdíl mezi SLS a STS?
hele co se domluvit a jít to prostě omrknout ? :) mě samotnýho by to zajímalo a jednoho zdejšího člena asi taky takže by jsme spojily příjemný s užitečnym :)
s tou spotřebou nepočítej v praze... to umí jen muj klobouk táta :)) v praze počítej tak těch 14 průměrku ale zato můžeš jezdit hodně svižně :)
STS vs. SLS
STS je prostě laděný na sport a SLS na pohodlí jakožto opravdová amerika, STS je sice pohodlnější než ten S kláse a to mluvim z vlastní zkušenosti ale je to prostě řekněme tvrdšej laděný ...
STS má proti SLS navrch
přední mlhovky.... koho to zajímá vid
a z toho důležitýho jinej kód motoru, tzn trochu jinej motor vin Y tzn 305hp zatimco SLS je laděný na pohodu takže má 275hp ale má kroutak lip laděnej zatimco STS je hodně vysokootáčkovej osmiválec.....
další a nejdůležitější věc je podvozek, SLS má normál tlumiče, nezávislý zavěšení ...STS má CVRSS podvozek to znamená continuosly variable road sensing system.... v praxi to znamená že to každej centimetr přejetý silnice převzorkuje a podle toho si nastaví tuhost podvozku a vejšku zadku řekněme.... ale záleží to na stylu jízdy jakym jedeš takže bud je agresivní nebo je pohodlnej.... novější maj magnaride kterej dělá to samý ale dělá to rychlejc ale to až od roku 03 ..... máme doma dva s CVRSS a jednoho s magnaride ale obojí je super...... další věc proti SLS je magnasteer a PAS....... magnasteer stejně jako magnaride mění podle stylu jízdy řízení, tzn tuhne podle toho jak jedeš ostře či klobouka.... chová se bud sportovně nebo luxusně, PAS je performance algorythm shifting tzn. že automat řadí opět podle stylu jízdy, bud tam seká kvalty ryhle řekněme občas se mi zdá že rychle jako DSG , přeci jen je to ATSG převodovky Hydramatic a napůl klasika a napůl závodní suchá skříň.... , a když jedeš vklidu tak se jen tak převalí na jinej kvalt..... celej tenhle systém se teda ladí podle stylu jakej udává řidič a samo to spolupracuje se StabilliTrackem takže řekněme něco jako ESP ale opět z vlastní zkušenosti řikám že tohle ESP je opravdu hodně dobrý proti třeba audi .... tenhle systém co má STS dokáže v zatáčce když jí přeženeš ,což je opravdu hodně co říct aby si na suchu ho pustil, pustit ESP nasměrovat tě za volantem přičemž ještě podřadí na nejnižší možnej kvalt zpravidla dvojka která jede od 80 do 150ti což je rychlost kde to pravděpodobně přeženeš, dvojku tam hodí natvrdo a je locknutá s overdrivem a ten kvalt tam nechá aby si měl výkon se z tý zatáčky vyhrabat a nechá ho tam až kousek za zatáčkou až se všechno stoprocentně srovná..... ve výsledku když se tohle stane tak už se na tebe dávno kdejaká lehká placka v zatáčce nechytá :) mimochodem tenhle systém podřazení kvaltu v nouzi nikdo neměl a bůhví zdali někdo už má :) no prostě STS je performance záležitost zatimco SLS je pohodlí.... od toho Seville Luxury Suspension vs. Seville Tourning Suspension...... samo obojí má protiprokluz a ani ten ani stabilizace se nedá vypnout.... protiprokluz se vypne pouze při přehřátí brzd a napíše ti na palubce že traction suspended a rozjíží se na zimní mod tudíž na dvojku to je jediný co si muzes přepnout manuálně ty jinak všechno to auto dělá prostě automaticky....... výbavy tam je fakt hodně resp. narozdíl od MB , BMW, Audi který jsou všechny v inzerátech "plná výbava" a ve výsledku nemaj ani kůži atd tak tohle má všechno co v ten rok bylo v základu , příplatek byl jen na chrom kola a vak na lyže ....a CD changer v loketce což maj všchny stejně.... jinak sis zvolil jen barvu vozu a introše takže plná výbava samozřejmostí zatimco u BMW narazíš na auto s navigací a vzadu má švihadla ..... tohle samo má 4 vyhřívaný sicny, předek 9 směrů elektrika, od 99 jsou "masážní" resp. schválený nějakym institutem jako sedačky splnující nejprisnejsi kriteria pro lidi se spatnejma zadama aneb patentovanej system 10 nafukovacich polstarku který se ti vytvarujou podle tela...... muziku bys asi neřešil.... je tam jedna ze tří nejdražších montovanejch sestav co se v tý době dělala, má to 425RMS , 3x repro v palubce, dva přední dveře, dva zadní, a SW v platu to vsechno na 8ch zesíku takže v aktivu..... hraje to velice dobře jen co se dá říct tak se daj doladit basy samo což já asi ted zase podruhý udělám :)....
