Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > vyzná se někdo v kytarách?

o Navštíveno 426x o
o 09.09.2009, 00:14 | maca123
Potřeboval bych poradit jakou kytaru pořídit na začátek..jsem absolutní amatér, samouk :) nevim jestli to hraje nějakou roli ale jsem levák..díky moc za rady

o 09.09.2009, 00:30 | maca123
jo ještě jsem zapomněl že chci takovou tu obyč táborovku..žádnou elektriku :) díkes
o 09.09.2009, 02:19 | Freerider
No, to, že jsi levák hraje roli přímo podstatnou. :o))) Není moc nástrojů, které umožní přehodit kobylku opačně, aby se dala kytara naladit, takže budeš mít zúženej výběr.
Já bych vybíral dle toho, co na tu kytaru budeš ponejvíc hrát. Klasická španělka je dobrá na naučení základu (ideálně s nylonovejma strunama), ale u mě to nikdy nebylo na delší hraní - bolej z toho ruce kvůli širokýmu hmatníku.
Pokud to budeš mít klasicky k táboráku, místo španělky bych koupil jumbo - především kvůli užšímu hmatníku.
Taky bude záležet na cenové relaci.
Z toho, co jsem držel v ruce: tohle je jeden z mých mazlíčků - měkký dohmat, přesné ladění, zvuk spíše hlasitější, ale takový jak kdyby sametový hlas, jemný dozvuk
[ Link ]

s tím souvisí toto - je za pár korun ale překvapila mě zvukem - hraje opravdu moc pěkně - koupil jsem ji strejdovi k narozeninám: [ Link ]

další z mých mazlíčků: [ Link ]