
Navštíveno 667x

Zdar,
jelikož bych si chtěl na přelomu zimy/jara pořídit nový auto (přivézt ojeté z D), začínám pomalu vybírat a nejvíc se mi zatím líbí uvedený model, rok výroby 2006. Další kandidáti jsou/byli VW Passat kombi, A4 kombi, Octa kombi.
1) Se chci zeptat jestli si myslíte, že ten model je jako dobrej nápad, špatnej nápad nebo jakej je to vlastně nápad?
2) Vyskytují se u tohoto modelu nějaké časté poruchy?
3) V porovnání např. s uvedenýma kandidátama, je servis a náhradní díly o mnoho dražší? Když srovnávám ceny náhradních dílů a servisu, tak mi to přijde skoro stejně drahé.
4) V případě, že bych se definitivně rozhodl pro 320d, na co si dát při výběru pozor.
5) Díky za všechny postřehy.

13.09.2009, 11:26 |
zipp ještě jsi mohl napsat, po jakých motorech se díváš...ale předpokládám, že asi 2.0 diesel, co?

13.09.2009, 12:28 |
MaxxT tak 320d nemuze byt nic jineho nez 2.0 diesel :-) ja teda nevim jak to bylo s 320d, ale vim ze u 330d byla 135kw a 150 kw verze a u te 135kw verze byl nejakej problem se vstrikama - nelevna zalezitost.. :-) .. kazdopadne bych sel radsi do 330d, pojedes za stejny penize a povezes daleko vic koni..

13.09.2009, 13:50 |
KaZaN | Upraveno: 2009-09-13 13:58:04
řešil sem nedávno a taky nakonec padla volba na přesně to co píšeš, v automatu. a spokojenost maximální. Jediná zatím nevýhoda je trošku vyšší spotřeba ve městě zejména u automatu, která se vykompenzuje mimo město, ale stejně je to věc, kterou jsme podcenili, všude v recenzích pějí ody jak je to uspornej motor a tak mne nenapadlo se kouknout v jakym prostredi uspornej je abych si vsiml, ze ve meste zas takova slava to neni.
Tenhle motor je jistě 120kw verze, jede to pěkně, tím, že máme automata, tak neni lehky srovnavat, protoze sme zvyklej na silnejsi auta tak mi obcas prijde, ze vykon neprijde dost rychle, ale jak rikam, automat. A vybiralo se pro zenskou a ty to staci vic nez dost.
U 330 a 335 byly myslim problemy s vysokotlakyma cerpadlama, ale co sem cetl, vetsinou sli do kytek zahy a tedy vymena v reklamaci. Cetl sem i sem tam o problemech se servem (eletronicky). Nadavky padly i na puvodni flatrun pneu, ty tam mimochodem mam taky a potvrzuju, ze sou hlucny jako prase a vzhledem k cene, tak az je dojedeme, uz tam prijdou normalni pneu.
Nadseny jsme z provedeni, vsecko drzi, nic nikde neklepe, nevrze, vsecko posloucha, kdejaka kravinka je tam domyslena, v kufur mistecka dost, libi s emi pod deskou v kufru ty "nadoby" na kraviny/nakup co by mohly litat za jizdy a takhle pekne drzej v tech prolisech, libi se mi plachta nad kufrem, ze se da odsunout nahoru pri otevreni jen skla, reps odsune se sama, staci pak jen cvaknout zpet. Libi se mi ze se spolujezdcovo zrcatko stoci vic k zemi pri couvani. Automaticky sviceni. Destovej senzor. Prijemne resena klimatizace. Pohodlicko.
Sere mne, ze nejde prehodit palubak do češtiny, navic ikdyzho hodim z nemciny aspon do lidstejsi anglictiny, tak sice jsou texty iDrive eng a navigace taky, ale hlasovy ovladani jede furt v nemcine a to je mor.... )o:
Jo u toho automatickyho sviceni, prstoze to umi denni sviceni, tak tohle predfaceliftovy E91 sviti na denni sviceni i potkavackou takze Ti sviti cely dny xenon, novejsim uz sviti prej jen krouzky, da se pry snad nejak nastavit, ze sviti dalka s polovicnim vykonem, ale to nevim jak atd.
Proste zatim nadseni, mohl bych basnit dlouho, ale nikdy predtim sem nemel BMW jinak nez na chvili puceny, takze mozna jasam z veci co sou bezny (o: Taky sem si musel trosku zvykat v zatackach, ze s timhle autem se tomusi "jinak" (o; Ale stabilizace funguje pekne nastesti...
A k tomu na co si davat pozor, to jsem taky chtel vedet kdyz sme vybirali a nic co by se vylozene kazilo sem nikde nesehnal...takze sme resili jen nizky najezd km, dobrej visualni stav a kompletni servisni historii. Ono kdyz sme vyfiltrovali nase pozadavky a strop ceny, tak stejne moc na vybirani nebylo (((o: Mam nastesti kamarada nemce, takze ten to obvolal, na miste jsme volali i do BMW a overovali servisku a ukony v ni, volal i puvodnimu vlastnikovi kvuli nejakejm drobnostem atd. proste to proklepl poradne, s autama dela uz snad 25 let a i jim to hned vpalil vsude. Auto mu pucil handler na pul hodiny na vyzkouseni, tak sme se povozili, vsecko sme v klidu prohlidli a bylo vyreseno. Vono s nemcem v nemecku fakt jiny jednani u tech prodejcu.
z výběru jednoznačně BMW ač jim ted klesla hodně kvalita..... každopádně ta nafta je naprosto vklidu a jede hezky, koncernová nafta momentální 2.0 neni zrovna povedená a hlavně jich je 6druhů těch 2.0 ....
passat, hrozný zpracování, každej kdo s tim dělá ti řekne že šitý horkou jehlou
A4 hezký auto vevnitř i zvenku, ovšem volil bych jinej motor když už
Octa : z A do B auto bez jakýhokoliv požitku z jízdy, nafta jak řikám
ceny servisu víceméně naprosto srovnatelný jen se liší počet návštěv servisu kde na tom BMW bude líp stále
jinak u těch novějších 3.0d už tolik problémů neni , týkalo se to hlavně starších a i tak si myslim že nájezd 200tis na českou nekvalitní naftu je docela úspěch i když investice tam pak je velká....