heled moh bych tady psát hodně dlouho ale lepší je asi když se bud zeptáš tady nebo to muezm poresit kdyz se na to ppudem podivat coz bych sel rozhodně než to někdo třeba koupí :) jinak v čr jich je asi tak do 15ks ......

08.09.2009, 21:48 |
MaxxT asi bych se taky priklonil k tomu STS..
ty woe Nismo to je slohovka...... :-)))
Sem prekvapenej, jakej ma to STS zachovalej vnitrek. Moc pekna kara za super penize.
Tapp : tak zase za mě můžu říct že na 200tis je hodně "dojebanej" takhle po 200 nebejvaj.... např. řidičova sedačka z fotky jasně bez jediný péče o kůži, dřevo konzole pod ovládánim klimačky nechápu ale nesedí..... no chce to rozhodně vidět naživo, za tuhle cenu fakt super , cenu to může mít tak ~200 ale zase když někdo chce to mít "hned" pryč a nečekat půl roku než dostane 200 tak tohle je jasná cesta k tomu jak to prodat :)
za me BMW 740i
do 150k se da peknej kousek
za mě taky určitě e38 740i.
jedině německá síla S-klasse 350TD nebo libovolné BMW 7
Jako nerad bych aby to bylo nějaký vysírací a to u toho eSka nemam zaručený. Dost lidí píše, že tyhle W140ky jsou docela kasička. Navíc s tou naftou no nevim. Jako 350td mě napadlo úplně první kvuli spotřebě, ale za jakou cenu? Jezdim sem tam inzercema a favoritem je zatím asi LS400. Samozřejmě to není konečné rozhodnutí. Pánové E38 se mně taky líbí. Nějaké osobní zkušenosti?
Pak mně ještě prolítla hlavou Toyota Camry, ale to už je takovej spíš angličák oproti již zmiňovaným.
Camry versus 740iLA ? :-D :-D :-D
Řikám, že mě jenom probleskla hlavou. To auto je na pohled pěkný.
bobmasitr : to znamená prostimtě co "německá síla" ..... ??? moh bys to třeba objasnit něcim kloudnym něco čim si k tomu došel :) a teprv 350td to je pecka volba :)))))
W140 i W220 jsou kasičky a trefit na dobrej kus je hledání jehly v kupce hovna :)
LS400 jsou dobrý auta ale fakt se těžko hledá něco zachovalýho...... chce to spíš dovoz a 1uzfe jsou samo hlavně dovoz...... zejtra asi jedu kouknout na to STS ale vpodstatě už má vážnýho zájemce :)
Na sauto.cz jsou 2 LS400 a oba maj 1uzfe.
Hele STS fakt paráda, ale jak řikám ty prachy ještě nejsou. Jinak zatím to teda vidím na toho lexuse, ale asi bude z venku. Já tomu tady nějak nevěřim.
jj zvenku dobrá volba, i v němcích se daj sehnat dobrý sts za fakt málo
Jako to LS se mi líbí víc a víc. Tak uvidíme

to za 99 vypadá zajímavě, to za 209 je na prodej hroznbě dlouho s tim něco bude asi..... to za 49 bych nebral to je podezřelý
jinak na tohle jsem taky narazil asi před tejdnem..... dát mu 60 tak bude štastnej určitě :)
[ Link ]
nismo.power:tím bylo myšleno že německý auta jsou nejkvalitnější.Joo ty americký je to krása,silný,pohodlný,luxusný prostě ideál.jnež žádnej českej mechanik to opravit ani neumí,akorát to rozesere.Co se týče mercedesu nedám na ně dopustit,sám jeden mám.Odjakživa jsme je meli v rodině a nikdy se to nesralo.Lepší je takovýhle auta si přivést z německa.Tam se lidi k tomu chovaj jako k autu a ne jako k traktoru.S tím máš pravdu že u nás se to špatně hledá.ale kdo hledá najde.

