
Navštíveno 2333x


16.09.2009, 18:41 |
petrb uvodem : na vw golf roru sou asi nevi, nebo nevim, ale nikdo neni schopny odpovedet, tak..
w golf 3 1,9 . a v cem je problem?
- zapnu klicky, vsechny kontrolky nabehnou i zhaveni svicek probehne, ale otocim dal, a neudela to vubec nic.. vsechny dratky v kokpitu mam projite, tam je to ok, ale u motoru nemam tuseni kde je starter. muze mi nekdo prosim pomoct? uz jsem v docela zoufale situaci:-( verim, ze se zde najde nekdo kdo poradi, kde hledat zavadu,pricinu,...a dodam vcera jsem normalne mel nastartovano, auto bylo jen pred domem a pak vecer jsem ho poklidil, dnes dojdu a konec.
klidně to může být i spínací skříňka

16.09.2009, 19:27 |
petrb ale jak to poznam?
co přesně to je za motor? pokud vůbec nic tak prolez pojistky u baterky v motoru, zkontroluj u plusovýho terminálu zdali tam neni odpadlej kabel .....a ke startéru musí věst ještě jeden tenčí kabel co pouští startér tak jestli ti nevypad konektor třeba......u spínačky bych hledal opravdu až naposled

16.09.2009, 19:38 |
petrb nismo: pojistky mam prolezle vsechny ty sou vsechny ok, jinak motor je 1,9 gtd 55kw s turbem. kabely u terminalu jsou vse ok, ale je pravda ze pojistky u motoru sem neprochazel, ani nevim kde je tam hledat:-(

16.09.2009, 19:51 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-16 20:01:07
tak ted si nejsem teda jistej ale GTD možná ani pojistky v motorovym nemá..... to má možná všechny v introši ale to by ti řek spíš někdo kdo ho měl.... kdyby tam byly tak je určitě uvidíš .....
jinak startér je určitě viditelnej.... tady na obrázku vpravo dole ..... každopádně u něj čekni kabely , když bude vypadlej tak to je ono, když ne tak tam oměř volty na něm, na tlustym kabelu musí bejt pořád +12 .... na tom tenkym co ho spouští se musí objevit +12 po otočení klíčkem......
jinak cvaká ti to když se snažíš startovat nebo ani necvakne ?


16.09.2009, 19:57 |
petrb na jakem obrazku? zadny tu nemam:-( jinak se to normal nazhavi civka zhasne otocim klickem a vubec nic, ted si nejsem jisty jestli je tam nake cvaknuti du se mrknout

16.09.2009, 20:04 |
petrb tak sem zkousel a nasel jsem 2 pojistky v motoru a ty jsou obe v pohode, a kdyz otocim klickem tak v tom cvakne ale nic vic
identický problém jsem řešil na Corradu a vyřešila to výměna spínačky :-)

16.09.2009, 20:06 |
petrb jo takze to je to cerne jdu se na to jeste mrknout jestli sou u toho kable ok

16.09.2009, 20:11 |
petrb tykeev: hmm to je pekny no dalsi vydaje co vic si prat me mrdne uz, no zitra to jeste prolezu a uvidim-.
heled pokud to cvakne tak to je blbost aby to nešlo..... cvakuntí na startérů = spínačka sepne a pustí ti +12 do toho malýho drátu kterej elektromagnetem vystrčí přes pružinku náhon k setrváku a jak se tam dostane tak dostane +12 přímo od baterky, tudíž zkontroluj pořádně ten velkej tlustej kabel co jde od baterky ke startéru..... pokud i tohle je ok vyndej startér a zkoukni uhlíky ......
je to na dvou šroubech venku ho máš hned...... já tipuju ty uhlíky.....ty stojej pár kaček....
na obrázku vlevo ta příruba


16.09.2009, 20:20 |
petrb jj svakne to, a nic vic, jo jeste zkontroluju ten drat od baterky vede primo na starter jo? snad to bude ono kdyz ne tak hold budu muset vyndat,
pokud cvakne tak stoprocentně uhlíky...... případně i celej startér na tyhle starý maj všude po vrakáčích tak za 500 .....uhlíky samo o sobě se daj sehnat tak kolem 50kč...... vyndej ho máš to za chvilku a rozeber a bud ty uhlíkz pudou obrousit nebo budou sjetý a budou třeba vyměnit..... to uvidíš

16.09.2009, 20:29 |
petrb jj uvidim zatim diky, zitra to prolezu hlavne ze vim ze me tam jde vsude proud, uprime doufam ze to budou jen ty uhliky, kazdopadne dam hned pak vedet. dekuju
neboj pokud cvakne a baterka je nabitá tak to musí jet, leda by se zasek .... každopádně ho vyndej, je venku za 5 minut, rozeber vyčisti a musí to jít pokud nemáš uhlíky uplně sjetý ale stačej jen vzít dráťákem ....

16.09.2009, 20:38 |
petrb ok udelam jak pises :-) odpoledne dam vedet.
např. tady máš nějaký knowhow at víš do čeho jdeš, je to všechno uplně stejný nic jinýho tam nečekej....
[ Link ]
Nebo je možný že pastorek nezaleze do věnce a tím se nespojej silový kontakty (ale cvaká to).Zkusil bych natáhnout přímých 12V na svorku 50 (ten tenkej vodič co je na startéru).Už se mi to stalo asi na dvou autech a bylo to nedostatečný napětí na na 50ce (cívka neměla dost síly aby pastorek zaskočil).

16.09.2009, 22:57 |
/// MiŠeL /// | Upraveno: 2009-09-16 22:59:27
jen aby to nebyla vybitá baterka :-))
nebo skus poklepat starter kladivem
jako mišel...tdi potřebuje dost proudu ke startu...zkus jinou baterku, nebo startovací kabely, ale kvalitní, né ty mrdky z tržnice....může ti to někde vybíjet a stačí menší startovací proud a už nenastartuješ...a nebo zkus opravdu poklepat něčím železným po tom startéru, taky to bývá často problém, nebo imobilizér, je toho hodně :-))

17.09.2009, 08:25 |
Veva řešil jsem úplně stejný problém, večer jsem zaparkoval a ráno už nenastartoval, myslel jsem že je slabá baterka na start, mám TDi, tak jsem jsi půjčil jinou, ale stále nic... při otočení klíčku to jen cvaklo a repase startéru to vyřešila :-)
no u me to delalo to samy... porad jsem hledal kde je problem a... uhnilej drat na kostre motoru :-))) dycky jednou dotyk byl, pak byl malej, pak nebyl... a pak upadl celej a byl klid :-D ale hledali jsme to hodne dlouho

17.09.2009, 20:32 |
petrb takze dneska dojdu k autu, ocistil sem napajeni starteru poradne dotahl poklepal ho malinko nazhavim svicky cvrknu a chytlo to ihned. tak nechapu, ale radsi ho pak rozdelam a mrknu se pro jitotu, diky moc vsem za rady:-)
určitě ho rozeber jinak tě tohle bude čekat za chvilku znova :)