13.09.2009, 21:05 |
empiK (M)
bych zkusil i pohlidnout na petkouvou radu, ceny jsou prekvapive pomalu stejny

13.09.2009, 22:09 |
KaZaN | Upraveno: 2009-09-13 22:12:15
Jako Empik, pokud nevadi, ze petka je uz trosku mastodont, coz by mymu Screameti vadilo, tak fakt jsou ceny hodne podobny, my prakticky zacali u 1čkový řady, pak sem jen tak pro zábavu kouknul na 3ky a čumím jak puk, že sou za ty samý peníze, někdy i levnějc, pětky jsou podobně, jen většinou trochu míň výbavy..ale náhoda je hyena, třeba najdeš mazlíka i mezi nima... (o:
Mimochodem, nakonec jsme, po ruznejch Hannover a Duseldorf atd, kár brali v Munchen a stalo tam u toho handlera tolik krasnejch petek za pekny prachy, ze jsem si uz uz rikal, ze asi vim co chci az prijde s autem rada na mne (o: ale to uz bude o pet generaci jinej model k mani az budu na rade (o:
nová pětka neni auto ale kus šrotu..... a opravu jsem nejel jen s jednim kusem ale všechny mi proti e39 přišli nějak jako parodie na auto..... nechápu co se stalo..... trojka je docela použitelná dle mě.....
a ono zaprvý 520d snad neexistuje, 525d je hroznej motor znějící jako traktor,hlučnej a nejede, 30 a 35 použitelný..... nechápu proč třeba do A6 dávaj 2.0tdi..... to je opradvu asi vtip, koupit si takový řekněme honosný auto bez motoru......
nevim zůstal bych klidně na zemi u tý 320d a když ne tak bych se vůbec nepoohlížel u BMW....
PS : piště si co kdo chcete, je to muj osobní názor nikomu ho necpu jen mi je divný že takový automobilka mohla tak opadnout a vyrábět hnusný a podezřele zpracovaný auta..... kdybych nejel v hodně kusech tak neřeknu ale.....

14.09.2009, 09:53 |
Mika Nismo mas pravdu, ale zada si to tr, a to je dulezitejsi nez vsechny smysly, navic zijeme v socialni dobe, kdy si kazdej tedy skoro mysli, ze za 100t koupi luxusni karu a ostatni co do toho nevidi si sednou na prdel. Cus :-) a jinak krasny pondelicko