10.09.2009, 00:08 |
Rudi jo zrovna ta S350TD je fakt nejkvalitnější :-))
Hele a co Scorpio 90-91 ? moc stary?
Proboha, proč takový vykopávky? STS není špatný auto ale přece jen pro třistakoňový osmiválec přední náhon je od začátku špatná koncepce. Můj favorit je E39 540i v černé nebo kávové metalíze s motorem 4.4, převodovka dle libosti neb Steptronic s tímhle motorem je lahůdkové poježdění a šestikvalt manuál jakbysmet. Položka, která bývá na starších BMW nejdražší řešit, totiž výfuk, má tohle auto celý v nerezu odpředu dozadu, zbytek je v podstatě spotřebák :o)
bobmasitr : v čem se liší kvalitní americký auto od kvalitního německýho auta ? myslíš že to českej mechanik nedokáže opravit když já si dělám doma všechno sám ? každý auto funguje stejně tak nevim v čem by měl bejt problém..... možná jen v tom že nekvalitních tudíž pleček v americe moc nevyráběj zatimco v německu jich sou zástupy od ruůznejch automobilek :) MB je kvalitní to ano, ale končí to u W124 pak to je opravdu libůstka chytit nepovedenej kousek ač člověka kterej si to koupí peníze netrápěj :)
RB : ano předek předek už se to tady řešilo mockrát, sů to kokoti je mi to jasný taky mám rád zadek, ale prostě když chceš vyrobit nejsilnější FWD na světě tak jí vyrobíš ..... každopádně mě už to je nějak šumák, mám ideální FWD takže STS a ideální RWD takže supru a co víc řešit, když člověk chce házet zadkem tak na to je japonec a když chci v jedný ruce pití, v druhý cheesburger mít zaplej tempomat a řídit kolenem tak jedu v STS :).....
540i taky dobrý auto samo, v průměru má o litr menší spotřebu než STS ovšem ani v jedný disciplíně STS neudělá a samo STS má taky celonerez komplet :) a nejdražší co je (celonerez vejfuk je za pár kaček) tak sou tlumiče ale vzhledem k tomu co vydržej je zbytečnost to řešit..... u oktávky je budu měnit 3x za 3tis za tu dobu jednou za 10tis.... prašt jak uhod :)
To jseš samozřejmě štastnej člověk,když si to dokážeš opravit vše sám.Alespon ti auto nikdo nerozvrtá.to chvála.Myslím si že kdo zná značky BMW a Mercedes není třeba dalšího komentáře.
dokáže to každej, já i další mechanici co dělaj favority, nic na tom neni ..... BMW znám, když pominu že ted vyráběj hnusy a kvalita šla dolu tak dobrý auta, MB taky znám.....tanky, držáky..... nelze říct o autech 2000+ ... hnijou dveře, chčije olej..... celkově smutný auta..... do ML člověk neví co koupit za motor neb se tam serou snad všechny...... nevim nevim , W124 a dál konec zvonec dál to je prostě jen MB tak nějak kvalitka za kterou platíš ale dostáváš poloviční kvalitu......
nejvíc mě teda dostal kámoš co si ted koupil 330i v mpaketu v libovym stavu a sou tak to 3 tejdny a už ho to sere a auto de z domu..... žere to, nejede to, cosi se urvalo na nápravě, rádio nějak zkresluje.... no celkově ho to nechytlo a to na to přešel z docela se srajícího TDi který teda aspon jelo líp než to BMW :)
ale jinak proti BMW a MB nic nemám krom toho že MB mi do baráku nesmí zatimco BMW klidně ale tim myslim e39 a e38 a konečná.....ty nový aušusy ani omylem (ano jel jsem snad ve všech radši rovnou odpovim )
:)
po 540i taky občas pokukuju když přemejšlim o RWD místo STS ale tak nějak mě to zatim neláká když bych si přilepšil jen v RWD zatimco ve všem ostatnim pohoršil..... nevim nevim ale jinak samo se mi to líbí :) e38 taky ale po tom co jsem od x majitelů slyšel jak se to sere na elektrice to radši nechci a zůstanu jen u toho "líbí" :)
Co to zase je? 330i v Mpaketu špatně jede? Který že TDI jede líp? Nebyl kamarád línej podřadit? :o)
A co tohle
[ Link ] Dá se za dobrou cenu a rok.
Pěkný MG nebo Rover.Taky nevím o tom že by BMW v 3.0 nejela:) BMwčka v benzínu táhnou jako ďas
75ka je pekna, ale je to rover :)) a motorove max. 2,5ka, zadna vyhra podle me ;)
je to MG ZT . Jo 2,5 max. Podle me ale pekná kárka a docela to jede. A jek sem řek ta cena bude určitě bonus.
bobmasitr: 3.0 BMW samozřejmě jede, ale v trojce nebo v pětce, p_b chce sedmu, takže skoro dvoutunový auto, rozhodně jako RedBaron doporučím i kvůli stejné spotřebě spíš 4.0 nebo 4.4... I proto že 4.0 doma mám a spokojenost maximální. :)
Ano to je jasné třída 7 už je těžké vozidlo.Ale někdo zde řekl že 330 nejede.Což pravda není.trojka je lehký auto a s tímhle motorem to jede parádně.Jinak 740dost silný auto.Docxela by mě zajímalo jakej je tam rozdíl oproti6.0.Protože 250 jedou oboje a zrychlení tam už takovej rozdíl není.BMW i mercedes dělaj 6.0 ale myslím si že 4.0 už je až až
vsichni delaji v12, jak audi, mercedes tak bmw, ale co vim, tak u vsech je to naprosto shodne seroucise zalezitost...
podle me ideal S500 (ale tam bude cena vyssi aby to bylo OK), 740 s 4,4 nebo A8 4,2
RB : mno doplnim k tomu automat a tourning...... táhne se to jak nudle z nosu a když pominu že je měřeno podle tacho tudíž výbhoda proti GPS tak nejlepší čas na sto je 8,5s ...... tdi co měl kámoš před tim byl sice "extrem" aneb ARL seriovka s čipem takže 6,5 na sto ale zase to žralo kolem 6,5L když se to honilo zatimco BMW píše 12 a reálnejch bere 14 což ho sere neb na to nebyl zvyklej..... ale je pravda že celkově to skoro nejede na to jakou v tom všichni BMWčkači maj modlu.....
voe řešit V12 to bych sem radši netahal......
nejsilnější a nejlevnější velký auto je S600 starej medvěd, ani fanoušci MB to nechtěj koupit a kdo si to koupí musí mít hodně tučněj účet neb to auto je většinu času v servise a na svuj výkon stejně vůbec nejede.....
S500 dobrej motor, auto klasika jako všechny...... nicméně na to stejně nemá finančně
na 740ičko má ale radši bych bral "bezproblémovou" 540i a větší prosto si odpustil neb e38 a elektrika prostě....
já bych ten Legend nazatracoval, něco jsem v nich najel (i ve starších modelech) a je to příjemný auto, poruchový to je stejně málo jako A8 nebo BMW, bude záležet spíš na konkrétním autě, nejdůležitější je, aby to nebylo rozesraný od nějakýho kutila domácího, to je pak kasička jakejkoliv model... a obloukem bych se vyhnul naftě a V12

14.09.2009, 12:48 |
empiK (M)
Nismo: nektery tvoje nazory beru, ale postavil ses tady na foru do role velkyho negativisti a snazis se toho drzet, takze nekdy ti to ujede a meles fakt uz z cesty.
viz treba spatny motory v ML, jiste nam rad predlozis dukazy, jak se desne serou a lidi nevedi, co tam vlastne vybrat za motorizaci...
na legenda se dá natrefit ale musej to fakt bejt ty starší..... když jsem já vybíral takovýhle auto tak tam taky figurovalo 540i 740i LS400 S80 Legend...... no něco jsem pozjištoval o 740i a pokecal s pár majitelama tak to auto člověk musí mít rád aby ho měl, je to kasička ale jinak dobrý auto, legenda jsem počet pár recenzí a když jsem našel jednoho majitele tak od legendu jsem okamžitě upustil, motor jede fakt málo a spotřeba pro mě nepochopitelná.... no a pak jsem narazil na STS a nebylo auto který by v mojim hledáčku mělo něco navíc či lepší a proto jsem to taky koupil :)
empiK : jukni na MB forum když chceš důkazy, řešeilo se to tam víckrát už, stejně tak se to jednou nebo dvakrát řešilo tady a vždycky to dopadlo tak "vyhnout se ML"
"ARL seriovka s čipem takže 6,5 na sto"
no ty vole :-))

14.09.2009, 15:05 |
empiK (M)
Nismo.Power: sam ML jezdim, konkretne 320CDI a naprosto bezproblemovy auto. Jinak 320 CDI jezdi jeste v auteoch od C pres E, CLS, S, GL, R. Stejne tak 420 v S, R, GL, atd. Ted uz modernejsi 350 CDI, i kdyz stejny obsah, vykon, ale nizsi spotreba. Takze kdyz se ty motory tak hrozne serou v ML, tak se musej srat i ve vsech jinejch typech ne?

14.09.2009, 15:07 |
empiK (M)
jinak ML je dlouhodobe nejprodavanejsi auto u Mercedesu. A to vede celkem vyrazne. Asi proto, ze se kazdej nudi a chce si uzit adrenalin s autem od ktereho muze cekat, ze ho kazdou chvili nekde necha...
Bohuzel jsme necetl cely prispevek, ale jako stary sberatel tehdle archaickych vozu si dovolim par malych poznatku:
A8 ve 4.2 benzin je hloupost, je to strasnej motor, jeden z mala benzinaku co nic nevydzi-snaha uspory v konstrukci.
BMW: Nikdy jsem kvuli jejich zastarelemu interieru a designu o ne nejevil zajem, ale z doslechu od opravdovych uzivatelu zadna slava.
legend: zhruba jako Nismo
Lexus: Bez komentare, existuje snad vetsi etalon spolehlivosti a luxusu nez u techto japonskych vozu?
MB S: Pokud se bavime o starem poctivem MAMUTU tak ej to posledni poctivy Mercedes, jeho udrzba je levnejsi nez u kdejake Omegy. Urcite brat pouze 4.0,5.0 a 6.0benzin. Nafta 3.5 je jeden z nejhorsich ne-li vubec nejhorsi motor v naftove historii. Za 150 uz to bude krasavec.
palec nahoru pro MB a Lexus.
jestli chceš říct, že údržba W140 S600 je levnější než u kdejaký Omegy, tak jsi to auto asi nikdy neviděl... zrovna tenhle mamut je nacpanej kurvítkama docela solidně a když budeš mít smůlu na kus tak tě to dostane pěkně do kolen..
empik :heled dohledej si ten příspěvek zde na ahc, je tam i odkaz na forum kde to sami majitelé a vyznavači MB zdrbali a byl tam snad jediněj použitelnej motor a to snad ještě 55amg takže nafta rozhodně ne, to auto je těžký nemotorný, s automatem je od výroby ámen neb ho ty motory urvou jak malinu aneb šetřily ale i ve slabších se dokáže vklidu vysrat hydroměnič, stejnej případ jako X5 kde se to stane bezproblému v záruce a co měsíc to má známej od bychla apod dealerů desítky těhle buchet na repas...., konkrétně 320cdi tu má přes ulici muj hodně starej známej, má to od doby kdy se to začlo vyrábět a sice ač peníze neřeší tak řikaly že proti land cruiseru kterej měli předtim to je neskutečná kasička....
Briann : ty 4.2 nejsou nejhorší, problém tu je narazit na dobrej kus neb 90% jich tu je stočenejch ze 300 a je to past na prachy
u mamutu rozhodně ne 6.0....rozhodně minimálně u něj určitě ne taky jeden z nejhorších motorů co tam moh bejt a málokterej funguje jak má apropo stejný jak 5.0i bawory.... kdo má 5.0 tak by zfleku měnil za 45i a 50jsou neprodejný ani za málo.... nedávno jsem jednoho viděl co dovez kámoš než ho ten večer rozsek o sloup neb stabilizace funguje napikaču tak ten motor běžel asi tak jako HTP a žral jak tank at už benzín nebo olej :) ono 600 moc nevidíš, a nebude to ani tak tim že všichni stojej na servise ale tim že se moc neprodávaj neb jsou "známý" a každěj radši sáhne po 500 který jede cca stejně nebo 55amg který jede líp a za mín.... i 6.3amg je v8 :)